Цікаве про м. Дніпро

Створені відповіді

Перегляд 15 повідомлень - з 2,116 по 2,130 (всього 3,047)
  • Автор
    Записи
  • в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #14009

    Той будинок на Карла Лібкнехта, схоже, постраждав ще у 1941-му, і його згодом розібрали. https://artkostyuk.com/photo/1941/2/occup1.jpg.

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #13991

    Перехрестя Чкалова – Карла Лібкнехта (звертає на себе увагу нижчий від наріжного будинок – зараз його нема) і стадіон “Сталь”. Там є ще. Треба шукати на Dnipropetrowsk. Там є Запоріжжя, а ще пару видів я не впізнав.

    Так у 1931 у нас ще немає моторних Гостиньського (якщо тільки їх не перебудували раніше, позначку про перебудування у відомості не ставили, а на балансі вони все одно лічилися як причіпні). Якщо їх перебудували між 1931 і 1934, мені здається пошкодували б, можна сказати знов побудовані вагони, віддавати у П’ятигорськ. Хіба що, це було спеціальне замовлення від п’ятигорської сторони.

    в відповідь на: Фотографии города 20-х – 30-х годов #13983

    Виїхали вони на вулиці Дніпропетровська у 1925 (не у 1926) році. Підготовку доріг в АНД і труднощі після відкриття руху “Звезда” висвітлила досить докладно. Цифра 3 виглядає дивнувато. Вони хотіли пустити по двох маршрутах (номери як такі не згадуються), але спочатку дорогу побудували лише під один, ну, другий, начебто, незабаром запустили, але про третій нічого не бачив у “Звезде” за 1925 рік. Може у 1926 щось додали.

    в відповідь на: Фотографии города 20-х – 30-х годов #13977

    Мені чомусь здається, що в Дніпропетровську автобусні маршрути отримали номери не раніше 1960 року.
    А на фотографії Москва. Там можна прочитати, то вони чомусь не додивилися. АРБАТСКАЯ ПЛ. читається точно. Останнє слово ДОРОГА. Можна спробувати з’ясувати як ходила четвірка, можна спробувати прочитати весь маршрут – це, якщо є бажання.

    Я також обшукався інтернетом вагонів із виступом (як 46, 54) – з подивом констатую, що саме таких геть не зміг знайти, а вони ж, за логікою, з наших M A. N.’ів найновіші. Вагони Брянського завода навіть не шукав. І також, на жаль, інтернет майже не знає вагонів фірми Гостиньського. Але знайшлася пара варшавських, щоправда аж 1922 р. в. Дуже схожі на ті, що поїхали до П’ятигорська, але ці, що поїхали, точно моторні.
    Також вдивляюся весь час у наявні фотографії вагонів на їх номери. Я все розумію і, крім того, ставлюся критично до того, що мені ввижається, але на фото загальноприйнятого № 50 я точно бачу 59. Дев’ятка, безумовно, іншого шрифта, ніж 6 у 46, але ж і четвірка у 46 і 40 інша, ніж у 54. Однозначно ясно, що шрифт змінювався. Можемо ці два шрифти, наприклад, умовно для розрізняння назвати “1901 року” і “1905 року”. Ну і ще тут https://pastvu.com/_p/a/j/5/4/j541zn3e5cr66skbtw.jpg мені ввижається 57. Може із причіпними нумерація була безперервною. Ну а може, Strassenbahn Magazin не у всьому помиляється.

    в відповідь на: Фотографии города 20-х – 30-х годов #13970

    Нехай загадка полягає в тому, де знаходилися ці будівлі і чи дожили вони дотепер?

    в відповідь на: Фотографии города 20-х – 30-х годов #13966

    У себе на facebook https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1398814410447667&type=3 Валентин Старостін загадав для бажаючих цікаву загадку, яку йому самому перед тим вдалося розв’язати. Вичекавши півтори доби, він (судячи з коментарів, втрачаючи впевненість у людстві) надав знайдену ним відповідь. Я всі ці півтори доби, можна сказати, тільки про цю загадку й думав, періодично підглядаючи, чи не надав хтось відповідь. Це дурне нетерпіння перемогло холоднокровну розсудливість, і я замість того, щоб все-таки додуматися самому, побачив готову відповідь.
    Висновок: може, хто не заглядає на фейсбук В. С. Старостіна, я пропоную тим людям спокійно, не заглядаючи туди за відповіддю, спробувати також розв’язати цю загадку. З постановки питання В. Старостіним було зрозуміло, що загадка певної міри дотепна. Стверджується, що це – фрагмент випускної фотографії випуска 1931 року хіміко-фармацевтичного інститута.
    За півтори доби, мені, звісно, розв’язувати страшенно набридло, але все ж воно мені дуже цікаво. Дуже дякую В. Старостіну за загадку і за відповідь.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #13965

    Може “ОСТАНОВКА ВАГОНОВ якийсь значок, що позначає, що дозволено зупинку чотирьох вагонів”.
    UPD: хоча, навщо там дозволяти зупинку чотирьох вагонів? Там ходить лише один маршрут. Ні, не може бути.

    Всі фотграфії міських вагонів — на відміну від усіх фотографій бельгійських вагонів — із фарою не на даху, а спереду кабіни. Порівнююччи із львівськими вагонами Сіменс-Гальске, а також з датами поставки вагонів Сіменс-Гальске у Катеринослав зі звіту 1931 року, я б припустив, що фара спереду кабіни є ознакою Сіменс-Гальске, ну і що Сіменс-Шуккерт — це бельгійські вагони, а Сіменс-Гальске — це міські.

    Щодо львівських Сіменс-Гальске, то я на них недодивився. Там не фара, там дзвінок.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #13955

    Поки незрозуміло. Як саме розверталися маршрути 1, 4, 8, 12, можливо 7 під час будівництва вокзалу, поки з інших джерел не виявилося. Слідів перенесення колій на Ленінградську в газетах поки також не траплялося.

    Далі – більше. Причому нічого доброго. Компанію Сіменс – Шуккерт засновано 1903 року. Кудись ми не туди приїхали.

    Straßenbahnmagazin надає дуже фантастичні відомості. Настільки фантастичні, що я боюся брати якісь наведені в ньому факти як підґрунтя для подальших висновків. Хоча я й розумію, що якісь з наведених в ньому фактів – правдиві. Але занадто багато там такого, що спростовується достеменно відомими фактами, або такого, що не має підтверджень у інших джерелах.
    До речі, ніхто, бува, не зустрічав, що таке вагони Typ PM?

    Всі фотграфії міських вагонів — на відміну від усіх фотографій бельгійських вагонів — із фарою не на даху, а спереду кабіни…

    Ні, не всі. Знайшов я два вагони (а може, один і той самий) із характерними високими бортами і без фари. Може це В. Е. К. (В. Б. К., В. К. К.) або Ганц?


    Ні, ну це фото гуляє інтернетом, як тільки він з’явився. Мені особисто вперше трапляється, щоб хтось вголос звернув увагу на трамвайну стрілку. Ні в кого навіть питань не виникло, що це взагалі таке?!

    Це фото набагато частіше зустрічається у обрізаному знизу вигляді і стрілки на тому варіанті не видно.

Перегляд 15 повідомлень - з 2,116 по 2,130 (всього 3,047)