- This topic has 934 відповіді, 11 учасників, and was last updated 8 місяців тому by vicente.
-
АвторЗаписи
-
28.10.2019 о 02:09 #12259vicenteУчасник
Такое? Теоретически – да. Только две стрелки перед треугольником надо оставить, как на плане В.В. Сусленкова. А, практически… то, что нарисовано на углу К. Либкнехта/Вышинского (ХХ Партсъезда) трудно себе представить.
С другой стороны, по плану В.В. Сусленкова, описанное в вышеприведенной статье тоже невозможно. На плане стрелка “на Вышинского” – сходная и покатиться поезд должен был в гору =)28.10.2019 о 03:11 #12262vladislav kliuchikУчасникuote]
Такое? Теоретически — да. Только две стрелки перед треугольником надо оставить, как на плане В.В. Сусленкова. А, практически… то, что нарисовано на углу К. Либкнехта/Вышинского (ХХ Партсъезда) трудно себе представить.
С другой стороны, по плану В.В. Сусленкова, описанное в вышеприведенной статье тоже невозможно. На плане стрелка «на Вышинского» — сходная и покатиться поезд должен был в гору =)Да, такое путевое развитие выглядит довольно смешно. Смысл городить такую ерунду, если на какой-нибудь улице, которая идёт параллельно улице XXII партсъезда можно сделать пути.
Полагаю, что пути были, но не Украинской, а на какой-то другой улице (Дарвина или Шпиндяка или Димитрова или Благоева)
Кстати, на схеме В. В. Сусленкова пропущен какой-то квартал, насколько я помню.
28.10.2019 о 03:32 #12264Олексій АдамчикУчасникА я більш схиляюся, що саме так і було, як у Вас зображено.
28.10.2019 о 12:23 #12267vladislav kliuchikУчасникОткорректировал
Attachments:
28.10.2019 о 12:27 #12269vladislav kliuchikУчасникКстати, вагон, который врезался в дом на углу Володарского и Партсъезда, возможно, был с неисправными тормозами. То есть покатился туда, где его не должно было быть.
29.10.2019 о 23:10 #12325Олексій АдамчикУчасникЩодо довоєнної вісімки (https://transphoto.ru/photo/1269706/?gid=530), то, боюся, що краще, ніж https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&rightmap=300544#18/48.47529/35.01592, не буде.
Просто, наш же досвід показує, що тому, що в архівах – варто довіряти. Тому, я поки що виходжу з того, що у 1934 вісімку протягнули до Центральної площі (мабуть, в такому випадку, з заходом на вокзал). А от історія тієї петлі за Дитячим світом – мені майже не зрозуміла. Десь 1932-33 року прокладають вузькоколійну петлю (вже визначено перехід на широку), за рік-два переукладають подвійною, все це без особливої видимої потреби. До речі шістка туди взагалі важко ліпиться.30.10.2019 о 00:36 #12327Олексій АдамчикУчасникДещо змінив у своєму баченні трамвайних маршрутів до війни. Стосується 3 і 5 до 1930 року і лівобережних маршрутів. Перепрошую за ці страждання.
Attachments:
31.10.2019 о 01:16 #12352Олексій АдамчикУчасникЩодо колій на вул. Юнацькій. “Дніпропетровська газета” за 8 червня 1943 року. Прошу звернути увагу: двійка ходить тільки до з-да Петровського, а трійка (довоєнна десятка) – до заводів (треба розуміти до ДЗМУ).
Мені важко уявити або пояснити, якими причинами викликано цю різницю, але ці причини могли залишатися і в 1944 році. І ми бачимо на аерофотознімку двійку на своєму розвороті.
Якщо це справді так, це було б потужним аргументом за те, що коліі на Юнацькій – це тупик 1925 року.До речі, треба розбиратися, як саме було влаштовано тупик на Кооперативній. Те, що це можливо – це зрозуміло, але як саме? Можна переформулювати питання: як саме йшла вул. Кооперативною лінія шостого маршрута з 1928 року?
Attachments:
31.10.2019 о 01:37 #12354vladislav kliuchikУчасникКооперативная – как потом называлась?
А “Днепропетровская газета” – это случайно не “Днепр вечерний” в его первоначальном названии? В летописи книжной палаты упоминается, что “Днепр вечерний” в конце 1970-х восстановил валовую нумерацию с 1930-х гг. Возобновлённый после долгих лет он начал издаваться году в 1972 вроде?
31.10.2019 о 02:07 #12355Олексій АдамчикУчасникЮ. Савченка.
Ні, “Дніпропетровська газета” – офіційний орган міста Дніпропетровська періода окупації.
“Дніпро вечірній” – так, почав виходити 1.01.1972, спочатку нумерувався отак – див. нижче, а з певного моменту став писати, що виходить з 1933 року, додав відповідну кількість номерів. Я не заглиблювався в це питання. Там щось таке, що найстаріша наша газета “Звезда” (чи вже на той час “Зоря”?) з якогось часу стала виходити кількома виданнями, скажімо, область, місто, ще щось і купа тематичних додатків. Одним з таких видань була вечірня місцева газета, і от її “Дніпро вечірній” зарахував у свої праматері.Attachments:
31.10.2019 о 02:56 #12357vicenteУчасникХорошо. Тогда, как объяснить вот это?:
https://transphoto.ru/photo/890491/?vid=414135
Никак не разобрать: что у него в нижней строке указателя маршрутов. На сайте была ссылка на вк, но, пользователь заблокирован.31.10.2019 о 03:22 #12359vladislav kliuchikУчасникНикак не разобрать: что у него в нижней строке указателя маршрутов. На сайте была ссылка на вк, но, пользователь заблокирован.
“Заводи – В. Базарна”?
31.10.2019 о 08:49 #12360Олексій АдамчикУчасникТак, там Заводи – Базарна. Це осінь 1941. Певний час п’ятірка ходила до Виконкомівської (кінцева “Базарна”), але її ще до кінця року навіть подовжили до довоєнної кінцевої “Жовтнева площа”.
31.10.2019 о 12:33 #12361vicenteУчасникЯ имел в виду: как эта “пятёрка” стыкуется со статьей 1943 года? По тому, что я читал до сих пор, при оккупации восстановили движение по “1” и “2”. Чуть позжк по “4”. Или эта статья вещает, как раз, об упразднении этого маршрута? Или он был закрыт раньше?
В статье “5”-й маршрут – бывшая “восьмёрка” : вокзал – быв. пос. Крупской.
Были какие-то разрушения, может? Или остановка движения в 1943-м?31.10.2019 о 21:27 #12366Олексій АдамчикУчасникУ 1941 поновлювали маршрути під довоєнними номерами. Наскільки я зрозумів, у 1941 поновили лише 2 і 5. Десь до середини грудня 1941 пустили 1-2 вагони першим маршрутом виключно для потреб німецької армії у зв’язку з настанням періоду відпусток. Десь, здається, в січні 1942 року рух трамваїв було припинено. Проблема полягала у браку електроенергії. 30 січня 1943 року трамвай було знов пущено, маршрутів стало менше, їх було перенумеровано.
“Дніпропетровська газета” за 4.11.1941Attachments:
-
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .