Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

Закрытые трамвайные линии

Цікаве про м. Дніпро

Закрытые трамвайные линии

Закрытые трамвайные линии

Головна Форуми Транспорт Закрытые трамвайные линии

Перегляд 15 повідомлень - з 811 по 825 (всього 935)
  • Автор
    Записи
  • #18519

    Спасибо в любом случае.

    #18586

    Оце так шедевр https://www.facebook.com/photo/?fbid=3881448568641050&set=a.262978550488088!!!
    Олександре, невимовна подяка! (До речі, “Ділянка фельдшерської школи”!).
    Тогочасна (вона ж довоєнна!, лише перешита) петля колії!!! Тупик на звалище! Значить дожив аж до 1958-го (а напевно, і аж до 1060-го)!!! Можливість прив’язки до сучасної вул. Севастопольської!
    Ще раз кажу – надцінний документ!
    Якщо воно все є, хто його ховає по шухлядах???

    P. S. Накреслені плани ж не реалізовано – ми всі це розуміємо. І сучасна петля також не там, де запроєктована цим проєктом.

    #18587

    Але це інший тупик на звалище (чи куди?) – не той, що був до війни!!! Довоєнний наводжу нижче. Скільки цікавого! А скільки ще такого, про що ми й не уявляємо!

    #18593

    І все-таки на плані 1958 року довоєнний тупик. У 1941 він є, і звалище на правому “борті” балки є. А от що це ми бачимо на синій синьці (вона 1935 року) – оце питання. І добре – тупик, але ж тут і петля геть іншої конфігурації, ніж у 1941-му (і 1958-му) році. Тупик лівим “бортом” балки за аерофото, до речі, теж цілком ймовірний. Але головне, що, виходить, у 1930-х або 40-41-му роках цей розворот змінювався. Навіщо б це, цікаво?
    Спробую порівняти синю синьку з одною чи двома фотографіями, що є з тих часів…
    Ні, знімки нічого не дадуть, там щось приблизно таке відбулося (перепрошую за каракулі):

    #18607

    https://transphoto.ru/photo/1264682/.
    Почтиавши «Електротранспортник», можемо побачити, що з цією реконструкцією і закінчився 8 маршрут трамвая. Кільце вісімки тоді не реконструювали, а просто прибрали. Десь приблизно в цей же час прибрали трикутник з Караваєва. Новий розворот побудували на Давидова, схоже, аж у 1984 році. Принаймні, тоді пустили вісімку до цього тупика, і вона протрималась (мені здається) десь до кінця вісімдесятих років.

    Тут в комментариях ФБ зашла речь о треугольнике 8-ки ликвидированном на углу Караваева и Гомельской. В связи с новыми СП 70-х, можно теперь уточнить год.
    Видим что уже в 1972 этот участок был застроен.
    https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=41065&rightmap=150772#17/48.47109/34.98918

    #18615
    vicente
    Учасник

    На фото явно перешита на широку і діюча (можливо, не на час знімання, але незадовго до того — точно) лінія. П’ятірку безперечно було відновлено і після війни (явно 1951 року).

    А я, вот, второй день “кручу” это фото под разными углами и не могу понять: иногда кажется, что широкая, а иногда – узкая.

    #18616

    А зустрічна ж колія двониткова. Навіть якщо б це була залишена з довоєнного часу непрацююча ділянка (хоча явно видно, що це не так), то під час прибирання третьої рейки прибрали б і це пересічення, що є у кадрі. Он, навіть стовп невідомо навіщо металевий викопали, дерев’яний вставили. Ну і ширококолійну стрілку навпроти к-тра “Жовтень” Владислав показував https://drive.google.com/file/d/19vRbvbN3cUKxMsCabk0RCfN83aB8UjpZ/view.

    #18620

    у Присягиной фото,пишут проспект-это что за здание?

    Attachments:
    #18622

    Просп. Дм. Яворницького, 98.

    Attachments:
    #18624

    спасибо Алексей,а то были сомнения-Горького или Пастера?

    #18625

    На Пастера поворот лише вузької колії, без третьої рейки.

    #18628
    vicente
    Учасник

    Я прошу прошения, Алексей. Я не совсем понимаю. Если честно, ещё при публикации Владиславом фото с Соборной не понял : чем Вы основываетесь утверждая, что на фото – колея широкая? Я там вижу только правый рельс с пером стрелки, а второй не виден, сколько бы он от этого правого не отстоял – 1000 мм или 1524 мм – геометрия вагона МТВ такова, что, в обоих случаях, этот второй рельс за кадром. На обсуждаемом фото меня не смущает отсутствие третьей нитки на пути в сторону б. Мечникоаа – мало ли за всю историю было оставлено рельсов на тот или иной период (тот же пр. Ильича. рельсы на четной стороне Проспекта от Шмидта и до вокзала пролежали более десятилетия… как, впрочем и на ул. Центральной). То, что – да – немного смущает – это тот самый столб, и контактная сеть над этим поворотом. Даже несмотря на то, что растяжки на фото – явно “вьются” и крепление самого провода “свалилось на бок”. Но, главное – сердечник этой самой стрелки. Он с “железнодорожными” усовиками. На послевоенных фотографиях я таких не видел. Более того, на колее 1524 мм я не припоминаю таких (ищу в эти дни, может, найдётся). Только 1000 мм и трёхниточные. Ещё раз прошу прощения, если что-то упустил – “ткните носом”, как говорится.

    #18629
    vicente
    Учасник

    А, ещё. Если память моя не спит с другим, было на перекрёстке Шмидта/Пушкина подобное в 80-е: остатки стрелки от правого поворота в сторону памятника Пушкину. Поворот этот не использовался, часть рельсов была то ли разобрана, то ли под асфальтом, не помню точно. А може – вигадую… дуже багато часу минуло =)

    #18630

    … чем Вы основываетесь утверждая, что на фото — колея широкая? Я там вижу только правый рельс с пером стрелки, а второй не виден, сколько бы он от этого правого не отстоял — 1000 мм или 1524 мм — геометрия вагона МТВ такова, что, в обоих случаях, этот второй рельс за кадром…

    На трасі першого маршрута, у т. ч. й на Жовтневій площі (хоч вона й “відірвана” від колій у центрі міста) вузьку колію відносно широкої було укладено так, що спільною у них була ліва рейка. Тобто, якщо б поворот був вузькоколійним, то стрілку було б змонтовано не на правій рейці, а на “середній” і лівій, і ми б на цій фотографії їх не бачили. На правій рейці – саме ширококолійна стрілка.

    #18631
    vicente
    Учасник

    Понятно. Спасибо

Перегляд 15 повідомлень - з 811 по 825 (всього 935)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .