Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

Закрытые трамвайные линии

Цікаве про м. Дніпро

Закрытые трамвайные линии

Закрытые трамвайные линии

Головна Форуми Транспорт Закрытые трамвайные линии

Перегляд 15 повідомлень - з 271 по 285 (всього 935)
  • Автор
    Записи
  • #12944

    Гадаю, що у 1952 році Ілліча ще не було. Але Барвенківська була. Але з Барвенківської до тупика четвірки – це буде назад. Тельмана не виходить на Кірова. Залишається Благоєва. Але, не виключаю, що це такі собі передпроектні начерки. Можливо, справді, петля четвірки – це умовний орієнтир, а траса мала йти тодішніми полями, тобто приблизно проспектом Ілліча.

    #12945

    Всем привет, может кто подскажет, где посмотреть схему 1941 года? 31 декабря 1940 года введена новая ширококолейная линия «просп. Пушкина — пос. Шевченко (станция Фабричная)» по Рабочей ул., пущен новый маршрут № 11 «просп. Пушкина — пос. Шевченко». Нужна схема этого маршрута. Спасибо.

    Якщо вірити пресі того часу, то довжина лінії становила 10 км. Тобто це близько 5 км двоколійної лінії. Далі, якщо вірити гуглу, то 5 км від просп. Пушкіна -це аж за вул. Енергетичну, майже до станції Дніпропетровськ-Вантажний (вона ж роз’їзд Фабричний). В принципі, я вважаю, що схему можна малювати вулицею Робітничою ось кудись сюди.

    Attachments:
    #12947
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Судя по всему, как-то так:

    Attachments:
    #12949

    У мене тодішня лінія Робітничої виходить якоюсь такою:

    Attachments:
    #12967

    У 1935 році ІСНУВАВ трамвайний маршрут № 9. Точно існував. Впевнений, що це той саме № 9, для якого зроблено петлю навколо Жовтневої площі під час перешивання колії першого маршрута у 1934 році. У 1935 році цей № 9 має перетин з маршрутом № 3. Гадаю, що крім, як на повороті Артема – Базарна йому більше ніде бути. Вважаю, що № 9 міг мати тільки маршрут “Жовтнева площа” – “Заводи”, тобто маршрут, який згодом (за моїми підозрами вже у 1936 році) мав номер 5. Навіщо могло б знадобитися перенумеровувати маршрут – гадки не маю. В будь-якому разі, у 1937 трамвай пішов на завод Артема, і за офіційною історією вже той маршрут мав номер 9. До речі у тому ж 1935 році вже підшивається рейка для вузької колії на петлі Центральної площі (тільки-но збудованій у 1934 році), і підшивається, за моїм розумінням, для перенесення туди кінцевої третього маршрута з петлі Базарної. Якісь вкрай незрозумілі маніпуляції.
    Папери будуть.
    До речі, зустрічається топонім Базарна площа. Можливо, це лише “трамвайний” топонім. Дивився документи дуже швидко – сходу не зрозумів, про що йдеться – чи то про перехрестя Базарна – Виконкомівська, чи то про перехрестя Базарна – Короленка, чи то про ще щось третє. Якщо хтось зустрічав Базарну площу – прошу пояснити.

    #12974

    Возможно это чем-то поможет в ваших исследованиях. Из справочника “Вся Екатеринославщина” 1926г. Раздел про трамвай:

    #12978

    Конкретно кусочек по теме:

    Увеличение рельсового пути произошло за счет следующих вновь построенных линий:
    1) участок линии от пристани до завода Петровского,протяжением 6 килом. одиночного пути,
    2) соединительный участок по Большой Базарной улице между Артемовской и Исполкомской, длиною в 0,72 килом. Небольшой участок в 1,2 килом. от Коммунхоза до Базарной разобран в отчетном году.

    Базарная – это Бажова, я так понимаю, а Коммунхоз – бывший райсовет АНД района?

    #12979

    Ні, Сергію! Тоді ще трамвай до АНД не дістався. В цьому випадку Базарна – це Кн. Святослава Хороброго, а комунгосп – це культпросвітучилище. Бажова, здається, у 1935 – Будьоннівська, а от площа біля АНД райради, де кільце шостого маршрута – точно – Базарна. Але трамвай туди пішов у 1935 році (якщо не у 1936). А наведені Вами цифри дуже важливі, особливо у порівнянні з аналогічними даними з минулорічного довідника (дякую Вам за них обох!).

    #12985

    Тогда не понимаю во-первых, почему в одном и том же тексте отдельно упоминается Базарная и Большая Базарная, которая и была после этого Чкалова. Ошибка авторов?
    И во-вторых что это за участок разобран, ведь 2-ка продолжала ходить и после этого?

    #12987

    Отак “Велика” і загубилася потроху. Демонтовано колії вулицею Виконкомівською від Шевченка до В. Базарної. Це не двійки ділянка. Це ділянка лінії “Управа” – “Табори”. А з її номером ще розбиратия і розбиратися. Адже, як вірно підмітив Олег, на фотографії біля казарм трамвай з номером маршрута знов-таки “2”. Чому там “2” – на підставі сучасної офіційної теорії відповідь дати неможливо.

    #12988
    vicente
    Учасник

    Я размышлял об этом некоторое время назад. Потому что и у меня “не сходилось” с этой “двойкой” ни в каком источнике. Есть, по крайней мере, две фотографии, на которых вагоны несут эту цифру “2” на крыше в разных местах.
    У меня лично, варианты такие:
    1.(менее вероятный) “Двойка” на пр. Пушкина “следует в депо”.
    2.(та же доля вероятности) Линию маршрута “Брянск – Управа” продлили, у Управы вагоны меняли направление и продолжали в сторону Б. Базарной.
    3. “Двойка” на вагонах – вовсе не номер маршрута. “За” это мы имеем в нескольких источниках свидетельства о том,что маршруты номеров не имели. Возможно, “двойка” обозначает не маршрут, а то, что вагон принадлежит второй, “городской” сети.
    Как это ни парадоксально, но, лично я склоняюсь (по тем или иным причинам) к третьей версии.
    Что мы вообще имеем по фотографиям вагонов городского парка с маршрута “Ботэ/Вокзал – Выгон/Казанская”?

    #12989

    Не припиняю сам собі дивуватися.
    Після Вашого запитання пригадалися дві фотографії, обидві є на трансфото. Перш ніж писати, я, певна річ, на них глянув. На першій – я тільки зараз помітив, що в кадрі аж три вагони; на другій – тільки зараз помітив (або звернув увагу) на аналогічний номер, тільки на боці вагона. “3” або “5”! А я вважаю, що це номер маршрута. Можливо, на бельгійських не було, а на міських були. П’ять маршрутів, безперечно, важко нарахувати, але тепер вже можна нічому не дивуватися. А можливо, там “3”.
    На фотографіях вагони, що йдуть з “Боте/Вокзал” і на “Вигін/Казанську”.

    #12992

    Ось ще двійка на просп. Пушкіна.

    #13040

    Кошторис від 28 березня 1935 року на заміну перетину колій трамвайних маршрутів 9 і 3.

    #13045

    Пояснення від Дніпропетровського Трамвая, чому не було реалізовано вже затверджений проект подовження трамвайного маршрута № 7 до підстанції і, треба розуміти, на Зустрічний.

    Attachments:
Перегляд 15 повідомлень - з 271 по 285 (всього 935)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .