Цікаве про м. Дніпро

Створені відповіді

Перегляд 15 повідомлень - з 2,401 по 2,415 (всього 3,047)
  • Автор
    Записи

  • Про це треба потурбуватися / В. Кубарєв, робкор // Електротранспортник. — 1961. — № 19 (191). — 13 мая. — С. 2.

    О! Дуже дякую! Все-таки піковий, схоже. Цікаво, що це – 1961 рік і навіть травень-місяць. А у відомості за 1.05 його немає. По вихідних не курсували?

    Оскільки що далі, тим більше плутанини в голові, то я вирішив пригадати, що там у М. Шатрова. Ну і подивився – там на 1967 рік маршрут 13 існує. Це якесь божевільне кіно. Або цирк!
    Я до цього так собі вважав, що його закрито десь у 1960-му. Тепер я вже не здивуюся, якщо дані схеми пам’ятників 1972 року про наявність 13-го виявляться правдою. Терміново треба з’ясувати, коли зникло кільце на Центральній прохідній.

    1936 рік:”ЕУ” – 196 вагонів; літопис’72 – 208 вагонів. Це я просто констатую. Я не заперечую, що 1 – 40 може існувати аж з 1928 р., хоча, як вони співіснували зі “старими” – незрозуміло.

    На жаль, навіть маючи у розпорядженні “Електротранспорт України”, мені здається, ми поки що не відтворимо всь картину з номерами і моделями вагонів до війни. Напр., після списання всіх німецьких енциклопедія знає про надходжнення лише 19 моторних вагонів. Що ж вагони тоді з номерами 1 – 40? В Усть-Катаві, згідно з літературою, виробництво вагонів почалося у 1937 році. З того часу маємо відомості про надходження лише 18 причіпних. Звичайно, за бажання, можна напис прочитати так, що наявність усть-катавських вагонів стосується лише причіпних.
    Ну і охоче додамо до відомостей енциклопедії, що нам відомо про наявність до війни причіпних 186 – 194, як мінімум. (Про “пульмани” вже казали).

    в відповідь на: Фото з різних джерел #12730

    Я так розумію, що це звичайна реклама. Певні німецькі фірми вели тут господарську діяльність. Прочитав тут

    в відповідь на: Фото з різних джерел #12728

    Johann Baumann Hoch- Tief- Eisenbetonbau Ansbach – Marktstr. 5
    Йоган Бауман Висотне, глибинне, залізобетонне будівництво Анзбах, Марктштрассе (Торгова вул.), 5.

    в відповідь на: Закрытые троллейбусные линии #12724

    Можливо.
    Приклад з п’ятим маршрутом трамваю, що навів Олег, мене переконав, що номери могли надавати і з пропусками.

    в відповідь на: Закрытые троллейбусные линии #12722

    Просто інших варіантів немає. А, можливо, й закрили у 1948-му.

    в відповідь на: Закрытые троллейбусные линии #12720

    Мабуть, не раніше 1949, бо відкритий на 7 Листопада 1949 отримав номер 3.
    А у цього, другого першого, я так і не розумію, де ж все-таки була кінцева на правому березі, чи вона змінювалася?

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #12719

    Користуючись нагодою, висловлюю вдячність користувачу трансфото СПЕКТР-1 за схему (не буду вставляти посилання) – схема чудова!
    Є доповнення: залізничну вітку від вул. Солончакової і північніше можна прибирати. На переїзді колію не те що закатано, а взагалі демонтовано. Що там північніше – не знаю, там паркан, але зате видно на гуглівському знімку – які там вже рейки! А до переїзду Солончакової рейки ще лежать, перед мостовою просто обриваються і усе.

    Це треба шукати в кінці 40-х – 1950-му роках.

    Внизу Робітничої, де залізничний технікум. Даю посилання – пише, що спам і все.

    Швидко Ви! Так, має бути щось таке, як у Вас. Бо те що я написав – то дурниця, бо як би на те перехрестя потрапляла двійка?

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #12705

    Ідеї з дванадцятим маршрутом не припинялися й у подальшому. 1966 рік, “Електротранспортник” за 12 березня. 12 маршрут вже існує п’ять з половиною років. Нещодавно прокладено колію майбутнього сімнадцятого. Пише Граужиніс. Назва статті “Наші плани, наші завдання…”

    Attachments:
    в відповідь на: Закрытые троллейбусные линии #12700

    “Днепровская правда”.
    1. 19 травня 1956 р. – начебто, можна зробити висновок, що тролейбуси Дерев’яним момтом вже не ходять. Власне, мабуть, тому автобуси-то й пустили.
    2. 27 червня 1956 р.
    3. 6 червня 1957 р.
    4. 2 червня 1959 р.

Перегляд 15 повідомлень - з 2,401 по 2,415 (всього 3,047)