- This topic has 934 відповіді, 11 учасників, and was last updated 7 місяців, 4 тижні тому by vicente.
-
АвторЗаписи
-
01.10.2019 о 00:11 #11879Олексій АдамчикУчасник
Той, що на Ворошилова – № 45, причіпний – очікувано 405. UPD: хоча таким шрифтом з невеличкою ймовірністю це може бути й 43, а не 45.
Навпроти університета – також з першої партії – від 41 до 49.
Владиславе, як Ви вважаєте, поїзд № 100 – КТМ/КТП-1? (“Електротранспортник”, 23.10.65) UPD: А що ви думаєте щодо 128?Attachments:
01.10.2019 о 00:42 #11881vladislav kliuchikУчасникВ своё время я пытался понять принцип присвоения номеров вагонам КТМ/КТП-1, но не смог и бросил эту затею. Мне до сих пор непонятно, какова была закономерность в их нумерации. Кроме того, они ездили в сцепках по три вагона. Аналогично и с вагонами Х/М. Более менее понятно с КТМ/КТП-2, МТВ-82, Готами, ну и совсем всё понятно с КТМ-5,8, Татрами.
Пятёрку выпускало второе депо, а КТМ-1 вроде были только в первом (то есть на маршрутах 1, 3, 6, 9). Скорее всего, легендарный 14-й маршрут 1966 года тоже был из первого депо (на фото из газеты вагон как раз КТМ-1)
01.10.2019 о 00:46 #11882vladislav kliuchikУчасникУ КТМ-2 такого номера точно не было.
Скорее всего, это был вагон Х.
01.10.2019 о 01:47 #11884Олексій АдамчикУчасник14 ДЕВЗ – ДІІТ однозначно з першого депо. Лінія на Нові Кодаки – завжди перше депо.
Дуже сумніваюсь я, що 100 може бути “Х”. З відомості 1961 року ясно, що дев’яності – це КТМ-1, Починаючи зі 101, пішли МТВ-82. Навряд чи б там затісався “Х”.03.10.2019 о 20:41 #11939Олексій АдамчикУчасникЧто касается 6-а. Очень похоже на то, что этот маршрут закрыли с открытием нового моста, сокращением 6-ки до пл. им. Островского, переносом конечной 3-ки на вокзал и созданием 14 (ДЭВЗ — ДИИТ). То есть в 1966 году…
Такий ще варіант я тут вигадав. Наприклад, був якийсь, поки незбагненний для нас, сенс у тому, щоб 6а ходила саме на вокзал. Площу М. Островського проходила і шістка. У 1965 році переносять розворот маршрутів з Боброва на вокзал. Кількість трамваїв тут втричі збільшується. І щоб дещо розвантажити цей вузол жертвують цим сенсом і прибирають з вокзала і взагалі маршрут 6а.
03.10.2019 о 23:03 #11940vladislav kliuchikУчасникКстати, в каком году сделали два кольца на вокзале (внутреннее и внешнее)? В 1951?
03.10.2019 о 23:53 #11941Олексій АдамчикУчасникНе знаю. Підозрюю, що так, цей розворот із самого початку був з двома кільцями.
Додаю фотографію з набором портретів, який, на мій погляд, міг бути лише єдиного року – 1955. Якщо я вірно розшифровую найлівіший портрет, що то Булганін. В усякому разі – то не Маленков. А в 1956 Сталіна більшим за Хрущова, на мій погляд, би не повісили.
На фото можна розгледіти розгалуження, а також видно, що трамваї стоять на різних коліях. Більш ранніх років на фотографіях з розворотом, на жаль, визначити не можу.Attachments:
04.10.2019 о 00:06 #11951vladislav kliuchikУчасникЯ в архиве нашёл фото, где изображено следующее: рабочими ведётся укладка путей на вокзале. И там свежеуложенные 2 кольца (видны шпалы). Подписано на обороте как “X 1951”. Не знаю, ошибка ли. Но на стене вокзала портрет Сталина.
Постараюсь сделать скан этой фотки в скором времени и опубликую её.
04.10.2019 о 00:42 #11953Олексій АдамчикУчасникЗ Вашого опису виходить, що все вірно.
04.10.2019 о 00:48 #11954vladislav kliuchikУчасникИсходя из этого, мне непонятно, для чего там нужны два кольца в то время? Одно для маршрута, другое для отстоя? Других маршрутов кроме 1-цы в тот период вроде же не было там.
04.10.2019 о 00:57 #11955Олексій АдамчикУчасникГадаю, що так. Плюс один іншого обійти може – не знаю, чи може таке знадобитися?
На тому ж таки ДІІТі, в тупику 4 (до того, як там стали розвертатися 12 і 16) – також по два кільця. Ями, щоправда, на вокзалі напевно не було.04.10.2019 о 01:05 #11956vladislav kliuchikУчасникВ тупике 12 ещё 2 кольца.
05.10.2019 о 22:18 #11960Сергій МушенокУчасникПодскажите, на фото П.Ю. Поллюля ответвление, которое вело к дому Союзов, где госпиталь располагался в войну?
Attachments:
05.10.2019 о 22:21 #11962Сергій МушенокУчасникИ здесь
Attachments:
05.10.2019 о 22:26 #11965Олексій АдамчикУчасникТак, це вона.
Як мінімум до середини 1972 року збереглася (згадується як існуюча в “Електротранспортнику” 4.08.72). -
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .