Цікаве про м. Дніпро

Створені відповіді

Перегляд 15 повідомлень - з 2,506 по 2,520 (всього 3,047)
  • Автор
    Записи

  • Я так розумію, що соті вагони — це, здебільшого причепи. Ніхто не знає, так чи ні?.
    «Електротранспортник» за 29 квітня 1967 року. Як вважаєте, може бути на трамваї 48 аж три бригади з водіями? Трамвай 155 — не помилка, не 115?. Якщо ні, хто б це міг бути — один з «пульманів» або М1?

    https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/T670429E1-IMG02520.jpg
    Дозволю собі нагадати це. А то він міг загубитися. Можливо, хтось має якісь думки, особливо щодо 155?

    Я вказане Вами саме так також пригадую. Я там навів КТМ до 78 року. Ситуація, коли на 7 маршруті КТМ з першого депо і Татри з третього, мені траплялася в Електротранспортнику, мені здається, що у проміжку 1979-82 років. Але поки що я не знайшов. Але я це так само пам’ятаю. Я так само читав це на кабінах вагонів.
    У 1970 році зустрічається на 17 маршруті 74 поїзд – навіть якщо помилка (74х) (ні, якщо помилка, то це може бути і третє депо), все одно виходить, що вже тоді бували поїзди першого депо там? Щоправда, далі, начебто, 17 зустрічається лише третього депо.
    Щодо першого маршрута, у менен теж стійкі спомини, що були там Татри першого депо. В номері за 12.01.79 1197 разом з купою вагонів третього депо зазначено на маршруті 1. Якщо Вам не важко, вкажіть, які були першого депо, а то номерів десь на межах зустрічається багато, але, здається, вони всі третього депо, типу 1142, 1178 – 1187, 1179 – 1180.
    Листопад 1968 – 723 – 5 маршрут, депо 2. У 1969 – Ви праві – сімсоті на першому маршруті – без вказання депо – можливо, перше. Вагони такі: поїзд 733, 714, 711. Крім них: поїзд 712 – депо 3, 705 – маршрут 11, поїзд 740 – маршрут 10. В номері за 3.07.70 пишуть, що 310 виїхав на перший маршрут, хоча мав виходити на десятий, 746 виїхав на перший маршрут, хоча мав виходити на одинадцятий. Номер за 31.07.70 – 734 – депо 3.

    Ось ще знайшов таке. В номері за 9.08.74 зазначено, що в депо 3 залишилося (тобто інші кудись пішли) 18 КТМ-2 (поїздів чи вагонів – не скажу). Тут же сказано, що у депо 3 ще є МТВ-82, і це при тому, що з початку 1971 року четвірки МТВ-82 згадуються в газеті як з першого депо.

    … На час відкриття третього депо туди передали маршрути 4, 7, 17 і туди явно передали МТВ-82 (ще Татр не було), пізніше МТВ-82 повернули у перше депо, швидше за все от тоді у третьому для роботи на 7, 17 з’явилися КТМ/П-2, хоча по роках — так, справді, двохсоті КТМ-2 1966-67 року…

    Ні, двохсоті КТМ/П-2 у мене вперше з’являються у номері за 9.12.67, а саме 282 на десятому маршруті без вказання депо. У 1969 КТМ/П-2 і МТВ-82 одночасно ще працювали у третьому депо, двохсоті КТМ/П-2 – на десятому-одинадцятому маршрутах і вже є сімсоті КТМ/П-2 (також третього депо) на першому маршруті.
    До відкриття депо туди явно передали не лише МТВ-82, а й “пульмани”, принаймні 271 (вище в коментарях їх перелічено).

    На жаль, ні – не перефотографував. Дата самої події – 29 жовтня.
    І ще я забув про інше Ваше питання – там оцю штуку не забудьте – без неї, як на мене, в депо не поїдеш.
    Може автор, все ж, має на увазі Шпиндяка?.. Але слідів я і там не бачив.

    Attachments:

    Перепрошую за відповіді тут на питання з transphoto.ru.
    Vicente, в “Електротранспортнику” за 30.09.77 згадується 292 сьомого маршрута третього депо, за 16.06.1978 згадується 283 – 683 сьомого маршрута третього депо, за 24.11.78 згадується 287 – 687 сімнадцятого маршрута, за 10.08.79. згадується, що 18.05 289 – 689 третього депо працював на сімнадцятому маршруті. Що пізніше їх нема – не факт. На час відкриття третього депо туди передали маршрути 4, 7, 17 і туди явно передали МТВ-82 (ще Татр не було), пізніше МТВ-82 повернули у перше депо, швидше за все от тоді у третьому для роботи на 7, 17 з’явилися КТМ/П-2, хоча по роках – так, справді, двохсоті КТМ-2 1966-67 року. Є пару фотографій МТВ-82 сімнодцятого маршрута.
    Владиславе, “Електротранспортник” за 16.11.84 пише, що верхній поїзд був дванадцятого маршрута, а нижній був 1027 – 1028.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #12242

    А! Вниз – 2 млрд. процентів спускалися до ХХІІ Партз’їзда. Вагон же ж в будинок влетів. Якщо б це було заднім ходом, місцеві точно б про це сказали.
    Тобто, вони десь на Бородинській мали переходити на зустрічну колію і два квартали їхати нею назустріч четвіркам. Та це, мабуть, найцікавіша сторінка в історії Дніпропетровського трамвая. Не уявляю, що за причини городити такий город?!

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #12241

    На Українській чи 9, чи 11 мені пощастило поговорити з місцевими мешканками. Вони стверджували, що пам’ятають трамвай на Володарського, як він туди потрапляв – не знають, але тут, на Українській трамвая не було. Також я розпитував у моєї співробітниці, що у 60-х навчалася у 25-й школі – це на розі Української і Карла Лібкнехта (зараз в ній стоматологія). Вона пам’ятає тупик на Володарського, як туди потрапляли трамваї – не знає, щодо Української – нічого не стверджує, але, щоб навколо школи повертали трамваї, – такого не пригадує.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #12239

    На Українській колій не було – 200 %. Там первісна бруківка. Можна припустити, що автор схеми мав на увазі якусь з вулиць ближче до ХХІІ Партз’їзда, але слідів там нема. (На одну вулицю вище – Димитрова – там такий рельєф, що також виключає можливість, що там колись були колії).
    Та й автор же так не малює.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #12235

    Ось, знайшов. Так воно й є. “Електротранспортник” за 30 жовтня 1970 року.
    Схоже, що зупинялися на підйомі, виходили, переводили стрілку, мабуть після того, як повернули на ХХІІ Партз’їзда, ще й повертали стрілку у положення для четвірки. Дивно це все, звичайно, чому одразу було не пускати 12 з тупика 4???
    Вознесенська, ХХІІ Партз’їзда, Вишинського – це одне й те саме.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #12234

    Це ж Гірничого інститута, під Канаткою. Його обговорювали десь раніше. Будівля є і зараз.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #12230

    До речі, це ж, мабуть, тир?

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #12228

    О, дякую, Сергію! А то я сьогодні в бібліотеці спробував щось відшукати – ні, не вийшло. Треба фотографії.
    Залишаючись з думкою, що на фотографії, що її знйшла Анна, опора ЛЕП є, хочу відзначити, що, тим не менш, Анна і Сергій праві. Опору на мосту було зруйновано. Є аерофотознімок з серії 30.05.1944 (Артем Костюк з часом розмістить його на Олдмапс). В цей час опори немає. Напрямок тіней можна бачти за тінню від вежі моста.
    Це, я гадаю, надає пояснення другій конструкції – мабуть, то все-таки тимчасова опора ЛЕП.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #12227

    Ну на Володарського і ХХІІ Партз’їзда ж не зняли.

    в відповідь на: Закрытые троллейбусные линии #12223

    У 1974 році подовжують тролейбусну лінію від вул. Космічної до Універсама (майбутнього на той час). Ось як про це пише «Дніпро вечірній» за 8.05.74. Як Вам назва проспекта Героїв — вул. Славутич?! Ну а з порядком вулиць помилились газетярі — так гадав я собі. Виявляється, ні!
    Хто бачив тролейбус на проспекті Героїв у зворотній бік? Ось він — «Дніпро вечірній» за 22.09.75. Цілком можливо, що автор фото — В. Рязанов.

    Про перейменування я знайшов. “Дніпро вечірній” за 5 траня 1975 року. Все-таки я надурив. Набережна – це просп. Героїв, Бульварна – такої, начебто і не було, Славутич – це частина Набережної Перемоги.
    Набережна Леніна, 64, від якого починається Набережна Перемоги, – це тодішня адреса технікума фізкультури.
    Додаю відоме фото Е. Чубарова, наскільки я розумію, квітня 1974 року, приблизно в цей саме час кільцем пішов тролейбус. Так от, гадаю, що цілком можливо, що оскільки там, де бульвар виходить на берег ще нічого не було, і тролейбус пустили нинішнім провулком Відрадним. Хоча, це версія слабенька, бо Перемога будувалася за планом, як все буде розвиватися було відомо, і як можна буде згодом проїхати на Відрадний з піденної проїжджої частини бульвара? Мені незрозуміло.
    Ще залишається питання з тролейбусом в північному напрямку у 1975 році. Може бути фото старе, а, може, все-таки мені не все ще зрозуміло. Можливо, Володимир Рязанов знає історію того фото?

Перегляд 15 повідомлень - з 2,506 по 2,520 (всього 3,047)