Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
Олексій АдамчикУчасникМожна було б сказати, що це з’єднання зробили на вокзальній петлі, і потреба у вітці Привокзальною відпала. Але з матеріалів, що є у Держ. архіві Дн-вської обл., ясно, що на початку 1934 року на тій петлі мережі не поєднувалися. Та й взагалі, дивним виглядає факт демонтажу тієї колії, після яких би подій він ні відбувся.
Олексій АдамчикУчасникМожливо, хтось зможе до пуття роздивитися, чи не прокладають вони її тут?
Олексій АдамчикУчасникСергію, дуже дякую! Оце так знахідка!!!
Залізничну міськвітку зараховано до трамваю, є 5, а є 5д – ну, це все таке, а от колія Привокзальною вул. (з Островського на проспект) – це новина дня. Якщо це правда, то ось воно – з’єднання бельгійської з міською мережею. Мало проіснувати хоча б до 1931 року, до з’єднання на Чкалова між Артема і Короленка. Здавалося б, простіше було просто з’єднати лінії 4 і 5 на перехресті Пастера – Вокзальна, але їм (тодішнім людям) видніше, звичайно.
Схема, швидше за все, станом на 1925-26 рік, бо трійки нема і двійка коротка.
Клас! Дякую, Сергію!
Олексій АдамчикУчасникНі, заміна прольотів – у січні 1955 року. “Зоря” за 11 і “Дніпровська правда” за 13 січня 1955 року.
Олексій АдамчикУчасникДавно хотів таке побачити. Стрілка з проспекта на Шмідта. Колійникам, здається, там є що підправити. За фото дякуємо Григорієві Цапову.
Ще б побачити з невеликої висоти колії на перехресті Шмідта – просп. Пушкіна…Attachments:
Олексій АдамчикУчасникТут не може бути “нових” прольотів, бо їх усі поставили за кілька годин. (Хоча, може й тут не варто вірити газетним публікаціям “в лоб”?)
Десь мені траплялося, чи то у М. Шатрова, чи то хтось з сучасних старожилів в інтернеті писав, що міст до 1955 року було зібрано з найрізноманітніших прольотів (можу припустити, що позабирали їх як трофеї чи за репараціями швидше), і це добре підтверджує ця пара фотографій – з човна і панорами Поллюля. Але у Поллюля я отого малого не бачу, тому припускаю, що це щось технологічне. А може й бачу, але не на цьому місці?
Тільки зараз до пуття осягнув Вашу думку. А що це взагалі за будівельні роботи у вересні 1953 року???. А що до цього було??? Панораму Поллюля слід класти на 1950-51 рр. – там є міст і навіть паровоз димить, що ж відбувається у 1953 р? Перепрошую за сумбур.
Олексій АдамчикУчасникМоя думка – не наше. Буде час – хочу передивитися, що там ще є про Кременчук, може там десь ще підтвердження буде. А тут – ну я порівнюю опори – і бики, і власне опори (ті маленькі, між прольотами і биками) – мені здається, що вони однозначно інші. Також тут дуже можливо, що відстань між мостами менша, ніж у нас.
Олексій АдамчикУчасникГадаю, що з цими штампами треба вірити. Але у цьому разі, фотограф чи видавець все одно помилився, і друкувати треба було дзеркально. Бо відновлювали тоді дві секції з правого берега (ну, чи, може, другу і третю від правого берега). Виходить, було влаштовано таким чином підхід до мосту. А знято зі “штатного” підходу.
Ну це моя така версія.
І справді, щось про міст лавина повідомлень. Дякуємо всім причетним до неї людям!
UPD/ А ні! Не треба дзеркально, ніхто не помилявся. Це – таким чином влаштований підхід з вул Пастера. А знято зі “штатного”.Attachments:
Олексій АдамчикУчасникЯкщо в моєму коментарі № 14188, то в середині коментаря – про снапшоти з обговорення А. Костюком і Д. Кубановим фотографії можливого Старого мосту зі сторінки Музея історії Дніпра, а наприкінці – про серію фотографій Дарницького мосту, на яких його (міст) нерідко плутають з нашим або кременчуцьким. Фотографії ці є у О. Волока https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/albums/72157685314755334/with/46618251384/.
Олексій АдамчикУчасникНі-ні, Романе, не кваптеся. Я там у попередньому коментарі вже встиг свою думку на 180 градусів перевернути. Схоже, що, на жаль, не Дніпро. Але все одно, добре, що розібралися. З кременчуцькими взагалі важкувато – мільйон переправ було за час війни, вихід однієї з них на берег – майже як дві краплини з виходом нашої переправи на піво-в Файнберга. Так що таких питань ще може виникати багато.
Олексій АдамчикУчасникЩодо першої – як на мене, то і сумнівів бути не може, не бачу якихось нестиковок із Дніпром. Дякуємо за фото і Роману, і Артему. Друга фотографія ж з’явилася із поясненням, що це – 1945 рік. Дивлячись на одяг людей, я б сильно засумнівався. Також підштовхує до обережності можливий факт обрізання напису внизу. Додам також, що міст у стані до 1955 року непогано видно на панорамі Ю. Поллюля.
Артеме, на стоп-кадрі з копірайтом NCTV – то не дерев’яний міст, то ота понтонна переправа, як ви її назвали “обхід руїн”.
Ще перепрошую, що не за темою. Наскільки я зрозумів, сьогодні, поповнивши свій альбом на flickr, О. Волок підштовхнув Р. Бугайченка, мене, мабуть ще багато народу передивитися старіші фотографії у ньому. Внаслідок цього трохи розповсюдилася помилочка у визначенні місцезнаходження ще одного дніпровського мосту. Його зруйновано, я так розумію, що у 1941 році нашими, але я не уточнював, може й помиляюся. Серія фоторафій в альбомі Олександра – це Дарницький міст у Києві. Щодо останньої, окремої фотографії – не знаю, може й Кременчуцький. Якби не опори з дерев’яних колод, я б взагалі припустив, що то – наш міст.UPD! Зараз знов подивився reibert – зрозумів, звідки питання щодо мостів на першому фото. Ну, якщо стверджують що це Кременчук, то погоджуюся, що треба розібратися, сподіваюся, що ми впевнимося, що це – Дніпропетровськ. Дякую Роману за спостережливість.
UPDUPD! І справді – не Дніпропетровськ. На нещодавній фотографії від О. Волока з архіва Тісенкових/Білоус непогано видно – опори інші.
Олексій АдамчикУчасникСхоже, знов виставляють цю серію на продаж. З беззаперечного Дніпропетровська зустрів таке: https://www.ebay.de/itm/Foto-5-2-x-5-cm-2-Weltkrieg-dt-Wehrmacht-Sudrussland-Fluss-mit-gr-Brucke/143612760562?hash=item216ffcd1f2:g:ag4AAOSwXbleyQK-, https://www.ebay.de/itm/Foto-6-5-x-9-cm-2-Weltkrieg-dt-Wehrmacht-Sudrussland-Fischer-Fluss-Brucke/143612757599?hash=item216ffcc65f:g:WnMAAOSwSK5eyQHw.
Attachments:
Олексій АдамчикУчасник1-2 фото не признал сходу, это не остатки Спартака случайно?
Саме вони. Ось вони приблизно у той самий час
Олексій АдамчикУчасникТут ebay сам запропонував мені подивитися деякі фотографії. Коли вони з’явилися і як знайти всю серію (чи серії?), я не знаю. Але вони всі незабаром знімуться з продажу, деякі – вже за кілька хвилин. Там явно багато ще Львова, Павлограда, Новомосковська, є Артемівськ.
https://www.ebay.de/itm/Foto-8-1-x-6-cm-2-Weltkrieg-dt-Wehrmacht-Russland-Soldaten-zerstorter-Bau/143602680525?_trkparms=aid%3D1110001%26algo%3DSPLICE.SIM%26ao%3D1%26asc%3D225116%26meid%3D0f5c3d5ddb3d479ebc0f0f13978aab38%26pid%3D100010%26rk%3D4%26rkt%3D12%26sd%3D143611059696%26itm%3D143602680525%26pmt%3D0%26noa%3D1%26pg%3D2047675&_trksid=p2047675.c100010.m2109, https://www.ebay.de/itm/Foto-5-2-x-5-2cm-2-Weltkrieg-dt-Wehrmacht-Strase-Auto-ausgebombte-Hauser/143607210209?_trkparms=aid%3D1110001%26algo%3DSPLICE.SIM%26ao%3D1%26asc%3D225116%26meid%3D45d6603b8cd64989b7b2514e78502b36%26pid%3D100010%26rk%3D6%26rkt%3D12%26sd%3D143607209195%26itm%3D143607210209%26pmt%3D0%26noa%3D1%26pg%3D2047675&_trksid=p2047675.c100010.m2109.
Олексій АдамчикУчасникЗдається, моторний – один і той самий.
Якщо це так, то він явно не 17-й. Я б сказав , що номер 15. У крайньому випадку – 13.
UPD: хоча ні, там не розгледіти, може бути все, що завгодно, навіть і 17. Залишаю лише те, що той самий вагон на двох фотографіях.Attachments:
-
АвторЗаписи















