Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
Олексій Адамчик
Учасник“Днепровская правда”.
1. 8 грудня 1956 р.
2. 26 січня 1957 р.
3. 15 жовтня 1957 р.
4. 5 квітня 1958 р.
5. 7 листопада 1958 р.
6. 25 січня 1959 р.
7. 20 жовтня 1959 р.Олексій Адамчик
УчасникОсь, нарешті знайшов! “Молодий ленінець” за 14.03.56 р. Ось такий прожект, з якого так само нічого не зрозуміло. Але, все ж, здається, під Кооперативною вони мають на увазі саме Ю. Савченка. Тут ще нема Володарського. Ну за Запорізьке шосе може правити Карла Лібкнехта – Дніпропетровська.
Поки шукав, мені тут багато чого зустрілося. 14, начебто, підтверджується в такому вигляді. як у вікіпедії. У чому різниця з двійкою – незрозуміло. Скоро викладу.Attachments:
18.11.2019 о 22:03 в відповідь на: История трамвайных маршрутов № 10, 10-А, 11, 12, 13 по ул. Рабочей. #12680Олексій Адамчик
УчасникА на 13-му – КТМ/П-1, як і на 10-му. Значить – парадний маршрут.
18.11.2019 о 21:56 в відповідь на: История трамвайных маршрутов № 10, 10-А, 11, 12, 13 по ул. Рабочей. #12678Олексій Адамчик
Учасник10 і 13 на перехресті Леваневського – Нестерова (Камчатська)? Я чогось недорозумію. І 11 пускають на вокзал не у 1957, коли вже, наскільки я розумію, є можливість, а на рік пізніше. Це щось пов’язане з перенесенням колій з просп. Пушкіна на Свердлова, тільки поки не можу зрозуміти, що саме.
Таке враження, що у листопаді 1958 на Робітничій від Свердлова до Пушкіна колій нема, а от на дамбі і на просп. Пушкіна від дамби до Робітничої є. І поворот згори Леваневського направо на дамбу є. Дивно якось.18.11.2019 о 21:51 в відповідь на: История трамвайных маршрутов № 10, 10-А, 11, 12, 13 по ул. Рабочей. #12676Олексій Адамчик
УчасникДякуємо, Владиславе!
Сімка є. Ще б з чотирнадцятим розібратися до пуття – що воно за маршрут.Олексій Адамчик
УчасникТам з’явилися Троїцький базар (Верхньо-) великим планом і якийсь будинок 25 жовтня 1943 року, але вже другий день сюди не викладається. Будинок підписано “Jepperpetrowsk” (на самому фото навіть “Jepperpetrofsk”).
Олексій Адамчик
Учасник…
Наоборот. Если нет поворота — точно обслуживаются разными депо «2» и «5»…Це зрозуміло. Я й хотів сказати, що, незважаючи на те, що вісімка – перше депо, зв’язок між депо має бути, і фактично єдине можливе місце – це цей поворот. Ну і на аерофото дуже схоже, що він є.
Щодо другого депо – ось снапшот з німецької хроніки. Докладно про хроніку тут https://artkostyuk.com/history-dnepr/nemetskie-kinohroniki.html, а сам ролик – ось https://www.youtube.com/watch?v=9yiDQ1oX3fI.Attachments:
Олексій Адамчик
Учасник… Подождите! Мы ещё и «двойку» туда отправим! …
Я вже цей етап пройшов. Були у мене такі спонукання, але, начебто, попустило. Начебто, все сходиться і за умови, що двійка – це друге депо.
Поворот Калініна – Леваневського має бути. Це фактично єдиний зв’язок ширококолійних мереж першого і другого депо. Є ще К. Маркса – Шмідта – Горького, але там, куди б не їхати – можна проїхати лише в один бік. Щоб проїхати у зворотний – доведеться крутитися трьома трикутниками. Подивіться, будь ласка на фотографію, можливо Ви зможете визначити, що ми бачимо: колію прямо вулицею Леваневського, чи це – таки поворот на просп. Калініна?…
Недоговариваете… Ласкаво просимо в профильную тему! Я там один-одинёшинек страдаю с несходящимся и трещащим по швам количеством вагонов в городе, таинственными усть-катавскими и пр.Та ні, нічого не приховав. Для підбиття кількості вагонів просто фізично не вистачає часу. Я підключатимуся, як зможу, але потихеньку. А у результатах Ваших страждань – дуже зацікавлений. Не припиняйте, все це потрібно.
Attachments:
Олексій Адамчик
Учасник…
А разве не в 1956 это всё произошло?
…1957 – 80000000 %. Закінчення робіт – до 7 Листопада. В червні вже точно переукладали рейки вздовж Дитячого світа на Ширшова, так що, гадаю, почали навесні. Паралельна тролейбусна лінія – загадка вищої міри.
Олексій Адамчик
УчасникНа додачу до переліченого Вами.
Я очікую, що сьомий трамвайний маршрут буде існувати протягом усього цього періода і колія Чернишевського вже існує.
1957 – тролейбусна лінія “АНД райрада” – “Клочко”. Маршрут № 1 мав стати “Вокзал” – “Клочко”, але, схоже, що цей маршрут отримав номер 3 (приблизно травень). Де до цього була кінцева у маршрута № 1 на правому березі – на вокзалі, на Барикадній, чи ще десь?
Тролейбусна лінія на завод Петровського, тільки не Сєрова, а Шмідта, маршрут № 4 (приблизно травень). Чи заходи він на вокзал?
Тролейбусна лінія Сєрова, перенесення сюди маршрута 4 (приблизно листопад).
Тролейбусна лінія проспектом К. Маркса до Жовтневої площі, маршрут № 1 (приблизно листопад).
Прокладення тролейбусної лінії вулицею Центральною – будь-яківідомості про цю лінію.
Перенесення трамвайних колій з проспекта на Центральну (з весни до осені).
Плани і хід будівництва дванадцятого трамвайного маршрута, зокр. і на Володарського.
В чому різниця між другим і чотирнадцятим трамвайними – просто один на пару зупинок довше?
1959-1960 – зникнення трамваїв тринадцятого маршрута.
1960 – кінцеві тролейбусного маршрута 7 – Паркова чи стадіон “Металург”?
На новий 1961 рік – відкриття тролейбусного депо.
1961 – поставка у трамвайні депо трьох поїздів КТМ/П-1 чи одного КТМ/П-1 і двох КТМ/П-2? Їх інвентарні номери?
1961-63 – все про Шкоди-8 і -9 у Дніпропетровську.
1961-64 – десь у цей період прокладання тролейбусної лінії вулицею Курчатова. Подовження тролейбусного маршрута №1 через Курчатова на з-д Петровського.
1961-65 “Б” заходить на вокзал?, на Філософську?
Перенесення трамвайних маршрутів на Курчатова я очікую у першій половині 1965 року.
1965 – можливо, закрито трамвайний маршрут 6-а.Олексій Адамчик
УчасникВладиславе, я ближче до ночі Вам відповім. А тим часом запрошую всіх інших також підключитися, хто що згадає, що за ті часи треба подивитися.
Олексій Адамчик
УчасникУ 1918 році було так, як Ви вірно розумієте. План додаю.
Залізнична вітка – це колія “міської залізничної вітки” – це якесь підприємство міської (можливо обласної) влади, яке якимось чином приносило дохід. На аерофото 1918 року, на мій погляд колії ще нема. У 1922 році, з газет я бачу, що вона вже є і йде її розвиток. Тобто з’явилася вона, як ні дивно, у важкі роки громадянської війни. До Великої вітчизняної війни це підприємство явно допрацювало. Сама колія явно пережила війну. Рештки її ми бачимо зараз там, на Ленінградській – Мостовій. Зокрема, до війни, а я підозрюю, що і після війни саме з неї розвантажували десь на Горького прибулі трамвайні вагони.
Не пізніше 1932 року депо розширюється, з’являється майданчик, позначений на другому скріншоті і заїзд (чи заїзди) з цього – протилежного – боку. Мабуть, слід розуміти, що це – ширококолійна частина депо. Висновок про вісімку у першому депо, хоч і важко з нашого часу у це повірити, правильний. (До речі, нові ширококолійні вагони 300, 301, 302, 186, 187, 188, прийняті першим депо 4.11.32, випробовувалися (а в подальшому, видимо, і експлуатувалися) на маршруті 8.
Я також вражений тим, як в той час ніякі персічення не зупиняли влаштування колій. Цю ж таки міськвітку трамвайні колії пертинають, як мінімум, тричі: “з боку Курчатова”, на проспект – Шмідта – Горького і на Горького – Вокзальна, причому під найрізноманітнішими радіусами, з якимись мізерними відстанями між пересіченнями й стрілками – абсолютно нічого не зупиняло колійників в ті часи. Третім файлом додаю схему з архівної справи Державного архіва Дніпропетровської області станом на початок 1934 року. Далі сюди додалися ще широка колія проспектом і крива проспект – Горького (явно потрійна), широка колія на додачу до вузької в кривих проспект – Шмідта і Шмідта – проспект, і пересіченні колією з Карла Лібкнехта на Вокзал, протилежна колія Вокзал – Карла Лібкнехта (до стрілки з проспекта) змінилася на широку – там жах!
Ще раз скажу, на мій погляд поворот направо на четвертому фото – може йти лише на проспект, при цьому одразу за кадром він перетнеться ще з в’їздом у депо і з міськвіткою.Олексій Адамчик
УчасникЩасливий фінал пошуків, що ж за маршрут був 7-а…
Можливо, хтось пам’ятає, де саме там був розворот?..
Владиславе, там на transphoto.ru користувач portclub нам, так би мовити, прозоро натякає, що тупик 7-а слід шукати на протилежному кінці вулиці Каруни – перед віадуком на просп. “Правди”. Слід визнати, що він, напевно, правий. А ми були дуже доброї думки про ДТТУ і його турботу про пасажирів. Дякую користувачу portclub!
Олексій Адамчик
Учасник…
Когда я читал этот лист, я не совсем понял что и как там было.Я ж також. Я став там на місці заглиблюватись, що ж він там хоче сказати, втратив час, все одно в останню хвилину сфотографував першу сторінку, і на жаль тільки її. Вдома вже розібрався, що він там пише, але тепер мені треба, що ж він там далі пропонує. Особливо, щодо маршрута 5.
Олексій Адамчик
УчасникТо есть девятку запланировали и вот-вот хотели сделать маршрут с таким номером, но номер маршруту в итоге дали пятый?
Цей варіант мені здається найбільш ймовірним. Інший варіант – у 1934 році маршрут “Заводи” (або якась абсолютно нереальна кінцева) – “Парк Шевченка” відкривається з номером 9. Старий маршрут 5 “Вокзал” – “???” продовжує існувати. Десь у 1935 році ці обидва маршрути закриваються. А у 1936 році відкривається новий маршрут 5 “Заводи” – “Парк Шевченка” (є уривчасті дані – отой трафарет, фотографію якого я наводив днів п’ять тому, там поруч із ним була фотографія підпису до якоїсь фотографії, нібито цієї, з трафаретом, що це 1936 рік, але це – не 100 %), а у 1937 відкривається новий маршрут 9 “Вокзал” – “Завод Артема”. Але, Ви самі бачите, що це дуже притягнутий за вуха висновок (але, не неможливий).
-
АвторЗаписи