Цікаве про м. Дніпро

Створені відповіді

Перегляд 15 повідомлень - з 2,086 по 2,100 (всього 3,047)
  • Автор
    Записи
  • в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #14107

    Интересна вот эта стрелка в ширококоллейное депо. Вернее — это выезд из него. Параллельно ней, «от вокзала» стрелки не видно. Въезд в депо был выше по Трамвайному переулку. Его видно на аэроснимке. Очевидно, выезжали они в сторону вокзала. По-прежнему не укладывается в голове какая либо возможность поворота с переулка на Проспект.

    Тобто, тут вагони першого маршрута заїздили заднім ходом, як у другому депо? Перепрошую, можливо й нормально заїздили.
    Щодо повороту – у мене тепер також з’явилися величезні сумніви. Поворота з проспекта на провулок, на мій погляд, точно немає, але з провулка на проспект оці рейки мали б вивести. Але місця їм я щось не дуже знаходжу.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #14103

    А раз уж про схему зашла речь, с какого года появилась перемычка на 5-о маршруте перед зданием музея? С 1934, как указано на схеме или нет?

    Так. Це відомо на 100 %. Уведено до експлуатації – 1 вересня 1934 р.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #14101

    У 1940-му і з 1949 до 1966 р. був тупик на Центральній площі. А з 1927 до як мінімум 1936 р. тупик був на Виконкомівській.

    Я також невірно написав – на Центральній площі – до 1957 року, а з 1957 до 1966 – на пл. Дем’яна Бідного.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #14100

    Щодо схем, то з часу їх появи на gorod.dp.ua все-таки з’явилося багато інформації – вони потихеньку застарівають. В принципі, посилатися на них вже трохи небезпечно, там є відверті помилки. На цій, 1940-го року, з першого погляду кидається в око таке: маршр. 5 має такий вигляд не з 1925, а з 1935 року, маршрут 7 з’явився не 1934, а 1932 (малоймовірно, але можливо, що 1931 або 1933) року, Цегельні заводи не мали номера – ні 6, ані якого іншого, і до вокзала цей маршрут не пролягав – лише до перехрестя Ю. Савченка – просп. Пушкіна.
    Але на свій час ці схеми були, безумовно “прогресивними”, так що їх автору подякуємо за них.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #14098

    У 1940-му і з 1949 до 1966 р. був тупик на Центральній площі. А з 1927 до як мінімум 1936 р. тупик був на Виконкомівській.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #14095

    На моторному номери є – як мінімум біля посадкових майданчиків. Не здивуюся, якщо й на “морді” також є, але нам не видно – такі кольори. На причіпному – не знаходжу ніде.
    А вагонів від початку 1910-х до 1927-го, вважаємо, що не надходило. Це поліпшений (як мінімум, кабіну водія зашито) M. A. N. з отих, видимо, найпізніших, “з виступом попереду”. Ага, і буфер додано такий, як був чи то у старіших M. A. N.’ів, чи то у міській компанії.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #14093

    Комментарий отсюда https://transphoto.org/photo/369076/#2608620 от Владислава.

    Маршрут № 3 (Діївка — Виконкомівська)

    Трамвай шёл маршрутом: Диёвка (Кайдаки) — Фабрики — Пастера — Карла Маркса — Артёма — Чкалова — Кольцо на Исполкомовской

    Т.е. тройка вот так вот мудрено там разворачивалась?
    Хотя с другой стороны а как по другому там.

    Так а що мудреного? Щоб ми все однаково розуміли – вул. Виконкомська – це нині існуючий тупик, не “Міськрада”.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #14092

    Як вони їх фарбували в ті часи?! На більшій частині фотографій номери майже неможливо розгледіти, а про те, щоб розібрати їх й мови не йде! Ну ось тут – ну куди вже крупніше, ближче, що ще треба?! А номери – не прочитати! Чи це тонкощі фотопередачі якісь?

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #14088

    Майже. https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&rightmap=google#18/48.47526/35.01579.
    Я розумію, що всі знають, але хай буде: залізниця – це колія “Міськвітки” – комунального підприємства міста, трамвайна колія – лінія восьмого маршрута.
    А фотографія – шедевр у значенні інформаційної цінності (навіть попри те, що ми не бачимо й половини стрілок і пересічень на цьому перехресті).

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #14084

    Короленка без листя невпізнанна.

    в відповідь на: Фото з різних джерел #14069

    Чудово! Дякуємо користувачеві Grand і сайту reibert.info.
    (Адресу вказано у підпису.)
    (До речі, нещодавно imperator питав про індустріальний технікум; знов співпадіння, тепер від reibert`а.)

    Так, можливо. Я спочатку більше схилявся, що отут, праворуч, але тіні промовляють за Вашу версію.

    Attachments:
    в відповідь на: Фото з різних джерел #14061

    Можливо, хтось, як і я, пропустив це раніше.
    Перша – з reibert.info, друга – з unirr.it (ну, власне, і перша також звідти).

    в відповідь на: Закрытые троллейбусные линии #14058

    Від Олександра Волока з архіва О. П. Вандюк. Дякуємо їм, а також автору фотографії.
    Фотографія з тролейбусною лінією з вул. Ширшова на проспект К. Маркса. Одне з найчіткіших зображень цієї діляночки. https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/49711018651/in/album-72157713617129016/.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #14057

    На табличці написано “ОСТАНОВКА ВАГОНОВ”. Здогадатися, що означає четвірка я не можу, як припущення висловлю, що цей знак дозволяє зупиняти поїзд так, щоб “передній габарит” першого вагона був не більше ніж на 4 метри попереду знака.
    Дивитися рекомендую на “необробленій” і навіть не “обрізаній і збільшеній” О. Волоком фотографії.

Перегляд 15 повідомлень - з 2,086 по 2,100 (всього 3,047)