Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
Олексій АдамчикУчасник…
Т.е на этом фото поворот налево это Керосинная(Леваневского)?Так.
Щодо інтер’єрів – дякую за інформацію. Я був вважав, що це не в лазареті, а саме у школі – у лазареті я очікував їх побачити у піжамах.
Про Пастера – я вже не пам’ятаю, де я його цілим показував, але це тутAttachments:
Олексій АдамчикУчасникМає бути щось таке.
Звичайно, кут замаленький, але приблизно щось таке.Attachments:
Олексій АдамчикУчасникНа карті М. Шатрова Кільце Б ще крутиться Філософською (хоч там ця петля утворює незрозумілий трикутник на Шмідта, але сумнівів не залишає), а 7 ходить на Вокзал (це 16 листопада 1967 року). А от Науменко ще 22 жовтня 1966 року (7 ще й не було навіть) у “Електротранспортнику” піддав суворій обструкції ці заїзди на Філософську. Очікувалося б, що швидше Кільце Б звідти приберуть, а от ні!
Attachments:
Олексій АдамчикУчасникИнтересно теперь, когда его убрали с Философской на вокзал и сколько времени конечная продержалась на вокзале и когда её сократили до центра?
Скоротили до центра десь на межі 1967 і 1968 років – ось “Електротранспортник” за 6 січня 1968 року https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/T680106E1-IMG01799.jpg.
Я раніше передивлявся “Зорю” за 1966 рік – про шостий маршрут також нічого не трапилося. Є оголошення за 3 жовтня 1965, де шостий маршрут НЕ згадано, а, якби він існував, то його б там обов’язково згадали. Але воно й зі звітів у “Електротранспортнику” ясно, що у 1965-му нового шостого маршрута ще не було.
Олексій АдамчикУчасникВажко шукати логіку у діях чи поясненнях тодішнього ДТТУ. Скаржаться на нестачу потужності на Карла Маркса при тому, що за результатами 1966 року пущено купу дублюючих маршрутів – Б, 2, 1, 6, частково 7, 4, А – тролейбусних; 1, 14 – трамвайних. (Щоправда прибрано 3 і 6 трамвайні.) У підсумку закривають рух проспектом саме сьомого маршрута. Чому так?
Щодо перенесення кінцевої з Філософської на вокзал – на жаль, нічого нового. 5 листопада 1966 року, у день відкриття руху мостом мова йде про Філософську. Треба погоджуватися, що маршрут туди пішов. На цьому фото – мабуть, варто вважати, що осінь (не весна) 1967 року. Маршрут вже на вокзалі.
Олексій АдамчикУчасникУчергове дуже дякуємо О. Присягиній https://www.facebook.com/groups/421334225037372/?ref=direct!
У мене є ця книга – звичайно, бачив це фото, а от до сімки не додивився! Все-таки ходила вона на вокзал!
Тепер треба все з газетами поспівставляти та попригадувати, що там пишуть – як воно було у часі.
P. S. Книгу підписано до друку 5/VII 1968 р., автор фото, швидше за все, Б. І. Перепадя. У книзі я ту сімку і зараз не можу розрізнити – дивнувато.
P. P. S. Карту того ж таки М. Шатрова з сімкою також на вокзалі (тепер сумніви, чи немає помилки, треба відкидати) підписано до друку 16.XI.1967 р.Attachments:
Олексій АдамчикУчасникНі, там, як бачите, багато помилок.
Олексій АдамчикУчасникДатування там, швидше за все, умовне. 1949-го, на мій погляд, там ніде немає. Ось “четвірка” у 1950-му: https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/501128Z1-IMG04098-scaled.jpg.
Якщо Є. С. Панфілова раптом ЗАВЖДИ працювала у першому депо, це означатиме, що вісімка після війни була якийсь час у першому депо. Можливо, звичайно, що онучки й не знають до таких дрібниць.
Ще цікаво, що той самий екіпаж можна знайти і на фото “4”, і на фото “7”. Тобто, це промовляє за близькість у часі саме цих фотографій, та й маршрути ці, мабуть, у той період були під спільним начальником. А от трафарети схожі на фото “7” і “8”, а у “4” – іншого виду.
Олексій АдамчикУчасникГадаю, тут треба погоджуватися. По-перше, у довіднику 1966 року його ще нема, а на карті М. Шатрова – вже є. По-друге, у 1966 відкрито “другу” сімку через Новий міст. Швидше за все, на той час номер шість вже мало б бути зайнято. В газеті, мабуть, щось типу такого?
Attachments:
Олексій АдамчикУчасникОлеже! На фотографії з сімкою – Вокзальна, 8 – де третя чи якась трамвайна станція. https://www.google.com.ua/maps/@48.4775623,35.0212427,3a,44y,65.13h,102.6t/data=!3m6!1e1!3m4!1sdZ7DgGxuj1rk2fGqUijscg!2e0!7i13312!8i6656?hl=uk. Трамвай саме на маршруті.
Олексій АдамчикУчасникЄ оголошення “Дніпровської правди” від 14 листопада 1954 року з електрослюсарними майстернями Жовтн. райпромкомбіната.
А у телефонних довідниках 1965, 1971, 1975 і 1981 років райпромкомбінатів немає, натомість є:
Производственный комбинат Украинского театрального общества, ул. Свердлова, 51 – тел. 2-21-70, ул.Баррикадная, 2 – тел. 4-80-75 – це 1965 року;
Производственный комбинат театрального общества, ул. Извилистая, 10, приемная – тел. 42-21-70, склад, ул. Барнаульская, 2, тел. 44-80-75 – це 1971 року;
Производственный комбинат Украинского театрального общества, 320000, ул. Короленко, 17 – тел. 45-68-58, склад, 320030, ул. Барнаульская, 2, тел. 44-71-67 – це 1975 і 1981 року, тільки у 81-му телефон на Короленка, 17 інший – 45-23-84.
Так що він мандрував, у 50-х міг бути за іншими адресами. Але Ви перевірте, щось все каже за те, що навпаки – спочатку був райпромкомбінат, а згодом – виробничий комбінат УТТ.Attachments:
Олексій АдамчикУчасникРозгортання тролейбусного руху у Дніпропетровську в період з 1946 до 1951 року.
Особливих коментарів немає; в принципі – прожектів багато, реалізація йде дуже повільно. Як же ж виїздила трійка на Дерев’яний міст – до пуття не ясно. Знайдений Сергієм Мушенком правобережний заїзд на міст мені ввижається на фотографії з “Зорі” за 16 листопада 1949 року. Якщо це справді знято там, то на Харківську тролейбусна лінія явно веде з Плеханова, з боку Миронова. Але все одно, залишаються варіанти, як він на Плеханова виїздив.
Якщо хтось зможе розібратися, як поступово зростала кількість тролейбусів, той зробить велику добру справу. У мене, принаймні, вказані у замітках кількості не співставляються.
Дати виходу заміток у газетах прошу дивитися у назвах файлів.
Повторюю тут багато чого з того, що вже було, щоб все щодо тролейбусу було поруч.Attachments:
Олексій АдамчикУчасникА оце, треба розуміти, як раз-таки інший ріг сквера Героїв – той, до якого я все намагався “пришити” фото Ю. Поллюля – просп. Пушкіна – А. Фабра. Ця фотографія, мабуть, трохи старша – це, видимо, кінець 40-х. Взято звідси https://www.facebook.com/groups/555617667931018/?ref=gs&fref=gs&dti=421334225037372&hc_location=group_dialog, за що і дякуємо музеєві.
Олексій АдамчикУчасникТак, гадаю, приблизно оце воно https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=41065&rightmap=google#18/48.46427/35.07160. Може, звичайно, на терасу вище, але там, мабуть, все ж був танцмайданчик.
02.08.2020 о 17:16 в відповідь на: История трамвайных маршрутов № 10, 10-А, 11, 12, 13 по ул. Рабочей. #15225
Олексій АдамчикУчасникТравень 1951-го – десятка вже точно є. І розумію, що десятку “укомплектовано” новими поїздами, і чомусь нові поїзди не хотіли пускати на розворот трикутником, хоча знаю, що у сімдесятих тим трикутником успішно розверталися КТМ/П-2.
Листопад 1952-го – кінцева одинадцятого точно на просп. Пушкіна.
Лютий 1953-го – Є. Герасимова намагається нас переконати, що трамвайну лінію до П’ятого магазина прокладено у період з 1951-го до 1953-го. Але я б, все ж, на підставі тих оголошень посперечався і пропоную вважати часом подовження туди лінії – кінець 1949 року. -
АвторЗаписи








































































