- This topic has 934 відповіді, 11 учасників, and was last updated 8 місяців тому by vicente.
-
АвторЗаписи
-
17.11.2019 о 23:47 #12657vicenteУчасник
Поворот Калініна — Леваневського має бути. Це фактично єдиний зв’язок ширококолійних мереж першого і другого депо. Є ще К. Маркса — Шмідта — Горького, але там, куди б не їхати — можна проїхати лише в один бік. Щоб проїхати у зворотний — доведеться крутитися трьома трикутниками. Подивіться, будь ласка на фотографію, можливо Ви зможете визначити, що ми бачимо: колію прямо вулицею Леваневського, чи це — таки поворот на просп. Калініна?
Наоборот. Если нет поворота – точно обслуживаются разными депо “2” и “5”. Если есто соединение – возможно одно депо обслуживало оба ширококоллнйных маршрутов. Теоретически, возможно и то и другое. В настоящий момент объявляется “в розыск” ширококоллейная площадка Второго депо! Возможно, вот она: https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&double=1#18/48.47569/34.99207, тогда всё нормально. А, если она здесь – https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&double=1#18/48.47554/34.99261 – то мимо. Но, скорее всего, конечно “2” – депо 2.
Что касается фото, ракурс не позволяет видеть ответвление, если оно там есть. Взгляните на аэроснимок: https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&double=1#18/48.47201/35.00781 объектив наведен на этот дом, стрелка, если она есть, начинается за кадром справа.18.11.2019 о 00:20 #12658Олексій АдамчикУчасник…
Наоборот. Если нет поворота — точно обслуживаются разными депо «2» и «5»…Це зрозуміло. Я й хотів сказати, що, незважаючи на те, що вісімка – перше депо, зв’язок між депо має бути, і фактично єдине можливе місце – це цей поворот. Ну і на аерофото дуже схоже, що він є.
Щодо другого депо – ось снапшот з німецької хроніки. Докладно про хроніку тут https://artkostyuk.com/history-dnepr/nemetskie-kinohroniki.html, а сам ролик – ось https://www.youtube.com/watch?v=9yiDQ1oX3fI.Attachments:
18.11.2019 о 03:21 #12660vicenteУчасникТуплю. Простите.
Можно было не искать тот поворот и фото депо. По поступлениям вагонов в оба депо в 1933 году (уже было на тот момент принято решение не выпускать узкоколлейные), можно было прийти к выводу, что и депо 1 и депо 2 имели ширококоллейные вагоны на балансе.
Видео посмотрел с удовольствием, спасибо. По номерам, правда, к сожалению, отчетливо виден только 24 на 8-м маршруте.18.11.2019 о 22:02 #12679vladislav kliuchikУчасникВ заметке об открытии трамвайного маршрута № 12 говорится:
Передбачається нову трамвайну лінію продовжити по вулицях Володарського, Кооперативній і з’єднати з трамвайною лінією, яка проходить проспектом Пушкіна
Новий маршрут : [об открытии нового трамвайного маршрута № 12] / [б. а.] // Електротранспортник. – 1958. – № 44 (63). – 14 ноября. – С. 1.
18.11.2019 о 22:04 #12681vladislav kliuchikУчасникКооперативная – это Савченко?
Ничего не понятно с планами на этот маршрут.
Ну и ещё странные планы (упоминаемые в других номерах газеты “Електротранспортник”) – закольцевать трамвайные маршруты №№ 1 и 11; соединить трамвайные маршруты №№ 2 и 8.
18.11.2019 о 22:38 #12687Олексій АдамчикУчасникОсь, нарешті знайшов! “Молодий ленінець” за 14.03.56 р. Ось такий прожект, з якого так само нічого не зрозуміло. Але, все ж, здається, під Кооперативною вони мають на увазі саме Ю. Савченка. Тут ще нема Володарського. Ну за Запорізьке шосе може правити Карла Лібкнехта – Дніпропетровська.
Поки шукав, мені тут багато чого зустрілося. 14, начебто, підтверджується в такому вигляді. як у вікіпедії. У чому різниця з двійкою – незрозуміло. Скоро викладу.Attachments:
18.11.2019 о 23:00 #12689vladislav kliuchikУчасникПо поводу открытия маршрута 6А попалась совсем крошечная заметка с фотографией
За шість днів квітня трамваями нового маршруту № 6А перевезено понад 33 тисячі пасажирів.
Електротранспортник. – 1961. – № 14 (186). – 8 апреля. – С. 1.
В заметке не говорится, откуда и куда он идёт, но на фото на маршрутоуказателе видна надпись “Вокзал”.
18.11.2019 о 23:06 #12690vladislav kliuchikУчасникОсь такий прожект, з якого так само нічого не зрозуміло
Полагаю, что имелось в виду, что он проедет мимо Кооперативной (Савченко). Иначе не представляю схему, описанную в статье. По Шмидта, потом по Кооперативной, потом мимо стадиона “Металлург”? Это вообще как?
18.11.2019 о 23:15 #12691Олексій АдамчикУчасник“Днепровская правда”.
1. 8 грудня 1956 р.
2. 26 січня 1957 р.
3. 15 жовтня 1957 р.
4. 5 квітня 1958 р.
5. 7 листопада 1958 р.
6. 25 січня 1959 р.
7. 20 жовтня 1959 р.Attachments:
18.11.2019 о 23:47 #12705Олексій АдамчикУчасникІдеї з дванадцятим маршрутом не припинялися й у подальшому. 1966 рік, “Електротранспортник” за 12 березня. 12 маршрут вже існує п’ять з половиною років. Нещодавно прокладено колію майбутнього сімнадцятого. Пише Граужиніс. Назва статті “Наші плани, наші завдання…”
Attachments:
19.11.2019 о 00:00 #12709vladislav kliuchikУчасникИ всё время двойку с восьмёркой хотели соединить (непонятно каким образом). Может быть в этом был какой-то смысл, который ныне уже утрачен и непонятен.
Кстати, говорили что в 1980-х или 1990-х какое-то время восьмёрка ходила не на вокзал, а на петлю у завода им. Ленина
19.11.2019 о 01:15 #12719Олексій АдамчикУчасникКористуючись нагодою, висловлюю вдячність користувачу трансфото СПЕКТР-1 за схему (не буду вставляти посилання) – схема чудова!
Є доповнення: залізничну вітку від вул. Солончакової і північніше можна прибирати. На переїзді колію не те що закатано, а взагалі демонтовано. Що там північніше – не знаю, там паркан, але зате видно на гуглівському знімку – які там вже рейки! А до переїзду Солончакової рейки ще лежать, перед мостовою просто обриваються і усе.19.11.2019 о 10:56 #12725vicenteУчасникКстати, говорили что в 1980-х или 1990-х какое-то время восьмёрка ходила не на вокзал, а на петлю у завода им. Ленина
С 1984 по 23 октября 1990 – нет. Дальше – разбирайтесь. В 90-х , я так понимаю, пытались экспериментировать с маршрутами общественного транспорта, так что, теоретически, всё возможно.
По поводу “наполеоновских” планов с трамвайными маршрутами: “12” планировали, скорее всего, продлить таким образом: врезать стрелки на пересечении ул. Бородинская и ул. Короленко, каким-то образом обойти “Металлург” не со стороны проектного института (вход с ул. Ленина), а “позади” него. Там, я так понимаю, выйти на ул. Ульянова и с неё – на ул. Савченко. (Запасной вариант – по ул. Свердлова – если честно – это у меня сразу в голове нарисовалось: это более логичный путь, но, как я уже понимаю – к чёрту логику! Написано “позади”, рисуем сзади!)
“Закольцевание” по ул. Карла Либнехта, скорее всего имеется в виду продление линии по этой улице до ул. Чкалова с образованием петли “Чкаловв – Короленко – Бородинская – Карла Либнехта”. Обратите внимание, что это не инициатива трамвайщиков, а “предложение” горожан или идея журналиста.
20.11.2019 о 21:46 #12759vladislav kliuchikУчасникДокумент
Attachments:
21.11.2019 о 22:24 #12779Олексій АдамчикУчасникПоки немає можливості попрацювати в архіві якийсь хоч трошки тривалий час, буду задовольнятися малим.
Зазначу пару моментів, актуальних з огляду на нещодавні обговорення. Ширококолійний поворот з просп. Калініна на Леваневського в рамках перешивання колії другого маршрута планувався. Майже 100 %, що його було прокладено. Незважаючи на здійсненя перешивання, у 1934 (якщо я нічого не плутаю) році, у самому другому депо ще немає широкої колії, і ширококолійні вагони другого депо вночі стоять у першому депо. У 1932 році придбано 8 вагонів (4 моторних, 4 причіпних). Всі – як і слід очікувати, на 8 маршруті. У 1933 році надійшли два “пульмани” (у розрахунках необхідних на маршрутах вагонів два “пульмани” замінюють три моторних). Це збігається з відомими нам даними про вагони 300 – 305, 186 – 189. Далі йдеться, що наступними мають надійти 11 моторних і 10 причіпних ширококолійних “митищівських” і 3 моторних і 18 причіпних ширококолійних “київських”. Реальність, принаймні, щодо “київських”, як ми знаємо з актів приймання була ну точно іншою. Хто кого дурив, чи з якихось причин помилявся, важко поки що мені оцінити. Я буду потихеньку там збирати матеріал. Цікавого там дуже багато.
Про маршрути я просто промовчу, а наведу те, що встиг нафотографувати. Спочатку матеріали архівної справи Державного архіва Дніпропетровської області, присвяченої проекту перешивання лінії другого маршрута. Це – початок 1933 року. Революційним тут є 6 маршрут. Але він, як раз, дуже добре пояснює одразу кілька нестиковок у офіціальній історії. А от що таке 5 маршрут – я що більше матеріалів бачу, тим менше розумію взагалі будь-що.
Далі я наведу записку зі справи про перешивання вже лінії першого маршрута, там також згадується 5 маршрут. І от лише на один рік пізніше, він вже якийсь зовсім інший. А ще у 1929 році він точно ходить проспектом Карла Маркса. А ще у 1936 році він майже точно – “Заводи” – “Парк Шевченка”.
Отже, дуже-дуже велике дякую нашому обласному Держ. архіву за зберігання і надання нам цих надцікавих матеріалів.
А за якість фотознімків приношу щирі вибачення.
Зі справи про перешивання двійки:Attachments:
-
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .