Главная Форум Транспорт Закрытые троллейбусные линии

В этой теме 142 ответа, 8 участников, последнее обновление  Олексій Адамчик 5 дн., 21 час. назад.

Просмотр 15 сообщений - с 61 по 75 (из 143 всего)
  • Автор
    Сообщения
  • #11831

    Ну, вона точна. На наведених вище підставах. Сергію, цим даним можна вірити, висновок з цих даних очевидний. Я сподіваюся, що факт і час заміни напрямку руху знайдеться в літературі. Фотографія, швидше за все рік 80-й, бо великі цифри інвентарних номерів почали малювати десь у 1978-79, тобто переддень XXV з’їзду вже не може бути, а перед XXVII з’їздом (приблизно у 1985) там вже і ЗіУ-9 трапилися б, і машин, і дерев, і людей побільше було б.

    #11832

    Сергей Мушенок
    Участник

    Все таки 81 г., это видно на еще одном фото В. Рязанова этого же места крупнее, 26-й съезд КПСС. И также видны остатки контактной сети по левую сторону проспекта.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #11834

    Сергей Мушенок
    Участник

    Стоп, а что на этом фото тогда, мне мерещится или тоже контактная сеть. Это же Отрадный переулок, даже не Бульвар. Кстати, отличный пример названия, никому не мешает и поэтому вероятно сохранил свое название. Фото В. Рязанова.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #11838
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Участник

    Олексій Адамчик, вам не попадались в главных областных/городских газетах (Зоря, Днепровская правда, Днепр вечерний) заметки об открытии троллейбусных маршрутов 12, 13, 13а, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 19а, 20, 21, 22, 23, 24?

    В «Электротранспортнике» не нашёл, например, известий об открытии маршрутов №№ 12, 15, хотя, например, об открытии №№ 10, 11 (оба варианта), 13, 14, 16 там написали.

    Также повторю свой вопрос отсюда https://transphoto.ru/photo/1261380/
    О каком маршруте речь (от Парковой до ДИИТа)?

    Существовал ли маршрут № 7 до 1966 года и маршрут № 8 до 1969 года?
    Вот известия об их открытии в нашей местной транспортной многотиражке
    https://transphoto.ru/photo/1256439/
    https://transphoto.ru/photo/1256447/

    В то же время в статье в Википедии (источник неавторитетный, но всё же интересно) есть сведения о существовании маршрутов под такими №№ в начале 1960-х
    https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%BD%D0%B5%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B2%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BB%D0%BB%D0%B5%D0%B9%D0%B1%D1%83%D1%81
    https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%BD%D1%96%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%B9%D0%B1%D1%83%D1%81

    В каком году у восьмёрки изменилась конечная с тупика 16-го на тупик 12-го трамвая?

    #11843

    Про 22, 23, 24 я б сказав, що їх не було. Але заперечувати авторам transphoto не стану — часи тоді були перехідні, люди часто творили дивні речі, а до цих питань я увагу значно послабив в той час — може щось таке смішне й було. Шістку ж кидали з Жовтневої площі на Підстанцію і на ДІІТ, так що може бути. Але я про 22, 23, 24 не знаю (або не пам’ятаю).

    В обласних газетах я пішов від 1960 року вперед до відкриття Нового мосту, а тоді повернувся назад і пішов 1959, 1958… і зараз знаходжуся на 1952-му. Так що до 12 я в тих газетах ще не дійшов.

    Відкриття 12 з «Електротранспортника» за 12.01.73 додаю. Там і день відкриття вказано. Відкриття 15-го немає. Вперше він мені зустрівся у номері за 2.08.74. Одинадцятий мене сьогодні здивував. 27.08.76 ще згадується старий 11 (щоправда там може йтися про події невідомо якої давнини), а 10.12.76 вже згадується новий 11. Чи не знає хтось, коли саме закрився старий 11?

    Щодо перших 5, 6, 7, існуючих 5, А і Б вчора півночі писав коментар. Лежить на цій сторінці під вчорашньою датою http://artkostyuk.com/forums/topic/starye-gazety/page/5. З нього ж Ви зрозумієте звідки вікіпедія вигадала 8 у 1963 році. 8 не було, було 5.

    Щодо нинішнього, другого в історії, маршрута № 7. Раніше я вважав, що він ходив на вокзал, а не на Філософську, причому так я вважав ще до того, як побачив карту М. Шатрова. Звідки я це взяв — не знаю. Але обласна преса, як і «Електротранспортник», вказує Філософську. В принципі одне іншого не заперечує, кінцеву могли пізніше змінити з Філософської на Вокзал.
    (Окремо відзначу, що, на моє розуміння, лінії вулицею Глінки не було. В обидвох напрямках він йшов Плеханова — Московська).
    Але в «Електротранспортнику» за 6.01.68 (додаю сюди) вигадують привід, щоб скоротити 7. При цьому їх непокоїть ділянка саме Сєрова — Короленка. Ця ділянка більш правдоподібною робить версію, що все-таки «сімка» ходила на Філософську. З замітки можна було б зрозуміти, що із введенням в дію підстанції на Московській «сімка» повернеться на проспект. Підстанцію ввели, «сімка» не повернулася, а у звітах рапортували про реконструкцію маршрута 7 (десь в жовтні, чи в кінці року я таке зустрічав). Ця реконструкція і полягає, на мій погляд, у прокладенні лінії Московська — Миронова. (До речі, цікаво, там згадують розворот «на Московській» — це Глінки — Миронова, чи спочатку примудрилися зробити якийсь розворот безпосередньо на Московській? А можливо ще існувала контактна сітка ну вул. Центральній, і якось її використали?). Тобто сімка проходила на проспект з листопада 1966 до кінця 1967 — один рік.
    Додам відому фотографію 1967 року, де сімка вивертає на проспект. Пам’ятаю, що була ще схожа фотографія з сімкою на цьому ж перехресті, і була ще фотографія з Готою, крім тих що згадувалися раніше. Не можу знайти.

    Рік, від якого 8 ходить в тупик 12 не скажу, але мені пригадується приблизно так: закрили 8, закрили 6, зняли контактну сітку, відкрили 8 до тупика 12. Але запрсто міг і вигадати. Але закриття 8 і 6 — це щось близьке, а, можливо, і одночасне.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #11847

    Стоп, а что на этом фото тогда, мне мерещится или тоже контактная сеть. Это же Отрадный переулок, даже не Бульвар…

    І йде в напрямку, що відповідає нинішньому руху тролейбусів. Важко це все пояснити. Треба дивитися всі фотографії, відео. Будемо думати.

    P. S. Якщо коментар дублюється, прошу вибачення. В мене перший кудись подівся. Може десь вирине.

    #11848

    Також кажу «Стоп». Бачу два кронштейни — тільки на двох правих стовпах — і підвішені до лівого з кронштейнів два проводи, що уходять кудись вліво за кадр. На решті стовпів немає куди підвішуавати проводи. О кіно!

    #11849
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Участник

    Нет, в моём раннем детстве (1996-1997 гг. — мои первые воспоминания) шестёрка ещё существовала и мы с родителями на ней катались от КГШ до конечной, где ДИИТ (у меня родители работали на шинном заводе). При этом никакой восьмёрки уже от КГШ не было, это 100%. Была ли вообще где-либо в этом период (1996-1997-1998-1999 гг.) восьмёрка — не знаю. Возможно, её и не было, а возобновили её в изменённом виде уже потом, в начале 2000-х.

    Я думаю, что у разворот на перекрёстке Пушкина/Серова/Чкалова существовал вплоть до конца 1960-х (или может даже и в 1970-х). В заметке про открытие маршрута № 8 говорится, что его протяжённость 4,5 км. Если в гугл-картах измерить расстояние от троллейбусной конечной КГШ до проспекта Пушкина, то будет 9,3 км. Я предполагаю, что при подготовке статьи кто-то спутал цифры 9 и 4 (они похожи между собой, если писать их рукой) и там на самом деле должно быть написано 9,5 км. Остаются лишние 200 м.

    Если предположить, что разворот 8-ки на момент открытия был не на перекрёстке Кирова/Пушкина, а на том самом перекрёстке Пушкина/Серова/Чкалова, то расстояние увеличится метров примерно на 200 и будет 9,5 км.

    #11851

    8 і в моєму дитинстві ходив так, що зустріти його було вкрай рідкою подією. Але був. Хоч одна машина на маршруті, але була. Не знаю, чи було офіційно закрито маршрут до зняття контактної сітки, але вважаю, що поки сітка на Шинний була вісімка на з-д Пресів не ходила. Відкриття цього маршрута в пресі буде точно. Гадаю, що якщо дивитися все підряд, то і згадування про зняття сітки знайдеться в пресі. Я ж узнав про це звідкись. Особисто я тоді не їздив, не відстежував на місці. З 90-ми вже поважче, звичайно. Я, наприклад, не беруся рекомендувати, яку пресу дивитися — більш офіційну чи більш бульварну. Третього варіанта вісімки не уявляю собі.

    Сам контактний провід там висів якщо не завжди, то до кінця 90-х довисів точно. А от тролейбус коли перестав туди виїжджати — я припускаю, що, можливо, наприклад одночасно з побудовою будинку просп. Кірова 1-9, десь в перші 70-і роки, але це так- лише припущення. Поки не знаю. З друкарськими помилками в «Електротранспортнику» я також стикнувся — на жаль їх не мало, зокрема, і в інвентарних номерах. Помилка тут можлива, але, можливо, вони, наприклад, мали на увазі довжину знов збудованої ділянки Тітова — профілакторій. До речі, Ви помітили в якомусь з планів (ще раніше, коли не було профілакторія) облаштування майданчика для відстоювання машин на вул. Шинній? Реалізації цих планів я, щоправда, не помітив, але, можливо, лінію прокладали частинами.

    #11856

    Фото 1975 року. З комплекта репродукцій «Днепропетровск», підписаного до друку 8/І 1976 року. Тролейбуси на 5 масиві стоять в обидва боки. Просто констатую. Зробити якийсь висновок — мого розуміння поки не вистачає.

    https://fex.net/s/fxtldsm

    Один маршрут в один бік, два інших — в протилежний? А роль Відрадного провулка?

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #11947
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Участник

    Набросал схему первых маршрутов №№ 5, 6, 7 (1959—1961 гг.), до открытия маршрутов «А» и «Б».
    Как-то так?

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #11958

    Олексій Адамчик:

    Гадаю, що, в цілому, так, крім ділянки ДІІТ — Жовтнева площа. Там вся справа саме в тому, що вона була не готова. Як тільки її замкнули, то пустили А і Б. Ну, принаймні, я так розумію. Плюс треба пам’ятати, що «Літопис» каже, що один з маршрутів пролягав від Стадіона Металург до ДІІТа. Але, як замітки 60-го року, так і літопис можна за бажання протрактувати по-різному, тому можна орієнтуватися на Паркову.
    П’ятірка на фотографії з газети 1959 року стоїть перед Кірова, так що ділянку від Східної прохідної до Кірова можна зображувати суцільною лінією.

    #11966

    Подовження тролейбусної лінії від попередньої кінцевої «Тополя-2» до нової кінцевої «Тополя-3». «Електротранспортник» за 27.04.1979 року. Перепрошую, якість сьогодні жахлива. Враховуючи наявні дані, розумію, що «Тополя-2» — це поворот вул. Панікахи, з якого починається Тополя-2, а «Тополя-3» — це поворот вул. Панікахи, де Тополя-2 закінчується.
    Для ілюстрації — фото, надане Ю. Савенковим О. Присягиній. Датоване тим-таки 1979 роком. http://artkostyuk.com/wp-content/uploads/1979-god.ZHmParus.jpg

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #11968

    Відкриття сьогоднішнього дня для мене. Виявляється, до нинішнього існував ще один сімнадцятий тролейбусний маршрут. Щоправда, з п’ятдесят сьомого до шістдесят невідомо якого року саме так ходив маршрут № 1. Замітка про відкриття — 1.12.78 року; наступне згадування цього маршрута — в номері за 16.02.79. Не думаю, що він протримався набагато довше.
    Ще раз дуже перепрошую за якість.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #11971
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Участник

    Спасибо, информативные статьи. Отсканирую их.

    Я, кстати вспомнил вот, что. «Ел.» за 26/I.1973. ЗиУ-5 на просп. Героев.

    Как так? Ведь по кольцу их пустили в мае 1974?

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
Просмотр 15 сообщений - с 61 по 75 (из 143 всего)

Для ответа в этой теме необходимо авторизоваться.