Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

Закрытые трамвайные линии

Цікаве про м. Дніпро

Закрытые трамвайные линии

Закрытые трамвайные линии

Головна Форуми Транспорт Закрытые трамвайные линии

Перегляд 15 повідомлень - з 871 по 885 (всього 935)
  • Автор
    Записи
  • #22103

    Четвірка або сімка йде. Ех…

    Шана й вдячність іноземним партнерам України!

    Attachments:
    #22108

    такой трамвай я помню из смутного детства,это же одинарный вагон?

    #22109

    Так. Пасажирськими у нас в місті ходили, видимо, до 1974 року.

    Україна переможе!

    #22206
    imperator
    Учасник

    А какую линию около Озёрки на фото закрыли?
    Разве что само депо и въезд в него разобрали с конца 50х

    #22207

    не понял о чем вы спрашиваете,но Артем Костюк об этом писал,посмотрите у него,может там ответ на ваш вопрос https://artkostyuk.com/interesting-dnepr/istoriya-dnepropetrovskogo-tramvaya-likvidirovannye-uchastki.html

    #22208

    может имнлось ввиду поворот 4 и 7 с Пастера на проспект и потом на Шмидта

    #22209

    может имнлось ввиду поворот 4 и 7 с Пастера на проспект и потом на Шмидта

    Так. Мав на увазі саме це.

    Шана й вдячність Збройним Силам України!

    #22217
    imperator
    Учасник

    Так сейчас же там поворот восстановлен
    Вот тройка и шестёрка с центра и площади Демьяна Бедного уже никогда не повернёт на Пастера с проспекта

    #22414

    https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/52317616347/. Чудовий трамвайний поворот. Але де ж колії першого маршрута? Чи це до 1948 р. знято?.. Але це навряд…
    UPD Хоча, зі склом у гуртожитку – суцільний негаразд. Може й до 1948-го…

    Шана й вдячність захисникам Півдня Україні!

    #22415

    А що я ото, власне, пишу? Добре видно, що вузька колія. Тобто, вже не пізніше 1950-го. Ну а оскільки колій першого маршрута не видно, то чого шукати інтригу – їх там і нема. Знято не пізніше 1948 року.

    Слава Україні!

    #22416
    imperator
    Учасник

    По Артёма в принципе семёрка после войны по узкой колее ещё походила до перешивки участка от Нагорки до ДИИТа в 48м? А может и позже до кольца на Исполкомовской?

    #22418

    Ні, до перешивки тієї ділянки. Після того вже (на моє розуміння) вузькоколійного руху не було. 1948 року вузькоколійні вагони було списано. Можливо, за підсумками року, а швидше (знов-таки на моє розуміння) – у серпні-вересні. 1949-50 року ті вагони було повернуто на інвентар і поступово перебудовано на ширококолійні або передано до Вінниці, Житомира, Чернівців.

    Дякуємо українським військовим!

    #22419

    Там, здавалося б, можна було б використовувати вузькоколійні вагони на маршруті А. Але, судячи з наявних фотографій, ні – цим маршрутом курсували саме ширококолійні вагони.

    Слава Збройним Силам України!

    #22591

    Щиро дякуємо Олександрові Волоку!
    Статистический сборник Екатеринославской губернии (1925) 0526 722-723 DIGITAL-AS-IS [SHPL]

    Слава Україні!

    #22657

    https://www.facebook.com/photo/?fbid=5673861239399765&set=a.262978550488088 – … і трамвайна колія Короленка. І світлофор, треба розуміти, трамвайний.
    Дякую!

Перегляд 15 повідомлень - з 871 по 885 (всього 935)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .