Главная Форум Транспорт Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

В этой теме 759 ответов, 9 участников, последнее обновление  Олексій Адамчик 1 неделя назад.

Просмотр 10 сообщений - с 751 по 760 (из 760 всего)
  • Автор
    Сообщения
  • #20009

    Я, якби не знав, прочитав би «818».

    #20010
    vicente
    vicente
    Участник

    А, ну так и я при увеличении вижу » 818″. Газета, скан, переработка на пиксели, бывает. Хотя, если спросите меня, «восьмёрки» я вижу идентичными и, зная что первая цифирь — точно «6», можно предположить, скажем, «616» (читал в статье про «10 машин»). Ещё один урок нам. Вспомнилось самое первое сообщение данной темы про бортовой КТП1 на 2хх 😉

    #20011

    Так. Я, загалом, до того ж і хилю.
    Мабуть буде справедливим вважати, що 601 — 610 — усі були жовтогарячо-біло-жовтогарячими.
    До речі (це, мабуть, Андрієві Янковському, але Ваша думка дуже цікава), як мені пригадується 2919 і 2920 все ж були первісно червоно-білими, зокрема 2920 не був жовтим. На 100 % я тут не пригадую, тим паче, що воно все перемішується в голові з плином часу і у сучасному потоці інформації, але мені вони пригадуються червоно-білими.

    #20012
    vicente
    vicente
    Участник

    После 2909 я слабо помню. 2910 был, кажется в «московском» окрасе: красный бок, белые юбка и аерх (как 2904 и 2906), возможно, 2911 тоже был таким, дальше- ничего не могу сказать. Были красные, вроде, с белой юбкой, были желтые, желтые с зелёной юбкой и полосой под линией окон. Вроде, помню, отметил для себя, что эти зелёные юбки и полосы «пририсовали» по аналогии с ЛиАЗами 677 АТП 31228 того же года. Ни за что «после» 2909 не ручаюсь.

    #20013

    Дякую! Все одно, це корисно.
    2910 — все вірно; це 100 %.
    2911 — 2914 — також вірно, усі чотири такі самі; також — 100 %.
    2915, 2917 — я б сказав, що також червоно-білі, але впевненості немає; 2916 — червоно-білий — 100%.
    2918 — борти червоні — 100 %, але фарба якась темніша ніж у попередніх. Низ — на мою думку, білий.
    2921, 2922 — жовтогарячі борти, низ — білий. Дуже таке, незвичайне і разом з тим гарне, приємне на око розфарбування було.
    2923, 2925 — знов, я б сказав, що червоно-білі, але впевненості нема; щодо 2924 — впевненість є — був червоно-білим.
    Далі пішло перше депо, після того вже у мене з пам’яті чіткого нічого не виринає, на превеликий жаль.

    #20095

    Дозволити продати — це, звісно, ще не значить продати. Але ймовірність дуже висока.
    Дякуємо Державному архіву Дніпропетровської області!

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #20210

    Вололя
    Участник
    #20212

    Так, дякуємо! Мало того, до неї є підпис. Це київський моторний вузькоколійний вагон № 265 і 1936 рік. Підпис затісався до сусідньої фотографії з німецьким вагоном і паровозом. (Номер німецького вагона, можливо 12, бо того першим списано з партії цих вагонів. Партія — №№ 11 — 18).
    Підозрюю, що усе це було у музеї ДТТУ.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #20218

    Вололя
    Участник

    Ну а це мабуть і є правий борт того ж вагону…

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #20221

    Ні! Це геть інший випадок. Там зіткнення з автомашиною, а тут — паровоз. Там київський вагон 1933 р. виготовлення, а тут MAN, т. зв. «Сіменс-Гальське» (видимо, за електроустаткуванням), 1906 р. виготовлення.
    90 % — що це на тодішньому 5 маршруті (Фабрика — Табірна) на теперішній Ак. Белелюбського і до 1931 року.
    Там, на аукціоні, підпис не до тієї фотографії прикладено.

Просмотр 10 сообщений - с 751 по 760 (из 760 всего)

Для ответа в этой теме необходимо авторизоваться.