Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
Олексій Адамчик
УчасникВідкриття сьогоднішнього дня для мене. Виявляється, до нинішнього існував ще один сімнадцятий тролейбусний маршрут. Щоправда, з п’ятдесят сьомого до шістдесят невідомо якого року саме так ходив маршрут № 1. Замітка про відкриття – 1.12.78 року; наступне згадування цього маршрута – в номері за 16.02.79. Не думаю, що він протримався набагато довше.
Ще раз дуже перепрошую за якість.Attachments:
Олексій Адамчик
УчасникПодовження тролейбусної лінії від попередньої кінцевої “Тополя-2” до нової кінцевої “Тополя-3”. “Електротранспортник” за 27.04.1979 року. Перепрошую, якість сьогодні жахлива. Враховуючи наявні дані, розумію, що “Тополя-2” – це поворот вул. Панікахи, з якого починається Тополя-2, а “Тополя-3” – це поворот вул. Панікахи, де Тополя-2 закінчується.
Для ілюстрації – фото, надане Ю. Савенковим О. Присягиній. Датоване тим-таки 1979 роком. https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/1979-god.ZHmParus.jpgAttachments:
Олексій Адамчик
УчасникТак, це вона.
Як мінімум до середини 1972 року збереглася (згадується як існуюча в “Електротранспортнику” 4.08.72).Олексій Адамчик
УчасникГадаю, що так. Плюс один іншого обійти може – не знаю, чи може таке знадобитися?
На тому ж таки ДІІТі, в тупику 4 (до того, як там стали розвертатися 12 і 16) – також по два кільця. Ями, щоправда, на вокзалі напевно не було.Олексій Адамчик
УчасникЗ Вашого опису виходить, що все вірно.
Олексій Адамчик
УчасникНе знаю. Підозрюю, що так, цей розворот із самого початку був з двома кільцями.
Додаю фотографію з набором портретів, який, на мій погляд, міг бути лише єдиного року – 1955. Якщо я вірно розшифровую найлівіший портрет, що то Булганін. В усякому разі – то не Маленков. А в 1956 Сталіна більшим за Хрущова, на мій погляд, би не повісили.
На фото можна розгледіти розгалуження, а також видно, що трамваї стоять на різних коліях. Більш ранніх років на фотографіях з розворотом, на жаль, визначити не можу.Олексій Адамчик
УчасникЧто касается 6-а. Очень похоже на то, что этот маршрут закрыли с открытием нового моста, сокращением 6-ки до пл. им. Островского, переносом конечной 3-ки на вокзал и созданием 14 (ДЭВЗ — ДИИТ). То есть в 1966 году…
Такий ще варіант я тут вигадав. Наприклад, був якийсь, поки незбагненний для нас, сенс у тому, щоб 6а ходила саме на вокзал. Площу М. Островського проходила і шістка. У 1965 році переносять розворот маршрутів з Боброва на вокзал. Кількість трамваїв тут втричі збільшується. І щоб дещо розвантажити цей вузол жертвують цим сенсом і прибирають з вокзала і взагалі маршрут 6а.
Олексій Адамчик
УчасникБуло таке. В номері за 29.07.67.
Щодо номерів “пульманів” – погоджуюсь із Вами.Attachments:
Олексій Адамчик
УчасникДякую за посилання. Я вважав, що там з книжки Науменка, а там, виявляється, ширша версія. Дякую!
КТВ дуже непогано вписується в нашу теорію.
КТМ/П-2 у 1961 році? Які ж їм номери надати? Але я б цьому повірив.
Так а яка документація? Якщо відомість, то вона ж 1961 року.Олексій Адамчик
УчасникСергію, не зовсім зрозумів! На 2-6 пасаж обвів червоним, а стіну з фотографії, де написано ORIGINAL даю з oldmaps https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=300544&rightmap=2210841#18/48.47331/35.01994. Те, що, можливо, зображено на сьогоднішньому фото також додаю.
Щодо Brücke, то я погоджуюсь, тільки для rüc начебто малувато місця. Але воно під дуже великим кутом, так що запросто може бути. Ну і звичайно, якщо там Brücke, то це повороот на Пастера.
Attachments:
Олексій Адамчик
УчасникЩодо 126. Малоймовірний, але, в принципі, можливий варіант: “Татру” 126 забирають з міста. Номер звільняється. Його дають одному з КТВ (може, на фото КТВ?), або, навіть якомусь переданому звідкись МТВ (і тоді їх кількість зростає з 27 до 28). Малоймовірно, звичайно.
Путівник – 1966 року. Але дату підпису до друку не пам’ятаю. Не пам’ятаю навіть, чи подивився я її. Не знаю навіть, що сказати про 6а. А що за дата 1960 у зв’язку з нею? І, знов-таки, що за Миколаївський трамвай і Гота на вокзалі?
Щодо нумерації. Вважаю, що 1 на кінці початкового номера – дуже ймовірно. Дуже цікаво зрозуміти, чому Готи почали з 371. І це при тому, що 401 вже був зайнятий, а в менший бік ще повно місця. КТМ/П-2 теж дивнувато – КТМ продовжує нумерацію “Х”, а КТП продовжує нумерацію КТП.
А ще “Татра” могла мандрувати містами зі своїм раніше десь наданим номером.
Олексій Адамчик
УчасникТак, про 1972 рік – дякую. То я вже погано щось тямлю.
Щодо кількості – я теж так розумію.
UPD: Щодо 126 – не знаю, що сказати. Проти фотографії не попреш. Там МТВ-82 і номер видно однозначно. У А. Оландера теж було якесь джерело інформації. Можливо, десь хтось помилився.Там де двісті сімдесяті розписував, забув додати, що в газеті щодо них в жодному випадку не сказано “поїзд”.
Олексій Адамчик
УчасникОсь, мабуть, два “пульмани”: https ://oldmaps.dp.ua/?leftmap=41065#18/48.49167/35.03139 і https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=41065#18/48.49998/35.04016.
Олексій Адамчик
УчасникНе можу прочитати.
Олексій Адамчик
УчасникА я подумав “Haupt” – головний. Але вірний, звичайно, Ваш варіант.
-
АвторЗаписи