Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
Олексій Адамчик
УчасникДякую! Ватермарки – ціна анонімності.
Олексій Адамчик
УчасникА як (не вважайте, будь ласка, за невігластво)?
Олексій Адамчик
УчасникОлексій Адамчик
УчасникЩодо першого маршрута на внутрішньому кільці – це зрозуміло. Я не знав, що цим – внутрішнім – кільцем йшли інші вагони.
З наявних фотографій я б не сказав, що після заведення на площу маршрутів 8, 11, 15 1965 року десь можна побачити КТМ/КТП-1 на зовнішньому кільці. Впевнений, що від 1965 до будівництва метро все було по-однаковому.
А от до 1965 року – так, люди чекають на трамвай перед зовнішнім кільцем. Вагони здебільшого також на ньому, а коли вони є на внутрішньому, то завжди порожні.Олексій Адамчик
УчасникТак, Ви праві. Щодо розвороту вагонів кільцем першого маршрута не знав – дякую!
Але тут взагалі інше. Це ж до 1965 р. – на кільці лише перший маршрут, ну може, ще 6-а. Тоді внутрішнє кільце явно призначалося для відстою. Так що справді, якщо там є пасажири (я готовий погодитися їз цим), то вагон – на першому маршруті.Олексій Адамчик
УчасникТак, все вірно. Ось воно https://pastvu.com/_p/a/9/d/m/9dmmsttpqxboytzixy.jpg.
Олексій Адамчик
УчасникТак, він до депо прямує – там видно, що бугель на зовнішньому контактному проводі. Перший маршрут був би на внутрішньому.
1961 року цей був на четвірці.Олексій Адамчик
УчасникАле у “Електротранспортнику” й пізніше скаржилися, що МТВ не вистачає на 4 і 7 маршрутах, а їх подеколи ще відправляють на перший.
Але у цьому випадку цілком можливо, що він просто до депо прямує через Вокзал. На фотографіях вокзала майже завжди присутній трамвай, що їде у депо (до речі, на фотографії 1973 року також один з останніх МТВ-82 потрапив до кадра).Олексій Адамчик
УчасникНа щастя, тепер, дякуючи добрим людям, в нас сила-силенна матеріалу: https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=41065&rightmap=260165#17/48.46373/35.07459.
Так що так, за рік так усе змінилося.Олексій Адамчик
Учасник“Квиткові каси” – то, здається, залізничні. А ті, що на фото 1978 р. (ЗіУ-9 ще не було 1976 р.), – здається, Аерофлота.
Олексій Адамчик
УчасникЯка загроза висіла над Озеркою!
Attachments:
Олексій Адамчик
Учасник“Квиткові каси” вже траплялися, і я чомусь був впевнений, що це теперішній магазин тканин. Дуже дякую, Сергію, що змусили перевірити! Ні, це протилежний бік, це тут https ://www.google.com.ua/ maps/@48.4768307,35.0150683,3a,17.1y,176.41h,93.07t/data=!3m8!1e1!3m6!1sAF1QipNW3KgogC8I-i4Sm6QkseakTqRgDLCPlgOwW1AM!2e10 !3e11!6shttps:%2F%2Flh5. googleusercontent .com%2Fp%2FAF1QipNW3KgogC8I-i4Sm6QkseakTqRgDLCPlgOwW1AM%3Dw203-h100-k-no-pi-0-ya116.593956-ro-0-fo100!7i11264!8i5632?hl=uk.
Щось не публікується їз посиланням, тож хай буде із пробілами.
(Сергію, щодо Мандриківки – дуже великі сумніви. І 1964 рік – на мій погляд нормально)Олексій Адамчик
УчасникНарешті МТВ-82 з номером https://pastvu.com/_p/a/h/f/0/hf0w37ogy4z17cyanw.jpg?s=614a5fb670. Неймовірна рідкість. Дякуємо!
Олексій Адамчик
УчасникМожливо, хтось як я – ще не бачив цієї сторінки https://www.facebook.com/pridneprovskiybarvinok/?fref=tag. Хутчіш дивитися!
За дороговказ дякую Артему!Олексій Адамчик
Учасник…
Ст. «Нижнеднепровск пост» — это что? Может «Нижнеднепровск — мост»?
Почему-то не отражён маршрут 1-А.
Мається на увазі пост “Амур” https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=300544#18/48.49387/35.03321. До речі, це цікавий момент. Якщо так йменують кінцеву, то, можливо, шістка аж туди (а не лише до трикутника https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=60441#18/48.49769/35.03711) й ходила 1944 року, а може, навіть і 1950-55 рр.?
Гадаю, маршрут А – позаплановий, спричинений браком електроенергії й рухомого складу. Адже перший також не збиралися подовжувати до Транспортного інститута. З пуском подовженого першого маршрута до нової кінцевої йшло небагато поїздів (за газетами – п’ять). Решта (хоча, у тих умовах, мабуть і не набагато більше) йшла “скороченим” маршрутом до Центральної площі. І це, на моє розуміння, тривало від момента подовження першого до поповнення рухомого складу поїздами КТМ-КТП – з 1948 до 1949 року. -
АвторЗаписи