Главная Форум Транспорт Закрытые троллейбусные линии

В этой теме 201 ответ, 10 участников, последнее обновление  Олексій Адамчик 1 неделя, 6 дн. назад.

Просмотр 15 сообщений - с 106 по 120 (из 202 всего)
  • Автор
    Сообщения
  • #12720

    Мабуть, не раніше 1949, бо відкритий на 7 Листопада 1949 отримав номер 3.
    А у цього, другого першого, я так і не розумію, де ж все-таки була кінцева на правому березі, чи вона змінювалася?

    #12721
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Участник

    А каким он был после открытия двойки? С вокзала до Баррикадной? По сути сокращённая двойка?

    #12722

    Просто інших варіантів немає. А, можливо, й закрили у 1948-му.

    #12723
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Участник

    Может быть открыли тройку когда уже 1 не было, а 1 держали для чего-то другого?

    #12724

    Можливо.
    Приклад з п’ятим маршрутом трамваю, що навів Олег, мене переконав, що номери могли надавати і з пропусками.

    #12798
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Участник

    В перечне решений Горисполкома за 1958 наткнулся на некое решение № 289 «О разборке высоководного деревянного моста через р. Днепр». Запросил его на понедельник (а также стенографические протоколы заседания по этому решению)

    Возможно, эти материалы помогут прояснить историю троллейбусной линии по деревянному мосту

    И быть может подтвердят такую гипотезу:
    В 1947 году открывают троллейбусный маршрут № 1 (хлебзавод на ул. Пастера — Баррикадная), а в 1948 году и троллейбусный маршрут № 2 (хлебзавод — парк Шевченко; по сути — вторая очередь единой и единственной троллейбусной линии). А в 1949 году — троллейбусный маршрут № 3 — от хлебзавода, далее по просп. Карла Маркса в центр (ул. Миронова и Плеханова), а затем через деревянный мост на левый берег.

    В 1951 году во время завершения реконструкции привокзальной площади все три их продлевают до вокзала, маршрут № 1 вскоре закрывают и номер пустует.

    В 1957 году (или в конце 1956 ?) открывают новый маршрут от вокзала через Амурский мост и проспект Воронцова, Новомосковское шоссе, на посёлок Новое Клочко (там строится депо и жильё для электротранспортников). Ему присваивают вакантный № 1 (правда, не очень понятно, продление на Новое Клочко было подготовлено для нового маршрута № 1 или для старого № 3?).

    Оба маршрута на левый берег по обоим мостам какое-то недолгое время сосуществуют вместе, пока в 1958 или в самом конце 1957 года — перед демонтажем моста — не закрывают маршрут № 3 (по крайней мере в газете «Электротранспортник» во второй половине года упоминается маршрут № 3, при том, что маршрут № 1 — Вокзал — Амурский мост — Новое Клочко уже есть и тоже упоминается)

    После демонтажа деревянного моста маршрут № 1 (по Амурскому мосту) вскоре переименовывают в № 3, а № 1 долгие годы опять пустует, пока годах в 1963-1964 во время строительства ул. Курчатова не прокладывают троллейбусную линию по этой улице и не делают новый маршрут № 1 — Завод им Петровского — проспект Калинина — ул. Курчатова — просп. Карла Маркса — Октябрьская площадь (с заходом на Фурманова ?).

    #12801

    Три моменти. 1. На самому початку 1956 року тролейбус лише переїздив через Старий міст. І все. При цьому на маршруті працювало 8 (!) машин. І при цьому на самому мосту були величезні проблеми з електроенергією. Там не могло бути більше двох машин. Тобто правобережна кінцева у нього була десь в місті. В середині 1956 року лінію подовжують проспектом Воронцова, ну, і видимо, далі ділянкою «старої» лінії до АНД райради. І у 1957 подовжують на сел. Клочко.
    2. Просто 1 в 3 не перенумерували б. Мало щось відбутися. Або, напр., №1 залишився Центр — Старий міст — АНД райрада, а № 3 став Вокзал — Старий міст — Клочко. А згодом № 1 скасували.
    3. Наприкінці того ж таки 1957 року маршрут № 1 пішов новозбудованою ділянкою за маршрутом Вокзал — Жовтнева площа. І у такому вигляді він згадується у путівнику 1959 року.

    #13287

    Тимчасові розвороти біля Палацу водних видів спорту «Метеор» і на перехресті Уральської і Робітничої. Під час реконструкції вул. Робітничої маршрут «А» був Жовтнева пл. — Стадіон «Метеор» (в обидвох напрямках), а «Б» — вул. Фурманова — вул. Уральська (також в обидвох напрямках). В цей же час трамваї 10, 11 ходили без зміни маршрутів (пам’ятаю, що вони їхали з Криворізької на Робітничу прямо через будмайданчик підземного переходу над ямами з обох боків). До речі, вже в той час всі розуміли і казали, що підземний перехід перш за все треба було б збудувати не на цьому перехресті, а на Більшовицькій — Криворізькій.

    Який це період часу, хоч приблизно?

    1985 — 1987 — гадаю, що в цей період. А тривало це, здається, один сезон від весни до осені…

    Дуже перепрошую за затримку у пару років з відповіддю, але краще пізно.
    Як завжди, я намагався надурити. Вказані мною кінцеві були у 1988 році. Ось замітки з «Дніпра вечірнього» за 4 червня і 26 листопада (з другою датою можу помилятися) — перші два файли. Але, це ще не все. Тоді, виходить, підземний перехід так і не будували, а будували його у 1989 році і знов перекривали тролейбусний рух — третій файл, «Дніпро вечірній» за 7 квітня 1989 року. Але цього разу кінцева «Б» мені до кінця не зрозуміла. Особисто я інших, крім Уральської, — не пам’ятаю. Коли саме відновили тролейбусний рух Робітничою у 1989 році, на жаль, не знайшов.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #13375

    Владиславе! З приводу Вашої розмови з Борисом Корабльовим на transphoto.
    Я тільки почав читати 1949 рік, будемо сподіватися, що про першу трійку нам все розкажуть. А поки що є за 2 лютого з «Дніпровської правди». Так що поворот з Московської на Центральну площу — швидше за все, аж з 1949 року. Також точно знаю, що до кінця півріччя тролейбус не пішов, а пішов, як завжди, на 7 Листопада. Я сам дуже сподіваюсь, що буде десь розписано, як саме він там пробирався на міст.
    Гопнер я майже виключаю.
    Лінію 1957 року вважаю подвійною від проспекта і до проспекта. Придивіться, будь ласка, хоч Ви й є прихильником чітких ліній, але тут можна розрізнити тролейбусні проводи.
    http://artkostyuk.com/wp-content/uploads/51268206_952479678295743_3853427082965024768_n.jpg — це з «Біля тихої пристані». І друге фото, зі сторінки О. Присягиної.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #13378

    Троллейбусный маршрут № 1 (самый первый) исчез уже в 1948 году?

    У 1951 ще точно був. Із кінцевими «Вокзал» і «Міськрада» (ну, тобто, до Барикадної).

    #13379

    Ось воно — фото з transphoto від Олександра Сандлера. https://transphoto.org/photo/1297983/?gid=530. Дуже дякуємо їм за нього.
    Права тролейбусна лінія на ньому, вважаю, до кадру не потрапила просто, а дерево — воно просто дуже близько до фотографа, займає в кадрі багато місця, і тому здається що воно б заважало тролейбусу. На цьому фото натомість краще видно трамвайну контактну мережу, і я роблю висновок, що трикутник там таки влаштовано. Просто колією того дня не користувалися, і вона під снігом. А провід направо, на Ширшова, пішов.
    UPD: Хоча, ні! Все-таки не впевнений. Може, то й розтяжка, а не контактний провід.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #13381
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Участник

    В 1949 троллейбусный маршрут № 3 пошёл «Московская — Центральная — Миронова»? Или «Московская — Центральная — Ширшова»? Я склоняюсь к Миронова. И по Ширшова (имею в виду от изгиба) вряд ли когда-либо была троллейбусная линия.

    Опять же, в свете последних обсуждений не очень понятно по истории № 1 и № 3 на старом мосту. Они существовали в одно время, оба ходили по старому мосту. Только в чём разница? Можно предположить, что № 1 был «Центр — Каруна», а № 3 был «Вокзал — виадук» или потом «Вокзал — Новое Клочко», но в «Электротранспортнике» попадаются упоминания именно № 1 в связи с Новым Клочко

    «На східній околиці селища Нове Клочко Амур-Нижньодніпровського району, недалеко від тупика тролейбусного маршруту № 1 на невеликому будівельному майданчику підносяться стіни кількох нових будівель» («Эл.» за 9/VIII-57, статья о строительстве жилья для электротранспортников)

    «Тролейбусний маршрут № 1 зв’язує віддалену околицю Дніпропетровська — селище Нове Клочко з центром міста» («Эл.» за 23/VIII-57, статья о плохом соблюдении графика водителями)

    Когда закрыли «деревянную» тройку? Я так понимаю, в конце 1955 или начале 1956? В конце 1955 или начале 1956 прокладывают линию по старому мосту, примерно до перекрёстка Каруна/Воронова. В июне 1956 продлевают по Воронцовскому проспекту до Новомосковского шоссе, затем (мне непонятно когда) её, вероятно, продлили по Новомосковскому шоссе куда-то до ж/д переезда (там, где потом была конечная 7-А), а в июне 1957 — до посёлка Новое Клочко.

    В путеводителе 1956 нет ни № 1, ни № 3. № 1 ещё нет, № 3 уже нет. Судя по всему, пока строили линию по мосту, уже успели убрать «деревянную» тройку и пустить по деревяшке автобусы. И какое-то время троллейбусного сообщения на левый берег нигде не было.

    Когда вторая тройка появилась?

    Может второй № 3 — это был облегчённый («разгрузочный») № 1 (как трамвайные № 8, № 13), а когда № 1 отдали новому маршруту на Октябрьскую площадь, то вторая тройка уже стала полноценным маршрутом?

    #13382
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Участник

    Кстати, вот здесь говорится о линии «Вокзал — Новое Клочко»
    http://artkostyuk.com/wp-content/uploads/0914D1.jpg

    #13383
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Участник

    И ещё на сайте ГЭТ в хронике (и в летописи предприятия из газеты «Электротранспортник» за 1972) есть такие сведения:
    1954
    По Новомосковскому шоссе (проспект им. газеты “Правда”) ведется строительство троллейбусной линии

    1955
    Продолжаются работы по … строительству третьего троллейбусного маршрутов.

    Что они там прокладывали по шоссе в 1954?

    Линия от проспекта Воронцова до ж/д-ветки по идее должна была остаться от «деревянной» тройки. То есть её прокладывать не нужно было. Или её успели снести, а потом сразу же опять начали прокладывать? Кстати, в июне 1956 может быть маршрут продлили не до перекрёстка Воронцова/шоссе, а прям до ж/д-ветки (тупик «деревянной» тройки)? То есть из свежего была только линия по Воронцова, её присоединили к оставшейся от «деревянной» тройки линии «Воронцова — виадук»?

    Кстати, вот ТУТ говорится о новой линии, а ТУТ — о маршруте.

    #13384

    Поневіряння маршрутів 1 і 3 я поки що осягнути не беруся.
    А Вам десь зустрічалося, що 1 і 3 одночасно ходять на лівий берег?
    Воно все, як завжди, дуже дивно виглядає. Все вирішувалося протягом дуже короткого часу. У серпні 1957 р. № 1 ще ходить на Нове Клочко, а під кінець року — вже на Жовтневу площу; а в листопаді на лівий берег ходить трійка — стаття Граужиніса поганенької різкості з «Зорі» за 13 листопада 1957 р.
    Рапорти в пресі про побудовану нову лінію (на Нове Клочко) йдуть тільки за результатами 1957 року. Що там могли б робити у 1954-55 роках — не уявляю. Для відома — під кінець 1954 року побудували перший віадук через залізницю.
    Щодо маршрута першої трійки — дуже сподіваюся на газети. Я внутрішньо також схиляюся більше до Миронова, але користувач gorod.dp.ua внр писав, що основний шлях на дерев’яний міст пролягав Харківською. Почекаємо пару-трійку тижнів. (Це я ще мовчу про 12-й трамвай — там пишуть, що він пішов — перестав ходити — потім знов ходить, згадують то вокзал, то центр; оголошення також відповідають цьому — то тільки 11, то 11 і 12. Так що з цим також дай бог ще розібратися. До речі, підтримайте або спростуйте, будь ласка, моє розуміння, що в той час з Робітничої на вокзал трамвай міг йти тільки через Шмідта, бо з греблі на Леваневського вниз трамвайний поворот не влаштувати).
    UPD: А ні, віадук — влітку 1954. Ось він, і без тролейбусних ліній, певна річ. http://artkostyuk.com/wp-content/uploads/IMG01372.jpg

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
Просмотр 15 сообщений - с 106 по 120 (из 202 всего)

Для ответа в этой теме необходимо авторизоваться.