Цікаве про м. Дніпро

Створені відповіді

Перегляд 15 повідомлень - з 1,621 по 1,635 (всього 3,047)
  • Автор
    Записи
  • в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #16212

    Клас! Дякую, що сказали!
    P. S. Ну з цих двох обрати легко.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #16206

    Олені Присягиній.
    Ви не впізнали філармонію, бо це – кінотеатр “Панорама”.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #16205

    Так, звичайно!
    Тут ще є дещо дніпропетровського https://lesia80.violity.auction/.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #16203

    Дякуємо ще раз Олександрові Волоку за появу оригінала фотографії нового корпуса Транспортного інститута з залізничною (мабуть) колією! https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/50400281306/in/album-72157685314755334/.
    Якщо б тепер хтось роз’яснив, що саме там таке, наприклад, сходження двох колій, чи що, – він зробив би дуже добру справу!
    Тупик трикутника? До речі, після забудови території, там, на самій території, здається, небагато можливих місць розвороту.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #16202

    Анно, Сергію! Ви вже бачили оновлення альбома О. Волока https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/albums/72157685314755334? Зокрема, там парк Шевченка, Мерефо-Херсонський міст!

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #16201

    Олександрові Волоку! Ще раз дуже дякую за фотографії!
    Ви ще пишете “можливо”! Де б ми побачили післявоєнний парк Шевченка з довоєнними спорудами?!
    “Оптика” не може бути тією, що на просп. Дм. Яворницького, 96. У відображенні нема нічого з бульвара.
    Там ще у заголовку альбома Грицаєнка “р” загубилася.
    UPD. Хлопець на перилах ротонди – це парк не Глоби, а Шевченка. Останнім часом з’явилося кілька фотографій з нею.

    в відповідь на: Фотографии города 20-х – 30-х годов #16200

    На задньому плані – Дм. Яворницького, 68.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #16197

    Трохи не так.
    Горького, 3 тільки на фото 1 і 2.
    На фото 3 – Горького, 2.
    На фото 4 – Кам’яні ряди, ті, що “Пасаж”, так би мовити, ззаду, з боку ринка; фотограф, мабуть, стоїть на аж Шмідта.
    На фото 5 – людина з тачкою йде проспектом і саме перетинає Шмідта; Кам’яні ряди, ті, що “Пасаж”, вже розібрано.

    … В принципі, умовно першим перебудованим можна вважати 200 (але умовно, це, все ж, не факт)…

    Я вже все позабував. 200 – ніякий не перший перебудований. Мабуть перший, мабуть єдиний перебудований з причіпного у моторний, але з вузько- на ширококолійний – точно не перший. 200 – це 1935 рік. А у 1934 році було перебудовано не менше п’яти вагонів (швидше за все – п’ять і швидше за все – всі моторні). Ось у 1933 році, схоже, що ще не перебудовували. А у 1932 – точно не перебудовували.

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #16190

    Дякую, Сергію! Глянув за Вашим вказанням – трапився той будинок у Ростові, що з Дніпропетровськом часто плутають, і Дін присутній.
    UPD. Хоча, зараз придивився – а може, то й не він? Якось з часом подивлюся.

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #16187

    Якщо Sd,то може бути Здолбунів, але й те – не факт.
    До речі, принаймні на “Sna” вони “a” іншим шрифтом писали.

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #16183

    Bw – депо. А назва його Sa, чи що там написано? Зараз Знам’янку перевіримо. В сенсі, що абревіатура означає.
    UPD. Ні, Знам’янка має бути Sna. На самій станції Знам’янка за фото з Eisenbahnstiftung.de пейзажі схожі, але такої будки (чи як її вірно назвати?) я не знайшов.
    В принципі, Знам’янка належала до дирекції Дніпропетровськ, і вже зустрічалися випадки, що їх плутали. Але, ще раз: Знам’янка – Sna, а тут Sa чи Sd.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #16181

    А, точно! Дякую, що нагадали. Колію десь влітку 1935 трохи перенесуть. А на час виходу газети ще було як тут https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/Bezymyannyj-1.jpg (без тремтіння руки, звичайно). Тільки вони там не розходилися. Разом йшли.
    Для повноти картини повторю вже всі три файли: https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/Bezymyannyj_.jpg, https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/36098208ah-1.jpg.

    І взагали! Ну що я оце пишу???

    … двониткова — триниткова — двониткова колія!..

    З головою геть погано.

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #16173

    Ні, Сергію. Ця будівля стоїть між залізничною магістраллю і трамвайною колією. І ще, мені здається, тут ніде нема дерев. Хоча це квітень, може бути не видно.

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #16171

    Алексей,может это 50-й тупик,зона ж.д. где приезжают вагоны президента,их автовозы,там и гостиница есть,вообще вход туда по пропускам и через камеры,но пока туда дойдешь,приходится перемещатся от забора,между домов и т.д,там но весь путь от пешеходного моста огорожено заборами похожего типа,находится слева от въезда на мост,за последним 14-м путем,года 3 назад там был,место похоже

    Думаю, що у тупику нема чого робити семафорам. На станції “Дніпропетровськ”, гадаю, не варто шукати з огляду на ті ж семафори. Бо цю станцію явно було облаштовано електричними (повно на фотографіях).
    На жаль, не знайшов я нічого підходящого. Всюди мало б бути видно якийсь міст, естакаду, труби і т. ін. Може, на Сухачівці – там я не можу роздивитися.

Перегляд 15 повідомлень - з 1,621 по 1,635 (всього 3,047)