Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
Олексій АдамчикУчасник4, 9 – 14, 19 попередньо можна вважати, що звідси https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&rightmap=google#18/48.46855/34.99709, бо 16, 17 знято з цього ПТУ. В принципі, інтер’єри 10, 11, гадаю, можна перевірити. До речі, 9 – 12 – це якесь заочне весілля.
Олексій АдамчикУчасникФото 2 – біля другої пожежної частини, позаду – Старокозацька, 65.
Олексій АдамчикУчасник3, 6, 7, 8, 18 і 20 (ну і те, що раніше проскакувало, а також там є ще фото з проведення операції) – все це зал. лікарня (6, 7 і операція – просто логіка не залишає інших варіантів); для оригінальності встановимо хрест на альтанку з 20 фото. https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&rightmap=90144#17/48.47103/35.01158.
Олексій АдамчикУчасникТам зараз на e-bay сенсацій навикладали від якоїсь санітарної роти 1/183 – 100 % незабаром зникне! Сенсації типу такої. Ввечері продовжимо.
Attachments:
Олексій АдамчикУчасникПродовжу щодо мостів і пам’ятника Сталіну у парку Чкалова.
Є дата відкриття Дерев’яного Нового моста (“Зоря” за 17 жовтня 1944 року).
Решта файлів – матеріали з “Зорі” за 31 жовтня 1944 року, присвячені відзначенню у Дніпропетровську річниці визволення області. Насправді то якась пропагандистська гіпербола, бо, звісно, 25 жовтня бузо звільнено Дніпропетровськ і Дніпродзержинськ, а область – лише у лютому. Сподіватимемося на подальше виринання фотографій парка Чкалова до осені 1949 року.
Олексій АдамчикУчасникЦе тільки у тому випадку, якщо хтось з наших фальсифікував підписи фотографій. Німецькою там йдеться саме про перекладача, а гра слів – у російський. Переплутати міг лише той, хто підписував німецькою, думаючи російською.
Олексій АдамчикУчасникТак, оце залишається питанням. В принципі, це може взагалі бути не від назви вулиці, але таке, все ж, малоймовірно.
Я впевнений, що Караваєва так названо від самого початку. На плані 1929 року Яшина має назву Підпільна, а не пізніше 1941 року – вже Шолохова. Як би усе схиляється до Олександрова, але впевнено казати не можна.
Дякую, що Ви спитали на сторінці О. Присягиної про депо. Ми віримо, що вони не забудуть.
Олексій АдамчикУчасникОлеже, з Леваневського все ясно – механічна похибка, а от з рештою я не зовсім зрозумів. Трикутник, звичайно, подалі – аж за Караваєва. Трамвай на фото тут https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&rightmap=41065#18/48.47002/34.99148, а трикутник – тут https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&rightmap=41065#18/48.47104/34.98901. Опори явно такі, що їх встановлено парами. Це ж, мабуть, як раз таки й НЕ двосторонні?
А я просто маю на увазі, що зараз є зупинка на Караваєва і немає на Орловській, а у брошурі 1937 року навпаки, і на фото 1956 року трамвай на Орловській явно на зупинці. Хоча мені б здавалося логічнішим, якби за часів існування трикутника біля нього була б зупинка.
Олексій АдамчикУчасникСергію, Ви Кірова за поставою філігранно визначили. “Дніпровська правда” за 14 березня 1945 року.
Attachments:
Олексій АдамчикУчасникЩо день, то нові відкриття! Це – вже загальносоюзного масштабу!
Олексій АдамчикУчасникДодамо трохи олії у вогонь стосовно приналежності восьмого маршрута до першого чи другого депо. Стара фотографія, вміщена у статті у “Електротранспортнику” за 19 жовтня 1990 року. Моторний № 24 на зупинці “вул. Авіаційна” на фоні тих самих будинків просп. І. Мазепи, 34 і 36, які покраще видно на фото з “Дніпровської правди” за 25 лютого 1954 року. (Зараз дах на просп. І. Мазепи, 36 іншої форми, не полінувалися “обрубати” брандмауер. А, може, то мені лише здається). Я не бачу, що там за номер на маршрутовказівнику, але місце не залишає вибору – це вісімка (на дев’ятому маршруті таких будинків нема). (У ще одних дужках відзначу, що ці люди повністю висміяли мою теорію, що подібні фотографії могло бути зроблено лише у депо або на кінцевих.) Цей моторний № 24 бачимо на вісімці у серпні 1941 року, коли цей маршрут явно обслуговувався першим депо, і бачимо у першому депо у відомості 1961 року. “Електротранспортник” орієнтує нас на дату знімання першої фотографії як приблизно 1955 рік.
Четвертий і п’ятий файли – фотографія моторного № 19 на вісімці, яку знято у листопаді 1956 року. Цей моторний № 19 бачимо у відомості 1961 року на вісімці другого депо.
Окреме питання: у 1956 році вісімка стоїть на зупинці “вул. Орловська”. Власне, її залишки явно присутні ще й досі. Повертаючись до переліка зупинок 1937 року. Може й справді, незважаючи на те, що саме там розміщено трикутник, який багато часу був розворотом восьмого маршрута, зупинки на Караваєва не було?17.07.2020 о 19:34 в відповідь на: Прежние названия улиц (а также проспектов, площадей, шоссе и пр.) #14849
Олексій АдамчикУчасникІ це туди ж, навздогін
Attachments:
17.07.2020 о 13:34 в відповідь на: Прежние названия улиц (а также проспектов, площадей, шоссе и пр.) #14848
Олексій АдамчикУчасникДля Владислава і всіх, хто цікавиться – підібрав те, що в мене є з питань адміністративно-територіального устрою, перейменувань, змін меж, підпорядкованості і т. ін. https://fex.net/s/yz7fxax. Дати виходу газетних заміток – в іменах файлів.
Олексій АдамчикУчасникЩодо пам’ятника – я серйозно, може це він самий на Жовтневій площі? Газетне фото, на жаль, недостатньо чітке.
Але колонада! Вона ж явно капітальна, цегляна якась, нова!!! Чому б її прибирати? Хіба стояло все це у якомусь невдалому місці, що геть не узгоджувалося з ансамблем парка за планом реконструкції?
Олексій АдамчикУчасникТак для цього ж Самарський теперішній автомобільний треба було спочатку побудувати. Ну, видимо, побудували.
Щодо місця моста на Комсомольський острів зрозуміло, а от щодо виготовлювача тепер впевненість трохи похитнулася. -
АвторЗаписи













