Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
Олексій АдамчикУчасникТа взагалі дивно, чому номери так спотворюються? Чи, може, він їхав? Так майже всі двері відкриті.
Виходить, не менше п’яти років такі поїзди проходили.
Олексій АдамчикУчасникЗі словами щирої подяки О. Присягиній https://uk-ua.facebook.com/groups/421334225037372/?ref=direct, К. Шульману і Л. Соколовій! (Посилання на конкретну фотографію не дає, так що я її дублюю.)
Перший, мабуть, 715; другий, мабуть, також на сімсот?Ні, тут ідентифіковувати не можна. От шкода, з номерами як завжди!..
Олексій АдамчикУчасник«Служебный». А я ж так і написав.
Олексій АдамчикУчасникТак, Олеже! Дуже дякую за ваші відомості. Воно обов’язково все з’ясується.
Щодо тролейбусів всередині, то те ж питання обговорюють під фото 2938 https://transphoto.org/photo/363790/?vid=64156.
Наскільки я зрозумів, то порівняно з тим, що було спочатку (давно колись), на тому сайті додалося суттєво так фотографій А. Оландера. Принаймні, для мене багато “нових”, я їх раніше не бачив.
Олексій АдамчикУчасникСторінка з книги А. К. Фоменка, М. П. Чабана, В. І. Лазебник, Г. В. Лізавенко, І. С. Голуб “Дніпропетровськ: минуле і сучасне”.
“Д Служебный”. Що за “Д”? Як воно пов’язане з маршрутом (?) “А”?
Як на мене, то це вони радіють перешивці колії на широку.
За наведення дякуємо Дніпропетровській обласній бібліотеці і, видимо, О. Волоку.
Інвентарні номери, щоправда, тут майже ні до чого, але тут – так тут.Attachments:
Олексій АдамчикУчасникОці от неадекватності зовнішнього вигляду номерів на 2777 і спонукають мене до сумнівів, а чи не було на цьому красивому номері отих танців: замалювали двійку – домалювали двійку?
Якщо фото 2779 виявиться справді 1986 року, то тоді ми однозначно бачимо заводське розфарбування з якимись дефектами фотовиробництва, нюансами кольоропередачі і, можливо, слідами виправлень механічних ушкоджень.
Олексій АдамчикУчасникЯкість фарбування 2779, звичайно, не промовляє за те, що це заводське фарбування. Але й це нас не зіб’є зі шляху. Номер – жовтогарячий. Перефарбували з жовтого саме у такі кольори? Анітрохи жовтого не залишилося? Ні, не зіб’є!
Олексій АдамчикУчасникНе раніше жовтня 1972 р. Отакі оголошення йдуть у “Дніпрі вечірньому” до кінця третього квартала 1972 року.
Attachments:
Олексій АдамчикУчасникНі, Олеже! Хоч у тролейбуса на фото смуги здаються не жовтогарячими, а червоними і навіть хоч в нього і дофарбовано молдинг, це тролейбус у заводському розфарбуванні білим із жовтогарячими смугами. Передній номер у нього нанесено явно жовтогарячою фарбою, а ні на яке інше розфарбування номер такого кольору не нанесли б. Та й погодьтеся, якби це був первісно жовтий тролейбус, ми б це якось вирахували б.
2778 і 2779 надійшли разом із 2776, 2777 і були однакового з ними розфарбування. У першому депо я тролейбусів із жовтогарячими смугами не пам’ятаю, але це, на жаль, нічого не значить. По-перше, все-таки вже погано пам’ятаю, по-друге, гіпотетично я міг їх “не помітити”, хоча це – утопія. Нові тролейбуси ходили на “Б”, на четвірці. На цих маршрутах я б помітив. Власної думки щодо кольору 1786, 1787 майже не маю, але гадаю, вони були жовтими.
Це все таке. З’ясується. Я дуже радий, що з’явилися такі фотографії. Особливо чекатиму ще ЗіУ-5. Але й ЗіУ-9 радий не менше. Щодо ЗіУ-5 просто я ще глобальніше суперечу загальноприйнятій постановці.
Стверджую: були ЗіУ-5 з номерами на чотириста.
Олексій АдамчикУчасникСудячи з вигляду 354, датування 1994 роком видається неймовірним. Я у 1994 у депо не заглядав, але гадаю, що ЗіУ-5 там вже давненько взагалі не було.
Судячи з вигляду 2352, то не 1985 рік. Ну хоча б 1986-й.
Гадаю, багато кому має бути цікаво побачити, як виглядали номери з домальованими двійками. Хоча так, у А. Оландера на 1349 видно. Але ж тут двійки.
Владиславе, ще раз дуже дякую Вам і тим, хто надав і розмістив фотографії! Дуже сподіваюся, що в депо або у працівників ще є! І що більше – то краще!
Олексій АдамчикУчасникТак, на аерофото ще все з 1960-го збереглося. Ось пожежна тренувальна стінка (чи що воно там таке) https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=41065#18/48.40583/34.98756.
Олексій АдамчикУчасникСьогодні Владислав знайшов у “Дніпровській правді” за 14 грудня 1960 року фото будівництва шинного завода, на якому частково видно перше розворотне кільце 16 маршрута. Щоб було зрозуміло, про що йдеться, наводжу його тут у поганенькій якості.
Attachments:
Олексій АдамчикУчасникВладиславе, оце так знахідки! Найвеличезніша подяка. Фото ЗіУ-5 – реліквії.
Ну а за ЗіУ-9 – з Олега пляшка мені, а з мене – Вам! Ще раз дуже дякую!
Олексій АдамчикУчасникОлександрові Волоку.
Коментар Анни № 11548 на сторінці https://artkostyuk.com/forums/topic/fotografii-perioda/page/8. Арка входа до парка Кірова – Воронцова.
Олексій АдамчикУчасникПАТ “Дніпроважмаш”
-
АвторЗаписи



