Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
Олексій АдамчикУчасникЯкщо це знаки, то мають бути ще й з протилежного боку. Ці прольоти, що на фотографії з пожежею, з протилежного боку ми бачимо на фотографії, що навів Сергій – там нема. Треба чекати фото прольотів “правобережніше” від судноплавних.
Олексій АдамчикУчасникЗ ромбом – то я надурив. Ромб – це для суден (не маломірних, а “не маломірні” під тими прольотами не пройдуть), що йдуть зверху, а ми дивимося як раз таки знизу.
Олексій АдамчикУчасникЦе, мабуть, якісь навігаційні знаки, можливо тогочасні, бо серед сучасних я саме таких не знайшов, але я вперше про них щось читав, треба хоч трохи знань з цього приводу. Більш за все вони схожі на вказівник (на темному фоні) осі прольоту мосту для проходу маломірних суден. Але для вказання осі він мав би бути ромбічним. Ну, можна припустити, що знаки такої форми обмежують місце під прольотом для проходу маломірних суден. Якби хтось з знавців підказав!
Олексій АдамчикУчасникТам цих кабель-кранів було… Як собак. “Дніпровська правда” за 11 березня 1947 року.
Attachments:
09.03.2020 о 21:36 в відповідь на: История трамвайных маршрутов № 10, 10-А, 11, 12, 13 по ул. Рабочей. #13547
Олексій АдамчикУчасникПізно второпав, що є ж спеціальна тема. Відкриття маршрута 10а – коментар #13543 тут https://artkostyuk.com/forums/topic/zakrytye-tramvajnye-linii/page/22.
Олексій АдамчикУчасникПовторю фотографію з тупика четвірки у кращому розділенні (звідси від Владислава https://transphoto.org/photo/1309399/). На мою суб’єктивну думку, номер вагона 16 або 10 (ширококолійний митищівський Х; номер, як і у всіх Х, під фарою (у київських і миколаївських – над фарою, там фара нижче), але я віддаю собі звіт, що там майже нічого не видно.
Attachments:
Олексій АдамчикУчасник“Дніпро вечірній” за 31 травня 1973 року. На жаль, не вказано номер маршрута, що відкривається. Але ми знаємо, що, принаймні, у 1975 році він мав номер 10а. А от чому він не потрапив до путівника 1974 р. в. – це питання. Можливо, він існував з перервами? Зазначу, що в наступному номері за 1 червня видрано суттєвий шмат газети, гіпотетично там також могло щось бути. Також незрозуміло: замітку підписав зам. начальника ДТТУ, чому в “Електротранспортнику” про це ані гу-гу?
Attachments:
Олексій АдамчикУчасникДещо з сьогоднішнього відвідування бібліотеки. Владислав знайшов у каталозі пару газетних статей. Ось що в них міститься:
1) “Дніпро вечірній” за 26, 30 квітня, 7 травня і 23 знов квітня 1973 року – відкриття тринадцятого маршрута, але тут більше про власне будівництво;
2) “Дніпровська правда” за 13 листопада 1963 року – відкриття другого п’ятого маршрута; якийсь дивак встввив туди оте слово “кільцевий” – тільки плутає все; але найкумедніше – це, звичайно, відретушована фотографія, оригінал якої минулого року Владислав знайшов в архіві; переписати зміст трафаретів – навіщо це робити? (в оригіналі бачу “стадион Металлург 5 хх. Титова”).
3) Ну й на десерт в “Дніпрі вечірньому” виявився сюрприз. Дивіться, будь ласка, у “Закриті трамвайні лінії”.
Олексій АдамчикУчасникТак, це, мабуть, ті самі. Але за посилання – дуже дякуємо.
Владиславе, там на transphoto напрямок знімання вздовж Тельмана, але в протилежний бік. Трохи більше у коментарі #10555 тут-таки на першій сторінці https://artkostyuk.com/forums/topic/fotografii-goroda-20-30-godov. Це розворот навколо мабуть вже знесеної церкви, на 90 % – його туди повернули саме із знесенням її, бо на схемі 1929 року там ще тупик на Димитрова.UPD! Твердження про 90 % знімається – пригадаймо https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/T720824E4-IMG02009.jpg, а також справу про перешивання коліі другого маршрута https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/IMG02925.jpg – “Казанська петля”.
Олексій АдамчикУчасникДякую, Олеже!
Не припиняю дивуватися сам собі. Заходив на цей сайт кілька разів; цю сторінку зберіг собі із усіма фотографіями – як можна було не звернути на 201-й уваги???!!!
Ще раз дякую!
P. S. Можна константувати, що на фотографії з архіву, наданій А. Оландером, його вже перефарбовано і бічний маршрутовказівник знято.
Олексій АдамчикУчасникОдні з перших КТМ-КТП у місті на фотографії В. Вовка (43 чи 45) і у “Дніпровській правді” за 2 жовтня 1949 року. Це справді одні з перших – увага на сигнальні ліхтарі й передні маршрутовказівники! Принаймні, 49-й (того ж таки 1949 року поставки) ще у такому ж розфарбуванні, але у нього сигнальні ліхтарі на загальноприйнятому для КТМ-1 місці.
Олексій АдамчикУчасникНу, це хтось тоді просто саме для нас сфотографував. Дякую, Анно!
Олексій АдамчикУчасникУ мене вчора такі ж думки були. Подякуємо М. Кривченку, що він створив привід ще раз її подивитися, ще й надав посилання на неї у значно кращій якості, ніж раніше.
Олексій АдамчикУчасникВиходить, так. Тільки Ви там з “Електротранспортника” за 1961 р. 516 не згадуєте. Може, 559?
Олексій АдамчикУчасникДопоможімо Максиму Кривченку з reibert.info з видами Дніпропетровська у Die Deutsche Wochenschau.
8:29, 8:36 – це, ми так розуміємо, річковий вокзал Дніпропетровська. Що б це насправді ні було, це тут: https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&rightmap=google#18/48.48026/35.02838.
8:58 – проспект від перехрестя з Дзержинського вниз.
9:10, 9:20 – будинок колишній Шварц, на місці теперішнього проспект, 88.
9:15 – готель “Спартак”, на місці теперішнього проспект, 83.
9:51 – перехрестя проспекта зі Шмідта, Горького, вид вздовж вулиці Горького.
9:54 – те саме перехрестя, вид вздовж проспекта в бік вокзала.
Дещо подрібнімо це питання:
8:21, 8:22 – оцей дебаркадер https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&rightmap=google#18/48.48082/35.02751,
8:30 – оця будка https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&rightmap=google#18/48.48000/35.02879,
8:46 – оцей будинок https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&rightmap=google#18/48.48029/35.02702,
10:02 – оцей трамвай https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&rightmap=google#18/48.47344/35.02405. -
АвторЗаписи














