Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
Олексій АдамчикУчасникОсь ще двійка на просп. Пушкіна.
Олексій АдамчикУчасникНе припиняю сам собі дивуватися.
Після Вашого запитання пригадалися дві фотографії, обидві є на трансфото. Перш ніж писати, я, певна річ, на них глянув. На першій – я тільки зараз помітив, що в кадрі аж три вагони; на другій – тільки зараз помітив (або звернув увагу) на аналогічний номер, тільки на боці вагона. “3” або “5”! А я вважаю, що це номер маршрута. Можливо, на бельгійських не було, а на міських були. П’ять маршрутів, безперечно, важко нарахувати, але тепер вже можна нічому не дивуватися. А можливо, там “3”.
На фотографіях вагони, що йдуть з “Боте/Вокзал” і на “Вигін/Казанську”.Attachments:
Олексій АдамчикУчасникОтак “Велика” і загубилася потроху. Демонтовано колії вулицею Виконкомівською від Шевченка до В. Базарної. Це не двійки ділянка. Це ділянка лінії “Управа” – “Табори”. А з її номером ще розбиратия і розбиратися. Адже, як вірно підмітив Олег, на фотографії біля казарм трамвай з номером маршрута знов-таки “2”. Чому там “2” – на підставі сучасної офіційної теорії відповідь дати неможливо.
Олексій АдамчикУчасникМатеріали з архівної справи Державного архіва Дніпропетровської області, що має назву “Управління капітального будівництва Трамвая. Річний звіт за 1934 рік”. Приношу вибачення за художню аплікацію.
Олексій АдамчикУчасникНі, Сергію! Тоді ще трамвай до АНД не дістався. В цьому випадку Базарна – це Кн. Святослава Хороброго, а комунгосп – це культпросвітучилище. Бажова, здається, у 1935 – Будьоннівська, а от площа
біля АНД райради, де кільце шостого маршрута – точно – Базарна. Але трамвай туди пішов у 1935 році (якщо не у 1936). А наведені Вами цифри дуже важливі, особливо у порівнянні з аналогічними даними з минулорічного довідника (дякую Вам за них обох!).
Олексій АдамчикУчасникУ 1935 році ІСНУВАВ трамвайний маршрут № 9. Точно існував. Впевнений, що це той саме № 9, для якого зроблено петлю навколо Жовтневої площі під час перешивання колії першого маршрута у 1934 році. У 1935 році цей № 9 має перетин з маршрутом № 3. Гадаю, що крім, як на повороті Артема – Базарна йому більше ніде бути. Вважаю, що № 9 міг мати тільки маршрут “Жовтнева площа” – “Заводи”, тобто маршрут, який згодом (за моїми підозрами вже у 1936 році) мав номер 5. Навіщо могло б знадобитися перенумеровувати маршрут – гадки не маю. В будь-якому разі, у 1937 трамвай пішов на завод Артема, і за офіційною історією вже той маршрут мав номер 9. До речі у тому ж 1935 році вже підшивається рейка для вузької колії на петлі Центральної площі (тільки-но збудованій у 1934 році), і підшивається, за моїм розумінням, для перенесення туди кінцевої третього маршрута з петлі Базарної. Якісь вкрай незрозумілі маніпуляції.
Папери будуть.
До речі, зустрічається топонім Базарна площа. Можливо, це лише “трамвайний” топонім. Дивився документи дуже швидко – сходу не зрозумів, про що йдеться – чи то про перехрестя Базарна – Виконкомівська, чи то про перехрестя Базарна – Короленка, чи то про ще щось третє. Якщо хтось зустрічав Базарну площу – прошу пояснити.
Олексій АдамчикУчасникЗараз передивився свій коментар щодо вагонів Київського заводода ім. Т. Домбаля і бачу, що я чомусь забув згадати Акт Дніпропетровського трамвая, І парк, складений 22 жовтня 1933 року після кількох днів експлуатації щойно прибулих моторних вагонів цього завода за номерами 306, 307 і 308.
Тепер зазначу те, що хотів окремим коментарем. Ще один “пульман” мав у Дніпропетровську інвентарний номер 309. Папери щодо цього будуть. І папери дуже значущі. Сьогодні перефотографувати не було часу, але там таке… Але одразу пропоную готуватися до того, що ми нічого не розуміємо. З того, що я запам’ятав – сто дев’яності номери причіпних вагонів продовжуються і переходять на 200 і 201 – так, ці номери були і у причіпних вагонів також. Митищівські вагони своїми номерами і в миколаївські номери вклинюються (пара вагонів з двісті двадцятими номерами), і на двісті сорок пару номерів мають, і 10-14. Є моторні вагони на сто. Крім “пульмана” 309, я нічого не зрозумів. Це все – 1934 рік. Як сфотографую – будемо розв’язувати це все.
Олексій АдамчикУчасникТа немає за що! Я гадаю, що він і мав на увазі, що стадіон завода, тільки поплутав заводи Комінтерна і К. Лібкнехта.
Олексій АдамчикУчасникЯ вважаю, що стадіон – з-да Комінтерна. Навряд чи він мав ще додаткове ім’я К. Лібкнехта, але все можливо. Позаду СШ 42.
01.12.2019 о 21:07 в відповідь на: История трамвайных маршрутов № 10, 10-А, 11, 12, 13 по ул. Рабочей. #12953
Олексій АдамчикУчасникОсь такі відомості з маршрута № 11 з “Дніпровської правди” за 13 листопада 1952 року. Наскільки я можу розшифрувати, що написано у вікіпедії, то там автори, начебто, іншої думки. Ну і збережемо це тут.
Attachments:
Олексій АдамчикУчасникУ мене тодішня лінія Робітничої виходить якоюсь такою:
Attachments:
Олексій АдамчикУчасникВсем привет, может кто подскажет, где посмотреть схему 1941 года? 31 декабря 1940 года введена новая ширококолейная линия «просп. Пушкина — пос. Шевченко (станция Фабричная)» по Рабочей ул., пущен новый маршрут № 11 «просп. Пушкина — пос. Шевченко». Нужна схема этого маршрута. Спасибо.
Якщо вірити пресі того часу, то довжина лінії становила 10 км. Тобто це близько 5 км двоколійної лінії. Далі, якщо вірити гуглу, то 5 км від просп. Пушкіна -це аж за вул. Енергетичну, майже до станції Дніпропетровськ-Вантажний (вона ж роз’їзд Фабричний). В принципі, я вважаю, що схему можна малювати вулицею Робітничою ось кудись сюди.
Attachments:
Олексій АдамчикУчасникГадаю, що у 1952 році Ілліча ще не було. Але Барвенківська була. Але з Барвенківської до тупика четвірки – це буде назад. Тельмана не виходить на Кірова. Залишається Благоєва. Але, не виключаю, що це такі собі передпроектні начерки. Можливо, справді, петля четвірки – це умовний орієнтир, а траса мала йти тодішніми полями, тобто приблизно проспектом Ілліча.
Олексій АдамчикУчасникТа воно з усього видно, що дуже важко це будівництво йшло. Можливо, якби не так конкретно його виписали у рішенні виконкома, то й не було б його. Автобусами б якось возили там.
Вул. МОПР’а – це просп. Кірова
З нижньою частиною, я гадаю, якби до справи дійшло, то якось би організували поворот зі Шмідта на проспект. Ну, або як четвірка – називається кінцева “Вокзал”, а насправді, це площа М. Островського.
Про дальню кінцеву – не беруся судити взагалі. Можливо, це та кінцевва, що є зараз. Але Ваша версія також дуже гармонійно виглядає.
Олексій АдамчикУчасник“Днепровская правда” за 3 червня 1952 року. Поки що переше згадування нинішнього 12-го маршрута. Тут траса ще інша. Можливо, що його номер – 12 – було прописано в самому рішенні виконкома.
Attachments:
-
АвторЗаписи











