Цікаве про м. Дніпро

Створені відповіді

Перегляд 15 повідомлень - з 2,056 по 2,070 (всього 3,047)
  • Автор
    Записи
  • в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #14226

    Можна було б сказати, що це з’єднання зробили на вокзальній петлі, і потреба у вітці Привокзальною відпала. Але з матеріалів, що є у Держ. архіві Дн-вської обл., ясно, що на початку 1934 року на тій петлі мережі не поєднувалися. Та й взагалі, дивним виглядає факт демонтажу тієї колії, після яких би подій він ні відбувся.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #14222

    Можливо, хтось зможе до пуття роздивитися, чи не прокладають вони її тут?

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #14221

    Сергію, дуже дякую! Оце так знахідка!!!
    Залізничну міськвітку зараховано до трамваю, є 5, а є 5д – ну, це все таке, а от колія Привокзальною вул. (з Островського на проспект) – це новина дня. Якщо це правда, то ось воно – з’єднання бельгійської з міською мережею. Мало проіснувати хоча б до 1931 року, до з’єднання на Чкалова між Артема і Короленка. Здавалося б, простіше було просто з’єднати лінії 4 і 5 на перехресті Пастера – Вокзальна, але їм (тодішнім людям) видніше, звичайно.
    Схема, швидше за все, станом на 1925-26 рік, бо трійки нема і двійка коротка.
    Клас! Дякую, Сергію!

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #14215

    Ні, заміна прольотів – у січні 1955 року. “Зоря” за 11 і “Дніпровська правда” за 13 січня 1955 року.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #14211

    Давно хотів таке побачити. Стрілка з проспекта на Шмідта. Колійникам, здається, там є що підправити. За фото дякуємо Григорієві Цапову.
    Ще б побачити з невеликої висоти колії на перехресті Шмідта – просп. Пушкіна…

    Attachments:
    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #14208

    Тут не може бути “нових” прольотів, бо їх усі поставили за кілька годин. (Хоча, може й тут не варто вірити газетним публікаціям “в лоб”?)
    Десь мені траплялося, чи то у М. Шатрова, чи то хтось з сучасних старожилів в інтернеті писав, що міст до 1955 року було зібрано з найрізноманітніших прольотів (можу припустити, що позабирали їх як трофеї чи за репараціями швидше), і це добре підтверджує ця пара фотографій – з човна і панорами Поллюля. Але у Поллюля я отого малого не бачу, тому припускаю, що це щось технологічне. А може й бачу, але не на цьому місці?
    Тільки зараз до пуття осягнув Вашу думку. А що це взагалі за будівельні роботи у вересні 1953 року???. А що до цього було??? Панораму Поллюля слід класти на 1950-51 рр. – там є міст і навіть паровоз димить, що ж відбувається у 1953 р? Перепрошую за сумбур.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #14204

    Моя думка – не наше. Буде час – хочу передивитися, що там ще є про Кременчук, може там десь ще підтвердження буде. А тут – ну я порівнюю опори – і бики, і власне опори (ті маленькі, між прольотами і биками) – мені здається, що вони однозначно інші. Також тут дуже можливо, що відстань між мостами менша, ніж у нас.

    в відповідь на: Фотографии города 20-х – 30-х годов #14201

    Гадаю, що з цими штампами треба вірити. Але у цьому разі, фотограф чи видавець все одно помилився, і друкувати треба було дзеркально. Бо відновлювали тоді дві секції з правого берега (ну, чи, може, другу і третю від правого берега). Виходить, було влаштовано таким чином підхід до мосту. А знято зі “штатного” підходу.
    Ну це моя така версія.
    І справді, щось про міст лавина повідомлень. Дякуємо всім причетним до неї людям!
    UPD/ А ні! Не треба дзеркально, ніхто не помилявся. Це – таким чином влаштований підхід з вул Пастера. А знято зі “штатного”.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #14198

    Якщо в моєму коментарі № 14188, то в середині коментаря – про снапшоти з обговорення А. Костюком і Д. Кубановим фотографії можливого Старого мосту зі сторінки Музея історії Дніпра, а наприкінці – про серію фотографій Дарницького мосту, на яких його (міст) нерідко плутають з нашим або кременчуцьким. Фотографії ці є у О. Волока https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/albums/72157685314755334/with/46618251384/.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #14191

    Ні-ні, Романе, не кваптеся. Я там у попередньому коментарі вже встиг свою думку на 180 градусів перевернути. Схоже, що, на жаль, не Дніпро. Але все одно, добре, що розібралися. З кременчуцькими взагалі важкувато – мільйон переправ було за час війни, вихід однієї з них на берег – майже як дві краплини з виходом нашої переправи на піво-в Файнберга. Так що таких питань ще може виникати багато.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #14188

    Щодо першої – як на мене, то і сумнівів бути не може, не бачу якихось нестиковок із Дніпром. Дякуємо за фото і Роману, і Артему. Друга фотографія ж з’явилася із поясненням, що це – 1945 рік. Дивлячись на одяг людей, я б сильно засумнівався. Також підштовхує до обережності можливий факт обрізання напису внизу. Додам також, що міст у стані до 1955 року непогано видно на панорамі Ю. Поллюля.
    Артеме, на стоп-кадрі з копірайтом NCTV – то не дерев’яний міст, то ота понтонна переправа, як ви її назвали “обхід руїн”.
    Ще перепрошую, що не за темою. Наскільки я зрозумів, сьогодні, поповнивши свій альбом на flickr, О. Волок підштовхнув Р. Бугайченка, мене, мабуть ще багато народу передивитися старіші фотографії у ньому. Внаслідок цього трохи розповсюдилася помилочка у визначенні місцезнаходження ще одного дніпровського мосту. Його зруйновано, я так розумію, що у 1941 році нашими, але я не уточнював, може й помиляюся. Серія фоторафій в альбомі Олександра – це Дарницький міст у Києві. Щодо останньої, окремої фотографії – не знаю, може й Кременчуцький. Якби не опори з дерев’яних колод, я б взагалі припустив, що то – наш міст.

    UPD! Зараз знов подивився reibert – зрозумів, звідки питання щодо мостів на першому фото. Ну, якщо стверджують що це Кременчук, то погоджуюся, що треба розібратися, сподіваюся, що ми впевнимося, що це – Дніпропетровськ. Дякую Роману за спостережливість.
    UPDUPD! І справді – не Дніпропетровськ. На нещодавній фотографії від О. Волока з архіва Тісенкових/Білоус непогано видно – опори інші.

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #14180
    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #14177

    1-2 фото не признал сходу, это не остатки Спартака случайно?

    Саме вони. Ось вони приблизно у той самий час

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #14170

    Здається, моторний – один і той самий. Якщо це так, то він явно не 17-й. Я б сказав , що номер 15. У крайньому випадку – 13.
    UPD: хоча ні, там не розгледіти, може бути все, що завгодно, навіть і 17. Залишаю лише те, що той самий вагон на двох фотографіях.

Перегляд 15 повідомлень - з 2,056 по 2,070 (всього 3,047)