Цікаве про м. Дніпро

Створені відповіді

Перегляд 15 повідомлень - з 1,741 по 1,755 (всього 3,047)
  • Автор
    Записи
  • Та взагалі дивно, чому номери так спотворюються? Чи, може, він їхав? Так майже всі двері відкриті.

    Виходить, не менше п’яти років такі поїзди проходили.

    Зі словами щирої подяки О. Присягиній https://uk-ua.facebook.com/groups/421334225037372/?ref=direct, К. Шульману і Л. Соколовій! (Посилання на конкретну фотографію не дає, так що я її дублюю.)
    Перший, мабуть, 715; другий, мабуть, також на сімсот? Ні, тут ідентифіковувати не можна. От шкода, з номерами як завжди!..

    «Служебный». А я ж так і написав.

    в відповідь на: Закрытые троллейбусные линии #15850

    Так, Олеже! Дуже дякую за ваші відомості. Воно обов’язково все з’ясується.
    Щодо тролейбусів всередині, то те ж питання обговорюють під фото 2938 https://transphoto.org/photo/363790/?vid=64156.
    Наскільки я зрозумів, то порівняно з тим, що було спочатку (давно колись), на тому сайті додалося суттєво так фотографій А. Оландера. Принаймні, для мене багато “нових”, я їх раніше не бачив.

    Сторінка з книги А. К. Фоменка, М. П. Чабана, В. І. Лазебник, Г. В. Лізавенко, І. С. Голуб “Дніпропетровськ: минуле і сучасне”.
    “Д Служебный”. Що за “Д”? Як воно пов’язане з маршрутом (?) “А”?
    Як на мене, то це вони радіють перешивці колії на широку.
    За наведення дякуємо Дніпропетровській обласній бібліотеці і, видимо, О. Волоку.
    Інвентарні номери, щоправда, тут майже ні до чого, але тут – так тут.

    Attachments:
    в відповідь на: Закрытые троллейбусные линии #15846

    Оці от неадекватності зовнішнього вигляду номерів на 2777 і спонукають мене до сумнівів, а чи не було на цьому красивому номері отих танців: замалювали двійку – домалювали двійку?
    Якщо фото 2779 виявиться справді 1986 року, то тоді ми однозначно бачимо заводське розфарбування з якимись дефектами фотовиробництва, нюансами кольоропередачі і, можливо, слідами виправлень механічних ушкоджень.

    в відповідь на: Закрытые троллейбусные линии #15843

    Якість фарбування 2779, звичайно, не промовляє за те, що це заводське фарбування. Але й це нас не зіб’є зі шляху. Номер – жовтогарячий. Перефарбували з жовтого саме у такі кольори? Анітрохи жовтого не залишилося? Ні, не зіб’є!

    в відповідь на: Закрытые троллейбусные линии #15841

    Не раніше жовтня 1972 р. Отакі оголошення йдуть у “Дніпрі вечірньому” до кінця третього квартала 1972 року.

    в відповідь на: Закрытые троллейбусные линии #15837

    Ні, Олеже! Хоч у тролейбуса на фото смуги здаються не жовтогарячими, а червоними і навіть хоч в нього і дофарбовано молдинг, це тролейбус у заводському розфарбуванні білим із жовтогарячими смугами. Передній номер у нього нанесено явно жовтогарячою фарбою, а ні на яке інше розфарбування номер такого кольору не нанесли б. Та й погодьтеся, якби це був первісно жовтий тролейбус, ми б це якось вирахували б.
    2778 і 2779 надійшли разом із 2776, 2777 і були однакового з ними розфарбування. У першому депо я тролейбусів із жовтогарячими смугами не пам’ятаю, але це, на жаль, нічого не значить. По-перше, все-таки вже погано пам’ятаю, по-друге, гіпотетично я міг їх “не помітити”, хоча це – утопія. Нові тролейбуси ходили на “Б”, на четвірці. На цих маршрутах я б помітив. Власної думки щодо кольору 1786, 1787 майже не маю, але гадаю, вони були жовтими.
    Це все таке. З’ясується. Я дуже радий, що з’явилися такі фотографії. Особливо чекатиму ще ЗіУ-5. Але й ЗіУ-9 радий не менше. Щодо ЗіУ-5 просто я ще глобальніше суперечу загальноприйнятій постановці.
    Стверджую: були ЗіУ-5 з номерами на чотириста.

    в відповідь на: Закрытые троллейбусные линии #15835

    Судячи з вигляду 354, датування 1994 роком видається неймовірним. Я у 1994 у депо не заглядав, але гадаю, що ЗіУ-5 там вже давненько взагалі не було.
    Судячи з вигляду 2352, то не 1985 рік. Ну хоча б 1986-й.
    Гадаю, багато кому має бути цікаво побачити, як виглядали номери з домальованими двійками. Хоча так, у А. Оландера на 1349 видно. Але ж тут двійки.
    Владиславе, ще раз дуже дякую Вам і тим, хто надав і розмістив фотографії! Дуже сподіваюся, що в депо або у працівників ще є! І що більше – то краще!

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #15834

    Так, на аерофото ще все з 1960-го збереглося. Ось пожежна тренувальна стінка (чи що воно там таке) https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=41065#18/48.40583/34.98756.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #15827

    Сьогодні Владислав знайшов у “Дніпровській правді” за 14 грудня 1960 року фото будівництва шинного завода, на якому частково видно перше розворотне кільце 16 маршрута. Щоб було зрозуміло, про що йдеться, наводжу його тут у поганенькій якості.

    в відповідь на: Закрытые троллейбусные линии #15826

    Владиславе, оце так знахідки! Найвеличезніша подяка. Фото ЗіУ-5 – реліквії.
    Ну а за ЗіУ-9 – з Олега пляшка мені, а з мене – Вам! Ще раз дуже дякую!

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #15816

    Олександрові Волоку.
    Коментар Анни № 11548 на сторінці https://artkostyuk.com/forums/topic/fotografii-perioda/page/8. Арка входа до парка Кірова – Воронцова.

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #15814

    ПАТ “Дніпроважмаш”

Перегляд 15 повідомлень - з 1,741 по 1,755 (всього 3,047)