Цікаве про м. Дніпро

Створені відповіді

Перегляд 15 повідомлень - з 2,446 по 2,460 (всього 3,047)
  • Автор
    Записи
  • в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #12521

    Хрест, то, здається, загальний пам’ятник такий. В підписах – набір слів штибу “будівлі”, “фабрика”, “краєвиди”. На другому фото в тумані – горбатий міст, але сходу я на аерофото місце не знайшов. Зенітки – у 1943-му.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #12519

    Під час Громадянської війни лінію Ширшова – Коцюбинського не було зруйновано. “Звезда” за 12 серпня 1922 року.
    Крім того, 15 серпня “Звезда” повідомляє, що з 14 серпня плату за проїзд на трамваї збільшено до 200 000 рублів за кінець.

    Attachments:

    Так, дякую, Владиславе.

    С МТВ-82 непонятно. В «Электротранспортнике» говорится, что их 28. По книге их 27. Авторы книги не учитывали информацию про спецвагоны (Ааре говорил, что его не интересуют спецвагоны).

    Возможно, их было всего 28, но какой-то вагон переделали в служебный сразу или вскоре после получения, поэтому 28-й МТВ-82 мог существовать, но не имел привычную нумерацию.

    Це навряд чи. Бо в статті начальство першого депо скаржиться на нестачу наявних МТВ-82 для повноцінного обслуговування маршрутів 4 і 7. Можливо, вагон був переданий з іншого міста в період 1962 – 1967, 128 і 129 вже були зайняті, зі 130 йшли причіпні, і він отримав якийсь окремий номер. Ну, наприклад, 155.

    в відповідь на: Закрытые троллейбусные линии #12507

    Лінію на Лоцманський масив подовжено десь під кінець першого квартала 1972 року (боюся, що точніше вже не знайду), і просп. Героїв, 12, наскільки я розумію, ще не було, – заглавна фраза О. Присягиної співпадає з матеріалами Дніпра вечірнього. Я так собі зрозумів, що П’ятий масив – то і був тупик. Не дарма вони там тоді скупчувалися в обидва боки, і дозараз продовжують скупчуватися в один бік.

    В книзі сказано, що четвірка у 1941 році йшла вул. Ленінградською (без пояснень). Зараз, маючи аерофото, це ми можемо впевнено виключити.
    Натомість, вікіпедія https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%BD%D0%B5%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B2%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B2%D0%B0%D0%B9 повідомляє, що у 1945 році четвірку від Диспетчерської подовжують Горького – Ленінградська – Пастера – Вокзальна – Горького. Це, на мій погляд, цілком можливо. Я вже звертав тут увагу на цей цікавий факт. Якщо так, то треба додавати до закритих колії вулицею Ленінградською. А у 1949, згідно з вікіпедією, поновлено довоєнну схему Горького – Вокзальна – Привокзальна – Вокзал – і назад тим самим шляхом. Ну, а у 1951 збудували новий вокзал із площею, і четвірку перенесено на відоме коло Горького – Вокзальна – Пастера – проспект – Шмідта.

    Ого! Оце так подарунок! Дуже дякую, Владиславе! Звичайно, я цього не бачив раніше, то я щось вигадав. Дуже дякую!
    Але, мені здається, ми непогано все вирахували.
    Ну і, звичайно, величезна подяка авторам і тим, хто доніс до нас цю інформацію.

    Дещо лишається нез’ясованим, деякі неточності видно, але це, безумовно, (ну, принаймні, для мене) прорив!

    Владиславе! Там Ви запитуєте про трамвайну зупинку між Телевізійною і Транспортним інститутом. В старих газетах мені пару разів траплялися скарги пасажирів, що трамваї проїжджають повз зупинку “вул. Університетська”. Ця назва протягом історії кочувала від вулиці до вулиці, підіймаючись проспектом Гагаріна. В цьому випадку, я точно розумію, що йдеться про вул. Івана Сірка. Оскільки власне Івана Сірка через дорогу від трамвайних колій, то я для себе вирішив, що зупинка була на перехресті з вул. Марі Кюрі. (Власне, маю велику підозру, що і вул. Марі Кюрі теж була Університетською разом з Івана Сірка, або, взагалі, там була якась каша з вулиць Університетської і Севастопольської).

    Дуже дякую за енциклопедію!

    Факт альтанки беззаперечний, але дивне якесь для неї місце. Де б її тут вставити?

    UPD! О! Стоп! Це ж фотографія з тією ж компанією Туполева. Так де ж альтанка???

    Так, дякую! Тут, до речі також щось на кшталт 160 https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/YE79635.jpg.
    Для подальших роздумів кілька післявоєнних поїздів, що трапилися мені в пресі. 1 – 533 (приблизно 1959 рік), 205 – 527 (1966 рік), 250 – 154 (1966 рік, ага – а раніше ми бачили нібито 155 моторний у 1967 році), 307 – 618 (1956 рік), причіпний 507 (маршрут 6, 1956 рік)

    … Номер вагона на фотографії з «Центральної прохідної» не 76, а 36, і він є у відомості 1.V.1961 р.

    Або, як варіант, номер – 16 (також друге депо, маршрут 11), а решта зайвого – дефекти фотографії.

    …доказів я поки не знайшов, але точно пам’ятаю, що десь написано що відкривав тоді рух поїзд № 50. Як знайдеться, я скажу, де це написано.

    Я, мабуть, знов все поплутав, бо я знайшов, що 50 відкривав рух на маршруті № 14 1966 року, а про цей нічого не знайшов. Треба читати, що там на борті причіпного написано.

    Я теж вважаю, що це 36 вагон.
    З сімдесятих вагонів, що у 1961 році були у другому депо, в “Електротранспортнику” другої половини 60-х років мені зустрілися 78, 79 – на першому маршруті, 74 – на третьому і сімнадцятому маршрутах. На жаль, 73, 76 і 77 не зустрілися зовсім. Але не бачу приводів вважати, що десь навіть не на п’ятидесятих, а на сімдесятих номерах порушувалася система. Ця фотографія не може бути таким приводом, бо перша цифра не схожа ні на що – і на сімку також не схожа.
    І знов-таки, я впевнений, що у відомості не 99 вагон, а 98.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #12480

    Там також нормально

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #12476
    в відповідь на: Фотографии города 20-х – 30-х годов #12472

    Так, вірно все!

    в відповідь на: Фотографии города 20-х – 30-х годов #12466

    Два факти маємо очевидних: довоєнні фотографії Ковальчука звідси https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/2019-02-16_155702.jpg і безліч свідчень наших сучасників на фейсбуках про ковзанку у “клітці” взимку, ну, принаймні, у 60-х-70-х роках. Так що вірно все – і одне, й інше.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #12464

    …Вікіпедія… повідомляє нам, що у 1919 році цю лінію було зруйновано. Наведене фото 1932 року підтверджує це…

    А літопис http://www.det.dp.ua/about/history/%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%B8%D1%81/ каже, що у 1920 році “В конце года было открыто движение вагонов из Бельгийского парка к Иорданской”, а у 1922 році, як вірно підмітив Олег, “Вагоны курсируют на всех линиях”. Нестиковок багатенько. Але план 1929 року і фото 1932, 1933 – неспростовні.

Перегляд 15 повідомлень - з 2,446 по 2,460 (всього 3,047)