Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
Олексій АдамчикУчасникКлас! Дякую, що сказали!
P. S. Ну з цих двох обрати легко.
Олексій АдамчикУчасникОлені Присягиній.
Ви не впізнали філармонію, бо це – кінотеатр “Панорама”.
Олексій АдамчикУчасникТак, звичайно!
Тут ще є дещо дніпропетровського https://lesia80.violity.auction/.
Олексій АдамчикУчасникДякуємо ще раз Олександрові Волоку за появу оригінала фотографії нового корпуса Транспортного інститута з залізничною (мабуть) колією! https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/50400281306/in/album-72157685314755334/.
Якщо б тепер хтось роз’яснив, що саме там таке, наприклад, сходження двох колій, чи що, – він зробив би дуже добру справу!
Тупик трикутника? До речі, після забудови території, там, на самій території, здається, небагато можливих місць розвороту.
Олексій АдамчикУчасникАнно, Сергію! Ви вже бачили оновлення альбома О. Волока https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/albums/72157685314755334? Зокрема, там парк Шевченка, Мерефо-Херсонський міст!
Олексій АдамчикУчасникОлександрові Волоку! Ще раз дуже дякую за фотографії!
Ви ще пишете “можливо”! Де б ми побачили післявоєнний парк Шевченка з довоєнними спорудами?!
“Оптика” не може бути тією, що на просп. Дм. Яворницького, 96. У відображенні нема нічого з бульвара.
Там ще у заголовку альбома Грицаєнка “р” загубилася.
UPD. Хлопець на перилах ротонди – це парк не Глоби, а Шевченка. Останнім часом з’явилося кілька фотографій з нею.
Олексій АдамчикУчасникНа задньому плані – Дм. Яворницького, 68.
Олексій АдамчикУчасникТрохи не так.
Горького, 3 тільки на фото 1 і 2.
На фото 3 – Горького, 2.
На фото 4 – Кам’яні ряди, ті, що “Пасаж”, так би мовити, ззаду, з боку ринка; фотограф, мабуть, стоїть на аж Шмідта.
На фото 5 – людина з тачкою йде проспектом і саме перетинає Шмідта; Кам’яні ряди, ті, що “Пасаж”, вже розібрано.29.09.2020 о 22:02 в відповідь на: Кадри з фільма "У тихой пристани" від Екатеринославъ – Днепропетровск #16192
Олексій АдамчикУчасник… В принципі, умовно першим перебудованим можна вважати 200 (але умовно, це, все ж, не факт)…
Я вже все позабував. 200 – ніякий не перший перебудований. Мабуть перший, мабуть єдиний перебудований з причіпного у моторний, але з вузько- на ширококолійний – точно не перший. 200 – це 1935 рік. А у 1934 році було перебудовано не менше п’яти вагонів (швидше за все – п’ять і швидше за все – всі моторні). Ось у 1933 році, схоже, що ще не перебудовували. А у 1932 – точно не перебудовували.
Олексій АдамчикУчасникДякую, Сергію! Глянув за Вашим вказанням – трапився той будинок у Ростові, що з Дніпропетровськом часто плутають, і Дін присутній.
UPD. Хоча, зараз придивився – а може, то й не він? Якось з часом подивлюся.Attachments:
Олексій АдамчикУчасникЯкщо Sd,то може бути Здолбунів, але й те – не факт.
До речі, принаймні на “Sna” вони “a” іншим шрифтом писали.
Олексій АдамчикУчасникBw – депо. А назва його Sa, чи що там написано? Зараз Знам’янку перевіримо. В сенсі, що абревіатура означає.
UPD. Ні, Знам’янка має бути Sna. На самій станції Знам’янка за фото з Eisenbahnstiftung.de пейзажі схожі, але такої будки (чи як її вірно назвати?) я не знайшов.
В принципі, Знам’янка належала до дирекції Дніпропетровськ, і вже зустрічалися випадки, що їх плутали. Але, ще раз: Знам’янка – Sna, а тут Sa чи Sd.
Олексій АдамчикУчасникА, точно! Дякую, що нагадали. Колію десь влітку 1935 трохи перенесуть. А на час виходу газети ще було як тут https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/Bezymyannyj-1.jpg (без тремтіння руки, звичайно). Тільки вони там не розходилися. Разом йшли.
Для повноти картини повторю вже всі три файли: https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/Bezymyannyj_.jpg, https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/36098208ah-1.jpg.І взагали! Ну що я оце пишу???
… двониткова — триниткова — двониткова колія!..
З головою геть погано.
Олексій АдамчикУчасникНі, Сергію. Ця будівля стоїть між залізничною магістраллю і трамвайною колією. І ще, мені здається, тут ніде нема дерев. Хоча це квітень, може бути не видно.
Олексій АдамчикУчасникАлексей,может это 50-й тупик,зона ж.д. где приезжают вагоны президента,их автовозы,там и гостиница есть,вообще вход туда по пропускам и через камеры,но пока туда дойдешь,приходится перемещатся от забора,между домов и т.д,там но весь путь от пешеходного моста огорожено заборами похожего типа,находится слева от въезда на мост,за последним 14-м путем,года 3 назад там был,место похоже
Думаю, що у тупику нема чого робити семафорам. На станції “Дніпропетровськ”, гадаю, не варто шукати з огляду на ті ж семафори. Бо цю станцію явно було облаштовано електричними (повно на фотографіях).
На жаль, не знайшов я нічого підходящого. Всюди мало б бути видно якийсь міст, естакаду, труби і т. ін. Може, на Сухачівці – там я не можу роздивитися. -
АвторЗаписи
