Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
Олексій АдамчикУчасникФотографій переправи – незліченна кількість. І з плацдарма трохи є. Німецьких танків на них – немає.
Олексій АдамчикУчасникДякую за посилання! Так, U. N. I. R. R. нам відомий. Фотографії звідти ми позабирали, а до статей раніше не доходило. Ще раз дякую!
Те, що вони переправу (і цілком можливо, що обидві) удосконалили і постійно ремонтували, – поза сумнівами. Але навели їх, все ж, наші. То Кор’єре делла Сера значущості своїм додає.
Тут мене ще дуже зацікавив танк. Це перше підтвердження німецьких танків на плацдармі з джерел супротивника. Але я для себе це поки що залишаю під величезним сумнівом.
Олексій АдамчикУчасникМоже і повертаються. Хоча зазначимо, що дія відбувається вранці.
На моє уявлення, навряд чи вони з переправи, бо (на моє уявлення) понтонні переправи у лютому вже не використовувалися. (І про всяк випадок – їх же ж не італійці навели, а наші.)
Олексій АдамчикУчасникЯкщо вони базувалися у Дніпрі (є у мене такі підозри), то фото – з Запорізького шосе:
Олексій АдамчикУчасникДо речі, про Синельникове. Вже не вперше мені трапляється фото “Пізанської вежі”. Просто поруч із залізницею.
Олексій АдамчикУчасникАвтобус із німцями на Наскрізній-Молокова-Щепкіна. Видимо, їдуть до Синельникового. Схоже, проїзд Червонозаводською -Ак. Белелюбського був ускладнений.
Будинок за автобусом живий і зараз https://www.google.com.ua/maps/@48.473984,35.0040837,3a,75y,265.64h,85.24t/data=!3m6!1e1!3m4!1sQMXCEMO0jBdQadZsuqdV2Q!2e0!7i13312!8i6656?hl=uk.
Олексій АдамчикУчасникНі, 89-90 – то про фото з колією. Судячи з усього, це місце поки що не знайшлося.
Олексій АдамчикУчасникНашвидкуруч воно не розв’язалося. Аж до Зустрічного не бачу нічого подібного. Будемо думати.
Олексій АдамчикУчасникДуже дякую! Спробуємо знайти.
Наскільки розумію, ділянку не електрифіковано. Чи провід міг не потрапити?
А рік там ніяк не обмежується?
Олексій АдамчикУчасникЯк завжди, надцікава знахідка від Дмитра Бондаренка. https://www.facebook.com/photo/?fbid=1006165566852853&set=ecnf.100023782569794. Дуже дякуємо!
Якщо це правда, то існував момент, коли ходили двійка Брянський завод – Виконком – Табірна і п’ятірка Фабрика – Базарна. З “Зорі” такого, нібито, не випливає.
А може десь у цьому треба шукати третій маршрут? Наприклад, Виконком – Табірна?
Олексій АдамчикУчасникРоману Кравцову і Олені Присягиній. З повагою до Вашої праці https://www.facebook.com/photo/?fbid=1264310080698812&set=oa.885860511918072, мені здається, у цьому випадку не варто було реставрувати.
І продовжую наполягати, що номер вагона – 245! Це непогано видно на https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/48224754211, ну а для перевірки – https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/48224759406.
І продовжую наполягати, що це – листопад-грудень 1933-го року. Так, є якась наймізерніша ймовірність, що це січень-квітень 1934-го, але, щоб це стверджувати, треба мати нездоланні підтвердження.
Олексій АдамчикУчасникДуже дякуємо! Нам цікаво усе.
Олексій АдамчикУчасникВ мене книги немає, то фотографія з обласної бібліотеки.
Спробувати посканувати можна, але це буде повільно і неякісно. Ну нехай з криворукістю поборемося, але й розділення високого не буде (цифру не назву, треба експериментально визначати).
Олексій АдамчикУчасникВ принципі, будівля з ліхтарем https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=220841&rightmap=280843#17/48.44665/35.03211. Якщо там у той час був ДАрЗ, то цілком можливо.
Олексій АдамчикУчасникЗ внутришнього вигляду цеха нічого не скажу, але з вигляду автомобілів – неймовірно, щоб це був ДАЗ. Погоджуюся з Вашими підозрами.
-
АвторЗаписи





