Цікаве про м. Дніпро

Створені відповіді

Перегляд 15 повідомлень - з 1,726 по 1,740 (всього 3,047)
  • Автор
    Записи
  • в відповідь на: Старые газеты #15904

    Дякую, Владиславе!

    в відповідь на: Старые газеты #15901

    Четвірка ходила вулицею Шмідта з півроку у 1957 році. Але це, на жаль, не Шмідта, не Озерка, не Дніпропетровськ і нен 1957 рік. Цікаво, де це?
    Щодо Ваших попередніх коментарів, я, на жаль, вже позабував, що за питання там ставилися, знайти сходу – також не знаходиться, так що перепрошую, що реакції нема.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #15895

    Олександрові Волоку. (Дуже перепрошую за ці витівки, але хай так починатиметься те, що стосуватиметься його “Світлин з життєпису”.)
    На сьогоднішньому фото є ще одне підтвердження – на афіші “”Зеленый театр им. ВЦСПС”, а це – у парку Шевченка.
    Ще раз дуже дякую за фото, що Ви викладаєте!

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #15894

    Олександрові Волоку. Щодо попередньої фотографії я погодився. Дуже дякую Вам, І. Рувинському і М. Лясковському! Шкода, що нічого трамвайного до цього кадра не потрапило.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #15893

    До війни були Жовтеня і Комсомольськ, після війни – лише Піонерська. Комсомольськ під будинком 74а. Встановив на неї хрест за посиланням https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841#18/48.47024/35.02559.
    Щодо усього попереднього, то я загубився, який коментар там до якої фотографії.

    Треба подякувати користувачу Kirr за внесений свіжий струмінь, і будемо сподіватися, що його знання і спогади допоможуть прояснити чисельні пмтання, що все накопичуються й накопичуються.
    Щодо цих трійників. Передній оцей дрібний маршрутовказівник – другого депо ж. 69-й потрійний беззаперечно був у депо 1. Ось замітка 1971 року, де буксирують потрійний поїзд 333 у друге депо. Є також пряме вказання у “Електротранспортнику” за 5 лютого 1971 року на 325 – 317 – 475 як на поїзд другого депо. Тільки фотографію я не робив. Якщо принципова можливість була у 50-х – 60-х роках, у 1971 році, чому б вона зникла у 1976?
    Депо 3 з глузду б з’їхало надавати по парі поїздів на 15, можливо на 8 до 1973, на 6, на 9, на 3. Це воно б фактично залишилося одне, як зараз.
    Друга замітка розповідає нам про поїзди КТМ/П/П на 6 і 9 маршрутах. В принципі, вона не суперечить користувачеві Kirr, можливо, навіть підтверджує його думку, але ходити там такі поїзди ходили.
    Від себе додам, що трійників було чималенько. Дякуючи Артему Костюку, мені доводилося бачити супутниковий знімок 1972 року. Там як мінімум: два потрійних на просп. Петровського (зате є один одиночний КТМ-2 на просп. Металургів!), один потрійний на Леваневського, один потрійний на Ударників, три потрійних на мосту і лівобережному під’їзді, два потрійних на шістці (далі розвилки з дев’яткою) – ще раз: це як мінімум!.

    в відповідь на: Послевоенный Днепропетровск #15880

    На сторінці О. Присягиної https://uk-ua.facebook.com/groups/421334225037372/?ref=direct Костянтин Шульман цікавився інформацією щодо годинника на міськраді. Годинник – 1960 року. Ось трохи цікавого. “Дніпровська правда” за 5 липня 1960 року.
    На мою особисту думку, за культпросвітучилища він вже не ходив. Але орієнтуватися на неї не треба, вона дуже суб’єктивна; так, можна мати на увазі просто.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #15879

    Запоріжжя. Дивіться коментарі Дмитра тут https://artkostyuk.com/history-dnepr/lyubitelskie-foto-dnepropetrovska.html. Ви цю будівлю і на німецьких фотографіях бачили.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #15876

    Олександрові Волоку.
    Я не зміг підігнати сфотографоване під парк Глоби. Вигадати щось інше також не зміг. Так що наразі відповіді нема. Але забувати його не будемо. Якщо Дніпро, то з часом знайдеться.

    Так, майже точно, що трамвай стоїть на тому тупику. Мені здається, що стрілку видно. Ну і будинок, певна річ, відповідає.

    Так, я також підозрюю, що воно якось так було.

    Так. Ще зрозуміти б відколи і чи було аналогічно, нехай раніше, із сімнадцятим?

    Олеже і всі, хто цікавляться! Ось згадка про дванадцятий, СЬОМИЙ і одинадцятий маршрути у двох депо! “Електротранспортник”, 23 листопада 1979 року. Перший файл, п’ятий стовпчик.

    в відповідь на: Закрытые троллейбусные линии #15863

    Не пригадаю де, але десь було, що маршрут 6 прожив до 1980 року. Там між його закриттям і відкриттям пройшов якийсь дуже короткий час. Ось два оголошення: за 8 жовтня 1979 – 1, 6 ще є і за 10 квітня 1980 – 1, 6 вже нема. У довіднику 1979 року (підписано до друку 14.09.79) 1, 6 є, а 17 нема.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #15861

    Олександрові Волоку.
    То не парк, то стадіон “Металург”. Найкращій орієнтир навіть не надбудований корпус, а шатро аптеки на розі Короленка і Щорса.

Перегляд 15 повідомлень - з 1,726 по 1,740 (всього 3,047)