Главная Форум Транспорт История трамвайных маршрутов № 10, 10-А, 11, 12, 13 по ул. Рабочей.

В этой теме 67 ответов, 5 участников, последнее обновление  Олексій Адамчик 4 мес. назад.

Просмотр 8 сообщений - с 61 по 68 (из 68 всего)
  • Автор
    Сообщения
  • #13238

    imperator
    Участник

    Или все вагоны с узкой колеей были уничтожены в процессе освобождения Днепропетровска? Так вроде некоторые маршруты в 44-45г.г. запустили как узкоколейные, хотя бы к ДИИТу

    #13239

    Ці будинки — післявоєнні, а саме селище Верхнє — довоєнне. Я раніше щось вираховував на аерофотознімку, повторю тут.
    Щоб довоєнна трамвайна лінія йшла саме сюди — це малоймовірно, швидше прямо — вул. Робітничою, але поки що невідомо.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #13242

    В нашому розпорядженні з’явилася нова низка аерофотознімків 1941, 43 і 44 років. Не можу втриматися і не зазначити, що на цих фотографіях дуже багато нової і надцікавої інформації. Дякуємо Сергію Чигвінцеву. З часом Артем Костюк розмістить їх на Oldmaps.dp.ua із прив’язкою. Ну, і чому я про це почав — нарешті маємо кінцеву 11-го маршрута 1940 року. Це — розворотна петля, справді аж у кінці тогочасної Робітничої — аж біля залізничного роз’їзду Фабричний (зараз — станція Дніпро-Вантажний). Наводжу скріншот з фрагментом аерофотознімка з кінцем Робітничої і селищем Верхнім. І з петлею трамвая. Зараз це місце — це, приблизно, там, де теперішній трамвай виїздить з Призаводської на Будівельників. Дата зйомки фото — 26.07.1941 р.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #13244
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Участник

    А это Титова?

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #13246

    Ні, це Литовська. Лінію сучасної Тітова я оцінюю приблизно так:

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #13391
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Участник

    До речі, підтримайте або спростуйте, будь ласка, моє розуміння, що в той час з Робітничої на вокзал трамвай міг йти тільки через Шмідта, бо з греблі на Леваневського вниз трамвайний поворот не влаштувати

    А такое точно было? Не представляю себе поворот с Пушкина со стороны Рабочей на Шмидта вниз.
    И почему на Леваневского невозможно сделать поворот?

    #13393

    Повороти з Пушкіна на Шмідта точно були у всіх напрямках, вони є на схемах 1913, 1925, 1929 років. А у 1935 — 1941 роках — це взагалі єдине сполучення передвоєнних ширококолійних маршрутів 6 і 9 з будь-яким депо (а саме — з другим; з першим — взагалі не було).
    Можливо, й можна там покласти поворот. Просто візуально, дивлячись на аерофото, у порівнянні з поворотом від Заводів на Леваневського вниз, там набагато загостреніший ріг — здається, що криві таких саме радіусів не ляжуть, але хто сказав, що меншими радіусами не можна?

    #13547

    Пізно второпав, що є ж спеціальна тема. Відкриття маршрута 10а — коментар #13543 тут http://artkostyuk.com/forums/topic/zakrytye-tramvajnye-linii/page/22.

Просмотр 8 сообщений - с 61 по 68 (из 68 всего)

Для ответа в этой теме необходимо авторизоваться.