Цікаве про м. Дніпро

Створені відповіді

Перегляд 15 повідомлень - з 2,566 по 2,580 (всього 3,047)
  • Автор
    Записи
  • в відповідь на: Старые газеты #12059

    Гадаю, що це тут. https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=41065#18/48.40594/34.98815. Владиславе, а що таке ПМШ? Произодство малогабаритных шин?

    в відповідь на: Закрытые троллейбусные линии #12057

    Я, кстати вспомнил вот, что. «Ел.» за 26/I.1973. ЗиУ-5 на просп. Героев.

    Как так? Ведь по кольцу их пустили в мае 1974?

    У “Дніпрі вечірньому” цю фотографію опубліковано 25 жовтня 1972 року. Тобто навіть раніше відкриття маршрутів 11 і 12.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #12056

    Цікаве місце – півколо Жовтневої площі. Ширококолійний маршрут № 1 в обидвох напрямках і вузькоколійний маршрут № 5 в напрямку від Табірного базара. Пропоную роздивлятися третю рейку з правого края фотографії – на мій погляд, там читкіше видно, що це – саме третя рейка.
    Згідно до літописів, саме в ході цих робіт з’явилася лінія повз Історичний музей. Хоча дивним виглядає будівництво нової вузькоколійної вітки під час перешивання колії з вузької на широку. Також незрозуміло, як 5-ий маршрут потрапляв на Жовтневу площу в ті часи, коли не було наскрізної колії вул. В. Базарною? І як, власне, цей 5-ий маршрут розвертався на Жовтневій площі до побудови цієї вітки повз Історичний музей.

    в відповідь на: Закрытые троллейбусные линии #12045

    Олексій Адамчик, вам не попадались в главных областных/городских газетах (Зоря, Днепровская правда, Днепр вечерний) заметки об открытии троллейбусных маршрутов 12, 13, 13а, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 19а, 20, 21, 22, 23, 24?..

    “Дніпро вечірній”, 6.01.73 р. Але це ще не все. На другому фото чергова сенсація. Це “Дніпро вечірній” за 4.01.73. Кінцевих зупинок я поки що не знайшов, але надія ще є.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #12043

    Гадаю, є потреба виправити помилку, давно запущену в інтернет. Судячи з усього, джерелом її є “З вершини століття” І. Науменка. Йдеться про фотографію https://transphoto.ru/photo/1266762/. Я продублюю її тут.
    Сюжет відбувається не на лінії 8 маршрута, як зазначається в джерелах. Це Жовтнева площа, зупинка “Лікарня ім. Мечнікова”. Ось тут: https://www.google.com.ua/maps/@48.4551839,35.066015,3a,75y,76.43h,90.63t/data=!3m6!1e1!3m4!1st_zsoxEhHr4tO2VARMZxlw!2e0!7i13312!8i6656?hl=uk. Відповідно, це справді 1934 рік.
    І ще один важливий момент. Наскільки я зрозумів з літописів дніпропетровського електротранспорта, маршрут 8 з 1932 до 1937 року ходив не до селища ім. Крупської, а до сел. ім. Фрунзе. На моє припущення, тупик цей розташовувався на розі Гомельської і Караваєвської, де десь до 70-х років був трикутник.

    Attachments:

    … Що б це могла б бути за «94 машина» у 1972 році, коли є фото від Андрія Янковського…

    Там схоже, що всі номери переданих у Сімферополь Шкод згодом надали іншим машинам. Принаймні в “Електротранспортнику” за 60-і – початок 70-х часто зустрічаються 85, 86, 87, 92, 94, можливо, й інші.


    КТМ/П-2 у 1961 році? Які ж їм номери надати?..

    Стає можливим, що № 100, ну а заразом і № 99, – це поїзди КТМ/П-2.

    В тій же газеті за той самий рік – відоме фото, знайдене А. Оландером. “Дніпровська правда” за 20.01.53.

    в відповідь на: Закрытые троллейбусные линии #12037

    … у 1961 (в моєму уявленні напередодні 1 Травня) кільця «А» і «Б» було пущено маршрутами, схожими на існуючі, тільки «Б» спочатку розвертався на Філософській («Електротранспортник» за 22.10.66, той самий Науменко) і, можливо, не заходив на вокзал (звідкись я це взяв — не знаю звідки)… Розумію так, що з появою «Б» і за умов існування четвірки, у тому ж 1960 або 1961 році зникають шістка і перший маршрут (на той час «Вокзал» — «Жовтнева площа»)… У 1965 році (я так розумію) пущено маршрут № 1 «Підстанція» — просп. Гагаріна — просп. Дм. Яворницького (К. Маркса) — (без заїзду на Вокзальну площу чи з заїздом?) — Курчатова — Леваневського — просп. С. Нігояна (Калініна) — «Завод Петровського», ну і № 6 «Підстанція» — «Вокзал»…

    Ось звідки я взяв, що “Б” не заходив спочатку на вокзал. “Електротранспортник” за 26 лютого 1966 року. Зі змісту можна зробити висновок, що під звітним періодом слід розуміти минулий 1965 рік.
    Зі вказаного у статті виходить: 1) чотири роки з 1961 до 1965 “Б” не заходив на вокзал, довигадую, що був поворот з Карла Маркса на Шмідта; 2) маршрут № 1 відновився раніше 1965 року з шляхом прямування Жовтнева площа — просп. Гагаріна — просп. Дм. Яворницького (К. Маркса) — (без заїзду на Вокзальну площу чи з заїздом?) — Курчатова — Леваневського — просп. С. Нігояна (Калініна) — «Завод Петровського» (а, можливо й взагалі не зникав); 3) маршрут 6 пущено пізніше 1965 року (але не пізніше червня 1967 року). І зазначимо тут же 4) трамвайний маршрут 6а у 1965 році ще існував (підозрюю, що саме 1965 року його й було закрито).

    в відповідь на: Старые газеты #12035

    Коментар перенесено в “Закрытые троллейбусные линии”. Звідси прошу прибрати. Приношу вибачення і дякую!

    в відповідь на: Закрытые троллейбусные линии #12032

    Олексій Адамчик, вам не попадались в главных областных/городских газетах (Зоря, Днепровская правда, Днепр вечерний) заметки об открытии троллейбусных маршрутов 12, 13, 13а, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 19а, 20, 21, 22, 23, 24?

    “Дніпро вечірній” за 24 і 28 лютого 1990 року.
    Перевірив у “Електротранспортнику” – не побачив.

    Стаття “В бригадах денного огляду” з “Електротранспортника” за лютого 1972 року. 1) Що б це могла б бути за “94 машина” у 1972 році, коли є фото від Андрія Янковського зі Шкодою-9Тр https://transphoto.ru/photo/579014/?vid=166671, яку, як заявляється тут http://www.det.dp.ua/about/history/%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%B8%D1%81/, 1963 року передано у Сімферополь? 2) Відзначимо тролейбусну зчіпку 232/193 (“Києви-4”).

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #12027

    Судячи з наявних фотографій, обидві потрібні були і існували лише під час відновлення мосту. Перша потребує присутності людини нагорі (видно майданчики між секціями), друга – ні. На простецький погляд, мені видається найбільш ймовірним, що перша – це все ж таки кран, про другу хотів написати, що це єдина опора якоїсь тимчасової ЛЕП, але не буду так казати, бо це – повна маячня. Другій пояснення не знаходжу зовсім.
    Гадаю, незгода в версіях не дасть нам забути це питання. І пропоную сподіватися, що незабаром знайдеться просте логічне пояснення цим двом конструкціям.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #12025

    Не буду приховувати – мені здається, що вона теж стоїть далеко від мосту – фактично на березі – але більш ймовірним мені видається, що то гра ракурсів, а горизонтальна конструкція нагорі – це стріла. А чому Вам не подобається кран?
    Чи Ви про другу, ту що ближче до опори ЛЕП?

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #12022

    Так все ж! Тепер основне зрозуміло! І де Ви тільки її взяли?! Величезне дякую за те, що навели цю фотографію! Їх таки дві, і це ніяка не вишка, а кран для будівництва мосту. Я б сказав, що і друга має якесь схоже призначення, але на https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/36976484983_b1a7c2d04f_k.jpg видно, що вона далекувато від мосту стоїть. Після співставлення наданого Вами фото і аерофото у мене виходить, що друга стояла приблизно тут https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=41065#17/48.46510/35.07770. Мабуть, вона все ж таки не будівельна.
    Можна спробувати подумати, що б то міг би бути за “парашут”? Але, можливо, й не варто – ясно, що це – все що завгодно, але не парашут. Я б зупинився на тому, що це дефект або на негативі, або на відбитку.
    От спасибі Вам велике!

    UPD: Перепрошую, одразу не зрозумів, що на gorod.dp.ua треба дивитися фотографії.

Перегляд 15 повідомлень - з 2,566 по 2,580 (всього 3,047)