Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

Закрытые троллейбусные линии

Цікаве про м. Дніпро

Закрытые троллейбусные линии

Закрытые троллейбусные линии

Головна Форуми Транспорт Закрытые троллейбусные линии

Перегляд 15 повідомлень - з 91 по 105 (всього 223)
  • Автор
    Записи
  • #12084

    Новини з маршрута 7-а. “Дніпро вечірній” за 2 серпня 1972 року. Туману анітрохи не поменшало, принаймні, як на мене. Згідно зі статтєю “7-а” – це не маршрут, а маршрути. Ну і як це розуміти??? Більше, на жаль, нічого про цей маршрут (чи ці маршрути?) не знайшов.

    #12087
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Скорее всего, под маршрутами подразумеваются не маршруты в привычном смысле этого слова (то есть троллейбусные линии), а графики и остановки. То есть, я так понимаю, предлагается продлить линию этого маршрута до ДК Ильича

    Предполагаю, что маршрут был либо таким:
    Продолжение 7-ки по Карла Маркса, Шмидта, Пушкина, Серова, Карла Маркса, снова по 7-ке.

    Либо таким:
    Продолжение 7-ки до вокзала.

    #12098

    Мабуть, перше згадування маршрута 14-а. “Електротранспортник” за 3 квітня 1981 року. Точно не ясно, коли його пущено, але десь ось-ось недавно.
    Ще одне згадування першого сімнадцятого маршрута. “Електротранспортник” за 24 квітня 1981 року. Знов, точно не зрозуміло, коли саме його закрито, але, принаймні в квітні 1981 його вже нема. Стрілки від нього заважають десятці. Виходить, що до 1979 року розворота на Фурманова з центра не було. Але, гадаю, що коли там ходили маршрути 1, 6 (1957 – 1965) він там був. Принаймні, фото з відомої серії В. М. Гороховського 1967 року промовляє на користь цього.

    #12175
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Набросал гипотетические варианты схемы маршрута № 7-А, упоминаемого на страницах “Днепра вечернего”.

    № 3 – наверное самая неправдоподобная версия.
    № 4 – при условии, что ещё существовал разворот на ул. Философской – это получится как первоначальная 7-ка 1966 года.

    Учитывая, что в газетной статье 7-А просят продлить до ДК им. Ильича, то, как мне кажется, маршрут этот как-то соприкасался с маршрутом № 4.

    синий – маршрут № 7.
    синий+красный – предполагаемый маршрут № 7-А.

    #12180

    Підозрюю, що поворот зі Шмідта на Пушкіна наліво там би не зробили. Його б і пустили через Філософську. До речі, у 1972, схоже маршрут № 1 ще йшов вулицею Курчатова, так що там також був шлях, але там, звичайно також лівого повороту не зробили б.

    #12223

    У 1974 році подовжують тролейбусну лінію від вул. Космічної до Універсама (майбутнього на той час). Ось як про це пише «Дніпро вечірній» за 8.05.74. Як Вам назва проспекта Героїв — вул. Славутич?! Ну а з порядком вулиць помилились газетярі — так гадав я собі. Виявляється, ні!
    Хто бачив тролейбус на проспекті Героїв у зворотній бік? Ось він — «Дніпро вечірній» за 22.09.75. Цілком можливо, що автор фото — В. Рязанов.

    Про перейменування я знайшов. “Дніпро вечірній” за 5 траня 1975 року. Все-таки я надурив. Набережна – це просп. Героїв, Бульварна – такої, начебто і не було, Славутич – це частина Набережної Перемоги.
    Набережна Леніна, 64, від якого починається Набережна Перемоги, – це тодішня адреса технікума фізкультури.
    Додаю відоме фото Е. Чубарова, наскільки я розумію, квітня 1974 року, приблизно в цей саме час кільцем пішов тролейбус. Так от, гадаю, що цілком можливо, що оскільки там, де бульвар виходить на берег ще нічого не було, і тролейбус пустили нинішнім провулком Відрадним. Хоча, це версія слабенька, бо Перемога будувалася за планом, як все буде розвиватися було відомо, і як можна буде згодом проїхати на Відрадний з піденної проїжджої частини бульвара? Мені незрозуміло.
    Ще залишається питання з тролейбусом в північному напрямку у 1975 році. Може бути фото старе, а, може, все-таки мені не все ще зрозуміло. Можливо, Володимир Рязанов знає історію того фото?

    #12303

    Щось я турбуюся, що попередній коментар пройшов непоміченим!
    Перепрошую за ці фокуси, звичайно!

    #12358
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Щось я турбуюся, що попередній коментар пройшов непоміченим!
    Перепрошую за ці фокуси, звичайно!

    Я почему-то только сейчас увидел

    В статье “Троллейбусы пошли по кольцу”, опубликованной в “Днепре вечернем” за 8/V.1974 говорится, что раньше троллейбусы доходили до въезда в массив, а теперь продлены по кольцу. Но на фото из самолёта (или вертолёта) мы видим начало массива не у круга, а у “китайской стены”. Возможно, до продления троллейбусы шли по проспекту Героев примерно до того места, где изгибается “китайская стена”, а потом их пустили вокруг того комплекса зданий, который мы видим на фотографии. А потом уже в привычном виде.

    #12454

    Щасливий фінал пошуків, що ж за маршрут був 7-а. “Дніпровська правда” за 13 квітня 1972 року. В січні 1973 маршрут ще згадується “Дніпром вечірнім”, в путівнику 1974 р. в. – не згадується. Пропоную вважати, що проіснував він 1-2 роки.
    А ідея такого маршруту – цілком здорова, як на мене.

    Можливо, хтось пам’ятає, де саме там був розворот? А, можливо, хтось знає, де там само у 1956 році був розворот з протилежного боку – зі Старого мосту (поки трійка не пішла проспектом Воронцова)?

    #12504

    Алексей, спасибо за уточнения по названиям улиц на Победе, это интересная информация для меня, поскольку большую часть своей жизни я прожил на Победе.
    Что касается обратной линии по пр. Героев. Просматривая в очередной раз фотографии Победы, наткнулся на такой интересный комментарий Натальи Костенко на ФБ Елены Присягиной. Причем сам же спрашивал ранее и уже успел забыть).
    Возможно это объясняет необходимость этой линии в обратном направлении.
    Что касается фотографии Рязанова, у него их сотни только Победы, сомневаюсь что он помнит историю каждой думаю на контактную линию троллейбуса внимание не обращал.

    #12507

    Лінію на Лоцманський масив подовжено десь під кінець першого квартала 1972 року (боюся, що точніше вже не знайду), і просп. Героїв, 12, наскільки я розумію, ще не було, – заглавна фраза О. Присягиної співпадає з матеріалами Дніпра вечірнього. Я так собі зрозумів, що П’ятий масив – то і був тупик. Не дарма вони там тоді скупчувалися в обидва боки, і дозараз продовжують скупчуватися в один бік.

    #12635

    Щасливий фінал пошуків, що ж за маршрут був 7-а…

    Можливо, хтось пам’ятає, де саме там був розворот?..

    Владиславе, там на transphoto.ru користувач portclub нам, так би мовити, прозоро натякає, що тупик 7-а слід шукати на протилежному кінці вулиці Каруни – перед віадуком на просп. “Правди”. Слід визнати, що він, напевно, правий. А ми були дуже доброї думки про ДТТУ і його турботу про пасажирів. Дякую користувачу portclub!

    #12641
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Владиславе, там на transphoto.ru користувач portclub нам, так би мовити, прозоро натякає, що тупик 7-а слід шукати на протилежному кінці вулиці Каруни — перед віадуком на просп. «Правди». Слід визнати, що він, напевно, правий. А ми були дуже доброї думки про ДТТУ і його турботу про пасажирів. Дякую користувачу portclub!

    Зачем был такой нужен маршрут? Лучше бы сделали как предполагалось: из центра через центральный мост до завода Коминтерн.

    #12700

    “Днепровская правда”.
    1. 19 травня 1956 р. – начебто, можна зробити висновок, що тролейбуси Дерев’яним момтом вже не ходять. Власне, мабуть, тому автобуси-то й пустили.
    2. 27 червня 1956 р.
    3. 6 червня 1957 р.
    4. 2 червня 1959 р.

    #12718
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Троллейбусный маршрут № 1 (самый первый) исчез уже в 1948 году?

Перегляд 15 повідомлень - з 91 по 105 (всього 223)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .