Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
20.11.2019 о 00:35 в відповідь на: История трамвайных маршрутов № 10, 10-А, 11, 12, 13 по ул. Рабочей. #12742
Олексій Адамчик
Учасник…
Про це треба потурбуватися / В. Кубарєв, робкор // Електротранспортник. — 1961. — № 19 (191). — 13 мая. — С. 2.О! Дуже дякую! Все-таки піковий, схоже. Цікаво, що це – 1961 рік і навіть травень-місяць. А у відомості за 1.05 його немає. По вихідних не курсували?
20.11.2019 о 00:32 в відповідь на: История трамвайных маршрутов № 10, 10-А, 11, 12, 13 по ул. Рабочей. #12741Олексій Адамчик
УчасникОскільки що далі, тим більше плутанини в голові, то я вирішив пригадати, що там у М. Шатрова. Ну і подивився – там на 1967 рік маршрут 13 існує. Це якесь божевільне кіно. Або цирк!
Я до цього так собі вважав, що його закрито десь у 1960-му. Тепер я вже не здивуюся, якщо дані схеми пам’ятників 1972 року про наявність 13-го виявляться правдою. Терміново треба з’ясувати, коли зникло кільце на Центральній прохідній.Олексій Адамчик
Учасник1936 рік:”ЕУ” – 196 вагонів; літопис’72 – 208 вагонів. Це я просто констатую. Я не заперечую, що 1 – 40 може існувати аж з 1928 р., хоча, як вони співіснували зі “старими” – незрозуміло.
Олексій Адамчик
УчасникНа жаль, навіть маючи у розпорядженні “Електротранспорт України”, мені здається, ми поки що не відтворимо всь картину з номерами і моделями вагонів до війни. Напр., після списання всіх німецьких енциклопедія знає про надходжнення лише 19 моторних вагонів. Що ж вагони тоді з номерами 1 – 40? В Усть-Катаві, згідно з літературою, виробництво вагонів почалося у 1937 році. З того часу маємо відомості про надходження лише 18 причіпних. Звичайно, за бажання, можна напис прочитати так, що наявність усть-катавських вагонів стосується лише причіпних.
Ну і охоче додамо до відомостей енциклопедії, що нам відомо про наявність до війни причіпних 186 – 194, як мінімум. (Про “пульмани” вже казали).Олексій Адамчик
УчасникЯ так розумію, що це звичайна реклама. Певні німецькі фірми вели тут господарську діяльність. Прочитав тут
Attachments:
Олексій Адамчик
УчасникJohann Baumann Hoch- Tief- Eisenbetonbau Ansbach – Marktstr. 5
Йоган Бауман Висотне, глибинне, залізобетонне будівництво Анзбах, Марктштрассе (Торгова вул.), 5.Олексій Адамчик
УчасникМожливо.
Приклад з п’ятим маршрутом трамваю, що навів Олег, мене переконав, що номери могли надавати і з пропусками.Олексій Адамчик
УчасникПросто інших варіантів немає. А, можливо, й закрили у 1948-му.
Олексій Адамчик
УчасникМабуть, не раніше 1949, бо відкритий на 7 Листопада 1949 отримав номер 3.
А у цього, другого першого, я так і не розумію, де ж все-таки була кінцева на правому березі, чи вона змінювалася?Олексій Адамчик
УчасникКористуючись нагодою, висловлюю вдячність користувачу трансфото СПЕКТР-1 за схему (не буду вставляти посилання) – схема чудова!
Є доповнення: залізничну вітку від вул. Солончакової і північніше можна прибирати. На переїзді колію не те що закатано, а взагалі демонтовано. Що там північніше – не знаю, там паркан, але зате видно на гуглівському знімку – які там вже рейки! А до переїзду Солончакової рейки ще лежать, перед мостовою просто обриваються і усе.19.11.2019 о 01:10 в відповідь на: История трамвайных маршрутов № 10, 10-А, 11, 12, 13 по ул. Рабочей. #12716Олексій Адамчик
УчасникЦе треба шукати в кінці 40-х – 1950-му роках.
Олексій Адамчик
УчасникВнизу Робітничої, де залізничний технікум. Даю посилання – пише, що спам і все.
19.11.2019 о 00:35 в відповідь на: История трамвайных маршрутов № 10, 10-А, 11, 12, 13 по ул. Рабочей. #12710Олексій Адамчик
УчасникШвидко Ви! Так, має бути щось таке, як у Вас. Бо те що я написав – то дурниця, бо як би на те перехрестя потрапляла двійка?
Олексій Адамчик
УчасникІдеї з дванадцятим маршрутом не припинялися й у подальшому. 1966 рік, “Електротранспортник” за 12 березня. 12 маршрут вже існує п’ять з половиною років. Нещодавно прокладено колію майбутнього сімнадцятого. Пише Граужиніс. Назва статті “Наші плани, наші завдання…”
Attachments:
Олексій Адамчик
Учасник“Днепровская правда”.
1. 19 травня 1956 р. – начебто, можна зробити висновок, що тролейбуси Дерев’яним момтом вже не ходять. Власне, мабуть, тому автобуси-то й пустили.
2. 27 червня 1956 р.
3. 6 червня 1957 р.
4. 2 червня 1959 р.Attachments:
-
АвторЗаписи