Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
Олексій Адамчик
УчасникПікселів хотілося б побільше. А фотографії – боротьба з партизанами в районі Нікополя.
Олексій Адамчик
УчасникТаке ж питання й з одинадцятим: до війни його кінцевою була “Пушкінський просп.” чи “Вокзал”?
Олексій Адамчик
УчасникЩодо довоєнної вісімки – моя думка така ж. Після війни – чомусь у цій частині план не виконали. Можливо, якось вплинула розпочата реконструкція вокзала і площі. Наведу тут дві замітки – від 1 січня 1946 року і від 12 листопада 1947. У першій ще явно збираються вести восьмий маршрут з Центральної площі. Але друга невблаганна – Вокзал.
Щодо 12-го. У доповідях і т. ін. кількість довоєнних маршрутів, все ж, вказується 11. Ось і на першій сторінці цієї довідки так само. Тому я б сформулював якось так: якщо й існував до війни дванадцятий маршрут, то він був “Міськрада – роз’їзд Фабричний”.
Мабуть саме собою зрозуміло, але вже заразом відзначимо, що третій маршрут до самої окупації ходив до Виконкомівської.Олексій Адамчик
УчасникДовідка про стан Дніпропетровського трамвая. Розміщую її саме тут, бо найяскравішим є додаток з планованими маршрутними мережами. Додатки з потрібною кількістю матеріалів не наводжу.
Ще раз дякую Владиславу і Державному архіву Дніпропетровської області і перепрошую за якість!Олексій Адамчик
УчасникНезвичний ракурс, треба визнати. Знято звідси https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841#18/48.46866/34.99660. Розділення б цій фотографії додати…
Attachments:
Олексій Адамчик
УчасникОдин. 3хх – двовісні. Логіка підказує, що ті два пульмани, що сфотографовано на теперішній вул. Бельгійській, – то 402 і 403, і їх віднесено до цілком знищених.
Олексій Адамчик
УчасникТак, безумовно. Куди подівся – губимося у здогадах. Найймовірніше – чомусь вирішили позбутися й списали або віддали до Запоріжжя (туди мінімум п’ять моторних і п’ять причіпних пішли). Ще слабенький варіант – до Конотопа 1949 року. Час покаже.
Олексій Адамчик
УчасникОце https://artkostyuk.com/photo/kinohronika/2/3.jpg їде 242-й вагон – якщо передивитися відео по кадрах, там можна це розрізнити. Як бачимо, 1941 року він вижив. А от 1943 – виходить ні, він зникає безповоротно, нема його вже у відомостях 1944 р., нема й 1961.
(Це я до визначення вагонів, що не пережили війну, – таких 9 моторних і 10 причіпних. І доступні на сьогодні відомості поки що не дають повної картини з цього питання, бо якісь 10 моторних і 10 причіпних кудись поділися ще до війни.)
Також можна достеменно визначити долю ще одного вагона, причому цієї ж моделі – 260-го. Його передано до Житомира, де він отримав номер 16. Бо усі решта вагонів цієї моделі, наявних 1944 р., наявні і 1961 р.Олексій Адамчик
УчасникНе існуючі вже трамвайні тупики з т. зв. Вступних балансів Управління Дніпропетровського трамвая від 1 листопада 1943 р. Один з найцікавіших – на третю трамвайну підстанцію. Але схоже, він використовувався лише за часів її будівництва, і тут йдеться вже про якісь його рештки, бо 70 м там замало буде, треба хоча б 125.
1 листопада 1943 р. до цілком знищених зарахували на 10 вагонів більше, ніж згодом, у 1944 році. (Вагони, звісно, треба було у іншій темі вказати, але нехай вже матеріали з однієї справи усі разом будуть).
Ще раз дякуємо зазначеним трохи раніше установам і особам!Олексій Адамчик
УчасникПродовжимо потихеньку історичні вишукування. Кілька безцінних відомостей з межі 1944-45 років (наприкінці для зручності відомість 1961 року – у ній не знати звідки з’являється кілька вагонів, начебто зникаючих 1944 року).
Дякуємо за документи Державному архіву Дніпропетровської області і vladislav kliuchik – за віднайдення їх.
Окремо звернімо увагу Дмитра Солом’яного.
А за якість – щиро перепрошую. Третя відомість має назву “Інвентар вагонів, що лічаться за другим парком і що їх підготовано до експлуатації”.Олексій Адамчик
УчасникТа ні, то я навмисно намагався сільгоспінститут у максимально наближеному ракурсі показати.
Олексій Адамчик
Учасник… Виправлю.
Олександре, наслідків недовго довелося чекати – там вже усе до Дніпра позаписували, навіть де все вірно підписано.
(Але не розцініть це як наполягання, будь ласка!)Олексій Адамчик
УчасникЩодо лабіринта – все вірно Ви пишете; майданчик з вітрилами – ось https://www.google.com.ua/maps/@48.4626978,35.0677696,3a,16y,233.85h,107.78t/data=!3m8!1e1!3m6!1sAF1QipPQFTHxNTpLJ4tKmviyEOKurGL3sWYADj_yF12r!2e10!3e11!6shttps:%2F%2Flh5.googleusercontent.com%2Fp%2FAF1QipPQFTHxNTpLJ4tKmviyEOKurGL3sWYADj_yF12r%3Dw203-h100-k-no-pi-0-ya168.257-ro-0-fo100!7i6080!8i3040?hl=uk.
Олексій Адамчик
УчасникТут Володимир звернув увагу на надцікаву деталь: раніше над сходами до підземного перехода на вокзалі стояли стаціонарні споруди https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=41065&rightmap=30977#18/48.47816/35.01508. Дуже цікаво, який баран їх позносив і як вони виглядали? Може хтось бачив фотографії з ними?
(Як зазвичай, скажуть, що злива 28.07 їх підмила.
Я восени 1977 вперше скористався послугами вокзала, але, на жаль, був ще замалий – нічого з того не пам’ятаю.)Олексій Адамчик
УчасникНадцікаво. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=4571307616321805&set=p.4571307616321805&type=3. 1921 (!) рік.
Трамвайної лінії на Йорданську-то й нема! Гм???. Перепрошую! Усе на місці. То я погано бачу. Хоча її й відірвано від колій проспектом.
Дуже дякуємо Олександрові Волоку! -
АвторЗаписи