Цікаве про м. Дніпро

Створені відповіді

Перегляд 15 повідомлень - з 2,596 по 2,610 (всього 3,047)
  • Автор
    Записи
  • в відповідь на: Закрытые троллейбусные линии #11968

    Відкриття сьогоднішнього дня для мене. Виявляється, до нинішнього існував ще один сімнадцятий тролейбусний маршрут. Щоправда, з п’ятдесят сьомого до шістдесят невідомо якого року саме так ходив маршрут № 1. Замітка про відкриття – 1.12.78 року; наступне згадування цього маршрута – в номері за 16.02.79. Не думаю, що він протримався набагато довше.
    Ще раз дуже перепрошую за якість.

    в відповідь на: Закрытые троллейбусные линии #11966

    Подовження тролейбусної лінії від попередньої кінцевої “Тополя-2” до нової кінцевої “Тополя-3”. “Електротранспортник” за 27.04.1979 року. Перепрошую, якість сьогодні жахлива. Враховуючи наявні дані, розумію, що “Тополя-2” – це поворот вул. Панікахи, з якого починається Тополя-2, а “Тополя-3” – це поворот вул. Панікахи, де Тополя-2 закінчується.
    Для ілюстрації – фото, надане Ю. Савенковим О. Присягиній. Датоване тим-таки 1979 роком. https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/1979-god.ZHmParus.jpg

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #11965

    Так, це вона.
    Як мінімум до середини 1972 року збереглася (згадується як існуюча в “Електротранспортнику” 4.08.72).

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #11955

    Гадаю, що так. Плюс один іншого обійти може – не знаю, чи може таке знадобитися?
    На тому ж таки ДІІТі, в тупику 4 (до того, як там стали розвертатися 12 і 16) – також по два кільця. Ями, щоправда, на вокзалі напевно не було.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #11953

    З Вашого опису виходить, що все вірно.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #11941

    Не знаю. Підозрюю, що так, цей розворот із самого початку був з двома кільцями.
    Додаю фотографію з набором портретів, який, на мій погляд, міг бути лише єдиного року – 1955. Якщо я вірно розшифровую найлівіший портрет, що то Булганін. В усякому разі – то не Маленков. А в 1956 Сталіна більшим за Хрущова, на мій погляд, би не повісили.
    На фото можна розгледіти розгалуження, а також видно, що трамваї стоять на різних коліях. Більш ранніх років на фотографіях з розворотом, на жаль, визначити не можу.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #11939

    Что касается 6-а. Очень похоже на то, что этот маршрут закрыли с открытием нового моста, сокращением 6-ки до пл. им. Островского, переносом конечной 3-ки на вокзал и созданием 14 (ДЭВЗ — ДИИТ). То есть в 1966 году…

    Такий ще варіант я тут вигадав. Наприклад, був якийсь, поки незбагненний для нас, сенс у тому, щоб 6а ходила саме на вокзал. Площу М. Островського проходила і шістка. У 1965 році переносять розворот маршрутів з Боброва на вокзал. Кількість трамваїв тут втричі збільшується. І щоб дещо розвантажити цей вузол жертвують цим сенсом і прибирають з вокзала і взагалі маршрут 6а.

    Було таке. В номері за 29.07.67.
    Щодо номерів “пульманів” – погоджуюсь із Вами.

    Дякую за посилання. Я вважав, що там з книжки Науменка, а там, виявляється, ширша версія. Дякую!
    КТВ дуже непогано вписується в нашу теорію.
    КТМ/П-2 у 1961 році? Які ж їм номери надати? Але я б цьому повірив.
    Так а яка документація? Якщо відомість, то вона ж 1961 року.

    Сергію, не зовсім зрозумів! На 2-6 пасаж обвів червоним, а стіну з фотографії, де написано ORIGINAL даю з oldmaps https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=300544&rightmap=2210841#18/48.47331/35.01994. Те, що, можливо, зображено на сьогоднішньому фото також додаю.

    Щодо Brücke, то я погоджуюсь, тільки для rüc начебто малувато місця. Але воно під дуже великим кутом, так що запросто може бути. Ну і звичайно, якщо там Brücke, то це повороот на Пастера.

    Щодо 126. Малоймовірний, але, в принципі, можливий варіант: “Татру” 126 забирають з міста. Номер звільняється. Його дають одному з КТВ (може, на фото КТВ?), або, навіть якомусь переданому звідкись МТВ (і тоді їх кількість зростає з 27 до 28). Малоймовірно, звичайно.

    Путівник – 1966 року. Але дату підпису до друку не пам’ятаю. Не пам’ятаю навіть, чи подивився я її. Не знаю навіть, що сказати про 6а. А що за дата 1960 у зв’язку з нею? І, знов-таки, що за Миколаївський трамвай і Гота на вокзалі?

    Щодо нумерації. Вважаю, що 1 на кінці початкового номера – дуже ймовірно. Дуже цікаво зрозуміти, чому Готи почали з 371. І це при тому, що 401 вже був зайнятий, а в менший бік ще повно місця. КТМ/П-2 теж дивнувато – КТМ продовжує нумерацію “Х”, а КТП продовжує нумерацію КТП.

    А ще “Татра” могла мандрувати містами зі своїм раніше десь наданим номером.

    Так, про 1972 рік – дякую. То я вже погано щось тямлю.
    Щодо кількості – я теж так розумію.
    UPD: Щодо 126 – не знаю, що сказати. Проти фотографії не попреш. Там МТВ-82 і номер видно однозначно. У А. Оландера теж було якесь джерело інформації. Можливо, десь хтось помилився.

    Там де двісті сімдесяті розписував, забув додати, що в газеті щодо них в жодному випадку не сказано “поїзд”.

    Ось, мабуть, два “пульмани”: https ://oldmaps.dp.ua/?leftmap=41065#18/48.49167/35.03139 і https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=41065#18/48.49998/35.04016.

    Не можу прочитати.

    А я подумав “Haupt” – головний. Але вірний, звичайно, Ваш варіант.

Перегляд 15 повідомлень - з 2,596 по 2,610 (всього 3,047)