- This topic has 934 відповіді, 11 учасників, and was last updated 1 рік тому by
vicente.
-
АвторЗаписи
-
21.11.2019 о 22:31 #12788
Олексій Адамчик
УчасникЗі справи про перешивання колій 1 маршрута. Це Пояснювальна чи доповідна записка головного інженера Управління капітального будівництва чи трамвайного треста, чи комунгоспа – перепрошую, не запам’ятав – Козлова з пропозиціями щодо огранізації безперервного руху першого маршрута під час перешивання його колій. Ще раз щира подяка обласному Державному архіву. Окрема подяка Владиславу за те, що підштовхнув мене до користування послугами архіва.
Attachments:
21.11.2019 о 23:43 #12793vladislav kliuchik
УчасникТеперь на сцену истории выходят ранее неизвестные маршруты 4-А, 8-А…
Я, кстати, до этого дела пока так и не дошёл.
21.11.2019 о 23:44 #12794vladislav kliuchik
УчасникА когда сам читал эту пояснительную записку в деле о перешивке первой трамвайной линии, сам голову сломал.
22.11.2019 о 00:18 #12796vicente
УчасникНу, наверное, нужно отличать временные маршруты от постоянных. У вас в городе сейчас, вроде, проблемы на Соборной и маршруты немного изменены. А, вы представляете себе потомков, “разгребающих” всё это? “7”-ка ходила в 2019, но не в речпорт (а, иногда и в речпорт), а также вполне себе работал маршрут “вокзал – центр” с кучей выпусков 😂
А, вообще, документы в высшей степени ценные22.11.2019 о 00:51 #12797vladislav kliuchik
Учасник«7»-ка ходила в 2019, но не в речпорт (а, иногда и в речпорт)
Естественно. А сегодня я как раз ехал по семёрке с Чернышевского на вокзал. На Озёрке водитель сказала в микрофон “следующая остановка – площадь Старомостовая”, затем, подъезжая к Вокзальной улице, внезапно сказала в микрофон “следующая остановка речпорт”. Очевидно, что на Вокзальной возникла какая-то задержка и она (или диспетчер) решила объехать. А вдруг кто-то сделал фото вагона с ЭМУ 7-го маршрута около речпорта (с пассажирами), и лет через 80 оно всплывёт?
Я представляю, как будут ломать головы, те, кто решится изучать историю местного трамвая конца 2010-х гг.
А ещё можно вспомнить совмещённый маршрут 11/15 от ДМЗ (тупик 11) на Криворожскую (тупик 15), который функционировал прошлым летом во время кап. ремонта ул. Курчатова, или 4, 7, 17, пущенные году в 2011 через Леваневского и Курчатова на вокзал, пока шла реконструкция ул. Шмидта.
22.11.2019 о 01:04 #12800Олексій Адамчик
УчасникЦікаво, де була кінцева у маршрута з цегельного завода. Дуже вже довжина у нього невелика – 1,55 км усього.
І ще. Нехай “Окт. площадь” не бентежить. Там за текстом абсолютно чітко вказується, що мається на увазі Табірний базар.22.11.2019 о 01:30 #12802vladislav kliuchik
Учасник6-ка от ДИИТА до второго парка? То есть до депо № 2?
Это не до той ли петли на Орловской?У некоторых маршрутов конечная Садовая – это что и как?
22.11.2019 о 01:46 #12803Олексій Адамчик
УчасникМаршрут № 6 до і після перешивання – “Заводи” – “Транспортний інститут”. Він же – № 10 у 1941 році і № 3 – у 1943 році. І я більш ніж впевнений, що у 1934 році петля на Центральній площі – це, принаймні, планувався замість вузькоколійного “Заводи” – “ДІІТ” ширококолійний “Заводи” – “Центральна площа”. А, швидше за все, не лише планувався, а й пішов. Але ненадовго. Не більше, ніж на рік.
До депо № 2 – це на час перешивання першої ділянки “Заводи” – депо № 2. Можливо й тупик на Юнацькій, а може й власне депо. Можна спробувати за відстанями виміряти. В той час тупик “Заводи” за моєю теорією – перед балкою перед заводом Леніна.
На Садовій було влаштовано якийсь тимчасовий розворот, я швидко дивився – не відклалося – трикутник чи якось так. А от на Калінінському узвозі – схоже, щось було стаціонарне. Я так само швидко дивився, але там якось так написано, що я зрозумів, що там розворот вже є. Якийсь попередник трикутника 11 маршрута. Але не сказано ані “Робітнича”, ані “Калінінський провулок”, а саме узвіз, так що, мабуть, на квартал ближче до Леваневського.22.11.2019 о 02:03 #12804Олексій Адамчик
УчасникДо речі, саме для цього № 6, виходить, з’єднано у 1930 році колії на Чкалова – Короленка і на Чкалова – Артема.
В цій-таки справі про проект перешивання двійки є пряме вказання, що у першу чергу перешивається колія маршрута № 2, а маршрут 6 залишається вузькоколійним і для нього влаштовується трирейкова колія. Наскільки я розумію, тут вони мали б вказати те семе й про маршрут № 5. Але ні. В цьому контексті згадується тільки № 6.22.11.2019 о 02:06 #12805Олексій Адамчик
УчасникТут, начебто, нічого не вказує на якісь стрілки на Калінінському узвозі.
UPD: Хоча… Перед вагоном. Направо (відносно нас). Може, щось й є?Attachments:
22.11.2019 о 02:18 #12807vladislav kliuchik
УчасникА маршрут “Казанская петля – горсовет”, интересно, как был устроен? Была прямая линия по ул. Короленко?
Кстати, недавно разговорился с одной водительшей 12 трамвая, она говорит что по Карла Либкнехта от Бородиновской до Чкалова когда-то ходили трамваи. В каком-то году на её памяти там что-то рыли и обнаружили трамвайные рельсы
22.11.2019 о 02:32 #12808Олексій Адамчик
УчасникЦе я взагалі пропустив. На тому тижні почитаємо.
22.11.2019 о 02:42 #12809vicente
УчасникА маршрут «Казанская петля — горсовет», интересно, как был устроен? Была прямая линия по ул. Короленко?
Даже представить сложно: как оно там могло быть устроено. Слишком большой перепад высоты. С другой стороны, на 4-м маршруте, судя по документам, работали только одиночные вагоны. Если на них сохранились на то время вторые “посты”, они могли разворачиваться “треугольником”: Короленко -> Чкалова -> Короленко.
Кстати, недавно разговорился с одной водительшей 12 трамвая, она говорит что по Карла Либкнехта от Бородиновской до Чкалова когда-то ходили трамваи. В каком-то году на её памяти там что-то рыли и обнаружили трамвайные рельсы
Очень интересно. Особенно учитывая, что, насколько я помню, в 80-е указанный участок улицы был мощёный. Не знаю: как сейчас.
22.11.2019 о 02:52 #12810vicente
УчасникДо депо № 2 — це на час перешивання першої ділянки «Заводи» — депо № 2. Можливо й тупик на Юнацькій, а може й власне депо. Можна спробувати за відстанями виміряти. В той час тупик «Заводи» за моєю теорією — перед балкою перед заводом Леніна.
Там интересно. В документации, где маршруты идут от Садовой, кажется, оба маршрута присутствуют. Один от “завода” до Садовой, а другой – от “заводов”. Я думаю,,что “завод” в ед.числе и есть упоминаемый Вами треугольник.
На Садовій було влаштовано якийсь тимчасовий розворот, я швидко дивився — не відклалося — трикутник чи якось так. А от на Калінінському узвозі — схоже, щось було стаціонарне. Я так само швидко дивився, але там якось так написано, що я зрозумів, що там розворот вже є. Якийсь попередник трикутника 11 маршрута. Але не сказано ані «Робітнича», ані «Калінінський провулок», а саме узвіз, так що, мабуть, на квартал ближче до Леваневського.
Может быть, это разворот через ширококоллейную часть Первого депо?
22.11.2019 о 23:03 #12820Олексій Адамчик
УчасникТам у справі весь цей пропонований графік закриттів ліній, змін маршрутів досить докладно викладено словами, а тимчасові розвороти, роз’їзди показано схемами. Так що трохи терпіння і з цієї теми інформація буде досить повна.
-
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .