- This topic has 934 відповіді, 11 учасників, and was last updated 8 місяців тому by vicente.
-
АвторЗаписи
-
19.03.2021 о 22:06 #18052Олексій АдамчикУчасник
Так, я про це. Це перехрестя просп. Пушкіна – Шмідта.
19.03.2021 о 22:13 #18053Горлов ВладимирУчасникТак, я про це. Це перехрестя просп. Пушкіна — Шмідта.
Та ладно,я удивлен,я думал это Рабочая-Пушкина,тут без домов,я и не подумал,что это Шмидта
19.03.2021 о 22:17 #18054Олексій АдамчикУчасникЯ здивований, що Ви здивовані. Тут все є https://artkostyuk.com/history-dnepr/nemetskie-kinohroniki.html.
https://artkostyuk.com/wp-content/comment-image/23226.jpg, https://artkostyuk.com/wp-content/comment-image/23227.jpg. Вистачає там будинків.19.03.2021 о 22:38 #18055Горлов ВладимирУчасникЯ здивований, що Ви здивовані. Тут все є https://artkostyuk.com/history-dnepr/nemetskie-kinohroniki.html.
https://artkostyuk.com/wp-content/comment-image/23226.jpg, https://artkostyuk.com/wp-content/comment-image/23227.jpg. Вистачає там будинків.ну по отмеченному сходится,а вот рельсы сворачивающие на Шмидта не видно,хотя расстояние от ограждения дерева не далеко,должно быть видно
19.03.2021 о 22:46 #18056Олексій АдамчикУчасникПо-перше, їх видно. По-друге, хоч би їх і не було видно, Ви ж розумієте, що де-де, а тут-то рейки є.
Attachments:
21.03.2021 о 10:28 #18070Горлов ВладимирУчасникПо-перше, їх видно. По-друге, хоч би їх і не було видно, Ви ж розумієте, що де-де, а тут-то рейки є.
убедили-спасибо Алексей!
29.03.2021 о 20:10 #18412Олексій АдамчикУчасникГадаю, що люди, що бачили вживу такий відомий топографічний об’єкт, як Тупик вісімки, становлять тепер меншість. Тому із словами подяки М. Дмитрієву і редакції “Зорі” подивімося, як він виглядав! Це – “Зоря” за 31 грудня 1967 року. Номер вагона, на мою думку, 478.
Attachments:
07.04.2021 о 09:27 #18474Олексій АдамчикУчасникОлександре, величезна подяка Вам і усім причетним! https://www.facebook.com/photo/?fbid=3815499135235994&set=a.262978550488088.
Чи не відомо, це перша половина п’ятдесятих чи друга? Точніше, це 1953-55 чи 1955-57? (Бо 1953-57 – точне обмеження, 1953 – поява МТВ-82, 1957 – поява тролейбусної лінії Жовтневою площею).
Цікаво, навіщо праву опору замінено на дерев’яну?07.04.2021 о 10:35 #18477Олексій АдамчикУчасникАртеме! Про сім років – явно вже застаріло й неактуально. На фото явно перешита на широку і діюча (можливо, не на час знімання, але незадовго до того – точно) лінія. П’ятірку безперечно було відновлено і після війни (явно 1951 року).
(До речі, а звідки відомості, про зв’язок цього кільця з лінією на Підстанцію? Підозрюю, що це навряд, бо прямої колії на Транспортний інститут там до 1948 влаштовано не було.)Attachments:
15.04.2021 о 23:36 #18511Сергій МушенокУчасникНаш ли это город вообще? Не уверен полностью, может кто знает наверняка? И есть фото без подписи в лучшем качестве?
Attachments:
16.04.2021 о 09:45 #18513Олексій АдамчикУчасникТак, Сергію, це теперішній перший маршрут. Перехрестя з Виконкомівською – Барикадною. Зараз вагон отак просто з зупинки піде вгору.
Щодо якості фото, то я спробую передивитися що є, але сумніваюся я, що краще знайдеться.16.04.2021 о 09:55 #18514Сергій МушенокУчасникСпасибо, Алексей, выходит справа от трамвая на заднем плане здание будущей детской поликлиники на углу проспекта и Дзержинского? Не представляю правда как вы его там опознали. И я извиняюсь, что с темой ошибся, почему-то думал, что если это наш город, то какой-то из закрытых участков.
16.04.2021 о 10:07 #18515Олексій АдамчикУчасникНі, Сергію – Барикадна. То видно будинок Барикадна, 5.
16.04.2021 о 10:46 #18516Сергій МушенокУчасникДа, да, конечно, извиняюсь, когда писал предыдущий комментарий, наверное о чем-то своем думал).
16.04.2021 о 13:22 #18517Олексій АдамчикУчасникЄ з кутами і з водяним знаком у іншому місці.
Attachments:
-
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .