Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
Олексій Адамчик
Учасник…
Я так розумію, що соті вагони — це, здебільшого причепи. Ніхто не знає, так чи ні?.
«Електротранспортник» за 29 квітня 1967 року. Як вважаєте, може бути на трамваї 48 аж три бригади з водіями? Трамвай 155 — не помилка, не 115?. Якщо ні, хто б це міг бути — один з «пульманів» або М1?https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/T670429E1-IMG02520.jpg
Дозволю собі нагадати це. А то він міг загубитися. Можливо, хтось має якісь думки, особливо щодо 155?Олексій Адамчик
УчасникЯ вказане Вами саме так також пригадую. Я там навів КТМ до 78 року. Ситуація, коли на 7 маршруті КТМ з першого депо і Татри з третього, мені траплялася в Електротранспортнику, мені здається, що у проміжку 1979-82 років. Але поки що я не знайшов. Але я це так само пам’ятаю. Я так само читав це на кабінах вагонів.
У 1970 році зустрічається на 17 маршруті 74 поїзд –навіть якщо помилка (74х)(ні, якщо помилка, то це може бути і третє депо), все одно виходить, що вже тоді бували поїзди першого депо там? Щоправда, далі, начебто, 17 зустрічається лише третього депо.
Щодо першого маршрута, у менен теж стійкі спомини, що були там Татри першого депо. В номері за 12.01.79 1197 разом з купою вагонів третього депо зазначено на маршруті 1. Якщо Вам не важко, вкажіть, які були першого депо, а то номерів десь на межах зустрічається багато, але, здається, вони всі третього депо, типу 1142, 1178 – 1187, 1179 – 1180.
Листопад 1968 – 723 – 5 маршрут, депо 2. У 1969 – Ви праві – сімсоті на першому маршруті – без вказання депо – можливо, перше. Вагони такі: поїзд 733, 714, 711. Крім них: поїзд 712 – депо 3, 705 – маршрут 11, поїзд 740 – маршрут 10. В номері за 3.07.70 пишуть, що 310 виїхав на перший маршрут, хоча мав виходити на десятий, 746 виїхав на перший маршрут, хоча мав виходити на одинадцятий. Номер за 31.07.70 – 734 – депо 3.Олексій Адамчик
УчасникОсь ще знайшов таке. В номері за 9.08.74 зазначено, що в депо 3 залишилося (тобто інші кудись пішли) 18 КТМ-2 (поїздів чи вагонів – не скажу). Тут же сказано, що у депо 3 ще є МТВ-82, і це при тому, що з початку 1971 року четвірки МТВ-82 згадуються в газеті як з першого депо.
Олексій Адамчик
Учасник… На час відкриття третього депо туди передали маршрути 4, 7, 17 і туди явно передали МТВ-82 (ще Татр не було), пізніше МТВ-82 повернули у перше депо, швидше за все от тоді у третьому для роботи на 7, 17 з’явилися КТМ/П-2, хоча по роках — так, справді, двохсоті КТМ-2 1966-67 року…
Ні, двохсоті КТМ/П-2 у мене вперше з’являються у номері за 9.12.67, а саме 282 на десятому маршруті без вказання депо. У 1969 КТМ/П-2 і МТВ-82 одночасно ще працювали у третьому депо, двохсоті КТМ/П-2 – на десятому-одинадцятому маршрутах і вже є сімсоті КТМ/П-2 (також третього депо) на першому маршруті.
До відкриття депо туди явно передали не лише МТВ-82, а й “пульмани”, принаймні 271 (вище в коментарях їх перелічено).Олексій Адамчик
УчасникНа жаль, ні – не перефотографував. Дата самої події – 29 жовтня.
І ще я забув про інше Ваше питання – там оцю штуку не забудьте – без неї, як на мене, в депо не поїдеш.
Може автор, все ж, має на увазі Шпиндяка?.. Але слідів я і там не бачив.Attachments:
Олексій Адамчик
УчасникПерепрошую за відповіді тут на питання з transphoto.ru.
Vicente, в “Електротранспортнику” за 30.09.77 згадується 292 сьомого маршрута третього депо, за 16.06.1978 згадується 283 – 683 сьомого маршрута третього депо, за 24.11.78 згадується 287 – 687 сімнадцятого маршрута, за 10.08.79. згадується, що 18.05 289 – 689 третього депо працював на сімнадцятому маршруті. Що пізніше їх нема – не факт. На час відкриття третього депо туди передали маршрути 4, 7, 17 і туди явно передали МТВ-82 (ще Татр не було), пізніше МТВ-82 повернули у перше депо, швидше за все от тоді у третьому для роботи на 7, 17 з’явилися КТМ/П-2, хоча по роках – так, справді, двохсоті КТМ-2 1966-67 року. Є пару фотографій МТВ-82 сімнодцятого маршрута.
Владиславе, “Електротранспортник” за 16.11.84 пише, що верхній поїзд був дванадцятого маршрута, а нижній був 1027 – 1028.Олексій Адамчик
УчасникА! Вниз – 2 млрд. процентів спускалися до ХХІІ Партз’їзда. Вагон же ж в будинок влетів. Якщо б це було заднім ходом, місцеві точно б про це сказали.
Тобто, вони десь на Бородинській мали переходити на зустрічну колію і два квартали їхати нею назустріч четвіркам. Та це, мабуть, найцікавіша сторінка в історії Дніпропетровського трамвая. Не уявляю, що за причини городити такий город?!Олексій Адамчик
УчасникНа Українській чи 9, чи 11 мені пощастило поговорити з місцевими мешканками. Вони стверджували, що пам’ятають трамвай на Володарського, як він туди потрапляв – не знають, але тут, на Українській трамвая не було. Також я розпитував у моєї співробітниці, що у 60-х навчалася у 25-й школі – це на розі Української і Карла Лібкнехта (зараз в ній стоматологія). Вона пам’ятає тупик на Володарського, як туди потрапляли трамваї – не знає, щодо Української – нічого не стверджує, але, щоб навколо школи повертали трамваї, – такого не пригадує.
Олексій Адамчик
УчасникНа Українській колій не було – 200 %. Там первісна бруківка. Можна припустити, що автор схеми мав на увазі якусь з вулиць ближче до ХХІІ Партз’їзда, але слідів там нема. (На одну вулицю вище – Димитрова – там такий рельєф, що також виключає можливість, що там колись були колії).
Та й автор же так не малює.Олексій Адамчик
УчасникОсь, знайшов. Так воно й є. “Електротранспортник” за 30 жовтня 1970 року.
Схоже, що зупинялися на підйомі, виходили, переводили стрілку, мабуть після того, як повернули на ХХІІ Партз’їзда, ще й повертали стрілку у положення для четвірки. Дивно це все, звичайно, чому одразу було не пускати 12 з тупика 4???
Вознесенська, ХХІІ Партз’їзда, Вишинського – це одне й те саме.Attachments:
Олексій Адамчик
УчасникЦе ж Гірничого інститута, під Канаткою. Його обговорювали десь раніше. Будівля є і зараз.
Олексій Адамчик
УчасникДо речі, це ж, мабуть, тир?
Attachments:
Олексій Адамчик
УчасникО, дякую, Сергію! А то я сьогодні в бібліотеці спробував щось відшукати – ні, не вийшло. Треба фотографії.
Залишаючись з думкою, що на фотографії, що її знйшла Анна, опора ЛЕП є, хочу відзначити, що, тим не менш, Анна і Сергій праві. Опору на мосту було зруйновано. Є аерофотознімок з серії 30.05.1944 (Артем Костюк з часом розмістить його на Олдмапс). В цей час опори немає. Напрямок тіней можна бачти за тінню від вежі моста.
Це, я гадаю, надає пояснення другій конструкції – мабуть, то все-таки тимчасова опора ЛЕП.Attachments:
Олексій Адамчик
УчасникНу на Володарського і ХХІІ Партз’їзда ж не зняли.
Олексій Адамчик
УчасникУ 1974 році подовжують тролейбусну лінію від вул. Космічної до Універсама (майбутнього на той час). Ось як про це пише «Дніпро вечірній» за 8.05.74. Як Вам назва проспекта Героїв — вул. Славутич?! Ну а з порядком вулиць помилились газетярі — так гадав я собі. Виявляється, ні!
Хто бачив тролейбус на проспекті Героїв у зворотній бік? Ось він — «Дніпро вечірній» за 22.09.75. Цілком можливо, що автор фото — В. Рязанов.Про перейменування я знайшов. “Дніпро вечірній” за 5 траня 1975 року. Все-таки я надурив. Набережна – це просп. Героїв, Бульварна – такої, начебто і не було, Славутич – це частина Набережної Перемоги.
Набережна Леніна, 64, від якого починається Набережна Перемоги, – це тодішня адреса технікума фізкультури.
Додаю відоме фото Е. Чубарова, наскільки я розумію, квітня 1974 року, приблизно в цей саме час кільцем пішов тролейбус. Так от, гадаю, що цілком можливо, що оскільки там, де бульвар виходить на берег ще нічого не було, і тролейбус пустили нинішнім провулком Відрадним. Хоча, це версія слабенька, бо Перемога будувалася за планом, як все буде розвиватися було відомо, і як можна буде згодом проїхати на Відрадний з піденної проїжджої частини бульвара? Мені незрозуміло.
Ще залишається питання з тролейбусом в північному напрямку у 1975 році. Може бути фото старе, а, може, все-таки мені не все ще зрозуміло. Можливо, Володимир Рязанов знає історію того фото? -
АвторЗаписи