Цікаве про м. Дніпро

Створені відповіді

Перегляд 15 повідомлень - з 1,861 по 1,875 (всього 3,047)
  • Автор
    Записи
  • Закритий вагон – № 6? Цифра того самого шрифта, що й у 46-го?
    Саме цю копію подивився тут https://www.facebook.com/MIDnipro/.

    Так, звичайно, це воно.
    Володимире, скажіть, будь ласка, щось з приводу вчорашньої Лазарівської церкви, чи не збереглося у Вас посилання?

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #15435

    Дякую! Безумовно, вона. А давно пройшла “куча”?

    Знято з другого корпуса університета (зараз Дм. Яворницького, 36). Порожній майданчик з парканом на протилежному боці – майбутня площа Леніна. Рік 1950-й або 51-й.

    в відповідь на: Закрытые троллейбусные линии #15402

    Ну, якщо, напр., на просп. “Правди” половина пасажирів все одно виходить, щоб їхати направо, то, мабуть, є сенс.
    На жаль, все, що є в мережі, потребує перевіряння.

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #15387
    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #15382

    Так, Ви праві. На просп. Пушкіна у одинадцятого із двійкою ситуація точно така сама. А існування там розвороту, причому протягом тривалого часу, – факт доконаний. (Просто на решті трикутників трамваї саме сходили із задіяної колії в тупик, а в цих двох випадках всі маневри на задіяних коліях.)

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #15380

    На Вокзальній – Пастера йшли ж й інші маршрути – 4, 7, 17. Цікаво, можна так? На трикутнику двійки такого все ж не було.

    UPD. Згадав, де це вже було! На схемі М. Шатрова. У легенді – пл. Дзержинського – пл. М. Островського; на детальнішій врізці у трійки немає шансів розвернутися ні на площі, ні на Вокзалі; на загальнішій основній карті є колія з Пастера на Вокзал. Можливо, хтось там все ж бачить розв’язання питання?
    Схему підписано 16 листопада, а сімнадцятий на ній не згадано. Повністю достовірних джерел просто нема! Проте, непрямо можна вважати, що кінцеву сьомого тролейбуса змінено на вокзал не пізніше 24 липня 1967 року (дата відкриття 17-го трамвайного), бо на схемі це вже є.

    в відповідь на: Закрытые троллейбусные линии #15379

    Не виключено, що за результатами цієї публікації саме й перенесли кінцеву з Філософської на Вокзал. Вони просили подовжити їм сьомий тролейбус і чотирнадцятий (Західне – Вокзал) автобус? Ну, дещо познущавшись, їм ці два прохання ї об’єднали – їдьте до Вокзала сьомим тролейбусом, а далі до Заводів – чотирнадцятим автобусом.

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #15373

    Дякую! Так, поліклініка явно той самий коридор. Ви переконали вже тоді, коли сказали, що впізнаєте інтер’єри.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #15372

    Владиславе (а можливо, прочитає і користувач transphoto.org Днепр)! На фото https://transphoto.org/photo/1270666/?gid=530 причіпний – київський (ну видимо, 2П).
    Там, як я вже казав, є досить багато ознак, але на цьому фото найнаочніше визначають виробника вагона повітрозабірники. У київських вони є не завжди, а коли є, то розташовані над другим і сьомим вікнами – назвемо відстань між ними широкою. У митищівських М (до післявоєнних реконструкцій) повітрозабірники є завжди і розташовані вони над третім і шостим вікнами. Назвемо відстань між ними вузькою. Візуально ці відстані дуже добре розрізняються і безпомилково визначаються. На вищевказаному фото саме широка відстань.
    Маршрут трамвая або 6, або 8. В. С. Старостін каже, що 6, але він датує фотографію 1936 роком. Так не може бути. Я все ж думаю, що у 1936 році на петлі вже додалася вузька колія, тому я більше схильний вважати це 1934-им або 1935-им роком. Тоді це може бути маршрут 6. Але, можливо, фото датовано у першоджерелі, а архівні звіти за 1935 рік трохи прибріхують, і вузьку колію все ж докладено пізніше, тоді це точно маршрут 8.

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #15367

    Ніяк не визначив, це лише припущення. Здається, між пораненими і німцями біля машини трохи напружене повітря, вони не друзі дитинства.
    Автомобіль ремонтують перед школою ФЗУ з-да ім. Петровського на вул. Марата, 2.

    в відповідь на: Фото з різних джерел #15366


    Алексей а техника поднимается с Ширшова по К.Либнехта?

    Так, звичайно.

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #15359
    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #15357

    Будинок на розі теперішніх Нестерова і Могилівської, я так розумію, війну не пережив. Що там було – я знайти не зміг.
    Щодо Вдовенка, я б зараз так сформулював питання: наскільки давно на фотографії йому надано медичну допомогу – можливо, хтось може визначити? Ну і залишаюся із сподіваннями, що серед усього нашарування якихось вигадок, здогадів, помилок і маніпуляцій, принаймні датою їх польота 28 серпня ми оперуємо не хибно. Хоча, я підозрюю, що без додаткових так само дивно виринулих матеріалів нічого ми не дізнаємося. Єдине, що наразі ясно – що, принаймні, Вдовенко за результатами польоту не загинув. Гадаю, з’ясувати, що людина прожила хоч на трохи більше, ніж їй дозволили командири і історики – це вже багато.
    Моє розуміння, що на фотографії може бути лише доправлення його з лівого берега на правий. Не виключено, що на фото з нашими пораненими у автомобілі також члени героїчного екіпажа. Але ту фотографію знято абсолютно у інший час. Підозрюю, що ці дві фотографії знято навіть у різні дні. Якщо хоч один з цих здогадів вірний (а я, взагалі-то, виключаю, що німці, наприклад, водили його на екскурсію на лівобережний плацдарм), то приземлився екіпаж або лише Вдовенко на контрольованій німцями території на Лівому березі.
    У мене є хороші знімки території і акваторії навколо лівобережного вихода переправи на 16 з хвилинами 28 серпня. Літака я на них не знайшов. Переправа на час знімання має розрив, але не виключено, що там її просто розведено, бо там все досить акуратно виглядає.

Перегляд 15 повідомлень - з 1,861 по 1,875 (всього 3,047)