Цікаве про м. Дніпро

Створені відповіді

Перегляд 15 повідомлень - з 1,711 по 1,725 (всього 3,047)
  • Автор
    Записи
  • Щодо тролейбусів, – пропоную інше спростування “офіційних” версій. Хоча за тими номерами вже давно ясно, що там багато наплутано. Але тут справа стосується кількості МТБ-82 у місті, і тут можна і MAN’и, і ЗіУ-5 похитнути.
    Владислав колись у архіві (не у бібліотеці) у “Електротранспортнику” знаходив вже ці фото, тільки там бортовий номер взагалі повністю видно було. Шкода, відсканувати там не було чим.
    А вчора фотграфія тієї події трапилася мені у “Молодому ленінці” (номер від 24.03.61). Місто отримало два МТБ-82 за зданий піонерами металобрухт! Один з них номер 83! Другий – припускаю, що 82, хоча й не факт. (84 – точно була Шкода, в “Електротранспортнику”, який в архіві, Владислав також знаходив).
    Поки що у поганій якості:

    в відповідь на: Фото з різних джерел #15946

    Та, як бачите, вазони там всюди. Але я впевнений, що ми шукаємо оці вазони, що на фото нижче. То ми бачимо огорожу парка. А замість тополь там вже молоді акуратно підстрижені дерева.

    Attachments:

    Так, Олеже! Я так і розрізняв там. КТМ-2 темні маленькі. Татри більші, звужуються до кінців, темні. КТМ-5 великі білі, стоять у депо 2.

    в відповідь на: Фото з різних джерел #15942

    Зранку на швидкий погляд мені здалося, що все так добре видно на аерофото, здалося, що я побачив той кіоск, на який вказав Володимир.
    Тепер дивлюся і не знаю, де я там його побачив?! Я вже стикався з тим, що у парку Шевченка у 1941 році все виглядає абсолютно інакше, ніж я собі уявляв на підставі довоєнних фотографій. Вимушений ще раз проконстантувати те саме. У 1941 році там вже все геть по-інакшому. І, на жаль, кіоска цього там вже явно нема. (Для ілюстрації змін можна пригадати ще фото Ковальчука із дуже близьким ракурсом https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/48224500666_ba20b706d8_k.jpg).
    Звичайно, напрошується думка, що так може й кіоска з місцями й цінами Зеленого театра у 1941 році вже нема?
    Може й нема. Але тоді треба знайти або вирахувати місце, де він стояв. Будемо потихеньку шукати. Або вираховувати.

    в відповідь на: Фото з різних джерел #15940

    Дуже дякую Вам! Поки що все ж вважаю, що шукати треба на теперішній пл. Шевченка. Але тепер ясно, як такий кіоск виглядає з повітря. Ввечері пошукаємо. Ще раз дякую.
    (Попередньо – можливо, ось він, під хрестом https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841#18/48.46129/35.06891, тільки рослинності на майданчику тому після знімання фотографії і до 1941 року мало додатися. Це – попередньо, не точно. Ввечері пошукаємо.)

    Так, таке я теж не розрізню.
    Але на тому знімку, знаючи, де шукати Татри, де КТМ-5, де КТМ-2 різницю між ними можна визначити і розрізняти ці вагони. Звичайно, там буде якесь обмеження “зума”. Подивимось, сподіватимемося, що розрізнимо досить дрібні елементи.
    Коли вже зайшла мова, то КТМ-5 поза межами депо – не помітив, у депо нарахував 6-7 пар (тобто не в сараях).

    Його поки що нема. Буде пізніше на oldmaps. Артем Костюк вже анонсував. Там розділення божевільне. Гадаю, на oldmaps виглядатиме не гірше за 4.10.65.
    Про всяк випадок: 707 – 835 і 711 – 829 – це 1982 рік.

    “Докази” – це чого стосується, незмінності складу поїздів? Бо, Олеже, в мене вже все плутається у голові.
    Про одиночні серйозно не сприймайте – запис “357” напевно стосується поїзда. Про одиночний я зауважив у зв’язку з тим вагоном, якого я бачив на знімкуʼ72. Якщо службові були, то й цілком нормальне пояснення.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #15930

    Олександрові Волоку.
    Ще раз дуже дякую Вам і усім причетним до оприлюднення цих фотографій! Фото https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/50368997961/ – це також стадіон “Металург” (мабуть, навіть ще “Сталь”). Скульптура з кулею стояла тут https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&rightmap=google#17/48.46118/35.03231, тільки після війни.
    Щодо другої скульптури, то, враховуючи https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/50368976146/, там Сталін зі своїми співбесідниками складали добру половину глядачів, самих Сталіних навіть було кілька.
    І Кн. Володимира Мономаха – не 17. 19.
    UPD. “Панорама в районі стадіона “Металург” – це щось таке – Запоріжжя чи Кривий Ріг…

    в відповідь на: Фото з різних джерел #15929

    Олександр Волок вже виклав на flickr. Ось вона у відмінній якості https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/50368992416/.

    в відповідь на: Фото з різних джерел #15924

    Згадаймо про фотографії, надані Григорієм Цаповим, а мені – Артемом Костюком, а саме наведену нижче фотографію скульптури Леніна і Сталіна (свого часу її оприлюднювала О. Присягина).
    Сьогодні у бібліотеці трапилася мені замітка у газеті “Сталінська магістраль” за 16 квітня 1939 року про встановлення цієї скульптури. Другим файлом наводжу її, на жаль поки що у поганій якості. Як можна там прочитати, скульптура ця була у парку Шевченка.
    З учорашнього дня я там, так би мовити на площі Шевченка, шукаю на аерофото 1941 року кіоск з “учорашньої” фотографії з колекції Н. Бусигіної від С. Грицаєнка, оприлюдненої О Волоком. Сьогодні додалися пошуки цієї скульптури.
    Кіоск (і навіть підходяще місце для нього) я поки що не знайшов. А стосовно скульптури маю припущення. На мою думку, як і у післявоєнному парку Чкалова, ця стояла зовсім недалеко від “основного” Сталіна. Мені вона ввижається отут: https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&rightmap=google#18/48.46291/35.06919.
    Може у когось є якісь думки з цих двох об’єктів – прошу, поправте! Та й допоможіть розшукати кіоск, будь ласка!

    Десь з глибин пам’яті виринуло, що якісь “неправильні” поїзди десь проскакували. Пошукав – знайшов. “Електротранспортник” за 17 грудня 1982 року згадує одразу аж два таких 707 – 835 і 711 – 829 – працюють на 6 – 9 маршрутах депо 1. (Поруч із ними на тих саме маршрутах згадуються 704 – 804, 705 – 805, 721 – 821, 732 – 832, 736 – 836. Як належні до депо 2 згадуються 2094 – 2095, 357 – так в мене записано, тепер я звертатиму увагу на потенційно одиночні КТМ-2, хоча це – 1982 рік, і в таке важко повірити. Також згадуються на третьому тролейбусному маршруті 336 і 616. Це, що в дужках, я навів, щоб не розривати дані з цього номера газети).

    в відповідь на: Старые газеты #15913

    Щодо Леніна – так, це пологовий будинок.
    Щодо Гагаріна, 67, то до Жовтневих свят 1960 року трамвай не уходив на Севастопольську, а йшов проспектом Гагаріна. (І це – з 1912 року. А навпроти майбутнього Гагаріна, 65 з 1912 до 1931 (чи 30) року був трамвайний тупик.) Десь тут на сайті є схоже фото з задом трамвайного вагону на фоні Гагаріна, 65.

    У розвиток обговорення на трансфото.
    Цілком поділяючи думку, що, маючи власну розробку КТМ/М/П-2, міськелектротранс надавав саме їм перевагу над КТМ/П/П-2, задля повноти картини зазначу, що “Електротранспортник” у номері за 14 листопада 1975 року фіксує роботу на третьому маршруті 1 листопада поїзда 738 – 488 – 838. Фотграфії, на жаль, нема. (Виходить, з цими вагонами вони дотримувалися порядку до останнього, адже 488 – це причіп від 338?)

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #15905

    Користувачеві transphoto.org Kirr.
    Перепрошую, що пишу у іншому місці.
    Кільце на лакофарбовому заводі: https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=100370&rightmap=240971#16/48.4696/34.9350 – у 1970 ще є, у 1971 вже нема.
    Кільце на ДЗМУ (побудоване не пізніше 1937 року, згадується у замітці; його існування незаперечне): https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=100370&rightmap=240971#16/48.4757/34.9585 – є і у 1970, і у 1971 роках. Знов подякую Артемові Костюку і додам, що і у 1972 році кільце на ДЗМУ є.
    Трикутник біля собора – навпаки пізніша споруда, у 1972 його ще нема. https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=100370&rightmap=240971#16/48.4776/34.9855. Я не знаю, коли його побудували, мабуть логічно припустити, що його поява пов’язана з ліквідацією кільця на ДЗМУ.

Перегляд 15 повідомлень - з 1,711 по 1,725 (всього 3,047)