Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
Олексій Адамчик
УчасникТак, перший (в парку) пам’ятник Чкалову стояв на цьому ж місці. Тільки, як я собі уявляю, цей — довоєнний — дивиться на проспект, а Чкалов — на вул. Нову. Хоча, звідки я це взяв — не знаю. Мабуть, Чкалов також обличчям до проспекта стояв.
Ось як він стояв! Дякуємо Валерієві Кравченку!
Attachments:
Олексій Адамчик
УчасникЗнято так (синім – залізничні колії переднього плану).
Attachments:
Олексій Адамчик
УчасникОлексій Адамчик
УчасникТри знімки з поїзда з мосту: https://www.ebay.de/itm/Foto-WK-II-Lemberg-Lwiw-Ukraine-1942-H3-6-1/383003930267?hash=item592cd02e9b:g:C2MAAOSw5chdAf0i, https://www.ebay.de/itm/Foto-WK-II-Dnieppropetrowsk-Ukraine-Sicht-auf-die-Stadt-H3-6-1/192949091004?hash=item2ceca97abc:g:16UAAOSw7sBdAf49, https://www.ebay.de/itm/Foto-WK-II-Aussicht-auf-die-Stadt-Dniepropetrowsk-Ukraine-H3-6-1/383003935676?hash=item592cd043bc:g:Hq8AAOSwr9NdAf8g.
13 – в бік з-да “Червоний Профінтерн”, 14 – в бік Холодильника, 15 – в бік Амур-гавані. На жаль заважають і ферми, і повітря, і водяні знаки. Серію (за 70 фотографій) знято на шляху прямування з Heimat (мабуть, Німеччини) на фронт в Крим і там – в Криму. Досить цікавих кримських фотографій в серії багато.Attachments:
Олексій Адамчик
Учасник…
2) Водитель, работающий давно, рассказывал и показывал где был разворот на Тополе, там до сих поры опоры стоят даже. Это на остановке «ул. Тополиная», в районе перекрестка с одноименной улицей…Дозволив собі поцупити на https://www.facebook.com/groups/421334225037372/?ref=direct фотографію, надану Юрієм Савенковим. Ось він, цей розворот. Подивіться, як розташовані опори – точно-точнісінько, як на наведеній Денисом Щербиною схемі від неназваного (шкода!) водія! Мене просто вражає точність донесення до нас цієї інформації. Дуже дякую!
На фейсбуці за якимось дивом це названо Парусом, але будинок на знімку – це, звичайно ж Тополя-2, 22.Attachments:
17.06.2019 о 20:24 в відповідь на: Кадри з фільма "У тихой пристани" від Екатеринославъ – Днепропетровск #11364Олексій Адамчик
УчасникДля мене “білими плямами” лишаються наступні місця.
Причому 1-у і 6-у сцену, вважаю, якщо добре подумаю, то зможу впізнати. 2-у, 3-ю, 4-у – коли обговорювали минулого разу, намагався впізнати, багато часу пішло, але так і не впізнав. 5-а – вважаю, було б цікаво, якби це було під Дерев’яним мостом. Не виключено, що це під пішохідним мостом в парку Шевченка, але таксофон мені видається ймовірнішим під Дерев’яним. А можливо, таксофон – взагалі, декорація.
Був би дуже вдячний за допомогу в закритті цих (а, можливо, й інших) “білих плям”.Олексій Адамчик
УчасникЗараз на сторінці О. Присягиної обговорюється Карла Маркса, 58. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=672298716566621&set=oa.477322276105233&type=3&theater&ifg=1. Дозволю собі втрутитися і повернутися до “Біля тихої пристані”. Ось фотоательє. А ліворуч, під маркизою, як я розумію, вікно “Консервів”.
І на tfde.dp.ua (Дм. Яворницького, 56) також є фотоательє. Дублюю тут.Attachments:
Олексій Адамчик
УчасникКолони, треба розуміти, оці https://artkostyuk.com/photo/ryazanov/solnechny/soln-ryazanov8.jpg
Олексій Адамчик
УчасникРесторан (як ми з’ясували – “Аврора”) в кадр не потрапляє, він лівіше. Будинок – все той самий Шаумяна, 15 https://artkostyuk.com/photo/panasyuk/panasyuk4.jpg.
Церква – це Троїцька. Окремо подякуємо, що знімки надано саме так – серією. Різні ракурси додають, так би мовити, тривимірності.
Розумію, що паркан на перших двох фотографіях один і той самий, але чомусь бачу його по-різному. Спробую порівняти з іншими фотографіями.Олексій Адамчик
УчасникНизка відомих дореволюційних фотографій Катеринослава на ebay: https://www.ebay.de/sch/i.html?_sacat=0&_nkw=yekaterinoslav&_frs=1
Олексій Адамчик
УчасникПропоную вважати, що це – все-таки 43-й рік. В такому разі переправи вже не буде (зиму 41-42 вона не пережила).
Прошу не вважати за нав’язливу ідею, але, в світлі подій 28.08.1941, – хтось бачив фото або знає іншу інформацію, щоб переправою могли переправлятися танки? Або, просто, хто як вважає, ця переправа витримала б танки?Олексій Адамчик
Учасник… с Торговой на проспект левого поворота не вижу, в нем не было необходимости? И когда пропала ветка к Успенской площади?..
Лівого повороту до 1957 року ніколи не було, а лінії на Успенську площу – начебто, з Громадянської війни. З’явилася вона 1957 року, бо цей розворот зник. Мені от цікаво, чи був трикутник на Центральній – Ширшова з 1957 до 1966 року?
Олексій Адамчик
УчасникДякуємо Сергію Чигвінцеву за https://www.facebook.com/photo.php?fbid=124981815384190&set=p.124981815384190&type=3&theater. Нарешті бачу, що було за розгалуження трамвайних колій за Дитячим світом. На жаль, з побаченого зрозуміти, як там було влаштовано рух, я не так і не можу. Але там на “внутрішній” колії трамвай на трамваї стоїть. Враховуючи, що відомий розбитй трамвай за Пайторгом виглядає, що їхав з Центральної на Ширшова, тобто проти маршрутів, виникає припущення, що внутрішня колія – це щось на кшталт маленького депо. Я віддаю собі звіт, що це, мабуть, дурниця. Але те, що на знімку всю колію заставлено вагонами, – факт.
Олексій Адамчик
УчасникЯ погоджуюсь з Вами стосовно обох фотографій. Від трійки там видно верхню горизонтальну лінію. Як саме тут оперативно відбувалися події, я не знаю, але здається, німці відходили, зокрема, і на Запоріжжя, натомість наші ж, зокрема, форсували Дніпро навпроти Діївки, чи навіть в Нових Кодаках, де пам’ятник. До речі, здається, ще не зверталася увага (а можливо, це я не звертав увагу) на явно нашу переправу, позначену німцями на аерофотознімку 20.11.1943 року з Сугаківки через острови на Діївку. Логічно припустити, що її наведено саме для форсування Дніпра. Ну, або одразу після, щоб компенсувати відсутність Старого мосту. Ще до речі, а коли саме Дерев’яний міст навели?
-
АвторЗаписи