Главная Форум Транспорт Закрытые троллейбусные линии

В этой теме 201 ответ, 10 участников, последнее обновление  Олексій Адамчик 1 неделя, 6 дн. назад.

Просмотр 15 сообщений - с 121 по 135 (из 202 всего)
  • Автор
    Сообщения
  • #13390
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Участник

    Про то, что 1 и 3 ходили одновременно — я уже не знаю откуда взял.
    И всё же меня не покидает ощущение, что с тех пор как закрыли линию по деревянному мосту и до конца 1957 № 3 и вовсе не было.

    В «Электротранспортнике» в подшивке за 1957 год м-т № 3 я впервые встретил тоже где-то в конце года. Ноябрь или декабрь.

    А как вам такая гипотеза?
    Изначально запланировали маршрут «Вокзал — старый мост — Воронцова — Новомосковское шоссе — АНД-райсовет (он же виадук)»

    Строили постепенно, поэтому сначала открыли его первую очередь, за старым мостом, где-то в районе перекрёстка Каруна/Воронцова.

    Маршрут «Вокзал — Старый мост» слишком короткий. Мост можно перейти пешком за 10 минут. Так что решили сделать с центра (тем более, вы говорили про 8 машин, которые на таком коротком маршруте с проблемами на подстанции все сразу курсировать никак не могли). А если он был с центра, то № 1 «Вокзал — Баррикадная» и не особо нужен. Дали новому маршруту вместо запланированного номера 3 — номер 1, а первый № 1 закрыли. То есть даже и не закрыли, а вообще, можно сказать, продлили: «Центр — старый мост — Каруна» — это по сути удлинённая исконная единица.

    Затем маршрут с Каруна/Воронцова продлили по Воронцова, далее по имеющейся ветке (оставшейся от «деревянной» тройки) на Новомосковском шоссе до АНД-райсовета, и сократили с центра на вокзал (от вокзала через центр и так № 2 проезжал, а также трамвайные №№ 1, 3, 6 — хватало с головой).

    В конце 1957 проложили линию от ул. Дзержинского вверх по просп. Карла Маркса и по Октябрьской площади, ему присвоили парадный № 1. А левобережный № 1 переименовали в № 3, как и планировали.

    Хотя тут возникает вопрос — почему маршруту «Завод Петровского — Парк Шевченко», открытому в августе 1957, не дали следующий свободный № 3, а дали № 4? Но, возможно, номера держали наперёд.

    #13392

    Приєднуюсь до Вашого завершального запитання.
    Ще такий варіант: після відкриття тролейбусного руху мостом: трамвай 6 — Вокзал — АНДрайрада, тролейбус 1 — Барикадна — просп. Воронцова. Десь в червні 1957 тролейбус доводять вже аж на Нове Клочко. В серпні 1957 прокладають трамвайні колії на пл. Дем’яна Бідного і пускають туди № 6 — з’являється ще один транспорт з центра на лівий берег. Далі маячить перспектива подовження маршрута тролейбуса, що розвертається на Барикадній, ще далі — на Жовтневу площу, бо, інакше, перед Барикадною мали б йти паралельно три лінії — на Барикадну, на Дзержинського і на Жовтневу площу. Враховуючи наявність трамвая № 6, нібито відновлюють тролейбусний маршрут № 3: як і раніше — з вокзала на лівий берег, тільки іншим мостом. Так само, нібито відновлюють з подовженням «парадний» маршрут № 1 Вокзал — тепер вже Жовтнева площа.

    #13394

    … Десь в червні 1957 тролейбус доводять вже аж на Нове Клочко. В серпні 1957 прокладають трамвайні колії на пл. Дем’яна Бідного і пускають туди № 6 — з’являється ще один транспорт з центра на лівий берег…

    Та, навіть й без прив’язки до колій на Д. Бідного. Просто із подовженням тролейбусної лінії на Нове Клочко маршрут № 1 стає занадто довгим і його, хоч і не одразу, а трохи згодом, але все ж замінюють «відновленим» маршрутом № 3 — ну, власне, так, як Ви й написали. А трамвай 6, можливо, ще встиг пару разів розвернутися старим кільцем на Центральній площі. Хоча, це, звичайно, навряд. Швидше, що він пішов вже на Д. Бідного.

    #13533

    Дещо з сьогоднішнього відвідування бібліотеки. Владислав знайшов у каталозі пару газетних статей. Ось що в них міститься:
    1) «Дніпро вечірній» за 26, 30 квітня, 7 травня і 23 знов квітня 1973 року — відкриття тринадцятого маршрута, але тут більше про власне будівництво;
    2) «Дніпровська правда» за 13 листопада 1963 року — відкриття другого п’ятого маршрута; якийсь дивак встввив туди оте слово «кільцевий» — тільки плутає все; але найкумедніше — це, звичайно, відретушована фотографія, оригінал якої минулого року Владислав знайшов в архіві; переписати зміст трафаретів — навіщо це робити? (в оригіналі бачу «стадион Металлург 5 хх. Титова»).
    3) Ну й на десерт в «Дніпрі вечірньому» виявився сюрприз. Дивіться, будь ласка, у «Закриті трамвайні лінії».

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #14058

    Від Олександра Волока з архіва О. П. Вандюк. Дякуємо їм, а також автору фотографії.
    Фотографія з тролейбусною лінією з вул. Ширшова на проспект К. Маркса. Одне з найчіткіших зображень цієї діляночки. https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/49711018651/in/album-72157713617129016/.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #14665

    Сергей Мушенок
    Участник

    Щодо маршрута першої трійки — дуже сподіваюся на газети. Я внутрішньо також схиляюся більше до Миронова, але користувач gorod.dp.ua внр писав, що основний шлях на дерев’яний міст пролягав Харківською

    В фильме Хмурое утро 1959, где показан наш деревянный мост, видно и подход к мосту со стороны правого берега. Правда не совсем уверен, что это наш город. Но если так, то заезд выходит был четко с Харьковской
    Вот этот момент сам в фильме:
    Если не открылось на моменте, то 1:00:33

    #14666

    Сергей Мушенок
    Участник

    Кстати, вот фото от Дяди Олега с его телеграмм-канала, приблизительно 1957г.
    Перекресток Плеханова и Харьковской. Должны тут быть опоры контактной сети или их уже успели поснимать?

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #14668

    Дякую за фотографію!
    Лінія у 1956 1957 (перепрошую за ці вагання) має ще бути. Далі — хто його зна. Очікувалося, звичайно, побільше опор побачити, але то таке…
    Щодо кіно, то я раніше теж вважав, що то не наше місто, але тепер мені здається, що ракурси, де видно стовпчики — це справді заїзд на міст, тільки чому ж правобережний? Як на мене — явно лівобережний.

    #14669

    Сергей Мушенок
    Участник

    Когда по сюжету добегают до конца моста почти, то видно днипромлын или это я уже путаю или режиссер?

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #14671

    Сергей Мушенок
    Участник

    Ну и потом дальше по хронометражу вроде бы водная станция на левом берегу или нет?

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #14673

    Я теж так розумію, що Дніпромлин. З другим кадром я так уявляю, що це не водна станція, а щось подалі в парку, вище, так би мовити, за течією Гнилокиша, хоча й не стверджую. Але ж все це промовляє за лівобережний підхід моста.

    #14674

    Так, це явно з правого «берега» знято.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #14676

    Так, Сергію, мабуть, правобережний підхід. Але зовсім нічого не видно високого на задньому плані — може все ж не Дніпропетровськ?

    #14677

    Сергію, я погоджуюся — це правобережний підхід, дуже перепрошую за внесений хаос.
    Ще б розібратися з будинком з табличкою…

    #14678

    Прибудова https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&rightmap=google#18/48.46935/35.05109.
    Дві години знадобилося просто зрозуміти те, з чого Ви почали. Дякую дуже, Сергію!

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
Просмотр 15 сообщений - с 121 по 135 (из 202 всего)

Для ответа в этой теме необходимо авторизоваться.