- This topic has 222 відповіді, 11 учасників, and was last updated 11 місяців, 1 тиждень тому by Артем Костюк.
-
АвторЗаписи
-
19.10.2019 о 22:42 #12084Олексій АдамчикУчасник
Новини з маршрута 7-а. “Дніпро вечірній” за 2 серпня 1972 року. Туману анітрохи не поменшало, принаймні, як на мене. Згідно зі статтєю “7-а” – це не маршрут, а маршрути. Ну і як це розуміти??? Більше, на жаль, нічого про цей маршрут (чи ці маршрути?) не знайшов.
Attachments:
20.10.2019 о 01:40 #12087vladislav kliuchikУчасникСкорее всего, под маршрутами подразумеваются не маршруты в привычном смысле этого слова (то есть троллейбусные линии), а графики и остановки. То есть, я так понимаю, предлагается продлить линию этого маршрута до ДК Ильича
Предполагаю, что маршрут был либо таким:
Продолжение 7-ки по Карла Маркса, Шмидта, Пушкина, Серова, Карла Маркса, снова по 7-ке.Либо таким:
Продолжение 7-ки до вокзала.20.10.2019 о 20:57 #12098Олексій АдамчикУчасникМабуть, перше згадування маршрута 14-а. “Електротранспортник” за 3 квітня 1981 року. Точно не ясно, коли його пущено, але десь ось-ось недавно.
Ще одне згадування першого сімнадцятого маршрута. “Електротранспортник” за 24 квітня 1981 року. Знов, точно не зрозуміло, коли саме його закрито, але, принаймні в квітні 1981 його вже нема. Стрілки від нього заважають десятці. Виходить, що до 1979 року розворота на Фурманова з центра не було. Але, гадаю, що коли там ходили маршрути 1, 6 (1957 – 1965) він там був. Принаймні, фото з відомої серії В. М. Гороховського 1967 року промовляє на користь цього.Attachments:
25.10.2019 о 02:41 #12175vladislav kliuchikУчасникНабросал гипотетические варианты схемы маршрута № 7-А, упоминаемого на страницах “Днепра вечернего”.
№ 3 – наверное самая неправдоподобная версия.
№ 4 – при условии, что ещё существовал разворот на ул. Философской – это получится как первоначальная 7-ка 1966 года.Учитывая, что в газетной статье 7-А просят продлить до ДК им. Ильича, то, как мне кажется, маршрут этот как-то соприкасался с маршрутом № 4.
синий – маршрут № 7.
синий+красный – предполагаемый маршрут № 7-А.Attachments:
25.10.2019 о 02:54 #12180Олексій АдамчикУчасникПідозрюю, що поворот зі Шмідта на Пушкіна наліво там би не зробили. Його б і пустили через Філософську. До речі, у 1972, схоже маршрут № 1 ще йшов вулицею Курчатова, так що там також був шлях, але там, звичайно також лівого повороту не зробили б.
26.10.2019 о 21:43 #12223Олексій АдамчикУчасникУ 1974 році подовжують тролейбусну лінію від вул. Космічної до Універсама (майбутнього на той час). Ось як про це пише «Дніпро вечірній» за 8.05.74. Як Вам назва проспекта Героїв — вул. Славутич?! Ну а з порядком вулиць помилились газетярі — так гадав я собі. Виявляється, ні!
Хто бачив тролейбус на проспекті Героїв у зворотній бік? Ось він — «Дніпро вечірній» за 22.09.75. Цілком можливо, що автор фото — В. Рязанов.Про перейменування я знайшов. “Дніпро вечірній” за 5 траня 1975 року. Все-таки я надурив. Набережна – це просп. Героїв, Бульварна – такої, начебто і не було, Славутич – це частина Набережної Перемоги.
Набережна Леніна, 64, від якого починається Набережна Перемоги, – це тодішня адреса технікума фізкультури.
Додаю відоме фото Е. Чубарова, наскільки я розумію, квітня 1974 року, приблизно в цей саме час кільцем пішов тролейбус. Так от, гадаю, що цілком можливо, що оскільки там, де бульвар виходить на берег ще нічого не було, і тролейбус пустили нинішнім провулком Відрадним. Хоча, це версія слабенька, бо Перемога будувалася за планом, як все буде розвиватися було відомо, і як можна буде згодом проїхати на Відрадний з піденної проїжджої частини бульвара? Мені незрозуміло.
Ще залишається питання з тролейбусом в північному напрямку у 1975 році. Може бути фото старе, а, може, все-таки мені не все ще зрозуміло. Можливо, Володимир Рязанов знає історію того фото?Attachments:
29.10.2019 о 00:58 #12303Олексій АдамчикУчасникЩось я турбуюся, що попередній коментар пройшов непоміченим!
Перепрошую за ці фокуси, звичайно!31.10.2019 о 03:19 #12358vladislav kliuchikУчасникЩось я турбуюся, що попередній коментар пройшов непоміченим!
Перепрошую за ці фокуси, звичайно!Я почему-то только сейчас увидел
В статье “Троллейбусы пошли по кольцу”, опубликованной в “Днепре вечернем” за 8/V.1974 говорится, что раньше троллейбусы доходили до въезда в массив, а теперь продлены по кольцу. Но на фото из самолёта (или вертолёта) мы видим начало массива не у круга, а у “китайской стены”. Возможно, до продления троллейбусы шли по проспекту Героев примерно до того места, где изгибается “китайская стена”, а потом их пустили вокруг того комплекса зданий, который мы видим на фотографии. А потом уже в привычном виде.
09.11.2019 о 21:50 #12454Олексій АдамчикУчасникЩасливий фінал пошуків, що ж за маршрут був 7-а. “Дніпровська правда” за 13 квітня 1972 року. В січні 1973 маршрут ще згадується “Дніпром вечірнім”, в путівнику 1974 р. в. – не згадується. Пропоную вважати, що проіснував він 1-2 роки.
А ідея такого маршруту – цілком здорова, як на мене.Можливо, хтось пам’ятає, де саме там був розворот? А, можливо, хтось знає, де там само у 1956 році був розворот з протилежного боку – зі Старого мосту (поки трійка не пішла проспектом Воронцова)?
Attachments:
11.11.2019 о 23:38 #12504Сергій МушенокУчасникАлексей, спасибо за уточнения по названиям улиц на Победе, это интересная информация для меня, поскольку большую часть своей жизни я прожил на Победе.
Что касается обратной линии по пр. Героев. Просматривая в очередной раз фотографии Победы, наткнулся на такой интересный комментарий Натальи Костенко на ФБ Елены Присягиной. Причем сам же спрашивал ранее и уже успел забыть).
Возможно это объясняет необходимость этой линии в обратном направлении.
Что касается фотографии Рязанова, у него их сотни только Победы, сомневаюсь что он помнит историю каждой думаю на контактную линию троллейбуса внимание не обращал.Attachments:
11.11.2019 о 23:52 #12507Олексій АдамчикУчасникЛінію на Лоцманський масив подовжено десь під кінець першого квартала 1972 року (боюся, що точніше вже не знайду), і просп. Героїв, 12, наскільки я розумію, ще не було, – заглавна фраза О. Присягиної співпадає з матеріалами Дніпра вечірнього. Я так собі зрозумів, що П’ятий масив – то і був тупик. Не дарма вони там тоді скупчувалися в обидва боки, і дозараз продовжують скупчуватися в один бік.
17.11.2019 о 12:18 #12635Олексій АдамчикУчасникЩасливий фінал пошуків, що ж за маршрут був 7-а…
Можливо, хтось пам’ятає, де саме там був розворот?..
Владиславе, там на transphoto.ru користувач portclub нам, так би мовити, прозоро натякає, що тупик 7-а слід шукати на протилежному кінці вулиці Каруни – перед віадуком на просп. “Правди”. Слід визнати, що він, напевно, правий. А ми були дуже доброї думки про ДТТУ і його турботу про пасажирів. Дякую користувачу portclub!
17.11.2019 о 14:03 #12641vladislav kliuchikУчасникВладиславе, там на transphoto.ru користувач portclub нам, так би мовити, прозоро натякає, що тупик 7-а слід шукати на протилежному кінці вулиці Каруни — перед віадуком на просп. «Правди». Слід визнати, що він, напевно, правий. А ми були дуже доброї думки про ДТТУ і його турботу про пасажирів. Дякую користувачу portclub!
Зачем был такой нужен маршрут? Лучше бы сделали как предполагалось: из центра через центральный мост до завода Коминтерн.
18.11.2019 о 23:27 #12700Олексій АдамчикУчасник“Днепровская правда”.
1. 19 травня 1956 р. – начебто, можна зробити висновок, що тролейбуси Дерев’яним момтом вже не ходять. Власне, мабуть, тому автобуси-то й пустили.
2. 27 червня 1956 р.
3. 6 червня 1957 р.
4. 2 червня 1959 р.Attachments:
19.11.2019 о 01:12 #12718vladislav kliuchikУчасникТроллейбусный маршрут № 1 (самый первый) исчез уже в 1948 году?
-
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .