Цікаве про м. Дніпро

Створені відповіді

Перегляд 15 повідомлень - з 91 по 105 (всього 116)
  • Автор
    Записи
  • в відповідь на: Фото з різних джерел #19888
    Микола
    Учасник

    Друге фото — Павлоград, Свято-Успенский храм.

    Дякую. Можливо, й інша церква в межах області.

    в відповідь на: Фото з різних джерел #19884
    Микола
    Учасник

    Мені дуже і дуже здається, що бюст Пушкіна стоїть задом-наперед.
    І фотографію НЕ «віддзеркалено».

    Єдине, що чітко бачу – сходинки п’єдесталу.

    в відповідь на: Фото з різних джерел #19879
    Микола
    Учасник

    Мені — не зустрічалися. Щиро дякую!
    А датування там не було? (Вокзал — осінь — весна 1941-42.)

    Ні, на жаль без дат. Там узагалі онук (чи правнук) якогось солдата Вермахту виставив дідівські фото для ідентифікації.
    От, наприклад, таке ще з того джерела. Щоправда, розмістив хтось інший.

    в відповідь на: Фото з різних джерел #19853
    Микола
    Учасник

    Вокзал і німці

    Attachments:
    в відповідь на: Фото з різних джерел #19851
    Микола
    Учасник

    Німці трохи поділилися фотографіями.
    Можливо, раніше зустрічалися.

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #19849
    Микола
    Учасник

    Раз вже тема зайшла за наплавні мости Дніпропетровська, то от такий наплавний мост від РККА в 1943 році.

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #19843
    Микола
    Учасник

    Фотографій переправи — незліченна кількість. І з плацдарма трохи є. Німецьких танків на них — немає.

    где вы вообще танк увидели,я уже все глаза сломал-ни черта не вижу

    https://www.unirr.it/pontieri/636-un-ponte-di-1300-metri-costruito-in-una-notte
    якийсь італієць описує відновлення мосту (скоріше, наплавного) та випробування після побудови пропуском через переправу “carro armato”, тобто танку. Чи не прибріхує той італієць?

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #19841
    Микола
    Учасник

    Фотографій переправи — незліченна кількість. І з плацдарма трохи є. Німецьких танків на них — немає.

    Переглянув “Журнал боевых действий Днепропетровского АУ” за серпень-вересень 1941. Бронетехніка згадується – як броньовики та танкетки. Що малося на увазі – не зрозуміло. Хоча, дійсно, це не фото танків на переправі.

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #19838
    Микола
    Учасник

    З переправою щось схоже на парадокс “Корабель Тесея”. «Якщо всі складові частини вихідного об’єкта були замінені, чи залишається він тим самим об’єктом?»
    А щодо танку. Чому б умовний Pz.Kpfw.38 (t) чи Pz.Kpfw II, які у німців у 1941 році були досить поширеними, не міг йти по цій переправі. Маса танку до 10 тон.
    Питання, чи були вони в танкових частинах Клейста в тих краях?

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #19835
    Микола
    Учасник
    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #19834
    Микола
    Учасник

    Щодо мосту, збудованого італійцями, є така інформація
    https://www.unirr.it/pontieri/636-un-ponte-di-1300-metri-costruito-in-una-notte
    (хороший ресурс, є багато фото. З цікавого – пошук краще робити по назві річки “nipro”, без “D”)

    Стаття, опублікована в Corriere della Sera від 26 вересня 1941 року
    МОСТИ НА НІПРО
    МОСТ 1300 МЕТРІВ
    ПОБУДОВАНО В ОДНУ НОЧ
    (З ОДНОГО НАШОГО ЗВІТУ З ВОЇНИ)
    Гаряча робота
    Німецькі війська нещодавно перетнули Ніпро, вони завоювали після запеклої битви Єкатеринослав, передгір’я якого простягається за річку, і треба було йти далі. Ступити на інший берег було недостатньо, також необхідно було нести туди великокаліберну зброю, моторизовані війська та припаси; тобто міст був потрібен. Італійські мости називаються.

    Поки офіцери роблять необхідні розрахунки за допомогою знайдених на місці засобів за допомогою штурмових катерів та катерів, наші геніальні солдати приступають до роботи о 23:00. Вважається, що вночі ворог буде менше заважати ворогу. мостів. Протягом усього дня радянська артилерія обстрілювала річку прямо в тому відтинку, де чути будівництво мосту, а бомбардувальне обладнання неодноразово змушувало річку вибухати бомбами.

    Мости працюють, основи мосту вже закладені; розпочинається будівництво першої секції. Мабуть, ворог, мабуть, почув скрип пил, молоток по дошках, бо в певний момент робота, яка виконувалася в найглибшій темряві та в мовчазній роботі людей, набуває характеру битви.
    Радянська артилерія знову вступає в дію і розсіює кулі води Ніпро. Німецька артилерія неподалік реагує: концерт великих калібрів супроводжує роботу солдатів, які продовжують свою роботу з абсолютним спокоєм.
    Коли небо починає прояснюватися, залишається завершити лише двадцять метрів мосту. О 5 годині робота завершена. Італійські мости, які працювали під душем ворожих гранат і на очах німецьких товаришів, готових і нетерплячих перейти на інший берег, побачили свою роботу увінчаною успіхом, коли перший німецький танк значних розмірів завершив випробування, що перетнули міст. цілий. Ніби прикордонний бар’єр підняли на міжнародній дорозі, сотні транспортних засобів кидаються один на одного через міст. Союз між двома берегами Ніпро був здійснений, інша битва виграна. І хто досяг цього подвигу, хто з’єднав два береги цієї річки – це італійські мости.

    Наступного ранку ворог усвідомлює існування. мосту і інтенсивно бив його своєю артилерією. Вночі він так стріляв навмання на річці, але тепер він бачить і знає, у що він повинен потрапити. Ділянки мосту, на жаль, стають групою сміття, яке потрібно негайно відремонтувати, оскільки тривають операції, що вимагають безперервного потоку військ та матеріалів. Будівельники мостів повертаються до роботи; ремонт проводиться негайно, і мета не переривати зв’язок між двома берегами річки постійно забезпечується.
    Мости виграли свою битву. Вони були сміливими і зухвалими, і сьогодні міст довжиною 1300 метрів, що звивається, щоб уникнути впливу течії, існує на нижній частині Ніпро і є справою італійських мостів.

    Судячи з того, що за добу збудовано 1300 метрів, то це наплавний міст, та ще й відремонтований.

    в відповідь на: Видео о Днепропетровске #19808
    Микола
    Учасник

    Можливо, когось зацікавить таке відео.
    Пионерия № 7 (1983)

    10-ый Всесоюзный финал военно-патриотической игры “Зарница”, проходивший в Днепропетровске.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #19803
    Микола
    Учасник

    З внутришнього вигляду цеха нічого не скажу, але з вигляду автомобілів — неймовірно, щоб це був ДАЗ. Погоджуюся з Вашими підозрами.

    Дякую! Мабуть, то помилка при перекладі.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #19799
    Микола
    Учасник

    В архіві Narodowe Archiwum Cyfrowe зберігається фото під назвою “Dniepropietrowskie Zakłady Samochodowe”.
    https://www.szukajwarchiwach.gov.pl/ru/jednostka/-/jednostka/12324314
    Тобто “Дніпропетровський автозавод”. Але на фото, скоріше, авторемонтна майстерня та УралЗис воєнного випуску (переднє крило зигзагоподібне, не штамповане).
    Як гадаєте, поляки прибріхують?

    в відповідь на: Редкие фотографии Екатеринослава #14738
    Микола
    Учасник

    Гравюра каплиці Севастопольського кладовища (1860-ті роки)
    https://dlib.rsl.ru/viewer/01003831371#?page=2

    Attachments:
Перегляд 15 повідомлень - з 91 по 105 (всього 116)