Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
Олексій Адамчик
УчасникЩодо довоєнної вісімки (https://transphoto.ru/photo/1269706/?gid=530), то, боюся, що краще, ніж https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&rightmap=300544#18/48.47529/35.01592, не буде.
Просто, наш же досвід показує, що тому, що в архівах – варто довіряти. Тому, я поки що виходжу з того, що у 1934 вісімку протягнули до Центральної площі (мабуть, в такому випадку, з заходом на вокзал). А от історія тієї петлі за Дитячим світом – мені майже не зрозуміла. Десь 1932-33 року прокладають вузькоколійну петлю (вже визначено перехід на широку), за рік-два переукладають подвійною, все це без особливої видимої потреби. До речі шістка туди взагалі важко ліпиться.Олексій Адамчик
УчасникГадаю (це не точно), що закрили у 1975. Ніяких обставин, пов’язаних із закриттям, не можу знайти. Ні повідомлень, ні думки пасажирів, ні обурень міліції, що їм трамваї під управлінням дзвенять і грюкають – нічого. Але “Електротранспортник” більше року мовчав про маршрут, поки той ще існував. Можливо, вже ледь ходила.
Олексій Адамчик
УчасникЩодо МТВ-82 у вісімдесятих. У Києві на 8 МТВ-82 ходили у 50-х роках. У вісімдесятих він був тупиковий. В принципі, в Києві, я так зрозумів, були поїзди МТВ-82 – один вагон передом, другий задом, але на 8 (знов-таки, це я так зрозумів) ходили лише останні КТВ-57.
Наводжу тут розфарбування МТВ-82 у Києві у 1981 році від http://www.mashke.org/kievtram/pictures/showphoto.php?g=tram/mtv82/11&f=%2Fkievtram%2Fpictures%2Ftram%2Fmtv82%2F15%2Fmtv82-1551-09-19810611-depotlu-AO.jpg&l=ru&fd=parsefname і А. Оландера. Не пригадаєте, такий він був, той що Ви у нас бачили?Attachments:
Олексій Адамчик
УчасникГадаю, що станом на 1961 рік – все згідно з відомістю. Там же ж, де я КТМ/П-1 позавчора перелічував, там жодна фотографія у протиріччя з відомістю не увійшла. Впевнений, що у 1961 так і було, а у 1965 передали всі КТМ/П-1 з другого депо у перше. У 1967, я так розумію текст статті “Їх неспокійна праця”, що десь дуже скоро після відкриття у третє депо передано маршрути 10 і 11.
Олексій Адамчик
УчасникЩодо сімнадцяти маршрутів – я підтримую варіант 4 Vicente. Щодо 10А – впевнений, що Владислав все вірно вирахував. Путівника за 71-72 не знаю. В мене є 1970 і 1974 років видання. Дещо пізніше відсканую транспорт. 13 нема ні там, ні там. Навіть не беручи до уваги схему пам’ятників 1972 року, 13 – все-таки дивний. Складається враження, що проіснував 1955-60 роки, але за всі інші часи цей номер іншому маршруту не надавався. Може, і справді, офіційно довго не закривали. Треба буде якось вирахувати, коли кільце з Центральної прохідної прибрано. 2 є і там, і там.
Стосовно двійки – я вважаю – одна з найганебніших подій в історії Дн-вського транспорта. Мені здається, це майже те саме, що перший номер би закрили (до речі, десь в цей саме час зникають автобуси маршрутів “Кільце 1”, “Кільце 2”). Я днів 4 чи 5 витратив, риючись по газетах, щоб знайти дату і причини. Грубо кажучи – нічого. Є одне повідомлення, інформативне, але цього дуже замало.
В “Електротранспортнику” двійка востаннє згадується в номері за 18.01.1974 – перша фотографія. Далі – весь 74, весь 75 – нема.
В “Дніпрі вечірньому”, “Дніпровській правді”, “Зорі”, “Прапорі юності” в оголошеннях: технікум промислового транспорту 15.07.75 двійка ще згадується, 5.10.75 – вже не згадується; індустріальний технікум – 3.07.75 – ще згадується; філіал технічного училища, Чічеріна, 21 – 11.06.75 – ще згадується; Алтайська, 6 (ПТУ там, здається) – 19.06.75 трамваї 5 і 15, тролейбуси 1, 4 згадуються, трамвая 2 – нема.
Єдина замітка – “Дніпро вечірній” за 31.10.75 р. – друга фотографія.
З’ясувати долю двійки треба обов’язково.Attachments:
Олексій Адамчик
УчасникЩось я турбуюся, що попередній коментар пройшов непоміченим!
Перепрошую за ці фокуси, звичайно!Олексій Адамчик
УчасникТобто, двигун, в принципі, витягував, просто небезпечно було? А, відповідно, без пасажирів – взагалі без проблем?
Дякую за скани!
В реакції на статтю “Вигляд трамвая” замість 85 мова йде про 86. Який же був з обдертою фарбою – тільки гадати!Олексій Адамчик
УчасникМожливо, так розвозили людей після демонстрації на Ту сторону, і у трамвая там було місце очікування? Хоча, в такому випадку, за Дитячим світом же набагато краще стояти!
Олексій Адамчик
УчасникНе вийде! Він приїхав від Харківської і стоїть перед Ширшова. Поворот на Ширшова – з протилежної колії і, як Ви зазначаєте, з боку площі М. Островського.
Олексій Адамчик
УчасникДа, тройник М+П+П (если на Карла Маркса) всегда либо на тройке, либо на шестёрке, потому что для двух прицепок у единицы слишком тяжёлый профиль пути.
Так!
А цей стоїть на квартал вище виїзду з кільця на цю колію. Як і навіщо він туди заїхав?Олексій Адамчик
УчасникНе хочу засмучувати Vicente і Владислава, але з поставкою Татр спочатку у перше депо – це Ви все ж перегнули. Спробую надати уривочки історії в фотографіях. Отже десь у серпні 1967 стало до ладу депо 3 з маршрутами 4, 7, 17.
Десь невдовзі там з’являються маршрути 10 і 11 – “Електротранспортник” за 8 березня 1968 р.
В червні у місто надходять перші десят Татр – “Електротранспортнник” за 28 червня 1968 р.
Все-таки вони йдуть у третє депо, і, як і писав Vicente, віддаленість депо від маршруту одразу далася взнаки, причому – в першу чергу, ранковим пасажирам – “Електротранспортник” за 20.09.1968 р.
Липень 1969 року – нові Татри, знову – у третє депо, мають закрити собою весь перший маршрут – “Електротранспортник” за 1 серпня 1969 р. – дуже вибачаюсь за якість.
Спроби закрити весь перший маршрут Татрами – чомусь 20-ма з мінімум 35-и. Судячи з усього, в принципі можливо, але не дуже – “Електротранспортник” за 22 серпня 1969 р.
Листопад 1969 року – перші системи, про які писав Владислав – “Електротранспортник” за 28.11.69 р.
Продовження далі швидко не знаходиться, але я буду викладати з часом. Десь незабаром підуть (або вже ходять Татри на 10 – 11 маршрутах). Наостанок пару відповідей із спілкування з кореспондентами керівників міста і підприємств, що вийшли у “Дніпрі вечірньому” 12.04.72 р.Олексій Адамчик
УчасникЗі статті в “Електротранспортнику” за 11.12.70 (не перефотографовував). Пише партгрупорг трамвайного депо 1: “…Зараз колектив вивчає нові для нас вагони КТМ-2, які передано нам на експлуатацію з депо № 2 і № 3…”
Олексій Адамчик
УчасникЗберімо докупи низку фактів (не всі) про КТМ/П-1 у Дніпропетровську.
У 1949 році відбудовують перше депо.
На 25 жовтня 1949 року Усть-Катавський завод дарує місту поїзд 49, разом з яким в місті 9 поїздів КТМ/П-1.
Згідно з відомістю на 1 травня 1961 року, поїзди 41 – 47, 50 – 60, 65 – 68, 73, 74, 76 – 79 – у другому депо, 48, 49, 61 – 64, 69 – 72, 75, 80 – 98 – у першому.
На фото- і кінокадрах 1940-х – 60-х років нам зустрічаються 49 – на першому маршруті; 422, 444 – на проспекті Карла Маркса; 50 – на Робітничій; 427 – на десятому маршруті; тривагонний – на проспекті Карла Маркса і чотири мільйони разів поїзди різного розфарбування на проспектах Карла Маркса і Гагаріна без розрізнюваних інвентарних номерів.
Перше згадування в “Електротранспортнику”, починаючи з червня 1965 року (раніших немає в нашому розпорядженнні), – в номері за 19.06.65: 59 – моторний вагон другого депо. В номері за 23.10.65: 59 – поїзд восьмого маршрута, 100 – поїзд п’ятого маршрута. В номері за 13.11.65: 46, 62, 88, 89, 94, 96 – на першому маршруті, 54 – на дев’ятому.
В “Електротранспортнику” за 27 листопада 1965 року водій другого депо скаржиться, що він десять років пропрацював на 65-ому вагоні, а зараз забирають 65-й у перший парк.
Останнє згадування КТМ/П-1 у “Електротранспортнику” – в номері за 8.01.71: поїзд 80 – третій маршрут, перше депо; поїзд 66 – третій маршрут, перше депо; трамвай 75 – перше депо; трамвай 83 – перше депо; трамвай 68 – перше депо.
Крім цього, між цими датами маємо багато згадувань поїздів КТМ/П-1 або маршрутів першого депо, або без вказання депо.
Мені здається, що історію КТМ/П-1 в Дніпропетровську рано чи пізно буде повністю відтворено.
Прочитавши в “Електротранспортнику”, що поїзди КТМ-2 – КТП-2 – КТП-2 не можуть працювати на маршрутах зі складними ділянками колії і пам’ятаючи, що у відомості 1961 року тривагонний 69 – єдиний з першого депо не на першому маршруті, не можу не нагадати загадку, що робить трамвайний поїзд на фотографії 1954 – 56 року від В. А. Михайлова і О. Волока???
https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/67467116_2262693170516606_6518426647723507712_o.jpgP. S. 80 – 98 – всі у першому депо. Шанси 100 бути КТМ-1 дещо падають. Треба 99 десь шукати.
Олексій Адамчик
УчасникА я більш схиляюся, що саме так і було, як у Вас зображено.
Олексій Адамчик
Учасник15, я гадаю, це друге депо, а 155, знов таки – мені здається, посеред трамваїв першого депо. І ще зараз побачив в світлі вищеобговорюваного: вже бачимо 284, мабуть з третього депо. Водій Бурова, здається, – це з відомих орденоносних працівників?
-
АвторЗаписи