Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
vladislav kliuchikУчасник
1958, тоже
Attachments:
vladislav kliuchikУчасник1958
Attachments:
vladislav kliuchikУчасникРедкое фото
Вот ещё на трансфото интересное фото появилось: https://transphoto.org/photo/1714402/Attachments:
vladislav kliuchikУчасникТрамвайной линии на Кайдаки (тройка) ещё нет.
vladislav kliuchikУчасникЗа робітниче житло. — Харків, 1931. — № 5.
Attachments:
vladislav kliuchikУчасникСмычка. — Москва, 1928. — № 19.
Attachments:
vladislav kliuchikУчасникМені раніше не траплялося. Дякую! Щось 1964-65 рік.
Нашёл в журнале «Міське господарство України» 1965 № 3.
Пришлось в фотошопе угол замазать.
https://drive.google.com/drive/folders/1xAQ601h0Y6po_2mDzX2dtWC7l1iBZMs_?usp=sharingvladislav kliuchikУчасникМені раніше не траплялося. Дякую! Щось 1964-65 рік.
Нашёл в журнале “Міське господарство України” 1965 № 3.
Пришлось в фотошопе угол замазать.
https://drive.google.com/drive/folders/1xAQ601h0Y6po_2mDzX2dtWC7l1iBZMs_?usp=sharingvladislav kliuchikУчасникЭто фото было раньше в сети?
Attachments:
vladislav kliuchikУчасникМне кажется, что это из ноябоьской, 1985г серии Ааре Оландера
Насколько я помню, это не Оландера фото. Это вроде кто-то из местных снимал.
vladislav kliuchikУчасникВесной 1941 ввели маршруты № 2-А и 12, ходившие в час пик.
№ 12 – это, возможно, “Фабричный разъезд – Вокзал”.
За зразковий трамвай. — Дніпропетровськ, 1941. — № 14 (9 квітня). — С. 2.
Attachments:
vladislav kliuchikУчасникВозможно, до войны (т. е. в 1941 году) маршрут № 11 – это “Фабричный разъезд – Горсовет”.
За зразковий трамвай. – Дніпропетровськ, 1941. – № 1 (7 січня). – С. 2.
Attachments:
vladislav kliuchikУчасникЗа зразковий трамвай. – Дніпропетровськ, 1940. – № 55 (24 грудня). – С. 2.
Attachments:
vladislav kliuchikУчасникЗа зразковий трамвай. – Дніпропетровськ, 1940. – № 45 (2 жовтня). – С. 2.
Attachments:
vladislav kliuchikУчасникЗа зразковий трамвай. – Дніпропетровськ, 1935. – № 31 (10 липня). – С. 2.
Attachments:
-
АвторЗаписи