Цікаве про м. Дніпро

Створені відповіді

Перегляд 15 повідомлень - з 1,681 по 1,695 (всього 3,047)
  • Автор
    Записи
  • в відповідь на: Фото з різних джерел #16037

    Так!
    Не знаю звідки, але я вигадав, що на його місці перші дев’ятиповерхівки міста. Але воно трохи не так.

    в відповідь на: Фото з різних джерел #16035

    На жаль, не зберігся. Ріг Плеханова й Леніна. Люди йдуть вулицею Плеханова.

    Ні, не так! Дуже перепрошую, що намагався надурити. Будинок стояв на протилежному боці Плеханова. Люди йдуть саме вулицею Леніна.
    Ще раз перепрошую!

    Поки що невідомо. Єдина певна версія, що це об’їзд площі Леніна на випадок масових заходів.
    Але можливо, що ми ще не все знаємо або розуміємо.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #16030
    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #16029

    Це все цікаво, звичайно, але які там драми відбувалися!
    Бідна вагоновожата, звичайно! У годину ночі трамвай сам їде з Боброва до вокзала. Там тільки площу М. Островського проїхати чого варте! Два повороти, стрілки, двониткова – триниткова – двониткова колія! Дивина якась! З іншого боку, хоч таким чином до якихось санітарів дісталася.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #16027

    З чого б першому депо віддавати у друге вузькоколійний 245? В принципі, напрошується висновок – після перешивання першого маршрута. Але 245 – не з першого маршрута, він порівняно новий, його трохи шкода віддавати. З іншого боку, у другому депо також не має бракувати вузькоколійних вагонів, бо перешито двійку й половину четвірки.
    Чи не могло перше депо на Заводи ходити? Маячня, звичайно…

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #16026

    Я гублюся у здогадах, які узвози легкі, а які важкі. Як воно Артема – хіба не нормальний такий узвіз? А може, вони трійку й до важких зараховують?

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #16025

    Ні, на Амбулаторній, на Шляховці. Там на сторінці О. Присягиної https://uk-ua.facebook.com/groups/421334225037372/?ref=direct у коментарях до “Будівельника” трохи докладніше.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #16022

    Там, де йдется про складність профілю (?) і їзди, втрачено, судячи з усього, дві цифри. Якими ж вони могли б бути? Вісімка серед маршрутів підвищеної складності. Не дуже очікувано, начебто.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #16021

    До цього я вважав, що у цей період п’ятірку було повернуто на маршрут 1932-33 років “Петля Казанська – Заводи”.
    Тепер – ні, не вважаю більше так. Тепер вважаю, що в цей час вона ходить з Заводів або на Парк Шевченка, або на Транспортний інститут.

    в відповідь на: Закрытые троллейбусные линии #16019

    Це також треба оприлюднити. “Зоря”, 26 квітня 1961 року.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #16015

    Та-ак! Тепер новими очима читаю приказ № 124. Велика ймовірність, що 247 – це саме з тих, перекинутих з четвірки на п’ятірку, та так там і залишених вагонів. Тільки тепер дуже важко вгадати хто ж куди ходив: 5 чи 9; на Парк Шевченка чи на Транспортний? Що ж ходило осінь 1934 – весну 1935 з “Петлі Казанської” і куди?

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #16014

    … кажуть: їхала з Базарної. Починаю здогадуватися, як могло бути влаштовано четвертий маршрут на межі 1934-35 років. Хоча мав би бути один з них якимось 4а чи щось таке. Цікаво, де вони на Базарній сходилися? Оскільки Базарна, а не просп. Пушкіна, то, в принципі лишається два варіанти — перехідні стрілки або внизу гори на Короленка, або (менш ймовірно) на Сєрова, якщо там залишилися від перешивання двійки…

    Та! Нічого я не починаю здогадуватися. Які перехідні стрілки?! Для цього ж потрібні двосторонні одиночні вагони! В принцпи можливо, але навіщо б?
    99 % – що, значит, четвірка в цей час ходила “Петля Базарна – Вокзал”!!! Найновітніший поворот!

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #16013

    … В цей час ділянка Винний склад — Вокзал перешивається, причому руху від проспекта К. Маркса до Вокзала нема…

    Для таких, як я, ж написано: 20 березня!

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #16012

    Оце так так!!! Ваші знахідки, як завжди, приголомшують! Шедеврально!


    247 міг вже бути перебудований на широку колію?..

    Шо я верзу?! У 1936 він з причепом “М” він на п’ятому вузькоколійному маршруті.
    (Четвертим маршрутом він мав ходити одиночним. Хоча… – це якщо з Тельмана, а ту ділянку перешито 1934 року. Перечитуємо.. Ага, для таких, як я чітко кажуть: їхала з Базарної. Починаю здогадуватися, як могло бути влаштовано четвертий маршрут на межі 1934-35 років. Хоча мав би бути один з них якимось 4а чи щось таке. Цікаво, де вони на Базарній сходилися? Оскільки Базарна, а не просп. Пушкіна, то, в принципі лишається два варіанти – перехідні стрілки або внизу гори на Короленка, або (менш ймовірно) на Сєрова, якщо там залишилися від перешивання двійки).Я дуже перепрошую за ці думки вголос, ще й такі сумбурні.
    Газета – клас!

Перегляд 15 повідомлень - з 1,681 по 1,695 (всього 3,047)