- This topic has 934 відповіді, 11 учасників, and was last updated 8 місяців тому by vicente.
-
АвторЗаписи
-
01.12.2019 о 02:49 #12944Олексій АдамчикУчасник
Гадаю, що у 1952 році Ілліча ще не було. Але Барвенківська була. Але з Барвенківської до тупика четвірки – це буде назад. Тельмана не виходить на Кірова. Залишається Благоєва. Але, не виключаю, що це такі собі передпроектні начерки. Можливо, справді, петля четвірки – це умовний орієнтир, а траса мала йти тодішніми полями, тобто приблизно проспектом Ілліча.
01.12.2019 о 03:26 #12945Олексій АдамчикУчасникВсем привет, может кто подскажет, где посмотреть схему 1941 года? 31 декабря 1940 года введена новая ширококолейная линия «просп. Пушкина — пос. Шевченко (станция Фабричная)» по Рабочей ул., пущен новый маршрут № 11 «просп. Пушкина — пос. Шевченко». Нужна схема этого маршрута. Спасибо.
Якщо вірити пресі того часу, то довжина лінії становила 10 км. Тобто це близько 5 км двоколійної лінії. Далі, якщо вірити гуглу, то 5 км від просп. Пушкіна -це аж за вул. Енергетичну, майже до станції Дніпропетровськ-Вантажний (вона ж роз’їзд Фабричний). В принципі, я вважаю, що схему можна малювати вулицею Робітничою ось кудись сюди.
Attachments:
01.12.2019 о 04:49 #12947vladislav kliuchikУчасникСудя по всему, как-то так:
Attachments:
01.12.2019 о 13:19 #12949Олексій АдамчикУчасникУ мене тодішня лінія Робітничої виходить якоюсь такою:
Attachments:
04.12.2019 о 21:24 #12967Олексій АдамчикУчасникУ 1935 році ІСНУВАВ трамвайний маршрут № 9. Точно існував. Впевнений, що це той саме № 9, для якого зроблено петлю навколо Жовтневої площі під час перешивання колії першого маршрута у 1934 році. У 1935 році цей № 9 має перетин з маршрутом № 3. Гадаю, що крім, як на повороті Артема – Базарна йому більше ніде бути. Вважаю, що № 9 міг мати тільки маршрут “Жовтнева площа” – “Заводи”, тобто маршрут, який згодом (за моїми підозрами вже у 1936 році) мав номер 5. Навіщо могло б знадобитися перенумеровувати маршрут – гадки не маю. В будь-якому разі, у 1937 трамвай пішов на завод Артема, і за офіційною історією вже той маршрут мав номер 9. До речі у тому ж 1935 році вже підшивається рейка для вузької колії на петлі Центральної площі (тільки-но збудованій у 1934 році), і підшивається, за моїм розумінням, для перенесення туди кінцевої третього маршрута з петлі Базарної. Якісь вкрай незрозумілі маніпуляції.
Папери будуть.
До речі, зустрічається топонім Базарна площа. Можливо, це лише “трамвайний” топонім. Дивився документи дуже швидко – сходу не зрозумів, про що йдеться – чи то про перехрестя Базарна – Виконкомівська, чи то про перехрестя Базарна – Короленка, чи то про ще щось третє. Якщо хтось зустрічав Базарну площу – прошу пояснити.05.12.2019 о 21:14 #12974Сергій МушенокУчасникВозможно это чем-то поможет в ваших исследованиях. Из справочника “Вся Екатеринославщина” 1926г. Раздел про трамвай:
Attachments:
05.12.2019 о 21:16 #12978Сергій МушенокУчасникКонкретно кусочек по теме:
Увеличение рельсового пути произошло за счет следующих вновь построенных линий:
1) участок линии от пристани до завода Петровского,протяжением 6 килом. одиночного пути,
2) соединительный участок по Большой Базарной улице между Артемовской и Исполкомской, длиною в 0,72 килом. Небольшой участок в 1,2 килом. от Коммунхоза до Базарной разобран в отчетном году.Базарная – это Бажова, я так понимаю, а Коммунхоз – бывший райсовет АНД района?
05.12.2019 о 21:39 #12979Олексій АдамчикУчасникНі, Сергію! Тоді ще трамвай до АНД не дістався. В цьому випадку Базарна – це Кн. Святослава Хороброго, а комунгосп – це культпросвітучилище. Бажова, здається, у 1935 – Будьоннівська, а от площа
біля АНД райради, де кільце шостого маршрута – точно – Базарна. Але трамвай туди пішов у 1935 році (якщо не у 1936). А наведені Вами цифри дуже важливі, особливо у порівнянні з аналогічними даними з минулорічного довідника (дякую Вам за них обох!).05.12.2019 о 21:47 #12985Сергій МушенокУчасникТогда не понимаю во-первых, почему в одном и том же тексте отдельно упоминается Базарная и Большая Базарная, которая и была после этого Чкалова. Ошибка авторов?
И во-вторых что это за участок разобран, ведь 2-ка продолжала ходить и после этого?05.12.2019 о 22:01 #12987Олексій АдамчикУчасникОтак “Велика” і загубилася потроху. Демонтовано колії вулицею Виконкомівською від Шевченка до В. Базарної. Це не двійки ділянка. Це ділянка лінії “Управа” – “Табори”. А з її номером ще розбиратия і розбиратися. Адже, як вірно підмітив Олег, на фотографії біля казарм трамвай з номером маршрута знов-таки “2”. Чому там “2” – на підставі сучасної офіційної теорії відповідь дати неможливо.
06.12.2019 о 17:21 #12988vicenteУчасникЯ размышлял об этом некоторое время назад. Потому что и у меня “не сходилось” с этой “двойкой” ни в каком источнике. Есть, по крайней мере, две фотографии, на которых вагоны несут эту цифру “2” на крыше в разных местах.
У меня лично, варианты такие:
1.(менее вероятный) “Двойка” на пр. Пушкина “следует в депо”.
2.(та же доля вероятности) Линию маршрута “Брянск – Управа” продлили, у Управы вагоны меняли направление и продолжали в сторону Б. Базарной.
3. “Двойка” на вагонах – вовсе не номер маршрута. “За” это мы имеем в нескольких источниках свидетельства о том,что маршруты номеров не имели. Возможно, “двойка” обозначает не маршрут, а то, что вагон принадлежит второй, “городской” сети.
Как это ни парадоксально, но, лично я склоняюсь (по тем или иным причинам) к третьей версии.
Что мы вообще имеем по фотографиям вагонов городского парка с маршрута “Ботэ/Вокзал – Выгон/Казанская”?06.12.2019 о 19:52 #12989Олексій АдамчикУчасникНе припиняю сам собі дивуватися.
Після Вашого запитання пригадалися дві фотографії, обидві є на трансфото. Перш ніж писати, я, певна річ, на них глянув. На першій – я тільки зараз помітив, що в кадрі аж три вагони; на другій – тільки зараз помітив (або звернув увагу) на аналогічний номер, тільки на боці вагона. “3” або “5”! А я вважаю, що це номер маршрута. Можливо, на бельгійських не було, а на міських були. П’ять маршрутів, безперечно, важко нарахувати, але тепер вже можна нічому не дивуватися. А можливо, там “3”.
На фотографіях вагони, що йдуть з “Боте/Вокзал” і на “Вигін/Казанську”.Attachments:
07.12.2019 о 00:42 #12992Олексій АдамчикУчасникОсь ще двійка на просп. Пушкіна.
Attachments:
10.12.2019 о 20:58 #13040Олексій АдамчикУчасникКошторис від 28 березня 1935 року на заміну перетину колій трамвайних маршрутів 9 і 3.
Attachments:
10.12.2019 о 21:00 #13045Олексій АдамчикУчасникПояснення від Дніпропетровського Трамвая, чому не було реалізовано вже затверджений проект подовження трамвайного маршрута № 7 до підстанції і, треба розуміти, на Зустрічний.
Attachments:
-
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .