Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
Олексій Адамчик
УчасникЯкщо це так, то Ваша ідея геніальна. Треба якось розібратися, що там було (чи є)? І розібратися, все-таки різні ці щогли на фотографіях чи ні? Може її там ще й міняли? І, знов-таки, одна чи дві, але на фотографіях їх майже нема.
UPD: Ні, все-таки, одна й та сама це не може бути, бо в такому разі на фото з парашутом (чи парашут це?) ми б бачили опору ЛЕП. І ще, мені хочеться вірити, що поміж дерев проглядають арки мосту, але довести це тому, хто не захотів би цьому повірити, було б, мабуть, нелегко. Але проводи, які напрочуд добре розрізняються, промовляють, безумовно, за Комсомольський острів.Олексій Адамчик
УчасникКТП-1 інв. № 401 – з першої в місті партії цих вагонів. (Власне, я підозрюю, що і час знімання недалеко від часу їх поставки, хоча, мабуть, і не той самий рік, не 1949). Очікуваний номер моторного вагона 41. Фото Ю. Поллюля з flickr О. Волока. https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/37615418022/in/album-72157687773699304/. Там є у вищому розділенні, а також поруч там лежить ще один варіант цієї фотографії.
Attachments:
Олексій Адамчик
УчасникНа facebook О. Присягиної https://www.facebook.com/groups/421334225037372/?ref=direct у коментарях М. Гуревича є фотографія. На ній є вишка, яка також присутня на одній з фотографії Ю. Поллюля з flickr О. Волока (посилання на альбом https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/albums/72157687773699304). В цьому ж альбомі є фотографія парашутиста і парашутної вишки, яка, як на мене, відрізняється від вишки на перших двох фото.
Щось в мене поз’являлися питання: чи не забагато висотних конструкцій на Комсомольському острові, чи підходить це місце для стрибків з парашутом, чи не зарідко зустрічається ця парашутна вишка на фотографіях, чи я взагалі вірно собі уявляю місце, де знято фотографію з парашутистом????
Якщо комусь щось відомо про вишку на Комсомольському острові, прошу поділитися відомостями. Наперед дякую!
Всі фото дублюю тут.Олексій Адамчик
УчасникАнітрохи не сумнівайтеся!
Скільки, виявляється, в місті таких гуртожитків, як цей 19!
І дякую Вам ще раз за фотографії з цієї сторінки, бо тепер просто так туди не подивишся.Олексій Адамчик
УчасникНизка надцікавих нових фотографій: https://transphoto.ru/search.php?aid=10919&auth=2.
Можна відзначити, що в базі transphoto час побудови купи тролейбусів зміщено вперед.
Владиславе, якщо цікаво про А. А. Заїменка, то замітка з “Дніпровської правди” за 9.9.53.Attachments:
Олексій Адамчик
УчасникЦе б для мене все пояснило, тільки а яке ж це перехрестя, якщо не з Миронова?
Олексій Адамчик
УчасникЦе й є будівля ДХТІ – “потрійний” корпус на просп. Гагаріна, тільки вид ззаду. На першому Вашому кадрі її частина, найближча до базара, ще 5 мм праворуч і буде край будівлі. На четвертому Вашому кадрі – частина будівлі, найближча до вул. Паторжинського. В лівому краї кадра – торець металургійного інститута, правіше від якого будинок на протилежній стороні нинішнього просп. Гагаріна. А на моєму кадрі вид через базар, тобто на вул. Чернишевського. Попереду, здається, вже сучасний будинок Чернишевського, 11, а зліва нагорі між гілками – наріжна вежа гуртожитка Гагаріна, 33.
Attachments:
Олексій Адамчик
УчасникНайпростіше – це завод. Це – завод ім. К. Лібкнехта. Ось цей сквер на першому скріншоті. На щиті щось на кшталт “Нижнеднепровцы(це я вигадав)! Оденем наш завод в зеленый наряд!”.
Набережна – я розумію, де це, але будинок Січеславська набережна, 27 я не можу впізнати. Можливо, це пов’язано з тим що посередині нього збиралися будувати вежу зі шпилем, але, все одно, вікна, балкони у мене не співставляються.
Дитячий садок – не знаю.
Решта дві сцени – обидві з подвір’я хіміко-технологічного інститута. На другому скріншоті грубо окреслив місце знімання. Можна спробувати роздивитися вул. Чернишевського з вежею Гагаріна, 33, а після повороту оператора – металургійний інститут і наріжний будинок Гагаріна – Ак. Чекмарьова (тільки до Ак. Чекмарьова він точно не дожив, так що Табірна – Вільна). Цей будинок, здається, обговорювали В. Старостін і Юр. Черваков на facebook В. Старостіна.
Дякую, Сергію, за задачу. Було цікаво.Attachments:
Олексій Адамчик
УчасникТак. Причому, там же ж в коментарях до неї кажуть, що це і фотографія саме 1953 року.
Олексій Адамчик
Учасник…
3+3 вагона производства КЗЭТ, скорее всего, имели №№ 271—276.
Владиславе, на transphoto 276 – це КТМ-2 1966 року поставки. В такому разі, можливо, КТВ-55 – №№ 270 – 275. Якщо це так, то для повноти картини і розуміння системи було б непогано з’ясувати, хто б міг мати номер 269.
Олексій Адамчик
УчасникПару штрихів до історії парка Кірова – Воронцова – Сагайдак. Фото арки – з “Зорі” за 31 травня 1952 року; фото літнього кінотеатра – з “Зорі” і “Дніпровської правди” за 14 червня 1953 року (зокрема, Сергій Мушенок цікавився, коли збудовано цей кінотеатр).
Олексій Адамчик
УчасникЩодо тролейбусної лінії вулицею Курчатова. У 1984 році існувала. Можливо, що лише в один бік, але зовсім не факт. “Дніпро вечірній” за 31.08.84.
Attachments:
Олексій Адамчик
УчасникЩодо тролейбусних маршрутів № 17. Нинішній відкрито 19.12.81 (“Електротранспортник” за 25.12.81).
Attachments:
Олексій Адамчик
УчасникЦе Ви дуже круто пригадали!
Непояснювано!
Як божевільну попередню версію можу вигадати щось таке: до 1974 маршрути розверталися не на кільці, а просто посеред проспекта на 5 масиві; тому там і диспетчерська чи що воно там таке; у 1974 прокладають нинішню кільцеву лінію; перелічення вулиць у замітці з “Дніпра вечірнього” не відображає порядок їх проходження тролейбусами; фотографії з “Дніпра вечірнього” і з комплекта 8/І.76 знято до травня 1974 р. – все це – маячня, і я і сам в неї не вірю!
Як хто вважає, чи могли тролейбуси розвертатися посеред проспекта? Чи могли лінію довести до цієї якоїсь незрозумілої точки і зробити тупик? Кільце могли і справді спочатку прокласти за год. стрілкою, а пізніше змінити на проти.
Ні, ну в травні 1974 поважна газета пише “до сегодняшнего дня… троллейбусная линия оканчивалась при въезде в массив”.
У нас ще все попереду. Воно з’ясується!Здається, до побудови віадука на Холодильній (це також десь в першій половині сімдесятих) тролейбуси там розвертались через просп. “Правди”.
Олексій Адамчик
Учасникhttps://transphoto.ru/photo/1264682/.
Почтиавши “Електротранспортник”, можемо побачити, що з цією реконструкцією і закінчився 8 маршрут трамвая. Кільце вісімки тоді не реконструювали, а просто прибрали. Десь приблизно в цей же час прибрали трикутник з Караваєва. Новий розворот побудували на Давидова, схоже, аж у 1984 році. Принаймні, тоді пустили вісімку до цього тупика, і вона протрималась (мені здається) десь до кінця вісімдесятих років. -
АвторЗаписи