- This topic has 934 відповіді, 11 учасників, and was last updated 1 рік, 7 місяців тому by
vicente.
-
АвторЗаписи
-
23.06.2022 о 16:17 #22103
Олексій АдамчикУчасник23.06.2022 о 18:03 #22108
Горлов ВладимирУчасниктакой трамвай я помню из смутного детства,это же одинарный вагон?
23.06.2022 о 18:21 #22109
Олексій АдамчикУчасникТак. Пасажирськими у нас в місті ходили, видимо, до 1974 року.
Україна переможе!
27.06.2022 о 05:40 #22206
imperatorУчасникА какую линию около Озёрки на фото закрыли?
Разве что само депо и въезд в него разобрали с конца 50х27.06.2022 о 06:49 #22207
Горлов ВладимирУчасникне понял о чем вы спрашиваете,но Артем Костюк об этом писал,посмотрите у него,может там ответ на ваш вопрос https://artkostyuk.com/interesting-dnepr/istoriya-dnepropetrovskogo-tramvaya-likvidirovannye-uchastki.html
27.06.2022 о 08:24 #22208
Горлов ВладимирУчасникможет имнлось ввиду поворот 4 и 7 с Пастера на проспект и потом на Шмидта
27.06.2022 о 08:58 #22209
Олексій АдамчикУчасникможет имнлось ввиду поворот 4 и 7 с Пастера на проспект и потом на Шмидта
Так. Мав на увазі саме це.
Шана й вдячність Збройним Силам України!
30.06.2022 о 11:11 #22217
imperatorУчасникТак сейчас же там поворот восстановлен
Вот тройка и шестёрка с центра и площади Демьяна Бедного уже никогда не повернёт на Пастера с проспекта29.08.2022 о 18:05 #22414
Олексій АдамчикУчасникhttps://www.flickr.com/photos/alexander_volok/52317616347/. Чудовий трамвайний поворот. Але де ж колії першого маршрута? Чи це до 1948 р. знято?.. Але це навряд…
UPD Хоча, зі склом у гуртожитку – суцільний негаразд. Може й до 1948-го…Шана й вдячність захисникам Півдня Україні!
29.08.2022 о 19:44 #22415
Олексій АдамчикУчасникА що я ото, власне, пишу? Добре видно, що вузька колія. Тобто, вже не пізніше 1950-го. Ну а оскільки колій першого маршрута не видно, то чого шукати інтригу – їх там і нема. Знято не пізніше 1948 року.
Слава Україні!
29.08.2022 о 20:55 #22416
imperatorУчасникПо Артёма в принципе семёрка после войны по узкой колее ещё походила до перешивки участка от Нагорки до ДИИТа в 48м? А может и позже до кольца на Исполкомовской?
29.08.2022 о 21:14 #22418
Олексій АдамчикУчасникНі, до перешивки тієї ділянки. Після того вже (на моє розуміння) вузькоколійного руху не було. 1948 року вузькоколійні вагони було списано. Можливо, за підсумками року, а швидше (знов-таки на моє розуміння) – у серпні-вересні. 1949-50 року ті вагони було повернуто на інвентар і поступово перебудовано на ширококолійні або передано до Вінниці, Житомира, Чернівців.
Дякуємо українським військовим!
29.08.2022 о 21:21 #22419
Олексій АдамчикУчасникТам, здавалося б, можна було б використовувати вузькоколійні вагони на маршруті А. Але, судячи з наявних фотографій, ні – цим маршрутом курсували саме ширококолійні вагони.
Слава Збройним Силам України!
10.11.2022 о 06:51 #22591
Олексій АдамчикУчасник18.12.2022 о 11:14 #22657
Олексій АдамчикУчасникhttps://www.facebook.com/photo/?fbid=5673861239399765&set=a.262978550488088 – … і трамвайна колія Короленка. І світлофор, треба розуміти, трамвайний.
Дякую! -
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .

![Статистический сборник Екатеринославской губернии (1925) 0526 722-723 DIGITAL-AS-IS [SHPL]](https://live.staticflickr.com/65535/52490157193_ac72ec1618_z.jpg)