Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
Олексій АдамчикУчасникМоже КТМ-2, а перед маршрутовказівниками встановлено якийсь святковий плакат, з прапорцями. Це й “прожектор” могло б пояснити. Бугелі ще якісь… занадто “вертикально” стоять.
Для ілюстрації КТМ-2 14-го маршрута з плакатиком. Встановлено, звичайно, не так, як я вигадав.Attachments:
Олексій АдамчикУчасникСтоп, а що таке Г-35? Я мав на увазі Г-33. Якщо є документи, що Г-35 був МТВ-82, – пречудово – маємо ще один київський МТВ-82!
Олексій АдамчикУчасникhttps://transphoto.org/photo/1260872/#2816037.
Що залишається? “Х”? Також майже бомба.
Але КТМ-5 були точно з пантографами.
До речі (або зовсім не до речі), у мене є якийсь запис – джерела не можу зрозуміти – станом на 1971 рік Т-3: 52 системи і 3 одиночні вагони.
Олексій АдамчикУчасникАндрію Янковському з приводу https://transphoto.org/photo/1386269/?gid=530#2816016.
Г-34 і Г-35, і напевно ще якісь – це явно не наші МТВ-82, а київські, поставки у наше місто середини 1980-х років. Виходьте з цього. 1149 на час появи Г-34, якщо там не було якихось наглих фокусів, явно у першому депо. Але: первісно Г-34 – це явно отой унікальний двосторонній МТВ-82, Татри з цим номером – це щось пізніше.
Олексій АдамчикУчасникДякую, Романе!
Олексій АдамчикУчасникМені видається, що мабуть отут https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=41065&rightmap=300775&double=0#18/48.45671/35.04694.
У 1968-му на фотографію потрапив й знесений тепер (вже давненько, але не дуже – десь у другій половині 80-х) будинок на розі з Володарського.
А фото Ю. Поллюля мабуть треба класти на 1950-й рік.
Олексій АдамчикУчасникСергію і всі читачі!
Тут https://www.facebook.com/photo/?fbid=2824450487884045&set=a.1398814410447667 В. С. Старостін каже, що бюст Гоголя на вул. Гоголя – все ж не той, що був біля Комерційного училища.
До теми (чи не до теми) фотографія бюста Чкалова, сфотографованого свого часу Ю. Поллюлем, у 1968 році (“Дніпровська правда” за 23 квітня).Attachments:
Олексій АдамчикУчасникВідтворити треба їх долю не до 28.08.41, а після.
Успіхом для усіх буде те, що у книжках і на екскурсіях розповідатимуть правду, у гіршому випадку констатуватимуть невідому долю, а не чиїсь вигадки, а командири і історики не гратимуться людськими життями. Окремо величезним успіхом було б мабуть для рідних членів екіпажа не отримувати у 1941-му сумних повідомлень.
Олексій АдамчикУчасникРомане, я дуже дякую за допомогу і участь, але, не ображайтеся, я поки трохи призупиню свою участь.
Почитайте, що там написано. Справі це тільки шкодить.
Олексій АдамчикУчасникЦе вже четверта дата народження.
Крім того, він навчався в училищі чи школі, сліди якої загубилися настільки глибоко, що нікому не відомо про її існування взагалі. Як казав один дядя у телевізорі: “Біографія має стійкі ознаки легендування”.
Але й це ще не все: прізвище командира ескадрильї чи то Кошелець, чи то Шанаєв. А може ще якесь інше.
Олексій АдамчикУчасникПовертаючись до року знімання, то учора я все одно дурницю написав. Рік точний. Єдино можливий. 1955-й.
(Як ні смішно, але сьогодні фейсбук мені показує коментарі там.)
Олексій АдамчикУчасникТак, між Філософською й Н. Алексєєнко. Тільки там не всі фотографії у серії з Дніпра. Там, де у теплому одязі – можливо, Одеса.
Олексій АдамчикУчасникhttps://www.facebook.com/photo.php?fbid=4235660596473751&set=a.1974403742599459&type=3&theater.
Знов мотоцикл на колії. Як би натякають нам, що навесні 1955-го руху не було. Але мав бути.
Цікаво, чи не може фотографія бути 1956 або 1957 року?
(Перепрошую, якщо пишу якісь дурниці – мені не видно коментарів до фотографій на цій сторінці).
Олексій АдамчикУчасникНі, ну які в них фотографії є!
Ще раз дуже дякую за наведення.
Олексій АдамчикУчасникДякую, Романе! Я вже звернувся у паперовому вигляді.
-
АвторЗаписи

