Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

Закрытые троллейбусные линии

Цікаве про м. Дніпро

Закрытые троллейбусные линии

Закрытые троллейбусные линии

Головна Форуми Транспорт Закрытые троллейбусные линии

Перегляд 15 повідомлень - з 76 по 90 (всього 223)
  • Автор
    Записи
  • #11974

    Це Ви дуже круто пригадали!
    Непояснювано!
    Як божевільну попередню версію можу вигадати щось таке: до 1974 маршрути розверталися не на кільці, а просто посеред проспекта на 5 масиві; тому там і диспетчерська чи що воно там таке; у 1974 прокладають нинішню кільцеву лінію; перелічення вулиць у замітці з “Дніпра вечірнього” не відображає порядок їх проходження тролейбусами; фотографії з “Дніпра вечірнього” і з комплекта 8/І.76 знято до травня 1974 р. – все це – маячня, і я і сам в неї не вірю!
    Як хто вважає, чи могли тролейбуси розвертатися посеред проспекта? Чи могли лінію довести до цієї якоїсь незрозумілої точки і зробити тупик? Кільце могли і справді спочатку прокласти за год. стрілкою, а пізніше змінити на проти.
    Ні, ну в травні 1974 поважна газета пише “до сегодняшнего дня… троллейбусная линия оканчивалась при въезде в массив”.
    У нас ще все попереду. Воно з’ясується!

    Здається, до побудови віадука на Холодильній (це також десь в першій половині сімдесятих) тролейбуси там розвертались через просп. “Правди”.

    #11975

    Щодо тролейбусних маршрутів № 17. Нинішній відкрито 19.12.81 (“Електротранспортник” за 25.12.81).

    #11977

    Щодо тролейбусної лінії вулицею Курчатова. У 1984 році існувала. Можливо, що лише в один бік, але зовсім не факт. “Дніпро вечірній” за 31.08.84.

    #12032

    Олексій Адамчик, вам не попадались в главных областных/городских газетах (Зоря, Днепровская правда, Днепр вечерний) заметки об открытии троллейбусных маршрутов 12, 13, 13а, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 19а, 20, 21, 22, 23, 24?

    “Дніпро вечірній” за 24 і 28 лютого 1990 року.
    Перевірив у “Електротранспортнику” – не побачив.

    #12037

    … у 1961 (в моєму уявленні напередодні 1 Травня) кільця «А» і «Б» було пущено маршрутами, схожими на існуючі, тільки «Б» спочатку розвертався на Філософській («Електротранспортник» за 22.10.66, той самий Науменко) і, можливо, не заходив на вокзал (звідкись я це взяв — не знаю звідки)… Розумію так, що з появою «Б» і за умов існування четвірки, у тому ж 1960 або 1961 році зникають шістка і перший маршрут (на той час «Вокзал» — «Жовтнева площа»)… У 1965 році (я так розумію) пущено маршрут № 1 «Підстанція» — просп. Гагаріна — просп. Дм. Яворницького (К. Маркса) — (без заїзду на Вокзальну площу чи з заїздом?) — Курчатова — Леваневського — просп. С. Нігояна (Калініна) — «Завод Петровського», ну і № 6 «Підстанція» — «Вокзал»…

    Ось звідки я взяв, що “Б” не заходив спочатку на вокзал. “Електротранспортник” за 26 лютого 1966 року. Зі змісту можна зробити висновок, що під звітним періодом слід розуміти минулий 1965 рік.
    Зі вказаного у статті виходить: 1) чотири роки з 1961 до 1965 “Б” не заходив на вокзал, довигадую, що був поворот з Карла Маркса на Шмідта; 2) маршрут № 1 відновився раніше 1965 року з шляхом прямування Жовтнева площа — просп. Гагаріна — просп. Дм. Яворницького (К. Маркса) — (без заїзду на Вокзальну площу чи з заїздом?) — Курчатова — Леваневського — просп. С. Нігояна (Калініна) — «Завод Петровського» (а, можливо й взагалі не зникав); 3) маршрут 6 пущено пізніше 1965 року (але не пізніше червня 1967 року). І зазначимо тут же 4) трамвайний маршрут 6а у 1965 році ще існував (підозрюю, що саме 1965 року його й було закрито).

    #12045

    Олексій Адамчик, вам не попадались в главных областных/городских газетах (Зоря, Днепровская правда, Днепр вечерний) заметки об открытии троллейбусных маршрутов 12, 13, 13а, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 19а, 20, 21, 22, 23, 24?..

    “Дніпро вечірній”, 6.01.73 р. Але це ще не все. На другому фото чергова сенсація. Це “Дніпро вечірній” за 4.01.73. Кінцевих зупинок я поки що не знайшов, але надія ще є.

    #12048
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Маршрут 7-а??? Действительно, что-то странное и неожиданное.
    Как он ходил? Может с ж/м “Победа” на левый берег?

    #12057

    Я, кстати вспомнил вот, что. «Ел.» за 26/I.1973. ЗиУ-5 на просп. Героев.

    Как так? Ведь по кольцу их пустили в мае 1974?

    У “Дніпрі вечірньому” цю фотографію опубліковано 25 жовтня 1972 року. Тобто навіть раніше відкриття маршрутів 11 і 12.

    #12060

    А Славутич все таки раньше было название пр. Героев? Вероятно в честь старого названия реки Днепр.

    #12062

    Поки що до пуття нічого зрозуміти не можу. Вулиця Славутич була. Явно на Лоцманському масиві (не Мандриківському), бо відділення зв’язку № 100. Але об’єкти, що мають зараз адресу просп. Героїв, у 1974 році мають адресу вул. Набережна ім. В. І. Леніна, причому ті, що мають парні номера просп. Героїв, мали непарні номери Набережної (просп. Героїв, 12 – вул. Набережна Леніна, 143) і навпаки (відділення зв’язку № 100 – вул. Набережна Леніна. 138).
    Так що більше схоже, що вул. Славутич – це або бульв. Слави, або частина вул. Набережної Перемоги, і це при тому, що просп. Героїв – це Набережна. Але будемо мати надію, що “Дніпро вечірній” висвітив усі ці перейменування масивів і вулиць, а також не будемо забувати, що фото з тролейбусом в “північному” напрямку опубліковане у 1975 році, а кільцем тролейбуси пущено у 1974. Ймовірність минулорічної фотографії у “Дніпрі вечірньому” набагато менша, ніж у “Електротранспортнику”.
    Отже, тут ще є про що подумати і почитати.

    #12063
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Поки що до пуття нічого зрозуміти не можу. Вулиця Славутич була. Явно на Лоцманському масиві (не Мандриківському), бо відділення зв’язку № 100. Але об’єкти, що мають зараз адресу просп. Героїв, у 1974 році мають адресу вул. Набережна ім. В. І. Леніна, причому ті, що мають парні номера просп. Героїв, мали непарні номери Набережної (просп. Героїв, 12 — вул. Набережна Леніна, 143) і навпаки (відділення зв’язку № 100 — вул. Набережна Леніна. 138).
    Так що більше схоже, що вул. Славутич — це або бульв. Слави, або частина вул. Набережної Перемоги, і це при тому, що просп. Героїв — це Набережна. Але будемо мати надію, що «Дніпро вечірній» висвітив усі ці перейменування масивів і вулиць, а також не будемо забувати, що фото з тролейбусом в «північному» напрямку опубліковане у 1975 році, а кільцем тролейбуси пущено у 1974. Ймовірність минулорічної фотографії у «Дніпрі вечірньому» набагато менша, ніж у «Електротранспортнику».
    Отже, тут ще є про що подумати і почитати.

    А где у нас в городе могут находиться документы о переименовании названий улиц и изменении нумерации зданий? По идее это всё где-то есть. Может в Горисполкоме? А если есть, то я могу попытаться разузнать.

    #12064
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Вроде одна и та же фотография?

    #12067

    Так, рішення про перейменування приймає міськрада. Можливо, колись міг і виконком без власне ради. Але, в будь-якому випадку, виконує виконком. Про це перейменування десь щось має бути. По-перше, це недавно; по-друге, це перейменування до 30-річчя Перемоги, там в комплексі перейменовано два житлових масиви і купа вулиць.

    Так, фотографія, безумовно, одна й та сама. В “Електротранспортнику” (а, як ми бачимо, і в “Зорі” також) безліч таких колажів – вагон (тролейбус) один і той самий, а особа змінюється. А інша частина цього ж фото кращого водія Марії Ященко з касою в “Електротранспортнику” на іншому фоні (шкода, не перефотографував).

    #12068

    На початку 1975 року СШ № 66 мала адресу вул. Славутич, 5. Просто констатую. Інших шкіл ще не було.

    #12069

    На початку 1975 року СШ № 66 мала адресу вул. Славутич, 5. Просто констатую. Інших шкіл ще не було.

    Ну надо же, правда она примерно равноудалена и от проспекта и от Набережной.

Перегляд 15 повідомлень - з 76 по 90 (всього 223)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .