Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
Олексій Адамчик
УчасникФотографій переправи – незліченна кількість. І з плацдарма трохи є. Німецьких танків на них – немає.
Олексій Адамчик
УчасникДякую за посилання! Так, U. N. I. R. R. нам відомий. Фотографії звідти ми позабирали, а до статей раніше не доходило. Ще раз дякую!
Те, що вони переправу (і цілком можливо, що обидві) удосконалили і постійно ремонтували, – поза сумнівами. Але навели їх, все ж, наші. То Кор’єре делла Сера значущості своїм додає.
Тут мене ще дуже зацікавив танк. Це перше підтвердження німецьких танків на плацдармі з джерел супротивника. Але я для себе це поки що залишаю під величезним сумнівом.Олексій Адамчик
УчасникМоже і повертаються. Хоча зазначимо, що дія відбувається вранці.
На моє уявлення, навряд чи вони з переправи, бо (на моє уявлення) понтонні переправи у лютому вже не використовувалися. (І про всяк випадок – їх же ж не італійці навели, а наші.)Олексій Адамчик
УчасникЯкщо вони базувалися у Дніпрі (є у мене такі підозри), то фото – з Запорізького шосе:
Олексій Адамчик
УчасникДо речі, про Синельникове. Вже не вперше мені трапляється фото “Пізанської вежі”. Просто поруч із залізницею.
Олексій Адамчик
УчасникАвтобус із німцями на Наскрізній-Молокова-Щепкіна. Видимо, їдуть до Синельникового. Схоже, проїзд Червонозаводською -Ак. Белелюбського був ускладнений.
Будинок за автобусом живий і зараз https://www.google.com.ua/maps/@48.473984,35.0040837,3a,75y,265.64h,85.24t/data=!3m6!1e1!3m4!1sQMXCEMO0jBdQadZsuqdV2Q!2e0!7i13312!8i6656?hl=uk.Олексій Адамчик
УчасникНі, 89-90 – то про фото з колією. Судячи з усього, це місце поки що не знайшлося.
Олексій Адамчик
УчасникНашвидкуруч воно не розв’язалося. Аж до Зустрічного не бачу нічого подібного. Будемо думати.
Олексій Адамчик
УчасникДуже дякую! Спробуємо знайти.
Наскільки розумію, ділянку не електрифіковано. Чи провід міг не потрапити?
А рік там ніяк не обмежується?Олексій Адамчик
УчасникЯк завжди, надцікава знахідка від Дмитра Бондаренка. https://www.facebook.com/photo/?fbid=1006165566852853&set=ecnf.100023782569794. Дуже дякуємо!
Якщо це правда, то існував момент, коли ходили двійка Брянський завод – Виконком – Табірна і п’ятірка Фабрика – Базарна. З “Зорі” такого, нібито, не випливає.
А може десь у цьому треба шукати третій маршрут? Наприклад, Виконком – Табірна?Олексій Адамчик
УчасникРоману Кравцову і Олені Присягиній. З повагою до Вашої праці https://www.facebook.com/photo/?fbid=1264310080698812&set=oa.885860511918072, мені здається, у цьому випадку не варто було реставрувати.
І продовжую наполягати, що номер вагона – 245! Це непогано видно на https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/48224754211, ну а для перевірки – https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/48224759406.
І продовжую наполягати, що це – листопад-грудень 1933-го року. Так, є якась наймізерніша ймовірність, що це січень-квітень 1934-го, але, щоб це стверджувати, треба мати нездоланні підтвердження.Олексій Адамчик
УчасникДуже дякуємо! Нам цікаво усе.
Олексій Адамчик
УчасникВ мене книги немає, то фотографія з обласної бібліотеки.
Спробувати посканувати можна, але це буде повільно і неякісно. Ну нехай з криворукістю поборемося, але й розділення високого не буде (цифру не назву, треба експериментально визначати).Олексій Адамчик
УчасникВ принципі, будівля з ліхтарем https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=220841&rightmap=280843#17/48.44665/35.03211. Якщо там у той час був ДАрЗ, то цілком можливо.
Олексій Адамчик
УчасникЗ внутришнього вигляду цеха нічого не скажу, але з вигляду автомобілів – неймовірно, щоб це був ДАЗ. Погоджуюся з Вашими підозрами.
-
АвторЗаписи