Главная Форум Транспорт Закрытые трамвайные линии

В этой теме 692 ответа, 11 участников, последнее обновление  Олексій Адамчик 1 день, 15 час. назад.

Просмотр 15 сообщений - с 661 по 675 (из 693 всего)
  • Автор
    Сообщения
  • #16792

    Сергей Мушенок
    Участник

    Третье фото, что выложил Алексей (серое), вообще из известного немецкого альбома 1918г.
    [Boats docked on the Dnieper River in Yekaterinoslav]
    Полагаю, что судя по ракурсу, трамвайной линии на нем вообще просто не видно.

    #16793

    Дякую, Сергію, я й не звернув уваги. Я, взагалі-то, також очікував би побачити там лінію, тільки ніяк не міг зрозуміти, чому кам’яна дамба у такому разі то є, то нема, то є. А коли це 1918 рік, то з дамбою все зрозуміло (за моїми вишукуваннями, вона, мабуть, 1913 року появи). Чому не видно трамвайної лінії, поки що не зрозумів, але спробую порівняти ракурси.
    Ось ще одна фотографія до теми, де вже і дамба є, і напівкруглий дах на цеху добудовано. Ця, мабуть, друга за новизною, а найновіша (напевно) та, що 1918 року.

    P. S. Ото, може, у 1913 році як дамбу побудували, то колію дещо «обрізали»? Хоча все одно якось дивно у 1918 році виглядає берег, як вирівняний пляж якийсь. І підвищення някого не видно абсолютно — того, на якому колію влаштовано. Дивно виглядає.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #16795

    Сергей Мушенок
    Участник

    Да, вопросы остаются, не может быть так, что на фото А. Волока берег перед т.н. двумя длинными бараками, которые также есть на фото 1918г., просто затоплен, поднялся уровень воды? Отсюда такая разница?

    #16806

    Виходить так, інших варіантів не бачу. Хоча й широкенько так виглядає цей простір, але зате логічно все. Додам для повноти вражень другу фотограію звідти ж квітня 1918 р.
    А ще я тут раптом натрапив на вже забуту фотографію листопада 1918 р. Дивився-дивився на неї, шкодував, що не видно бортового номера, аж раптом побачив — перед ним же ж одразу інший вагон йде. І на тому фото аж три вагони. Щось в мене починають закрадатися сумніви, а точно всі бельгійські маршрути відомі? Олег, здається, згадував колись варіант «Пристань — Йорданська» (перепрошую, якщо щось вигадав)?
    До речі, цікаво, за гетьманата повернули бельгійцям трамвай, чи ні? Як на мене, це важлие питання. Хоча, не виключаю, що це давно відомо. А наприклад, такий варіант, що коли забрали в бельгійців трамвай, то створили якийсь «об’єднавчий» маршрут, що поєднував бельгійську і міську мережі. Тільки для цього ще потрібно було їх фізично об’єднати. Це фантазії на межі маячні, звичайно. Хоча, не забуваймо, що у 1924 році чомусь третій номер «пропустився»…

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #16809

    Можливо, звичайно, що цей вагон, що на передньому плані, ще на двоколійці стоїть. Але, якщо я порівнюю з іншими фотографіями, то там я всюди, у т. ч. й навіть ближче до пл. Островського, бачу одноколійку.

    #16810

    А, та ні, ну куди?! Там одноколійка он аж куди тягнеться. І що, питається, тоді нам малюють на планах? От не подобається мені, колі такі документи — серйозні, надійні — дискредитовуватися починають.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #16889

    На аерофото 19.06.43 вісімка (чи то пак на той час п’ятірка) на трикутнику? https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&rightmap=190643#18/48.47124/34.98923. Шкода, погано видно.

    #17104

    Алексей выскажитесь по поводу путей на фото,взятое у Елены Присягиной,не пойму,возле вокзала была две ветки на развороте,одна широколейная,вторая тоже и внутри узкоколейка,зачем две ветки?

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #17119

    Тринитковий розворот — це колія, що прийшла з проспекта К. Маркса, маршрути 1 і, можливо, 8 — ширококолійні, і 7 — вузькоколійний.
    Двонитковий розворот — колія, що прийшла з пл. М. Островського, ширококолійний маршрут 4.
    Розвороти між собою лише перетиналися. Переїхати з одного на інший було неможливо.

    #17120
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Участник

    вторая тоже и внутри узкоколейка,зачем две ветки?

    Узкоколейка — это разворот семёрки.

    #17122

    благодарю за ответы господа,познавательно и очень интересно.

    #17186

    Сергей Мушенок
    Участник

    Не видел раньше фото, жаль рука у фотографа дрогнула
    https://www.facebook.com/photo/?fbid=2739402026388892&set=pcb.2739405546388540

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #17188

    Ні, воно було. Здається, ми тут його обговорювали — явно 1934 рік. Але цього разу В. С. Старостін виклав його у найкращій поки що якості — подякуємо йому щиро!
    Відзначимо сидіння вздовж стінок вагонів, номер причіпного 160 або 169.
    Сподіватимемося на ще кращу якість.

    #17199

    Сергей Мушенок
    Участник

    Перешивка линии на фото уже закончена или нет, кто подскажет?
    Я к тому чтобы определиться точнее с датой фотографии.
    https://transphoto.org/photo/303396/?vid=128521

    #17200

    Ні, це вузька колія. 201-й вагон вже пережив як мінімум одне перефарбування.

Просмотр 15 сообщений - с 661 по 675 (из 693 всего)

Для ответа в этой теме необходимо авторизоваться.