Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
02.08.2020 о 17:10 в відповідь на: История трамвайных маршрутов № 10, 10-А, 11, 12, 13 по ул. Рабочей. #15223
Олексій АдамчикУчасникМежа 1950 і 1951 років. Непрямо роблю висновок, що 12-й вже не ходить, 10-й – ще не ходить.
Attachments:
02.08.2020 о 17:08 в відповідь на: История трамвайных маршрутов № 10, 10-А, 11, 12, 13 по ул. Рабочей. #15221
Олексій АдамчикУчасникЩо вони мають на увазі – чи це ті, 1949 року поставки, чи нові і знов саме 22 вагони?
02.08.2020 о 17:04 в відповідь на: История трамвайных маршрутов № 10, 10-А, 11, 12, 13 по ул. Рабочей. #15219
Олексій АдамчикУчасникСерпень 1950 року. “Зоря” сперечається із Ф. Шпильовим і навіть сама із собою, щодо того, який же ж саме маршрут ходиа Базарною: 11-й чи 12-й? Явно вони тоді взяли собі за мету нас заплутати.
Я б не відкидав варіант, що після першої невдачі з відкриттям дванадцятого маршрута, одинадцятий, у свою чергу, також повернув свою кінцеву з Міськради назад, на просп. Пушкіна; а от відкритий приблизно у липні 1949 вдруге дванадцятий тепер пішов до Міськради – вважаю такий варіант цілком ймовірним. Хоча, звичайно, можливо я й ускладнюю.Attachments:
02.08.2020 о 16:57 в відповідь на: История трамвайных маршрутов № 10, 10-А, 11, 12, 13 по ул. Рабочей. #15217
Олексій АдамчикУчасникУ 1949-му отримано 11 поїздів КТМ/П-1. Чи дісталося хоча б щось 11-му і 12-му маршрутам, як було обіцяно? Фотографії трамваїв першого маршрута тих років кажуть, що навряд. Хоча самі поїзди 41-47 у 1961 році все ж у другому депо.
02.08.2020 о 16:53 в відповідь на: История трамвайных маршрутов № 10, 10-А, 11, 12, 13 по ул. Рабочей. #15212
Олексій АдамчикУчасникСтійке переконання, що лінію вже подовжено до Верхнього селища. Певна річ, що це – П’ятий магазин.
02.08.2020 о 16:50 в відповідь на: История трамвайных маршрутов № 10, 10-А, 11, 12, 13 по ул. Рабочей. #15210
Олексій АдамчикУчасникКвітень 1950 року. Ф. Шпильовий стверджує, що на “Міськраду”, як і наприкінці 1948 року, ходить одинадцятий маршрут.
Attachments:
02.08.2020 о 16:38 в відповідь на: История трамвайных маршрутов № 10, 10-А, 11, 12, 13 по ул. Рабочей. #15197
Олексій АдамчикУчасникДо жовтня 1949 кінцева на Автозаводі явно ще на сел. Нижньому. Далі – можливо там і залишається, але можливо й ні. Принаймні, грудневе оголошення запрошує нас на Верхнє селище.
Attachments:
02.08.2020 о 16:27 в відповідь на: История трамвайных маршрутов № 10, 10-А, 11, 12, 13 по ул. Рабочей. #15190
Олексій АдамчикУчасникЛютий 1949-го. Дванадцятий походив лише місяць і вже не ходить.
Липень. Знов обіцянки надати поїзди, ще й левину долю з цілого міста. Щоб ми тут, через сімдесят років, геть зламали собі голову, запроваджується якась абстрактна вказівка на обидва маршрути “Центр – Автозавод”. Ну, принаймні, про дванадцятий знов згадали.02.08.2020 о 16:12 в відповідь на: История трамвайных маршрутов № 10, 10-А, 11, 12, 13 по ул. Рабочей. #15184
Олексій АдамчикУчасникВересень – міськрада обіцяє допомогу – поїзди і нові маршрути.
Жовтень – одинадцятий вже ходить до міськради, судячи з усього, одиночними вагонами.
Якщо газетярі не затримали у себе відповідь виконкома міськради, то до грудня дванядцятий так і не пішов. Але от у грудні – пішов. Але погано. Як і одинадцятий.02.08.2020 о 16:03 в відповідь на: История трамвайных маршрутов № 10, 10-А, 11, 12, 13 по ул. Рабочей. #15180
Олексій АдамчикУчасник1948 рік, зима. Що трапилося? Нещодавно відновлені колії нікуди не придатні, ближче до літа на маршруті припиняється рух – як так? Знов якась епопея з відкриттям саме двоколійного руху. Нове кільце? Можливо те, де згодом розвертатиметься 13-й, але цілком можливо, що й якесь зовсім інше.
Умовно приймаю версію, що до вересня 1948 на маршруті № 11 рух здійснюється (звичайно, коли здійснюється) одиночними вагонами.02.08.2020 о 15:55 в відповідь на: История трамвайных маршрутов № 10, 10-А, 11, 12, 13 по ул. Рабочей. #15174
Олексій АдамчикУчасник1947 рік – навпаки, з трамваєм на Автозавод панує суцільна ідилія. У листопаді прямо зазначено, що лінія не абияка, а двоколійна. Ну, буду вважати, що весь 1947 рік так і було.
02.08.2020 о 15:52 в відповідь на: История трамвайных маршрутов № 10, 10-А, 11, 12, 13 по ул. Рабочей. #15169
Олексій АдамчикУчасник1946 рік – якийсь суцільний неспокій та невизначеність, чи то лінію треба побудувати, чи то завершити будівництво, чи то її вже побудовано, чи то треба здавати до експлуатації.
Умовно вважаю, що все це пов’язано із будівництвом другої колії.02.08.2020 о 00:56 в відповідь на: История трамвайных маршрутов № 10, 10-А, 11, 12, 13 по ул. Рабочей. #15158
Олексій АдамчикУчасник“… точно у встановлений строк 1 вересня 1945 року трамвайна колія має увійти в експлуатацію!” Чи все ж таки у листопаді (1945)?
Все-таки 1 вересня він пішов. Хоча, видимо, і без введення у експлуатацію. Лінія працювала, явно, лише у одну колію; слід розуміти, що, принаймні, один роз’їзд мав бути. І будмайданчиком завода трамвай не йшов. Тобто до роз’їзда Фабричного він вже не доходив; орієнтовно, кінцева була у нинішньому кінці Робітничої вулиці.
Дати виходу заміток у газетах (а це – найважливіше) прошу дивитися у назвах файлів. Продовжу завтра. Тобто, сьогодні. Тільки зранку чи вдень.
Олексій АдамчикУчасникНа продовження теми паркової скульптури. Саме цю бачу вперше. Там ще Дерев’яний міст на додачу.
За фотографію знов дякуємо Музеєві історії УДХТУ https://www.facebook.com/groups/555617667931018/?ref=gs&fref=gs&dti=421334225037372&hc_location=group_dialog.
Олексій АдамчикУчасникПодякуємо за фотографію Музеєві історії УДХТУ https://www.facebook.com/groups/555617667931018/?ref=gs&fref=gs&dti=421334225037372&hc_location=group_dialog, а за наведення – Олені Присягиній.
Там є ще багато цікавого, у тому числі важко пояснювані трамвайні колії начебто 1948 року. -
АвторЗаписи






















































