Цікаве про м. Дніпро

Створені відповіді

Перегляд 15 повідомлень - з 1,936 по 1,950 (всього 3,047)
  • Автор
    Записи
  • в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #14917

    4, 9 – 14, 19 попередньо можна вважати, що звідси https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&rightmap=google#18/48.46855/34.99709, бо 16, 17 знято з цього ПТУ. В принципі, інтер’єри 10, 11, гадаю, можна перевірити. До речі, 9 – 12 – це якесь заочне весілля.

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #14916

    Фото 2 – біля другої пожежної частини, позаду – Старокозацька, 65.

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #14915

    3, 6, 7, 8, 18 і 20 (ну і те, що раніше проскакувало, а також там є ще фото з проведення операції) – все це зал. лікарня (6, 7 і операція – просто логіка не залишає інших варіантів); для оригінальності встановимо хрест на альтанку з 20 фото. https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&rightmap=90144#17/48.47103/35.01158.

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #14887

    Там зараз на e-bay сенсацій навикладали від якоїсь санітарної роти 1/183 – 100 % незабаром зникне! Сенсації типу такої. Ввечері продовжимо.

    Attachments:
    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #14880

    Продовжу щодо мостів і пам’ятника Сталіну у парку Чкалова.
    Є дата відкриття Дерев’яного Нового моста (“Зоря” за 17 жовтня 1944 року).
    Решта файлів – матеріали з “Зорі” за 31 жовтня 1944 року, присвячені відзначенню у Дніпропетровську річниці визволення області. Насправді то якась пропагандистська гіпербола, бо, звісно, 25 жовтня бузо звільнено Дніпропетровськ і Дніпродзержинськ, а область – лише у лютому. Сподіватимемося на подальше виринання фотографій парка Чкалова до осені 1949 року.

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #14879

    Це тільки у тому випадку, якщо хтось з наших фальсифікував підписи фотографій. Німецькою там йдеться саме про перекладача, а гра слів – у російський. Переплутати міг лише той, хто підписував німецькою, думаючи російською.

    Так, оце залишається питанням. В принципі, це може взагалі бути не від назви вулиці, але таке, все ж, малоймовірно.
    Я впевнений, що Караваєва так названо від самого початку. На плані 1929 року Яшина має назву Підпільна, а не пізніше 1941 року – вже Шолохова. Як би усе схиляється до Олександрова, але впевнено казати не можна.
    Дякую, що Ви спитали на сторінці О. Присягиної про депо. Ми віримо, що вони не забудуть.

    Олеже, з Леваневського все ясно – механічна похибка, а от з рештою я не зовсім зрозумів. Трикутник, звичайно, подалі – аж за Караваєва. Трамвай на фото тут https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&rightmap=41065#18/48.47002/34.99148, а трикутник – тут https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&rightmap=41065#18/48.47104/34.98901. Опори явно такі, що їх встановлено парами. Це ж, мабуть, як раз таки й НЕ двосторонні?
    А я просто маю на увазі, що зараз є зупинка на Караваєва і немає на Орловській, а у брошурі 1937 року навпаки, і на фото 1956 року трамвай на Орловській явно на зупинці. Хоча мені б здавалося логічнішим, якби за часів існування трикутника біля нього була б зупинка.

    в відповідь на: Фото з різних джерел #14859

    Сергію, Ви Кірова за поставою філігранно визначили. “Дніпровська правда” за 14 березня 1945 року.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #14858

    Що день, то нові відкриття! Це – вже загальносоюзного масштабу!

    Додамо трохи олії у вогонь стосовно приналежності восьмого маршрута до першого чи другого депо. Стара фотографія, вміщена у статті у “Електротранспортнику” за 19 жовтня 1990 року. Моторний № 24 на зупинці “вул. Авіаційна” на фоні тих самих будинків просп. І. Мазепи, 34 і 36, які покраще видно на фото з “Дніпровської правди” за 25 лютого 1954 року. (Зараз дах на просп. І. Мазепи, 36 іншої форми, не полінувалися “обрубати” брандмауер. А, може, то мені лише здається). Я не бачу, що там за номер на маршрутовказівнику, але місце не залишає вибору – це вісімка (на дев’ятому маршруті таких будинків нема). (У ще одних дужках відзначу, що ці люди повністю висміяли мою теорію, що подібні фотографії могло бути зроблено лише у депо або на кінцевих.) Цей моторний № 24 бачимо на вісімці у серпні 1941 року, коли цей маршрут явно обслуговувався першим депо, і бачимо у першому депо у відомості 1961 року. “Електротранспортник” орієнтує нас на дату знімання першої фотографії як приблизно 1955 рік.
    Четвертий і п’ятий файли – фотографія моторного № 19 на вісімці, яку знято у листопаді 1956 року. Цей моторний № 19 бачимо у відомості 1961 року на вісімці другого депо.
    Окреме питання: у 1956 році вісімка стоїть на зупинці “вул. Орловська”. Власне, її залишки явно присутні ще й досі. Повертаючись до переліка зупинок 1937 року. Може й справді, незважаючи на те, що саме там розміщено трикутник, який багато часу був розворотом восьмого маршрута, зупинки на Караваєва не було?

    І це туди ж, навздогін

    Attachments:

    Для Владислава і всіх, хто цікавиться – підібрав те, що в мене є з питань адміністративно-територіального устрою, перейменувань, змін меж, підпорядкованості і т. ін. https://fex.net/s/yz7fxax. Дати виходу газетних заміток – в іменах файлів.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #14845

    Щодо пам’ятника – я серйозно, може це він самий на Жовтневій площі? Газетне фото, на жаль, недостатньо чітке.
    Але колонада! Вона ж явно капітальна, цегляна якась, нова!!! Чому б її прибирати? Хіба стояло все це у якомусь невдалому місці, що геть не узгоджувалося з ансамблем парка за планом реконструкції?

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #14844

    Так для цього ж Самарський теперішній автомобільний треба було спочатку побудувати. Ну, видимо, побудували.
    Щодо місця моста на Комсомольський острів зрозуміло, а от щодо виготовлювача тепер впевненість трохи похитнулася.

Перегляд 15 повідомлень - з 1,936 по 1,950 (всього 3,047)