Главная Форум Транспорт Закрытые троллейбусные линии

В этой теме 155 ответов, 9 участников, последнее обновление vladislav kliuchik vladislav kliuchik 17 час., 41 мин. назад.

Просмотр 15 сообщений - с 136 по 150 (из 156 всего)
  • Автор
    Сообщения
  • #14680

    Сергей Мушенок
    Участник

    Что касается заднего плана на этом стоп-кадре, могли специально закрыть его дымом. Или вообще при монтаже убрать.

    #14742
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Участник

    https://www.facebook.com/groups/361909400869210/permalink/1155445818182227/

    Такое ощущение, что троллейбусный маршрут № 4 запускали очередями и сначала он был «Центральная — з-д Петровского», а позже его сделали «Парк Шевченко — з-д Петровского». Причём это «позже» непонятно когда было, на фото люди не по-летнему одеты. Может быть когда маршрут сместили со Шмидта на Серова, тогда и продлили вверх по К. Маркса и Дзержинского?

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #14747

    А там рік і місце знімання не вказано раптом?
    В принципі, так, такий план був (перший файл — «Дніпровська правда» за 6.06.57 р.), але факт був інший (другий файл — «Дніпровська правда» за 1.08.57 р.). З текста можна було б припустити, що частина ходила до центра, а частина до парка Шевченка, але вкрай важко віриться, перш за все тому, що в цей час у розпалі були роботи зі створення площі Леніна, і під час прокладання трамвайної лінії тільки тролейбусного розворота їм там і не вистачало.
    Може це взагалі якась інша четвірка? Щось на кшталт скороченої трійки «Центральна площа» — Дерев’яний міст — «АНД райрада»?
    10 тролейбус — це хоч і 1949 рік може бути (раніше — ні, бо четвірки раніше 1949 не могло бути).

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #14752
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Участник

    Выложивший пишет, что это 1948-1950 гг. Но что-то сомнительно
    Вообще троллейбус изрядно помятый, как будто лет 10 отъездил

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #14754

    Дякую, Владиславе!
    Що ж би тут придумати? Там тролейбуси, що надходили у місто того часу, я не до пуття розумію — були нові чи вживані? Бо надходили з Москви і Києва. Але у будь-якому разі вони, звичайно, не були старими.
    Але ще важливе, що вказує на час як на набагато пізніший — це балкон. Цей балкон вже без «архітектурних надмірностей», і пішли такі балкони у місті десь з 1957 року. Як раз як і четвертий маршрут!
    Більше того, такі саме балкони з таким саме взаємним розташуванням із такими саме, як на фотографії, карнизами, я зміг поки що знайти лише на одному будинку — але на «найпідходящому» — Карла Маркса, 121. Але! Таких колон (чи що там за виступи?), таких вікон, як ліворуч від балкона, там немає і, на мою думку, не могло бути навіть до прибудови гуртожитка Карла Маркса, 119а. Також, хоч я й запам’ятав, що сонце може світити з півночі, але не до такого ступеня і не такої пори року. За сонцем — ну не може це бути «лицьова» стіна непарного боку проспекта. Крім того, мені взагалі здається будинок на фотографії «увігнутим». У нас в місті я таких будинків не можу пригадати (крім до деякої міри Карла Маркса, 88, але це — не він, та й не могли вони там фотографуватися). І тролейбус — мені здається — стоїть не паралельно будинку, а, як би, починає лівий поворот. За цими всіма «увігнутостями» і за сонцем — дуже б підійшло місце навпроти Дзержинського 7, 9, але нема там таких балконів. При всьому при цьому — майже не залишається, де ж шукати місце знімання. Адже тролейбусних ліній у місті було дуже небагато, а так вийти для фото екіпаж взагалі міг би лише у депо чи на кінцевих.
    Я розумію, що це має бути Дніпропетровськ, але поки що не можу виключити, що це інше місто. Та й щось я не пригадую, щоб мені хоч одного разу зустрічався такий шрифт інв. номера. Але, можливо, то я неуважний.

    #14755

    Це знайдеться у депо. Це виявиться або 123-й або 121-й будинок з двору. Якось зайду туди — подивлюся.
    Фотографій, що є на трансфото, трохи не вистачає. Найближче це оце https://www.google.com.ua/maps/@48.4748494,35.0160542,3a,75y,181.28h,99.98t/data=!3m8!1e1!3m6!1sAF1QipODrylSlG-kRKL9wfeF_XJW916lwh60Tux5mVFW!2e10!3e11!6shttps:%2F%2Flh5.googleusercontent.com%2Fp%2FAF1QipODrylSlG-kRKL9wfeF_XJW916lwh60Tux5mVFW%3Dw203-h100-k-no-pi-0-ya152.09348-ro0-fo100!7i10000!8i5000?hl=uk і ще дві з нею поруч.
    Дата фотографування — не раніше 1956 (будинок 123), а реально — не раніше 1957 (маршрут 4).
    Залишилася сама дрібничка — те саме первісне запитання Владислава — чому четвірка у листопаді чи березні має кінцеву на Центральній площі? Надто ж, враховуючи те, що «Дніпровська правда» у перший рейс відправляє четвірку до парка Шевченка.

    #14756

    З іншого боку, а якщо взяти до уваги плани 1951 — 57 рр. на запуск тролейбусу на з-д Петровського саме з Центральної площі і вигадати версію, що, поки будували площу Леніна, четвірку, щоб не заважала, пустили до парка Шевченка, а по закінченні створення площі повернули її згідно до попередніх планів? І щось мені ця версія все більше і більше до вподоби, бо от вона дає справді гармонійне пояснення, навіщо було прокладено тролейбусну лінію аж на Ширшова.
    Але! Пам’ятаємо, що 1) у довідниках і 1959, і 1966 років четвірка ходить до парка Шевченка, 2) у кіно «Рано вранці» тролейбус повертає на Ширшова згори (а не з боку з-да Петровського), і так само у кіно «Біля тихої пристані» і на інших фото видно контактні проводи, що ведуть від Ширшова на Карла Маркса наліво, тобто також ніяк не на з-д Петровського — це все, звичайно, аргументи проти кінцевої четвірки на Центральній площі.

    #14757

    Зі ще іншого боку, взагалі важко віриться у можливість існування розворота на Центральній площі. Бо він вимагає тролейбусної стрілки на Ширшова перед Карла Маркса. Але ми такої на наявних фотографіях ще не бачили. Ну нехай. Припустимо, не потрапила у кадр — десь вона перед самісіньким проспектом. Але ж тоді на тому перехресті — два контактних проводи трамвайних і три пари контактних проводів тролейбусних, дві з яких перетинаються з обома трамвайними — здається, не реально.
    Але залишається варіант, що я просто не розумію, що таке розворот на Центральній площі, і там все взагалі було якось по-іншому організовано.

    #15237

    Розгортання тролейбусного руху у Дніпропетровську в період з 1946 до 1951 року.
    Особливих коментарів немає; в принципі — прожектів багато, реалізація йде дуже повільно. Як же ж виїздила трійка на Дерев’яний міст — до пуття не ясно. Знайдений Сергієм Мушенком правобережний заїзд на міст мені ввижається на фотографії з «Зорі» за 16 листопада 1949 року. Якщо це справді знято там, то на Харківську тролейбусна лінія явно веде з Плеханова, з боку Миронова. Але все одно, залишаються варіанти, як він на Плеханова виїздив.
    Якщо хтось зможе розібратися, як поступово зростала кількість тролейбусів, той зробить велику добру справу. У мене, принаймні, вказані у замітках кількості не співставляються.
    Дати виходу заміток у газетах прошу дивитися у назвах файлів.
    Повторюю тут багато чого з того, що вже було, щоб все щодо тролейбусу було поруч.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #15308
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Участник

    А у меня ещё вопрос: когда открылся маршрут № 6 «Вокзал — Подстанция»? В 1966?
    В газете «Електротранспортник» в 1997 году в номере, посвящённом юбилею троллейбуса, был приведён перечень троллейбусных маршрутов с датами открытия. По № 6 указано, что открыт в 1966 и в новом варианте в 1980. Но вообще в том списке есть ошибки.

    #15309

    Гадаю, тут треба погоджуватися. По-перше, у довіднику 1966 року його ще нема, а на карті М. Шатрова — вже є. По-друге, у 1966 відкрито «другу» сімку через Новий міст. Швидше за все, на той час номер шість вже мало б бути зайнято. В газеті, мабуть, щось типу такого?

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #15312
    vicente
    vicente
    Участник

    24 троллейбуса из Чехословакии в 1971-м?

    #15314

    Ні, там, як бачите, багато помилок.

    #15315
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Участник

    Да, что-то типа такого, только там был просто перечень маршрутов по порядку, название их конечных остановок и приведены даты, когда открыты. По некоторым маршрутам сообщены также их первоначальные версии.
    По некоторым маршрутам информация верная (совпадает со статьями из газет), по некоторым только год открытия.
    По некоторым стоят вообще странные даты, например, 9-ка открыта то ли весной, то ли летом 1969.

    О некоторых маршрутах не упомянуто (например, о 1-це на левый берег, о первой 6-ке, о первой 7-ке, о том, что в 1963 открыто движение по Кирова).

    #15316

    Учергове дуже дякуємо О. Присягиній https://www.facebook.com/groups/421334225037372/?ref=direct!
    У мене є ця книга — звичайно, бачив це фото, а от до сімки не додивився! Все-таки ходила вона на вокзал!
    Тепер треба все з газетами поспівставляти та попригадувати, що там пишуть — як воно було у часі.
    P. S. Книгу підписано до друку 5/VII 1968 р., автор фото, швидше за все, Б. І. Перепадя. У книзі я ту сімку і зараз не можу розрізнити — дивнувато.
    P. P. S. Карту того ж таки М. Шатрова з сімкою також на вокзалі (тепер сумніви, чи немає помилки, треба відкидати) підписано до друку 16.XI.1967 р.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
Просмотр 15 сообщений - с 136 по 150 (из 156 всего)

Для ответа в этой теме необходимо авторизоваться.