Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
Олексій АдамчикУчасникАртеме! Про сім років – явно вже застаріло й неактуально. На фото явно перешита на широку і діюча (можливо, не на час знімання, але незадовго до того – точно) лінія. П’ятірку безперечно було відновлено і після війни (явно 1951 року).
(До речі, а звідки відомості, про зв’язок цього кільця з лінією на Підстанцію? Підозрюю, що це навряд, бо прямої колії на Транспортний інститут там до 1948 влаштовано не було.)Attachments:
Олексій АдамчикУчасник… Для залізобетонності потрібна ще одна фотографія з лебедем, «що дивиться на взуттєву фабрику». В нього принаймні праве крило відрізняється від решти крил.
Так… Ось така фотографія https://www.facebook.com/photo?fbid=3842000835898310&set=pcb.775816026646815 – найщиріша знов подяка Марині Демидко, Юрієві Ващенку і Музеєві історії УДХТУ. З цієї фотографії випливає, що не воно. Але ми поки не здамося – вважаю, що тоді, коли не стали відновлювати “другий поверх” фонтана, відремонтували крило. Принаймні, качка під цим крилом співпадає. Так що залишаюся із думкою, що на фото Соборна площа, 7а.
Олексій АдамчикУчасникОлександре, величезна подяка Вам і усім причетним! https://www.facebook.com/photo/?fbid=3815499135235994&set=a.262978550488088.
Чи не відомо, це перша половина п’ятдесятих чи друга? Точніше, це 1953-55 чи 1955-57? (Бо 1953-57 – точне обмеження, 1953 – поява МТВ-82, 1957 – поява тролейбусної лінії Жовтневою площею).
Цікаво, навіщо праву опору замінено на дерев’яну?
Олексій АдамчикУчасникЦікаві коментарі до https://www.facebook.com/photo?fbid=622323954897431&set=oa.582908362213290.
А от я навчався у 49-ій школі; будинок з фото зазнав суттєвої реконструкції; і, тим не менш, візьмуся стверджувати, що це – саме подвір’я 34-ої школи.
Олексій АдамчикУчасникНам – аби щось будувати. Щоб показати, що ми не провінція якась, ми майже столиця. Які Дитячі парки на проспекті, Ви що?
Білий вапняк і чорний лабрадор. Раз-два-три-чотири місця. На мій погляд, це якийсь вияв комплекса неповноцінності.
“Зоря” за 30 березня 1968 року.Attachments:
Олексій АдамчикУчасникЯ не бачу тут якихось певних орієнтирів, але я не бачу причин сумніватися у цих підписах. Це фото також з листівки. Листівка 1931 року. Фото може бути і раніше.
Attachments:
Олексій АдамчикУчасникТак, Ви цілком праві. Дуже дякую!
Я чомусь вирішив, що задні вікна і ті, що між стійкою і задньою стінкою мають виглядати по-іншому. (Їх же ж – КТМ/П-1 – мінімум чотири різновиди). Але тут, на фото, все виглядає відповідно КТП-1. То я щось навигадував, перепрошую за паніку!Я у нас ще більш подібний поїзд знайшов – https://transphoto.org/photo/456060/?gid=530.
Тоді, виходить, це трійка має бути.
Олексій АдамчикУчасникНі, це, звичайно, проспект. Фото (листівка) до 1934 р. Кінь сфотографувався на тлі теперішнього Дм. Яворницького, 89.
Знаєте, так, що до цієї фотографії є пара?Attachments:
Олексій АдамчикУчасникВиходить, поїзд з моторним № 24 вcю війну простояв у тупику. https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=280843&rightmap=90144#17/48.46155/34.96927.
Олексій АдамчикУчасник
Олексій АдамчикУчасникЩодо каланчі нічого не можу сказати, а у другому повідомленні перше на з-д ім. Дзержинського схоже, а друге – взагалі на якийсь копер, там під ним шахта має бути. Таке у мене враження.
Олексій АдамчикУчасникЦе у Амур-гавані. Ось цей будинок: https://www.google.com.ua/maps/@48.4903213,35.029915,3a,15y,317.09h,86.87t/data=!3m6!1e1!3m4!1sUlprZfJ-iyCaldMDhCX5AA!2e0!7i13312!8i6656?hl=uk.
Олексій АдамчикУчасникЩиро дякуючи Вікторові Грабовському і Олені Присягиній, хотілося б запитати: який номер у друого “Б” (що на зупинці)?, що намальовано на вітрині “Соків – Вод – Морозива”?, який номер вагона, що їде в бік Вокзала?, чи вірно я бачу решту номерів – 625 і 1253? На оригіналі все це, мені здається, має бути видно.
Я переконаний, що це все ж вісімдесяті роки, щось 1981-82 – на підставі тих-таки номерів, перш за все. Наперед дякую!
Йдеться про https://www.facebook.com/photo?fbid=1147817882348033&set=oa.487191225118338.(Два тролейбуси один за одним – класика жанру!)
Олексій АдамчикУчасникНехай сьогодні буде день дніпропетровського електротранспорта.
Якийсь витвір КЗЕТ’а на пл. М. Островського. 99 % сьомий маршрут. Це не М1, хоча й схоже на їхні передки. Але тут задок. Швидше за все той КТП-59 № 701 (віримо “Електротранспорту України”), але це також не факт. Їхні задки також переважно не такі були. Може, якийсь “позасистемний” пульман?
І ще: мені візуально здається, що там між стійками 6 вікон. Але цього не може бути, це не КТП-1 – 10000 %. Сподіваюся, що це лише здається, і там 12 вікон між стійками, які йдуть далеко ліворуч за кадр.
P. S. До речі, у пульманів (просто пульманів, німецьких, перебудованих КЗЕТ’ом) посередині були ще стійки; вікна вздовж вагона між стійками розподілялися 6-3-6. Це я на http://www.mashke.org надивився. Дякую С. Машкевичу!
“Прапор юності”, 21 червня 1967 року. Дякуємо їм і Р. Суворову.Attachments:
Олексій АдамчикУчасник… Адже майже нічого не змінилося!..
Ха-ха! Куди там! Ще й як змінилося! Виявляється, то на гуглмапс просто пощастило, що на час ремонта плитки повідшкрябували. Примітив і несмак затуляють первісну красу, дякуємо що ще не знищену.
-
АвторЗаписи






