Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
Олексій Адамчик
УчасникДякую за фотографію! Я про цей перехід також не пригадую, але Ви його показали, так тепер якесь дежа вю: а чи не було такого самого з боку Білостоцького? Від чого оця штука? https://www.google.com.ua/maps/@48.4867856,35.0645092,3a,75y,185.72h,86.69t/data=!3m6!1e1!3m4!1sP8QDeb9RxMjDhJ6MsBee1w!2e0!7i13312!8i6656?hl=uk
Олексій Адамчик
УчасникНа жаль, ні! Поки шукав – натрапив і пригадав про таке – див. коментарі до https://artkostyuk.com/history-dnepr/stadion-dinamo.html.
Олексій Адамчик
УчасникНе знаю, але там не все відповідає дійсності. Хотів було написати, що вагон № 304 додано до бази transohoto лише, маючи за джерело фотографію, підписану 1949 роком; його модель і депо вказано умовно, просто щоб заповнити клітинку, хоча її ї додав А. Оландер. Але дивлюсь – там написано, що вагон передано з Києва, тобто все ж таки мається на увазі якийсь вагон, про який щось та й відомо. Не знаю. Але “двійки” – точно завжди друге депо.
(Я,до речі, тут навчився відрізняти «Х»/«М» від миколаївських, але лише з боків – у «Х»/«М» 8 вікон між стійками, у миколаївських – 6. Але, можливо, у нас ще якісь зі схожих вагонів були).
Щодо номера КТП-1 – у тому-то й річ, що й я бачу те саме, що Ви написали. Але КТП-1 на двісті – це переворот всього. Не могло такого бути. КТП-1 мають бути на чотириста. Дуже хотілося б розгледіти той номер.Олексій Адамчик
УчасникСергію! На transphoto вагон № 304 – перше депо. “Двійка” ніколи не могла бути у першому депо, лише друге.
Олексій Адамчик
Учасниктест
Олексій Адамчик
УчасникСергію! Я не виключаю, що сигнальні ліхтарі переробляли, але, якщо так, то це проводилося на всіх вагонах. Навіщо б це було потрібно? Мені видається більш правдоподібним, що це – все ж таки різні вагони. Ну а той, хто знає, як всі ці “Х” розрізняти, може точно сказати – він це, чи не він. Я поки що цього так і не осягнув.
P. S. До речі, місце також майже те саме. В моєму розумінні, “нова” фотографія з квартала Чичеріна – Громова, тільки в протилежному напрямку. Як, до речі, і фото “десятки”, що було кілька місяців тому.
Олексій Адамчик
УчасникЦе я її тут наводив: https://oldmaps.dp.ua/blog/aerial/21-serpnya-1941-roku.
Ви ж зрозуміли, що на фотографії не 1985 рік, це набагато раніше. У 1985 році тут вже територія депо.Attachments:
Олексій Адамчик
Учасник…Довго подумавши і спираючись на карту міста М. Шатрова 1967 року (на якій, на жаль, саме цей момент зображено двозначно на основній карті і на врізці), доходжу висновку, що якогось дива трамвайний маршрут № 6 після будівництва Нового мосту, а на момент знімання цієї фотографії — маршрут № 6а — закінчувався не на Передмостовій (М. Островського) площі, а шурував гаком Пастера — Карла Маркса на власне вокзал. При цьому маршрут № 9 нормально розвертався на Передмостовій площі. Ну, а, можливо, це все я дуже накрутив, і цим вагонам («Х» і як там називається причепний — не знаю) існує якесь набагато простіше пояснення. Але легенда карти Шатрова каже, що шістка розверталася на вокзалі…
На карті М. Шатрова, можна сказати, не двозначно, а тризначно показано тупики трійки і шістки на вокзалі і площі М. Островського. Але це не пробачає мені ігнорування наявності цифри “3” і відсутності цифри “6” на вокзальному кільці.
У зв’язку з цим доходжу висновку, що вірно все вказано на основній карті. На врізці і в легенді – помилки. Шістка розвертається на пл. М. Островського разом із дев’яткою. А от трійці до будівництва 1968 року лінії через річпорт розвернутися на пл. М. Островського немає де, і вона йде Пастера – Карла Маркса – вокзал. Але це все у 1967 році. А що ж все-таки за трамвай ми бачимо на фотографії 1961-62 року??? Все одно лишається тільки 6а. Ну, або щось зовсім поки що невідоме.Олексій Адамчик
УчасникНі, в електронному не шукав. Є у мене в паперовому – колись трапилася “У дяді Вані” в ПК Залізничників. Сенсацій від неї очікувати не варто, але фотографій багато, і, в основному, вони такі, що ще не поширилися інтернетом.
Олексій Адамчик
УчасникЗаздалегідь прошу вибачення у Артема Костюка і читачів, я скористаюсь цим майданчиком, щоб віддячити Сергію Мушенку і Олені Присягиній, вказавши джерело фотографії, що зараз обговорюється на https://www.facebook.com/groups/421334225037372/?ref=direct. Це – Два века борьбы и труда. Документы и материалы о праздновании 200-летия Днепропетровска, Дніпропетровськ, “Промінь”, 1977. Книга – повна текстів виступів і фотографій зі святкування 200-річчя, є навіть вечірні.
Олексій Адамчик
УчасникВлітку 1942-го трамваї не ходили. Де ж вони? Здається, що їх якось малувато в депо. Ось цей самий ангар чи сарай, і, до речі, також підписано як 1942 рік.
Attachments:
Олексій Адамчик
УчасникЗ парашутної вишки https://oldmaps.dp.ua/#18/48.47545/34.99279.
Клас! Звідси ще було.
12 червня 1942. Цікаво, що він мав на увазі “Козак” за один день до Дніпропетровська з боку Кривого Рогу?Олексій Адамчик
УчасникНа продовження теми веж, шпилів і як би мало виглядати наше місто.
Шановні мешканці Січеславська Набережна, 27, подивіться, яким був би Ваш будинок, якби ледь раніше його побудували. Цікаво, що Миронова, 17, схоже, відповідає проекту.
“Зоря”, 1.01.1952 р.Attachments:
Олексій Адамчик
УчасникЗалізничну колію вони схоже, все ж таки не встигли прокласти. Траса нашої залізниці дещо відрізняється, але суть збережено.
Червоною стрілкою вказав місце знов встановленої німецької таблички (а може, її копії) зі вказанням частини, що збудувала міст. Синя стрілка – будівля, яку мені подали як німецьку стайню, але ясно, що це ніяка не стайня.Олексій Адамчик
УчасникЦитую сам себе з “Закритих трамвайних ліній”:
“… Як я розумію, саме з початком будівництва автовокзала (закінчено десь на межі 1965-66 років) і перенесли розворот 8, 11, 15-го маршрутів на власне Привокзальну площу (на аерофото 4.10.65 вже перенесено). І лише тоді ж, видимо, перенесли колії з Боброва на Курчатова”.
UPD. Будівництво автовокзала розтягнулося аж десь до межі 1966-67 років.Нарешті до мене дійшло: так, а чи не пов’язані між собою поява на Курчатова трамвайної лінії і поява тролейбусної???
-
АвторЗаписи