Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
Олексій Адамчик
УчасникОце https://artkostyuk.com/photo/kinohronika/2/3.jpg їде 242-й вагон — якщо передивитися відео по кадрах, там можна це розрізнити. Як бачимо, 1941 року він вижив. А от 1943 — виходить ні, він зникає безповоротно, нема його вже у відомостях 1944 р., нема й 1961.
(Це я до визначення вагонів, що не пережили війну, — таких 9 моторних і 10 причіпних. І доступні на сьогодні відомості поки що не дають повної картини з цього питання, бо якісь 10 моторних і 10 причіпних кудись поділися ще до війни.)
Також можна достеменно визначити долю ще одного вагона, причому цієї ж моделі — 260-го. Його передано до Житомира, де він отримав номер 16. Бо усі решта вагонів цієї моделі, наявних 1944 р., наявні і 1961 р.Щиро перепрошую, знову намагався надурити. То йде не 242-й, а 262-й вагон.
Щодо 260 – усе справедливо.
Щодо тих 10 моторних і 10 причіпних, що кудись поділися ще до війни. У мене виходить, що їх складають: митищівські моторні вузькоколійні 242, 243, 245, 252, 259, київські моторні вузькоколійні 263, 267, 269, митищівські причіпні вузькоколійні 133, 140, київські причіпні вузькоколійні 171, 172, 179, 181; київські моторні ширококолійні 301, 403, київські причіпні ширококолійні – 4 шт. з номерами 6хх. На мій погляд, передача трамвайним трестом комусь ширококолійних вагонів може бути пов’язаною із перевезенням трамваями поранених. Можливо, з них сформували два тривагонні поїзди.Олексій Адамчик
УчасникЯ був сумнівався. Але ж там кажуть, що два танки притягнули.
Я його взяв з райберта, здається. Підписано, начебто, що Дніпропетровськ. Ми починали шукати – стіна, начебто, незнайома. Сюжет видавався сумнівним. Тепер схиляюся довіряти. Спробуємо ще подумати.Олексій Адамчик
УчасникТобто шукати це, все ж таки, треба у нас. Десь на Крутогірній, 21?..
Attachments:
Олексій Адамчик
УчасникТут цікаво походження фото. Може, з музею пожежної частини, що на Савченко?
Першоджерело – майже напевно. Мені воно, схоже, зустрілося на чийсь фейсбук-сторінці.
Олексій Адамчик
УчасникГоловний архітектор міста у 30-ті роки. Репресований. Розстріляний.
Олексій Адамчик
УчасникЯ колись десь натрапив на фотографію, але де й у кого не пам’ятаю. Дуже дякую причетним до її оприлюднення людям, бо тут серед інших є мій дід.
Але зі своєю спостережливістю я лише за рік побачив, що тут є фотографія Р. Б. Трестлінга. Здається, до цього його фотографій не траплялося.Олексій Адамчик
УчасникНачало боевых действий на Днепропетровском плацдарме
Тут під плацдармом слід розуміти наші утримування на правому березі у звивині Дніпра – Дніпропетровськ і поруч. Не німецький плацдарм на лівому березі.
Олексій Адамчик
УчасникТрамвай зовні та всередині.
Свого часу ми не позберігали тут фотографії цієї серії, обмежилися лише посиланнями. Виправімо цей недогляд. Не усе тут – Дніпро. Є ще один трамвай, найймовірніше – четвірка, бо одновагонний. Особлива увага – мешканцям 33-го будинка вул. Кн. Святослава Хороброго (не знаю, як там йде нумерація квартир, тому не стану вираховувати номер).
Обвішаний трамвай на фотографії, наданій Миколою, рушив проспектом Дм. Яворницького з зуп. “Воскресенська” в напрямку Соборної площі.
Ну й коли вже зайшлося, то фотграфію https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/50568159073/in/album-72157685314755334/ знято майже з того самого місця у тому ж напрямку. От до колекції ще б таку саме фотографію року 1989-го у піковий час!Attachments:
Олексій Адамчик
УчасникІ Вокзальну – Привокзальну. Лише так. Аж до 1957 року з цього боку на Леваневського було не повернути.
(Маршруту № 12 Автозавод – Вокзал, що походив один-два місяці на межі 1948-49 років, на Привокзальній вже не було чого робити; треба розуміти, що разом із четвертим маршрутом вони вже розверталися схемою Горького – Вокзальна – Пастера – проспект)Олексій Адамчик
УчасникДякую за Ваші матеріали!
Стосовно Кротова – навіть тут до пуття не відомо, так 22-го чи 19-го? Просто дивовижно!Олексій Адамчик
УчасникВ архіві Narodowe Archiwum Cyfrowe зберігається фото під назвою «Dniepropietrowskie Zakłady Samochodowe».
https://www.szukajwarchiwach.gov.pl/ru/jednostka/-/jednostka/12324314
Тобто «Дніпропетровський автозавод». Але на фото, скоріше, авторемонтна майстерня та УралЗис воєнного випуску (переднє крило зигзагоподібне, не штамповане).
Як гадаєте, поляки прибріхують?З внутришнього вигляду цеха нічого не скажу, але з вигляду автомобілів — неймовірно, щоб це був ДАЗ. Погоджуюся з Вашими підозрами.
Приношу усім щирі вибачення!
Це – справді автозавод. Відбувається складання не автомобілів, а лише автокранів.
Приношу також вибачення за непорозуміння із підписами. Перша фотографія – “Дніпровська правда” за 11 липня, решта – за 24 жовтня 1948 року. Підпис тягнеться вздовж п’яти фотографій, тож наводжу їх усі. Як бачимо, газета надрукувала колаж з фотографії, віднайденої Миколою, і портретів Ястребова і Кублика.Олексій Адамчик
УчасникОтут https://artkostyuk.com/photo/kinohronika/3/6.jpg добре видно, що укладено повороти як від вул. Робітничої у напрямку пам’ятника Пушкіну, так і з боку пам’ятника на Робітничу. Не бачу іншого сенсу у одночасному існуванні обидвох цих колій, крім того, щоби 11-й маршрут зміг дістатися Вокзала. Враховуючи вищенаведену плановану схему 1946 р., пропоную до появи протилежної інформації вважати кінцевими довоєнного одинадцятого Роз’їзд Фабричний і Вокзал.
І дванадцятий, звичайно, міг би цими ж коліями користуватися.Олексій Адамчик
УчасникФотографії з’явилися давно, але заховав я їх у себе надто далеко. А може ми ще й не усе там з’ясували.
Новомосковське шосе https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=60441&rightmap=2011#18/48.49932/35.07104 – хто б міг подумати!Олексій Адамчик
Учасникhttps://www.facebook.com/photo/?fbid=1325833974546422&set=oa.529280734242720/ Швидше, січень 1976. Бо другою була зима 1975-76. І аерофото це підтверджує https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=300775&rightmap=181076#17/48.46946/35.03544.
Олексій Адамчик
УчасникНа мою думку, принаймні не місто Дніпро. Занадто визначне, щоб не бути впізнаним. (На аерофото пошукав – не знайшов, але то – така справа, звичайно.)
Мені фейсбук коментарів не показує, тож наперед перепрошую, якщо дурниці якісь пишу. -
АвторЗаписи