Главная Форум Транспорт Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

В этой теме 819 ответов, 9 участников, последнее обновление  Олексій Адамчик 3 нед., 1 день назад.

Просмотр 15 сообщений - с 766 по 780 (из 820 всего)
  • Автор
    Сообщения
  • #20427
    vicente
    vicente
    Участник

    То есть, войну пережил один? Или что-то из той колонки на 3×× — тоже «Пульман»? То, что «401» дописано от руки, также наводит на размышления. Может, он не ходовой был уже на тот момент.

    #20428

    Один. 3хх — двовісні. Логіка підказує, що ті два пульмани, що сфотографовано на теперішній вул. Бельгійській, — то 402 і 403, і їх віднесено до цілком знищених.

    #20469

    Нарешті МТВ-82 з номером https://pastvu.com/_p/a/h/f/0/hf0w37ogy4z17cyanw.jpg?s=614a5fb670. Неймовірна рідкість. Дякуємо!

    #20482
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Участник

    В 1964 году и до сих пор на 1-м маршруте?

    #20494

    Але у «Електротранспортнику» й пізніше скаржилися, що МТВ не вистачає на 4 і 7 маршрутах, а їх подеколи ще відправляють на перший.
    Але у цьому випадку цілком можливо, що він просто до депо прямує через Вокзал. На фотографіях вокзала майже завжди присутній трамвай, що їде у депо (до речі, на фотографії 1973 року також один з останніх МТВ-82 потрапив до кадра).

    #20495

    Так, він до депо прямує — там видно, що бугель на зовнішньому контактному проводі. Перший маршрут був би на внутрішньому.
    1961 року цей був на четвірці.

    #20497
    vicente
    vicente
    Участник

    Ну, во-первых, мне видятся пассажиры в вагоне. В частности, в четвёртом окне сзади — явно силуэт мужчины. Кажется, в четвёртом и шестом окне спереди — тоже. В задних торцевых окнах, вроде, тоже кто-то есть.
    Во-вторых, разъясните мне хронологию первого маршрута на кольцах. Да, в конце 70-х — и в 80-х, первый разворачивался через внутреннее кольцо. Но, я могу присягнуть, что оборот вагонов Первого депо тоже был ПО ВНУТРЕННЕМУ КРУГУ в то время.

    #20500

    Так, Ви праві. Щодо розвороту вагонів кільцем першого маршрута не знав — дякую!
    Але тут взагалі інше. Це ж до 1965 р. — на кільці лише перший маршрут, ну може, ще 6-а. Тоді внутрішнє кільце явно призначалося для відстою. Так що справді, якщо там є пасажири (я готовий погодитися їз цим), то вагон — на першому маршруті.

    #20501
    vicente
    vicente
    Участник

    Щодо розвороту вагонів кільцем першого маршрута не знав — дякую!

    Уже писал об этом в одной из тем. Вот фото 1977 года с двумя «единицами» по внутреннему кругу:
    https://transphoto.org/photo/813057/?gid=530
    Но, вполне логично предположить, что не всегда так было. Тем более, есть немало фотографий с КТМ/КТП 1 на внешнем кольце.
    Я рискну выдвинуть гипотезу, что рубежом вполне себе может быть 1970 год. Год ввода в эксплуатацию КТМ 5. Дело в том, что на внутреннем кольце два поезда из этих вагонов не помещались. А на внешнем — помещались. Кстати, «тройник» из КТМ/КТП 2 по длине примерно такой же, как СМЕ из КТМ 5.

    #20503

    Щодо першого маршрута на внутрішньому кільці — це зрозуміло. Я не знав, що цим — внутрішнім — кільцем йшли інші вагони.
    З наявних фотографій я б не сказав, що після заведення на площу маршрутів 8, 11, 15 1965 року десь можна побачити КТМ/КТП-1 на зовнішньому кільці. Впевнений, що від 1965 до будівництва метро все було по-однаковому.
    А от до 1965 року — так, люди чекають на трамвай перед зовнішнім кільцем. Вагони здебільшого також на ньому, а коли вони є на внутрішньому, то завжди порожні.

    #20668

    Оце https://artkostyuk.com/photo/kinohronika/2/3.jpg їде 242-й вагон — якщо передивитися відео по кадрах, там можна це розрізнити. Як бачимо, 1941 року він вижив. А от 1943 — виходить ні, він зникає безповоротно, нема його вже у відомостях 1944 р., нема й 1961.
    (Це я до визначення вагонів, що не пережили війну, — таких 9 моторних і 10 причіпних. І доступні на сьогодні відомості поки що не дають повної картини з цього питання, бо якісь 10 моторних і 10 причіпних кудись поділися ще до війни.)
    Також можна достеменно визначити долю ще одного вагона, причому цієї ж моделі — 260-го. Його передано до Житомира, де він отримав номер 16. Бо усі решта вагонів цієї моделі, наявних 1944 р., наявні і 1961 р.

    Щиро перепрошую, знову намагався надурити. То йде не 242-й, а 262-й вагон.
    Щодо 260 — усе справедливо.
    Щодо тих 10 моторних і 10 причіпних, що кудись поділися ще до війни. У мене виходить, що їх складають: митищівські моторні вузькоколійні 242, 243, 245, 252, 259, київські моторні вузькоколійні 263, 267, 269, митищівські причіпні вузькоколійні 133, 140, київські причіпні вузькоколійні 171, 172, 179, 181; київські моторні ширококолійні 301, 403, київські причіпні ширококолійні — 4 шт. з номерами 6хх. На мій погляд, передача трамвайним трестом комусь ширококолійних вагонів може бути пов’язаною із перевезенням трамваями поранених. Можливо, з них сформували два тривагонні поїзди.

    #20669

    На фотографії поїзд 33 — 536 — усть-катавські ширококолійні вагони. Орієнтовно, 1938 р. поставки. Поїзд стоїть на продовженні Привокзальної вул. https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841#18/48.47454/35.01863.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #20671

    На фотографії вагон № 162. Не 167. Вагон стоїть на широкій колії, а 167 — вузькоколійний вагон.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #20686
    vicente
    vicente
    Участник

    На фотографії поїзд 33 — 536 — усть-катавські ширококолійні вагони. Орієнтовно, 1938 р. поставки…

    33 — мытищинский, судя по аедомостям, приведенным Вами. До 34 — Мытищи, с 35 — Усть-Катав.
    Ну, и отметим, что этот поезд не восстанавливался после войны и на 1.1.1944 оба вагона в инвентаре не значатся.
    Upd:
    Хотя… вагон 34 значится то мытищинским, то усть-катавским… странно

    #20687

    Так, там явно десь похибка. Я схилився до того, що усть-катавські — це 33 — 40 і 535 — 540. Швидше за все, вони постачалися з 1938 року вже.

Просмотр 15 сообщений - с 766 по 780 (из 820 всего)

Для ответа в этой теме необходимо авторизоваться.